Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולחשוב שיש עוד הרבה זמן עד לחופש הגדול!

 

אולי הוא התחפש ליעני בלש בגלל פורים והחליט לראות אם התחפושת שלו אמינה?

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

  • תגובות 72
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ניר, אם הוא לא ביקש ממך רישיונות זה איזה משועמם שמשחק ב"נדמה לי"

עשה לי את זה איזה תימני ג'וק (לא בא לפגוע בתימנים חלילה, הוא ספציפית היה ג'וק)

הייתה לי אז את הקוואליר "קופה" וגם איתו שיחקתי ב"חתול ועכבר" רק שמרודף הוא הפך

לנרדף, התקשרתי לבן דוד שלי (עוד התקופה של האריקסון והמנגו מי שזוכר) והוא בנתים

התחיל לשגע אותו עם JEEP CJ5 שהייתה לו, בסוף סגרנו עליו שנינו,

 

ישר ראינו עליו שזה לא בלש, שאלנו אותו "מי אתה? ולמה אתה עושה אחרינו מרדפי טום וג'רי?"

עכשיו אני ובן דוד שלי בלי עין הרע טריפולטאים לא קטנים,

 

הוא אמר "תציגו לי רישיונות רכב בבקשה"

שאלנו אותו "מה אתה שוטר?"

התימני ענה "כן"

אני אמרתי "תציג לי תעודה בבקשה?"

והטמבל הזה הוציא תעודת משמר אזרחי שלא בתוקף, (איך לא לקחו לו אותה אלוהים יודע)

 

אני ובן דוד שלי תפסנו עליו סטארט של צחוק, עוד הייתי צריך להדוף את בן דוד שלי

בכוח שלא יכלה בו את זעמו, בקיצור עד היום אנחנו צוחקים על הטמבל הזה

ששיחק אותה מינימום ימ"ר תנועה,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

SYSTEM_X החופש הגדול לא רחוק, בעצם כמעט כל יום אני בחופש.

 

קנווארט', אם הדלק היה כמו פעם ולא 7.74 (מהתדלוק האחרון שלי במוצ"ש), אולי הייתי לוקח אותו לכביש דווקא לא רחוק מסוף המרדף, הייתי שם מצב S, תוך 2 דקות אני נעלם.

 

מזל שכל המרדף הזה לא הייתי עם הקוואליר, מרוב הקיקים היה יורד לי חצי מיכל. (וגם ההתנהגות כביש שלה גרועה.)

פורסם
SYSTEM_X החופש הגדול לא רחוק, בעצם כמעט כל יום אני בחופש.

 

קנווארט', אם הדלק היה כמו פעם ולא 7.74 (מהתדלוק האחרון שלי במוצ"ש), אולי הייתי לוקח אותו לכביש דווקא לא רחוק מסוף המרדף, הייתי שם מצב S, תוך 2 דקות אני נעלם.

 

מזל שכל המרדף הזה לא הייתי עם הקוואליר, מרוב הקיקים היה יורד לי חצי מיכל. (וגם ההתנהגות כביש שלה גרועה.)

 

זה יכול להסביר את השעמום שלך, ''סוף המרדף''? מזל שהוא גם לא שם לך דוקרנים! מכיר נהיגה של שוטרים? מה זה נהיגה של שוטרים? יש להם איפיון מסויים? מצב S? זה כמו STUPID? נעלם? יש גם חטיפת חוצנים בהמשך?

 

מצטער אבל קשה להתייחס ברצינות לכמות שטויות שרשמת! אם מישהו היה נוסע אחרי הייתי עוצר ושואל אותו מה הוא רוצה וזה הכל בערך במקום לבזבז דלק, לנהוג כמו.... ואז לתהות מה זה היה...

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

תסביר לי בבקשה מה זה:ציטוט" באיזה מקום היה לו מבט של בלש"

אני לא מבין א-באיזה מקום ?

ב-מה זה לכל הרוחות מבט של בלש?

פורסם

ניר, מבט של בלש זה מבט שעובר דרך זכוכית מגדלת.

להלן אילוסטרציה של מבט הנהג ברכב השני

 

magnifying-glass5.gif?w=293

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
לא מזמן חזרתי מיציאה עם כמה חברים, ולקחתי את הM5.

מאוד אוהב אותה, גרמנית, לא קורע אותה (נגד זה), אבל נוהג נהיגה אגרסיבית מתי שרק באלי.

 

חייב לציין שלאור זה שאני נהג חדש, אני שומר על כל החוקים (2 נוסעים ואני, לא חושב על אלכוהול בכלל), לא עובר מהירות מותרת, אבל בפניות וכיכרות אחרי שבדקתי 5 פעמים אני מרשה לעצמי לבדוק את האחיזה של הפיג'ו, והיא מפתיעה אותי כל פעם מחדש!

 

 

בקיצור, ה"מעקב" אחרי החל באמצע שכונה אחת, מישהו עם יונדאי F430 לבנה, צעיר בגדים רגילים, עמד באדום, אני הייתי בגל ירוק ועברתי לידו במהירות המותרת (התחלף לירוק ואחרי שניה עברתי), הוא דלק אחרי וברמזור הבא הגיע לקו עיניים והסתכל עלי ואני הסתכלתי עליו במבט רגיל עם נגיעה אגרסיבית.

 

מכאן בעצם הוא לא הפסיק להצמד ולשמור ממני 20 מטר, כבעל חוש נהיגה אגרסיבית כמו שציינתי למעלה, אני פיקח מאוד שאני מתחיל להנות, וכל כיכר\צומת\מעבר-חציה אני בודק 5 פעמים.

 

הגעתי לפניה ימינה שאני מכיר ועובר אותה כל יום, אני לוקח אותה מחצי נתיב שמאלי (להקטין את הזווית, משמע לשמור על תחת יציב), לקחתי אותה במהירות (קטנה מהמותרת), ועם משחק בדוושות, מה שגורם לי ליציאה חלקה ביותר ו"ישרה".

זה שעקב אחרי, לא הבין מה אני עושה, והוא בגלל שהוא מיהר אחרי, הוא נזרק ולקח את הפניה באופן עקום כאילו הוא לא עשה משחק בדוושות בכלל.

זה העלה לי את החשד שהוא עוכב אחרי (חייב לציין שבלילות ובעיקר בנהיגה אגרסיבית, אני מסתכל הרבה מאוד במראות).

 

אחר כך נכנסתי לשכונת מגוריו של חבר לי, והתחלתי לשחק איתו חתול ועכבר בכיכרות, הכוונה שאני בא מהר ועם היגוי מדוייק יוצא במהירות גבוהה, צובר עליו מרחק, ואז רואה אותו מאיץ כמו מטורף עד לכיכר הבאה.

 

מכאן אמרתי לחברים שלי בשמחה (שאחרי שניה הפכה לפאניקה קטנה שלי, ואני מודה איבוד קו ישר במחשבה והתחלתי לנהוג בצורה מחשידה יותר)

אמרתי לחברים שלי, עוכבים אחרי.

(חשבתי אם לשחק איתו קצת ולזרוק אותו בפניות, או לנהוג לפי החוק, אני מודה הוא גרם לי ללחוץ על מצב M :evil:, אבל אחרי דקה ביטלתי ונהגתי לאט יותר ובפחות אגרסיביות, החברים אמרו לי חבל, עדיף היית משחק איתו, אבל אני יודע מה יקרה, האגו יתחיל להשטלת ומכאן תאונה קטלנית, זה טבעי לחלוטין האגו, ולכן רסנתי אותו מהר מאוד!).

 

אחרי שהתחלתי לנהוג לאט, 50 מטר מהבית של חבר שלי האטתי ממש, הוא נתן לי מכה עם האורות, והגיע אליי, פתחתי חלון אמרתי לו בקןל של חננה, שלום, הוא אמר "מה אתה עושה פה", בלי לגמגם ומיד אמרתי לו את האמת שאני מוריד חבר, הוא שאל "הכל בסדר", אני עניתי בטון מתנשא יותר "מצויין", והוא המשיך לדרכו (נכנס לכביש שהוא לא ידע איך לצאת ממנו ועשה פרסה).

 

 

 

בקיצור, אני ראיתי הרבה בלשים, נסעתי איתם ברכב (פיזור לאחר התנדבות), אני מכיר את המכוניות שלהם ומזהה אותם די מהר.

 

הבנאדם שעקב אחרי, באיזה מקום היה לו מבט של בלש, אבל הרכב (חוץ מזה שזאת F430 לבנה), לא נראה לי של בלשים (בלי אנטנות), והבנאדם היה לבד ועם בגדים רגילים. (לא בצבץ המכשיר קשר מהכתף).

 

מה שכן, יש בעיר כוננות עם בלשים באותה שעה, מעלה את את החשד שלי שזה בלש.

 

אבל, הנהיגה שלו הייתה גרועה, הוא לא יודע לעכוב (עורר לי חשד כמה פעמים), ובטח לא לנהוג אגרסיבי, גם שזאת פרארי מסכנה שבחיים לא תגיע לרמה של ההיגוי של הM5, לא הגעתי למהירויות גבוהות מהמותר, ועם כל רכב כמעט אחרי 2007 הייתי מסוגל לנהוג "בקווים" שנהגתי עם הBMW, וכמובן בלי להזרק.

 

 

 

לדעתי זה היה אזרח משועמם עם רכב חברה ששיחק אותה בלש. (חבל שאיבדתי קו ישר, הייתי שואל אותו מיהו וזהו).

 

מה אתם חושבים? מי זה?

 

 

 

עכשיו אתה מדבר:wink:

 

הכל בהומור כמובן!!:arrow:

2004 C5 PK

CLIO 172 PH2 2003- SOLD

MEGANE RS 225 2008

 

פורסם

ה' יעזור לכם.

 

SYSTEM_X אני אתייחס רק לדבר אחד שרשמת, לא בזבזתי דלק, זה היה בדרך ליעד מסויים, וגם לא סחטתי את המנוע (פשוט לא כיף לסחוט את המנוע בפיג'ו), כמו שרשמתי בפתיחת האשכול.

 

אוריה, F430 זאת הגזמה.

להשוות את ה406 לM5, עוד יש פה ושם דימיון.

 

כל האחרים שרשמו שטויות, תעזבו את המחשב, תראו חיים והתשובות כבר יבואו לבד.

פורסם
SYSTEM_X החופש הגדול לא רחוק, בעצם כמעט כל יום אני בחופש.

 

קנווארט', אם הדלק היה כמו פעם ולא 7.74 (מהתדלוק האחרון שלי במוצ"ש), אולי הייתי לוקח אותו לכביש דווקא לא רחוק מסוף המרדף, הייתי שם מצב S, תוך 2 דקות אני נעלם.

 

מזל שכל המרדף הזה לא הייתי עם הקוואליר, מרוב הקיקים היה יורד לי חצי מיכל. (וגם ההתנהגות כביש שלה גרועה.)

 

ההתנהגות כביש של הקוואליר גרועה? תבדוק את בולמי הזעזועים אצלך,

כי אצלי היא הייתה טובה + ביחס למכוניות אחרות בקבוצה שלה

 

אני דווקא לקחתי את המאניק לדרך עפר, מה שגרם לו לאבד שליטה באופן מסוכן אך מצחיק,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
ה' יעזור לכם.

 

SYSTEM_X

להשוות את ה406 לM5, עוד יש פה ושם דימיון.

אתה רציני? איפה בדיוק הדימיון?

המנוע V10 (או V8 של החדשה),או שאתה מדבר על המומנט של ה406?

או שבכלל אתה מדבר על ההיגוי והאחיזה של ה406 לעומת הM5?

 

בכל מקרה ,סיפור נחמד אבל קצת הרבה שטויות ,אתה נהג חדש כמה ניסיון נהיגה וספורטיבי אתה חושב שיש לך?גם אני נהג חדש ועוד חודשיים כבר לא ,אבל בין זה לנהיגה ספורטיבית מקצועית יש מרחק גדול מאוד ,כמה שחשבתי שיש לי את זה ,אין לי את זה וכנראה שגם לך לא.(בלי להעליב ,אבל שנה + על הכביש זה ניסיון אפסי)

פורסם

שלום, חגי, שימך רמז שיש לך פיגו? אז תן קצת אמון במותג. במו עייני ראיתי בסרט הצרפתי טקסי כיצד 406 מכה שוק על ירך את מיטב תוצרת גרמניה. גם אני פיקפקתי, אך אז באו סרטי טקסי 2 וטקסי 3 שהוכיחו לי סופית, בדוק בגוגל.

פורסם

המשטרה קיבלה כמות נכבדת של i20 יש להם מערכת כריזה והכל אז הם לא מושכרות. זהירות.

כולם יודעים שיש טיפה בים אבל רק מעטים יודעים שבכל טיפה יש ים

פורסם

לפותח השרשור, ניר.כנראה כתבת הודעתך מאוחר, תחת השפעת הארוע . מכאן שניסוחים מסוימים, יחד עם מוזרות הארוע נשמעו משעשע. בבקשה, קח בקלות ושים לב שבשלב כלשהו השרשור מפתח חיים משלו,חלק מהתגובות הן לתגובות ולא להודעה המקורית.איני יודע אם בלש או לא, לעיתים מספר צעירים ברכב מעוררים חשד משום מה. להבא סע רגוע במקרה כזה שמא תיפול על בלש אמיתי ועצבני, נסיעה טובה.

פורסם
ההתנהגות כביש של הקוואליר גרועה? תבדוק את בולמי הזעזועים אצלך,

כי אצלי היא הייתה טובה + ביחס למכוניות אחרות בקבוצה שלה

 

אני דווקא לקחתי את המאניק לדרך עפר, מה שגרם לו לאבד שליטה באופן מסוכן אך מצחיק,

 

צודק, הבולמים מתים, בני 16, אבל בכללי ההתנהגות לא משהו בכלל שמתחילים להכנס לסיבובים. (הרבה מאוד תת היגוי!, דרך אגב, אתמול קיבלתי תת-היגוי בפיג'ו אבל זה היה בפניה בכביש משובש מאוד! ממש בורות וגבעות היה שם, עם הקוואליר ב25 קמ"ש הייתי מקבל את אותו תת-היגוי.)

 

מה שכן, אמריקאית זה אמריקאית, אין על לשייט איתה מעבר ל100.

 

חגי, ניסיון זה חשוב, אבל אל תשכח שיכול ליהיות שיש גם אנשים עם יותר\פחות חוש נהיגה.

עובדה שנסעתי עם מספיק אנשים מבוגרים שנהגו, אפילו עם שוטרים שנמצאים הרבה בניידת וגם יש להם לפעמים נהיגה מבצעית, ויש הרבה שלא יודעים להחזיק בכלל הגה, ולא נדבר על עבודת רגלים וקווי נהיגה (הכוונה לכניסה ויציאה מסיבובים).

על גיר ידני אני לא מזכיר, לא יצא לי לנהוג אגרסיבי עם גיר ידני, אבל אני יעשה את זה בקלות.

 

עוד משהו חגי, אני לא מדבר על מנוע, יש לי מנוע 1.8L שעבר 220KKM, אני שומר עליו והוא שומר לי בנאמנות על הכיס, כל מה שדיברתי באשכול הזה היה אך ורק התנהגות ואחיזה, שאת זה הצרפתים יודעים לספק עם המכוניות שלהם.

(גם הגרמנים, הבעיה שאצל הגרמנים זה פוגע בנוחות לדעתי.)

גם ה107 שלך, נהגתי על אחת ידנית בנהיגת מבחן, יש לה נגיעות צרפתיות אבל זה לא מורגש כמעט בגלל שהיא קטנה.

(וגם לא יצא לי לקרוע אותה, העובד של פיג'ו שהיה בנסיעת מבחן לא נתן לי לעבור את ה4K סלד.)

 

פנדוב, גם אני ראיתי ואהבתי את הסרטים האלה, אבל הקצינו יותר מידי, כרגיל.

פורסם

חח את האמת הכינוי זה לא קשור בכלל לרכב,אין לי 107 ,יש לי קורולה .

ובזה אני מסכים איתך על קווי נהיגה ומבוגרים שגם לא יודעים לנהוג כמו שצריך,אני רואה את זה הרבה על הכביש.

וגם אחיזה אני יודע שיש לאוטו , נהגתי על הרנו קליאו ,וזה פשוט כיף לנהוג עליה ,התנהגות כביש מצוינת,הגה מתקשר ,בבאמת תענוג.

ודרך אגב,איך הצלחת לעשות נסיעת מבחן ,זה לא מגיל 24 ומעלה?


×
×
  • תוכן חדש...