Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיול קטן בפריז


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא נעים לומר, אבל נראה לי שבאמת הסרטון מפוברק.

שמתם לב בכמה רמזורים אדומים הוא עובר?

התנועה לא נראית לכם יחסית דלילה לפריז?

הסרטון אמיתי לגמרי.

 

בעת שהוא התפרסם הייתה סערה די גדולה בעקבות פרסומו, וללוש אפילו נעצר בעקבות פרסומו.

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא מבין מה ההתרגשות. נראה כמו כל נסיעה רגילה בטקסי בפריז.

 

 

עכשיו תסלחו לי שנייה, אני הולך לנגב ולהחליף מכנסיים....

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא נעים לומר, אבל נראה לי שבאמת הסרטון מפוברק.

שמתם לב בכמה רמזורים אדומים הוא עובר?

התנועה לא נראית לכם יחסית דלילה לפריז?

שים לב שהתנועה כ"כ דלילה בגלל השעה המוקדמת שהוא בחר (ובצדק) לעשות את הטיול בעיר, שים לב לכמה משאיות זבל... חוץ מזה היו סוגרים את כל פריז לסרט כזה? לא נראה לי שזה בתקופה של תקציבי ענק או שהיה בידיו את היכולת לפברק הכל במחשב (כמו שעשו עם טריניטי באופנוע במטריקס :wink: )

פורסם

בואנה הבנאדם עבר כמעט על 20 אדומים!!!

מעניין כמה נקודות זה?!@#$

וההורדות שהוא עושה עם ההילוכים כדי לעצור פשוט סימפוניה!!!!!

פורסם

האמת היא שלרגע חשבתי שזה אופנוע גדול כי לא האמנתי שמכונית יכולה לבצע כזה דבר , כי אם תשימו לב כשהוא מהסס לאן לפנות, או כשהוא פונה לפניות חדות שנראה שלא תוכננו אלה נעשו בגלל מכשול כלשהו (מכונית איטית או אחר) , לא רואים שהזנב נזרק או שהמכונית נוטה על צידה .

 

והרעש הוא גם רעש מדהים . סרטון יפה ותודה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

אתה לא יודע מה אתה מפסיד :lol:

 

תנסה לבדוק בעוצמה של הווינדוס ובווליום של הסרטו בגוגל.

אם זה לא עובד תגלגל את החוט שמתחבר לכרטיס קול.

פורסם
לא נעים לומר, אבל נראה לי שבאמת הסרטון מפוברק.

שמתם לב בכמה רמזורים אדומים הוא עובר?

התנועה לא נראית לכם יחסית דלילה לפריז?

אל תשכח שמדובר בפריז של שנת 78 (ולפני שקראתי ידעתי שמדובר בשנות השבעים לפי המכוניות שהוא עוקף). היום לדוגמא הוא בחיים לא היה מצליח לעשות את זה בעיקר בגלל העובדה שהיום הרחובות של פריז עמוסים גם בשעות הלילה ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

נדמה לי שבמסגרת הדיון פה על הסרט "רונין", נדמה לי שטל [שביט] אז פתח משהו בנושא הזה , הפניתי את תשומת לבכם לסרטון הזה. לפני כמה חודשים אם אינני טועה.

 

בכל מקרה , דיברנו על זה , וקיים משהו דומה לזה ברשת. איזה פסיכי עם M3 שמשתולל ברחובות אתונה במשך חצי שעה עם מוטיב זהה לעבירות תנועה פר מטר..

 

מהנה אבל מדאיג..

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

פורסם

קלוד ללוש קולנוען מוכשר. אבל בכל זאת, חוליגן.

 

אם באחד מהרמזורים האדומים היה הולך רגל חוצה את הכביש, החבר'ה בתא, היו באים את קלוד ללוש.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

יכול להיות שמדובר במשהו שלא עובר טוב את הפורמט הדיגיטלי, אני סופר הילוכים ומקשיב לסל"ד ויש די הרבה פעמים שהאוטו נשמע כאילו הוא בהילוך גבוה ובסל"ד גבוה ובפירוש לא נראה כאילו הוא זז מספיק מהר בשביל איך שזה נשמע.. כאילו שפס הקול הורכב על הסרט מאוחר יותר.

 

מוטי


×
×
  • תוכן חדש...