Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה,

מחר על הבוקר אני נוסע למושב חזון (עם אלינור כמובן) - 15 דק' מהכנרת עם האישה (חברה) בסביבות השעה 8 בבוקר ורציתי לדעת מה הדרך הכי מהירה לצומת גולני?

 

אני מאזור המרכז - חולון.

 

אני חשבתי על כביש 6, לחסוך את כל הרמזורים והפקקים שיש באיילון וכביש החוף בשעות הבוקר.

 

הציעו לי לצאת בשעה 10 ולנסוע דרך איילון - כביש החוף שבשעה הזאת לא יהיו פקקים (הצחיקו אותי).

 

יש הצעות לדרכים חלופיות או 6 הכי מתאים?

 

ערב מצויין! :-D

פורסם

דרך כביש שש ליקנעם ומשם לצומת גולני או דרך כביש החוף לואדי מילק דרך יקנעם ולצומת גולני.

אני אישית מתעב את הדרך השניה (שהיא ואדי ערה, דרך עפולה..)

אז: פיאט פונטו 1999 1.2 כ"ס (אוטו זה מטוס)

אז פחות ישן: רנו מגאן 1.6 16V (מכירים אותי במוסך)

אז הרבה יותר קרוב להיום: אופל אסטרה 1.4 טורבו ENJOY PLUS (מה זה סחירות?)

היום: בעיקר רכבת תחתית אבל גם קצת טראם.

פורסם
דרך כביש שש ליקנעם ומשם לצומת גולני או דרך כביש החוף לואדי מילק דרך יקנעם ולצומת גולני.

אני אישית מתעב את הדרך השניה (שהיא ואדי ערה, דרך עפולה..)

 

כביש 6 עד מחלף תות, צומת התשבי ימינה עד צומת השומרים (אם זה השם של הצומת אני לא זוכר - שנים לא הייתי שם), צומת המוביל והגענו לצומת גולני... :wink:

פורסם

הכי מהר דרך כביש 6 עד מחלף עין תות.

אפשר גם דרך איילון וכביש החוף. אם אתה יוצא בסביבות 8 צפוי לך פקק של כחצי שעה עד אזור ההלכה ומשם הכל זורם.

אם אתה נוסע מכביש 6 תוכל לצאת על 431 עד מחלף נשרים ושם לעלות על כביש 6. קצת יותר קילומטרים וקצת יותר יקר אבל יותר מהיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הכי מהר דרך כביש 6 עד מחלף עין תות.

אפשר גם דרך איילון וכביש החוף. אם אתה יוצא בסביבות 8 צפוי לך פקק של כחצי שעה עד אזור ההלכה ומשם הכל זורם.

אם אתה נוסע מכביש 6 תוכל לצאת על 431 עד מחלף נשרים ושם לעלות על כביש 6. קצת יותר קילומטרים וקצת יותר יקר אבל יותר מהיר.

 

נשרים?

לא עד מחלף ענבה ואז מתחבר ל-6? (או שענבה נקרא נשרים)

פורסם

אני חושב שאין צורך להמשיך עד יוקנעם, במיוחד אם תצא בשעות המתות (יחסית). רד בואדי ערה וסע עד לעפולה, ברמזור של הכניסה אתה יכול להחליט אם לקחת ימינה ולנסוע דרך איזור התעשיה או להמשיך ישר בעוקף ואז להיכנס מהצד השני ולעבור כמה רמזורים בתוך העיר, אם תרצה הוראות מפורטות שלח הודעה פרטית.

 

נסיעה טובה.

פורסם

בבקרים הפקק הוא לכיוון תא ולא לכיון צפון, ז"א שלא משנה מתי תצא ברגע שאתה עובר את איילון הכל יזרום לך חלק, בשעות העומס (8 בבוקר) יש עומס באיילון, אבל זורם ולא פקק עומד, כביש החוף פתוח לחלוטין לכיוון צפון

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

פורסם
נשרים?

לא עד מחלף ענבה ואז מתחבר ל-6? (או שענבה נקרא נשרים)

נשרים זה מחלף אחד לפני ענבה. בשניהם אפשר להתחבר לכביש 6, אבל בנשרים קצר יותר.

אני חושב שאין צורך להמשיך עד יוקנעם, במיוחד אם תצא בשעות המתות (יחסית). רד בואדי ערה וסע עד לעפולה, ברמזור של הכניסה אתה יכול להחליט אם לקחת ימינה ולנסוע דרך איזור התעשיה או להמשיך ישר בעוקף ואז להיכנס מהצד השני ולעבור כמה רמזורים בתוך העיר, אם תרצה הוראות מפורטות שלח הודעה פרטית.

 

נסיעה טובה.

 

הבעיה היא כביש 65 בקטע שאחרי עפולה. נתיב אחד ומשאיות שבקושי זזות ומבאסות את ראבי.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בבקרים הפקק הוא לכיוון תא ולא לכיון צפון, ז"א שלא משנה מתי תצא ברגע שאתה עובר את איילון הכל יזרום לך חלק, בשעות העומס (8 בבוקר) יש עומס באיילון, אבל זורם ולא פקק עומד, כביש החוף פתוח לחלוטין לכיוון צפון

 

גם אני חושב ככה לדעתי צא ב8.30 ומאזור גלילות הכל חלק עד פרדיס וכו.. נסיעה טובה

פורסם
נשרים זה מחלף אחד לפני ענבה. בשניהם אפשר להתחבר לכביש 6, אבל בנשרים קצר יותר.

 

 

הבעיה היא כביש 65 בקטע שאחרי עפולה. נתיב אחד ומשאיות שבקושי זזות ומבאסות את ראבי.

 

זה לא כזה נורא, אם כבר לעקוף את הכביש הזה אז אפשר לרדת מכביש הסרגל ימינה דרך התענכים ואז דרך איזור התעשייה של בית שאן בכביש בית שאן צמח ומשם שמאלה לטבריה, אלה כבישים פנויים יחסית אבל זה בטח יקח יותר זמן.

פורסם

הכי מהר כביש 6 > יקנעם > צומת התשבי > צומת השומרים > ועוד 20דקות בערך בדיוק עד לצ.גולני :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

מצטרף להמלצה על כביש 70 ויקנעם.

כביש 65 מגעיל, ממחלף עירון עד מגידו הכביש מפותל ומעצבן, ואחרי עפולה כבר נאמר קודם.

 

נסיעה טובה

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

בוקר טוב,

 

אני לא רוצה לקחת סיכונים מיותרים בכביש איילון או החוף, עדיף לנסוע במקום שאין רמזורים ככה לחסוך גם דלק.

 

כביש 6 ממחלף נשרים עד מחלף עין תות יעשה את העבודה כמו שצריך.

 

אם אני יכנס לאיילון אני יתקע קצת בפקקים ואין לדעת מה יקרה בהמשך הכביש. (צריכת הדלק בפקקים גם כשהם קצרים תאכל לי דלק).

 

אומנם דרך כביש 6 זה מאריך את הדרך ואומנם יצא לי הלוך חזור 62 ש"ח אבל זה עדיף מאשר כל רגע ברקס גז.

 

תודה על העזרה ויום טוב 8)

פורסם
הכי מהר כביש 6 > יקנעם > צומת התשבי > צומת השומרים > ועוד 20דקות בערך בדיוק עד לצ.גולני :)

 

זו הדרך שנבחרה, אתה זכית ב- לייק :-P

 

יום טוב

×
×
  • תוכן חדש...