Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא ערני אלעד, שמתי קישור לתמונות בשרשור תערוכת ז'נבה (שהתגלגל בינתיים לעמוד השני או השלישי של הפורום). אתה מוזמן לחפש ולשטוף עיניך בהרים, מכוניות, שעונים, בקתות עץ, שלג ואגמים.

 

אגב אני לא מאלה שנוהגים לצפור על ימין ועל שמאל. אלא שבארץ באמת, רמת הריכוז של חלק מהנהגים היא כזו שלפעמים אין ברירה אלא לצפור כדי להסב את תשומת ליבם שהם מתקרבים אליך (תוך כדי דיבור בנייד ואכילת סנדביץ'), או שהרמזור התחלף לירוק לפני דקה, או סתם כך להזכיר להם שהם לא מנמנמים בסלון ומה שמולם זה לא טלביזיה 70 אינץ' אלא באמת השמשה הקדמית של המכונית שלהם.

 

אני גם תוהה אם זה בעצם משנה, אם כל הטוב הזה נובע ממשמעת עצמית של הנהגים שם, או רק מפחד האכיפה המשטרתית המאסיבית. ואם זה רק אכיפה, הרי עדיין איזה הבדל יש בין התוצאה שם ופה. אין דבר רע באכיפת חוקים בפני עצמה, אלא שיש הבדל משמעותי בין אכיפת מהירות בלבד - בלי לטפל בגורמים המעצבנים שהופכים נהיגה איטית ורגועה לבלתי אפשרית כמעט - לבין סביבה שבה כל הגורמים המשטרתיים והתרבותיים מצטרפים לאווירה נעימה. אני מצהיר בזאת שאהיה הראשון שאתמוך בריש גלי באכיפה משטרתית שתהיה מסיבית ככל שתהיה ובכלל זה בעניין מהירות, בתנאי שתתלווה גם באכיפת כל החוקים ששכחנו מהם שמטרתם ליצור תרבות נעימה בכביש: שימוש בצופרים, עקיפה מימין, איתות, שמירת מרחק, וכו'. ביום שאני אוכל לנסוע בכביש החוף מתל-אביב לחיפה בלי להדרש לעקוף מימין פעם אחת מתנחל-שמאל - אני אחזור מחיפה לתל-אביב על 90 כל הדרך. מבטיח.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ביום שאני אוכל לנסוע בכביש החוף מתל-אביב לחיפה בלי להדרש לעקוף מימין פעם אחת מתנחל-שמאל -...

חבל על המילים, לא יהיה במדינה שלנו.

 

ואגב מעברי חציה בשוויץ, גם בלונדון זה כך, אם הנהג רק ידמיין שאתה רוצה לחצות כביש, הוא כבר יעצור לך.

:idea:בכביש אל תהיה צודק, היה חכם.
פורסם

בקשר לדרום איטליה - מי שלא נסע עם נהג מונית בסיציליה כשהוא ממהר ודואג להבהיר את זה לא ראה נהיגה מטורפת מהי בחייו. כשאני אומר מטורפת אני מתכוון לרמזורים אדומים חופשי, לשחק צ'יקן עם המכוניות שבאות ממול. מה לא. מרשים.

 

לגבי הכבישים המפותלים אין ספק שהם מדהימים והנהגים לא רעים ויחסית סובלניים אבל אל תעשו מהם מכונות מושלמות, כמות עבירות התנועה שראיתי בשוויץ לא נופלת בהרבה מהארץ וגם תאונות לא חסרות. לפני שבוע קרוב ל- 30 ילדים נהרגו בשוויץ בתאונת אוטובוס בחזרה מאתר סקי.

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
ביום שאני אוכל לנסוע בכביש החוף מתל-אביב לחיפה בלי להדרש לעקוף מימין פעם אחת מתנחל-שמאל - אני אחזור מחיפה לתל-אביב על 90 כל הדרך. מבטיח.

תעבור ל159, עדיף לבנה. אתה לא מאמין איך מפנים לי את הנתיב.

פורסם
לגבי הכבישים המפותלים אין ספק שהם מדהימים והנהגים לא רעים ויחסית סובלניים אבל אל תעשו מהם מכונות מושלמות, כמות עבירות התנועה שראיתי בשוויץ לא נופלת בהרבה מהארץ וגם תאונות לא חסרות. לפני שבוע קרוב ל- 30 ילדים נהרגו בשוויץ בתאונת אוטובוס בחזרה מאתר סקי.

 

צר לי, אבל כמות עבירות התנועה שראיתי שם ממש אפסית, ובד"כ מתבטאת במישהו שלא אותת בכיכר. הרי בנסיעה של רבע שעה באיילון אתה חווה כזה עומס עבירות שבלתי ניתן לספור אותן בכלל, בכל נסיעה באיילון אני אשים לב לאותם 2-3 רוצחים פוטנציאליים ולאותם 5-10 הורגים-ברשלנות פוטנציאליים שמעבירים את הנהיגה בחיפוש משהו בתא-הכפפות, ואתעלם מאותם 100-200 "סתם עבריינים קטנים" שלא שומרים על הנתיב, לא שומרים מרחק, לא מאותתים, וכו'. אני לא רואה בסיס להשוואה בכלל.

 

ואגב, אותו מקרה עם אוטובוס הילדים (שהיה בכותרות הראשיות של כל ערוצי הטלביזיה האירופאיים במשך יומיים-שלושה, אני מניח שבארץ זה נדחק לידיעה צדדית בחדשות חצות) זה Freak Accident נדירה ברמה של התרסקות מטוס, והנהג היה בכלל בלגי.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

בפעם האחרונה שלי שם,אכלתי לקרדה(אמנם באשמתי,אבל עדיין-לקרדה):brickwall:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=413499

 

בטיול התארחתי בצימר גרמני ונתתי גיחות לשוויץ,בעלת הצימר(אשה מדהימה לכשעצמה) סיפרה לי שהרבה אהבה בין הגרמנים לשוויצרים אין משום שהעם הגרמני חש שהשוויצרים מסתכלים עליהם "מלמעלה".היא צירפה סיפור על קרוב משפחה שבה לבקר ממדינה אחרת אחרי שלא שהה שנים רבות באיזור ובמהלך אחד הימים ביקש להכנס לשוויץ להפגש עם חברתו,במעבר הגבול סירבו להכניס אותו משום שהרכב שלו היה מלוכלך והם טענו שהוא ילכלך את ארצם הנקייה...אמיתי לחלוטין.:shock:

 

תומר

"היום הוא המחר שאתמול דאגתם בגללו כל כך"

פורסם

אבא שלי נכנס לשוייץ מהגבול האוסטרי עם רכב אוסטרי שרשום על שמו.

 

המוכס החליט ש 2 הגלגלים הקדמיים שחוקים מידי והרכב לא יכול להכנס לשוויץ, עליו לחזור לאוסטריה, להחליף צמיגים ולחזור לגבול עם צמיגים חדשים...כל זה כמובן לאחר תשלום הקנס של 150SF. :shock:

 

בנוגע ללכלוך, בנסיעה אחרת הוא השאיר את הרכב בבזל וטס ליעד אחר למספר ימים כאשר הוא מסדיר מראש את עניין החניה (בשוויץ כל החניות מוגבלות בזמן), כאשר חזר קיבל דו"ח על זה שהרכב מלוכלך! :shock:

 

אם אני זוכר נכון 75SF.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...