Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמובן שלשמור על הרכב החדש שלי (פאביה 2012) במשך כמעט שלושה חודשים מכל משמר ופגע רע

זו מטרה בלתי אפשרית היום מישהי (סתומה,ועוד כמה מילות גנאי)

פשוט גלשה לתוך הרכב שלי בכיכר כשאני עצרתי לתת זכות קדימה כי הטלפון היה מעניין ממש כנראה.

הנזק הוא לחיצה כמו שקע בקוטר של 3 ס"מ וקילוף של הצבע בפנים

לא משהו נוראי אבל עדיין מרגיז אחרי שאני מתאמץ תמיד להחנות במקומות מבודדים גם אם זה אומר ללכת עוד כמה מטרים ברגל

והקלילות שזה בא לה "לא נורא זה רק שפשוף על זה אתה רוצה להחליף פרטים?"

בגלל שזו פעם ראשונה שקורה לי מצב כזה (כשאני נוכח) והעובדה שמיהרתי לעבודה רשמתי בזריז טלפון ומספר רכב ותמונה של הרכב שלה מנשק את שלי ולקחתי ממנה את השם ומס' ת.ז ונסעתי משם.

 

אני מבין שלצבוע את כל הטמבון זה מיותר ושלא משנה כמה אשמור זה לא יחזיק מעמד לנצח,

מצד שני מעצבן אותי לוותר על הטמטום של נהגת חסרת כל מיומנות שכל האוטו שלה דפוק מכל הכיוונים

ועל הזלזול שלה ברכוש שלי גם כשאמרתי לה שהאוטו חודשיים על הכביש.

 

מה הייתם עושים במצב דומה?

פורסם

לקחת פרטים?

צילמת תמונה?

יש הוכחות?

 

שתשלם!

 

תבדוק אצל פחחים מה העלות התיקון, ותודיע לה על כך.

היא כנראה תסכים לשלם, במידה שלא, זו כבר פניה לתביעה.

Opel Adam S 2017

פורסם

תקן על חשבונה, אם זה באמת מפריע לך אתה יכול אפילו להחליף את כל הטמבון!

חבר טוב שלי קנה לפני שנה וחצי אודי A4 חדשה מהחברה, אבל דגם מטורף כל התוספות האוטו כמו סלון מבפנים, סנרוף קיצר כל התוספות התלהב ממנה ברמות אחרי שבוע מישהי גירדה לו אותה ממש בקטנה ביציאה מחניה

בשביל השקט הנפשי שלו הוא החליף את כל הטמבון, התיקון על חשבונה אז מה אכפת לך.?!

פורסם

מה לצבוע? מה פחחות? אתה נוסע על פונטו 99' או פאביה חדשה?

 

לך תכניס את הרכב למוסך הסוכנות שיזמינו לך טמבון ח-ד-ש ומ-ק-ו-ר-י מהחברה, צבוע לפי קוד רכב.

המחיר נושק ל5 ספרות אבל למי אכפת, זה פאקינג רכב חדש ובכל מקרה היא אשמה. שתסבול הנבלה.:evil:

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מה לצבוע? מה פחחות? אתה נוסע על פונטו 99' או פאביה חדשה?

 

לך תכניס את הרכב למוסך הסוכנות שיזמינו לך טמבון ח-ד-ש ומ-ק-ו-ר-י מהחברה, צבוע לפי קוד רכב.

המחיר נושק ל5 ספרות אבל למי אכפת, זה פאקינג רכב חדש ובכל מקרה היא אשמה. שתסבול הנבלה.:evil:

 

לה לה לנד זה לא פה, עד כמה אנשים יכולים להיות מנותקים מהמציאות לא יאומן. :roll:

נראה לך שגלל מעיכה קטנה היא תשלם לו אלפים על טמבון חדש, מי ישמע מדובר במינימום אודי.

אנשים חזקים בלדבר, בו נראה אותך באותה הסיטואציה במקומה, אם הייתה מסכים לשלם סכום כזה.

 

אם פותח השרשור רוצה עצה יותר פרקטית,

במידה והחלפת איתה פרטים- לך למוסך פחחות טוב (אם איזור חיפה -מוסך הפחחים) ברר כמה יעלה תיקון פחחות מקומי לאיזור פגיעה - לי היה משהו דומה כל הסיפור הסתכם ב300 ש"ח, לא רואים בהבדלים אחרי התיקון.

תחזיר לה טלפון, דרוש את סכום הנ"ל וסגור עניין.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם
לה לה לנד זה לא פה, עד כמה אנשים יכולים להיות מנותקים מהמציאות לא יאומן. :roll:

נראה לך שגלל מעיכה קטנה היא תשלם לו אלפים על טמבון חדש, מי ישמע מדובר במינימום אודי.

אנשים חזקים בלדבר, בו נראה אותך באותה הסיטואציה במקומה, אם הייתה מסכים לשלם סכום כזה.

 

אם פותח השרשור רוצה עצה יותר פרקטית,

במידה והחלפת איתה פרטים- לך למוסך פחחות טוב (אם איזור חיפה -מוסך הפחחים) ברר כמה יעלה תיקון פחחות מקומי לאיזור פגיעה - לי היה משהו דומה כל הסיפור הסתכם ב300 ש"ח, לא רואים בהבדלים אחרי התיקון.

תחזיר לה טלפון, דרוש את סכום הנ"ל וסגור עניין.

 

כנראה שאתה בלה לה לנד !

 

היא תשלם כמו גדולה על החלפת טמבון למה אתה שואל? כי זה החוק!

רכב חדש עד שנתיים בכביש יטופל בחלקים מקוריים בלבד,זאת אומרת ברגע שהשמאי (תמצא שמאי שייצג אותך ולא של חברת הביטוח) מחליט שיש להחליף אז יחליפו לו בחדש,זה לא משנה כמה הנזק מינורי!

 

זה לא צריך לעניין אותך תשלם או לא,בסופו של דבר (אולי קצת התחמקויות מחברת הביטוח או שלה) אתה תקבל את מלאו כספך כולל ירידת ערך אם יש (נקבעת על ידי השמאי)

 

 

צור קשר אם שמאי הבית שלנו אלי אמרן (תראה בפורום חוות דעת) תקבל טיפול מקצועי ואישי מניסיון

פורסם
לה לה לנד זה לא פה, עד כמה אנשים יכולים להיות מנותקים מהמציאות לא יאומן. :roll:

נראה לך שגלל מעיכה קטנה היא תשלם לו אלפים על טמבון חדש, מי ישמע מדובר במינימום אודי.

אנשים חזקים בלדבר, בו נראה אותך באותה הסיטואציה במקומה, אם הייתה מסכים לשלם סכום כזה.

 

אם פותח השרשור רוצה עצה יותר פרקטית,

במידה והחלפת איתה פרטים- לך למוסך פחחות טוב (אם איזור חיפה -מוסך הפחחים) ברר כמה יעלה תיקון פחחות מקומי לאיזור פגיעה - לי היה משהו דומה כל הסיפור הסתכם ב300 ש"ח, לא רואים בהבדלים אחרי התיקון.

תחזיר לה טלפון, דרוש את סכום הנ"ל וסגור עניין.

 

תתפלא, כנראה שהמנותק מהמציאות זה אתה.

היא לא חייבת לשלם לו כלום, זכותה המלאה להפעיל את הביטוח שלה ולהתחשבן עם הביטוח על ההשתתפות העצמית שלה.

רק לפני כחודש נכנסו מאחורה ברכב של חבר קרוב כשעמד ברמזור, תאונה ב30 קמ"ש בערך, החשבונית מהמוסך הייתה על מעל 7K ש"ח. הבחור השני שהודה באשמה הפעיל ביטוח ושלום על ישראל.

 

במקרה הזה תיקון וצביעה אצל פחח יזרז את תהליך תיקון הרכב, לא לערב שמאים וחברות ביטוח, ובהנחה שהיא תסכים לשלם את מלוא מחיר התיקון זה גם יהיה יותר זול לשני הצדדים.

 

דעתי האישית, לאור איך שM.B הציג את הנהגת, הייתי מנצל את זכותי המלאה לגשת למוסך ולדרוש החלפה של הטמבון ושהיא תשבור את הראש איך לשלם.

פורסם
פגיעה - לי היה משהו דומה כל הסיפור הסתכם ב300 ש"ח, לא רואים בהבדלים אחרי התיקון.

תחזיר לה טלפון, דרוש את סכום הנ"ל וסגור עניין.

 

אם לקחת 300 שקל אתה יצאת פראייר, לפותח השירשור, אל תקשיב לו.

 

אולי אתה לא רואה הבדל בתיקון אבל כשתמכור את האוטו ימצאו את הצביעה והוווופ ירד לפחות 1% על צביעה, במקרה של רכב שעולה 50,000 ש"ח (בוא נגיד שתמכור עוד כמה שנים) הפסדת עוד 500 ש"ח על חשבונך .

פורסם

חברים אתם עושים סלט.

 

מדובר ברכב חדש - איזה מוסך פחחות ואיזה נעליים!?

 

סור מחר בבוקר למוסך מורשה / מרכזי של של צ'מפיון מוטורס - תוציא הצעת מחיר ותעביר אל הנהגת.

 

רוצה לשלם? שתשלם.

לא רוצה? שתפעיל ביטוח.

 

לא רוצה / אין לה ביטוח?

תתבע אותה.

 

זה הכל.

 

בהצלחה ותעדכן.

גיא

Seat leon Cupra MK3 FL 2011 - sold

Seat leon Cupra 280 - sold

Golf GTI Performance - sold

Awaiting on new car :)

פורסם

תקח הצעת מחיר להחלפת החלק לחלק מקורי וחדש.

או שהיא תסכים לשלם(מה שכנראה לא יקרה) או שתערבו חברות ביטוח(והיא תצא בנזק של 1000 שקל).

רכב חדש או רכב ישן אם אתה יכול לשמור עליו במצב חדש ומקורי תשמור.

חלק זה עלה לנו כ7500 שקל(לא בפאביה).

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

קרה לי מקרה דומה לפני כמה שנים. נכנסה בי הונדה עתיקה ובה סבא וסבתא (לוחמניים משהו).

הם פנו ימינה לתוך הכביש בו נסעתי וההנחה שלי היא שהסבא לחץ על הגז מוקדם מדי ופגע בי בחלק השמאלי של הפגוש האחורי. הנזק היה שפשוף בפגוש. כאשר דרשתי מהם פרטים הם עוד ניסו להאשים אותי שחתכתי אותם. סבלנותי פקעה והזמנתי ניידת - ציינתי בפני המוקדנית שהם מסרבים למסור פרטים.

 

השוטר הגיע, הקשיב לטענותיה של אישתו של הנהג וביניהן: "רק אללה יודע מאיפה הוא הגיע" :) ואז הסביר לה באדיבות ותקיפות, לפי תיאור המקרה שלה, שבעלה עבר על חוקי התנועה ואשם בתאונה. החלפנו פרטים ונסעתי לדרכי.

 

יצרתי קשר עם סוכנת הביטוח שלי (תותחית על :)) ותיארתי לה את אשר אירע. היא לקחה את הפרטים של הנהג הפוגע והנחתה אותי להגיע למוסך כדי שיתקנו את הרכב. במוסך הובהר לי חד משמעית שכיוון שמדובר על רכב חדש, יותקן פגוש חדש ומקורי.

 

M.B, בסופו של עניין, אותי אישית לא עניין אם הנהג הפוגע ישלם מכיסו או שהביטוח שלו ישלם. זאת בעיה שלו ולא שלי וכך גם במקרה שלך. ממליץ לך ליצור קשר עם סוכן הביטוח שלך כדי שיסייע לך לסיים את הפרשה.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

×
×
  • תוכן חדש...