Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 עכשיו ב90 אלף מי רץ לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה בדיוק העניין,שבעבור המיני(שלדעתי עדיפה אבל עדיין נופלת לאותה הנישה) אתה צריך להוסיף עוד 20K.

20K זה לא מעט כסף, אבל אם פרוטה מצויה בכיסי ואני חושק ברכב "מיוחד", ברכב נישה שכזה, אזי כן הייתי מוסיף עוד 20K.

500 כמו גם המיני ואן אינם רכבי תמורה עבור הכסף, אלו רכבי לייף-סטייל, קטנים וכיפיים לנהיגה ויותר מיוחדים ממיני\סופר מיני האחרות וגם יותר יקרות.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
עדיין יקר לפנדה מעוצבת, ה500 1.2 ידנית לא צריכה לעלות יותר מ75Kש''ח. להיט מכירות היא עדיין לא תהיה..

 

תגיד, נהגת עליה ועל הפנדה אי פעם?

emotion of motion

פורסם

הרוב טוענים שהמחיר עדיין יקר. אולי.

 

דעתי השתנתה כשראיתי את הגימיק המיוחד של הצבעים לרכבי המבצע :

 

http://www.d-say.com/projects/fiat/500bicolor/?ref=FIATSITE&BID=17889

 

נכון שזה עניין של טעם , אבל לאף מתחרה אין שילובי צבעים מדליקים כאלו , (גם במחיר משולש).

 

שימו לב לאיבזור העשיר :

 

חישוקי סגסוגת, צמיגים רחבים, פנסי ערפל קדמיים, 7 כריות, מחשב דרך , חבילת כרום, HILL HOLDER , ועוד ועוד.

 

http://camp.d-say.co.il/fiat/newlang2011/500bcolor/mifrat/fiat500.pdf

 

אם כל זה מקבלים ב - 90,000 לידני - זו לדעתי אחלה קנייה , מה גם שהרכב מוכח כחסכוני ומאוד אמין.

 

דרך אגב ה"אוטומטי" בתוספת 7,000 ש"ח.

פורסם
תגיד, נהגת עליה ועל הפנדה אי פעם?

 

כן, ואתה?

 

הפנדה יותר מרווחת, נוחה, ופרקטית מה500. אבל זה בא על חשבון העיצוב(המזעזע לטעמי), האבזור, והבטיחות.

 

ה500 יפיפייה, בטיחותית יותר, ומאובזרת יותר, אבל זה בא על חשבון הנוחות הלא טובה, המרווח לנוסעים מאחור(צפוף מאד), והמחיר הגבוה.

 

מבחינת מכלולים, ה500 זהה לפנדה. ובשורה התחתונה, אני לא רואה סיבה שרכב כמו ה500, עם מנוע 1.2 וגיר ידני, יעלה יותר מ75K.

 

ושהפנדה (זו שנמכרת כרגע בישראל) המיושנת והלא בטיחותית ומאובזרת, עם גיר + מנוע זהים ל500, תעלה יותר מ45Kש''ח.

 

זו דעתי, אתה מוזמן לחשוב אחרת.

פורסם
כמה היה המחירון הקודם? האם זה מבצע או הוזלה קבועה? ואם זו הוזלה קבועה, בכמה ייפול המחירון של ה-500 שכרגע בשוק?

 

מדובר במבצע על 50 יחידות בלבד שיגיעו במאי לארץ.

מדובר ברמת גימור שלא קיימת בהיצע של סמל"ת.

צביעה מיוחדת ואבזור נדיב.

לדעתי, כל הרכבים יימכרו עוד לפני שיעלו על האוניה.

 

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
כן, ואתה?

 

הפנדה יותר מרווחת, נוחה, ופרקטית מה500. אבל זה בא על חשבון העיצוב(המזעזע לטעמי), האבזור, והבטיחות.

 

ה500 יפיפייה, בטיחותית יותר, ומאובזרת יותר, אבל זה בא על חשבון הנוחות הלא טובה, המרווח לנוסעים מאחור(צפוף מאד), והמחיר הגבוה.

 

מבחינת מכלולים, ה500 זהה לפנדה. ובשורה התחתונה, אני לא רואה סיבה שרכב כמו ה500, עם מנוע 1.2 וגיר ידני, יעלה יותר מ75K.

 

ושהפנדה (זו שנמכרת כרגע בישראל) המיושנת והלא בטיחותית ומאובזרת, עם גיר + מנוע זהים ל500, תעלה יותר מ45Kש''ח.

 

זו דעתי, אתה מוזמן לחשוב אחרת.

 

ה 500 מרגישה קטגוריה מעל הפנדה מכל הבחינות. אם תנהג על שתיהן בלי לדעת על מה אתה נוהג, תוכל להבדיל ביניהן בקלות רבה. כלומר ה 500 היא לא פנדה מעוצבת, היא מכונית אחרת על הבסיס של הפנדה שפונה לשוק שונה לחלוטין.

emotion of motion

×
×
  • תוכן חדש...