Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיאט 500 עכשיו ב90 אלף מי רץ לקנות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5200 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראו ראו סמלת קיבלו טיפה שכל בדגש על הטיפה

עדיין לפי דעתי הרכב צריך להיות מתומחר בסביבות ה70 ואז יהפוך ללהיט מכירות.

פורסם

זה עם או בלי סמל של מזראטי? :D

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

90k לדעתי זה תמחור לא רע,אחרי הכל מדובר ברכב נישה,ומרבית מקהל הלקוחות שאלהם הרכב מדבר לא ממש מתרגשות או מודעדות לעובודה(כן כן לשון נקבה) שזאת פנדה מתחת.

היא מקבלת רכב שיקי מעוצב עם סטייל והרבה אופי,בעבור 90K.

Porsche 944 turbo

פורסם

ההוזלה כנראה נובעת בגלל מנוע הטווין-אייר שמחליף את גרסת ה-1.4.

ה-500 טווין אייר עולה החל מ-100,000 לעומת גרסת ה-1.4 שהתחילה מ-110,000.

 

חבל שעדין לא מורידים את המחירים של הפונטו.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

בעקבות השבתה זמנית של הג'טה בעקבות תאונה, הרכב החלופי שלי בימים האחרונים הוא פיאט 500 מהשכרה. עיצוב הרכב בהחלט משובב נפש, אבל התיבה הרובוטית שלו מזעזעת והוא נורא רועש, ואני פשוט מתעב את תנוחת הנהיגה.

 

וגם הסטריאו ממש רע.

 

מצד שני כיף לקחת איתו פניות.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

ב-90K לא הייתי קונה אותה.

אני גם לא חושב שהמין היפה היה בוחר בה כיוון שהינה ידנית.

בתקציב הזה כנראה הייתי לוקח את הפולו או את הריו (אומנם לא מתחרות ישירת אך מספקות תמורה גבוהה יותר למחיר) או אפסילון של לאנצ'ה.

ואם ממש בא לי רכב מאוחד, עם מראה קלאסי ואני לא פוחד מגיר ידני, אז מיני ואן ב-110K.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם
ב-90K לא הייתי קונה אותה.

אני גם לא חושב שהמין היפה היה בוחר בה כיוון שהינה ידנית.

בתקציב הזה כנראה הייתי לוקח את הפולו או את הריו (אומנם לא מתחרות ישירת אך מספקות תמורה גבוהה יותר למחיר) או אפסילון של לאנצ'ה.

ואם ממש בא לי רכב מאוחד, עם מראה קלאסי ואני לא פוחד מגיר ידני, אז מיני ואן ב-110K.

זה בדיוק העניין,שבעבור המיני(שלדעתי עדיפה אבל עדיין נופלת לאותה הנישה) אתה צריך להוסיף עוד 20K.

Porsche 944 turbo

פורסם

מחיר מופקע לרכב מצועצע,

אני חושב שאמנם זה פוזה לנסוע ב500,

אבל המחיר מוגזם לרכב מיני 3 דלתות עם מנוע צנום 1.2.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

עדיין לפי דעתי הרכב צריך להיות מתומחר בסביבות ה70 ואז יהפוך ללהיט מכירות.

אני לא יודע באיזה עיר אתה גר אבל בתל אביב ה 500 זה להיט מכירות.

אחרי ההוזלה של המיני פיאט חייבים להוריד עוד במחיר.

 

~MeiR~ גם האודי TT דור ראשון הייתה גולף מעוצבת שעולה כפול, בנטלי קונטיננטל GT זאת פולקסווגן פייטון שעולה פי...

אייל

×
×
  • תוכן חדש...