Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5193 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא יודע איפוא קראת אבל....

 

תקופת התיישנות למצלמות 4 חודשים בלבד!!

 

אמנם ללא סימני פיסוק, אך תנסה להבין את המשפט שכתבת כפי שהוא :)

1. לא יודע, בכל אופן קראת אתה אומר, אבל...

2. לא יודע...כיוון שכך קראת אתה אומר...

 

ברצינות, לדעתי כדאי לקחת את עניין הממוצע בח-ן, רק למקרה שמישהו כן יחליט להשתמש בזה.

אגב, במידה וכן יוחלט להפעיל, מעניין על בסיס מה יבוצע החישוב? לצורך העניין, חיפה -> ת"א, 3 מצלמות.

1. האם יתייחסו לכל קטע בין 2 מצלמות בנפרד? 2 דו"חות בגין מהירות ממוצעת גבוהה מהמותר.

2. האם יתייחסו רק למהירות בין הראשונה לאחרונה? דו"ח 1 בגין מהירות ממוצעת גבוהה מהמותר.

3. או שאולי ייקחו את הכל בח-ן? 3 דו"ח בגין מהירות ממוצעת גבוהה מהמותר.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

לא הבנתי חצי ממה שכתבת אבל זה קשור להבנה שךי לא להסברים שלך.

 

בכל אופן אני מאמין כי כאשר יחליטו להפעיל את אופציית הממוצעים הוזיר לעינייני תחבורה יחד עם הוזיר לעינייני משטרה ובטחון פנים יארגנו מסיבת עיתונאים כדת וכדין.

 

ולגבי שאלותיך

 

כאשר בית משפט בישראל מרשיע על סמך סרט ביוטיוב אליו מצורפים עדוייות מומחים של BMW אז השמיים הם הגבול.

 

לדעתי דו"ח אחד בין כל 2 מצלמות.

 

כלומר בדוגמה שלך בין דו"ח לשניים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
מעניין איך זה ישפיע על מספר תאונות הדרכים, הנפגעים, ופילוח הגורמים לתאונות :roll:

 

זאת בדיוק השאלה החשובה. אם מספר התאונות וההרוגים יישאר אותו דבר - המשטרה לא תוכל להגיד שזה בזכות המצלמות.

אם המספר יקטן מספיק - הם יגידו שזה בזכות המצלמות ויקוו שמישהו לא יבצע בדיקה מספיק טובה של איפה היו מרבית התאונות וההרוגים ומה הגורמים להן (בעיקר כי כרגיל - מהירות מופרזת ביחס לחוק תהווה סיבה שולית).

 

בינתיים - אני חייב להגיד שאני מאוד מופתע שהמספרים נמוכים. מישהו שאתם מכירים בכלל קיבל דו"ח ממצלמה חדשה?

זה מפתיע במיוחד בהתחשב בכך שהטענה היא שהמצלמות מצלמות מ-5 קמ"ש מעל המהירות המירבית המותרת.

מעניין כמה כסף יופסד פה אם זה ימשיך כך.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

רוני

 

לך תעמוד בפינה לחצי שעה!!

 

כל עיניין הכסף שולי , הבטיחות היא בראש מעיינינו אמרו הוזירים, תוך אכילת בורקס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כמו שכתבו לפניי, את מי זה מעניין בכלל כמה דוחות נכנסו לזכות המדינה מהמצלמות ואם יש ירידה במהירות הנהיגה שלנו. המעניין הוא מספר התאונות וההרוגים\פצועים. האם הוא פחת בגלל המצלמות? לא נראה לי. אחרת גם זה היה מפורסם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שומאכר, זה לא דבר שאפשר לקבוע אחרי חודש של פעילות. חייבים לחכות לסוף השנה בשביל לראות אם המספרים וגם אז צריך לעשות השוואה ישירה רק מול מקומות שבהם יש מצלמות - וזה בעייתי מבחינה סטטיסטית כי בכל אזור כזה יש תאונות בודדות בשנה. האבסורד הוא שרק כשיהיו המון מצלמות, נוכל לדעת אם הן יעילות או לא.

 

מה שכן, אני מחכה שמישהו יעשה מחקר של כמה זמן מבזבזות לנו המצלמות בגלל האטת המהירות בכבישים, וכן האם נגרמות תאונות בגלל נהגים שנבהלים מהמצלמות.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

נו ברור אנשים לא פראיירים, פורסמו מיקומי המצלמות, מורידים את הרגל מהגז במקומות האלה. צר לי, אני פשוט לא מצליח להבין את הקשר בין המצלות האלה לבין המלחמה בתאונות הדרכים

פורסם

מה שמפתיע הוא שכל כך הרבה אנשים מורידים את הרגל מהגז. אני יכול להבין שבשעות היום זה קורה כי יש עומס ומספיק ש-10% מהאנשים יאטו כדי שגם אחרים יאטו, אבל בשעות הלילה למשל, ציפיתי שאנשים יקבלו לא מעט דו"חות... נחכה למספרים.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
גם אני הבנתי שכרגע לא מיישמים אכיפת מהירות ממוצעת. יחד עם זאת קראתי שמצלמים את כולם והנתונים שמורים במערכת..

 

יש לך סימוכין לזה?

לא נשמע לי סביר שכל רכב מצולם, בעיקר כשבערב אין פלאשים (צילום אינפרא?)

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם

חוששני שאם לא יהיו מספיק דוחות, יפעילו את האופצייה הזדונית הזו.

זה הלך המוח של הוזירים.

ישה, וזיר? באמת? לא התכוונת למילה דומה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

תסתכל במקלדת ותבין כי כולה מדובר בדיסקלציה במצב יחסית סביר

 

אהבתי

 

אצלו יש התמזגות נפלאה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...