Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5181 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אזכיר משהו שכתבתי כאן לפני מספר חדשים - נתקלתי באנשים שגילם הגיע ל-90 שנה ועדין נהגו מרחקים קצרים בתוך העיר. הבעיה בהתבססות על מוניות היא לא רק תחושת התלות, אלא גם חוסר הזמינות המיידית: גם בגיל 90 רוצים להכנס לרכב ולקפוץ לסופר לקנות משהו בדחיפות, שלא לדבר על קניה שבועית בפאתי העיר. שום תחשיב כלכלי לא ישנה תחושה זו.

האם אנשים מעל גיל מסויים כשירים או לא לנהוג? הדבר תלוי בכל כך הרבה גורמים, יש בני 60 שיכולים לנהל פרוייקטים מורכבים בתעשיה אבל בעית בריאות הופכת אותם למסוכנים על הכביש, ויש בני 90 צלולים שיכולים לנהוג בבטחה, וכיון שזמנם בידם הם אינם תוקפניים ולכן פחות מסוכנים מבני 20 שצריכים להפגין את ההורמונים שלהם.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש לי חבר עם סיפור דומה רק שאבא שלו לא זוכר איך לחזור הביתה. קודן פתר את הבעיה. הוא לא מצליח לזכור את המספר

פורסם

דבר ראשון תבהירו לו שזה מדאגה... אולי הוא יתרכך

אם הוא גם ככה חסר ביטחון בנהיגה שלו רק העובדה שאתם מעירים לו רק הופכת אותו ליותר עקשן..

אבל הכי חשוב תעשו אופציות אחרות זמינות אתה לא באמת מצפה שהוא יהיה תקוע בבית ולא ינהג רק כי אמרתם

פורסם

נראה לי שסבא שלי מנצח את סבא של כולכם :wink:

 

בסוף השנה ימלאו לו... 100 שנים. והוא עדיין נוהג על בסיס כמעט יומיומי - רק בתוך העיר אמנם - על אף שהשמיעה שלו איומה ונוראה גם כשהוא נעזר במכשיר שמיעה.

 

לצערי, מכונית עבורו היא כמו סם החיים. אנחנו חוששים שבלעדיה הוא פשוט יקמול. כיום הוא שוחה, משחק פינגפונג (!) ונהנה מהחיים. עדיף לתת לו לנהוג מאשר שיסבול. לפחות הצלחנו לזרוק את הפיאט אונו הישנה שלו, ועכשיו הוא נוסע במכונית חדישה יותר ששייכת לחברה שלו (כן, לסבא שלי יש חברה...)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
ועכשיו הוא נוסע במכונית חדישה יותר ששייכת לחברה שלו (כן, לסבא שלי יש חברה...)

חברה (כמו H.STERN נניח) או חברה (כמו הצמודה של צביקה פיק או זוס ריקליס)?:hihi:

turboy

פורסם

בטח יוצא אם איזו ילדה בת 82.

שודד עריסות... :lol:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.


×
×
  • תוכן חדש...