Jump to content

הרצל פרנקל

  • הודעות

    26
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אשדוד
  • מקצוע
    מהנדס מכונות

הנקודות של הרצל פרנקל

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. שלום וחג שמח מצורפים פה שלושה סרטונים שהורדתי מפורום אחר (X1/9) ואני ממליץ שנפעל בכיוון זה: עידוד מגרשי אימון והחלקה לנהגים צעירים. לאחר שעברתי התנסות כזו אני יודע כמה זה יכול להועיל בשעת צרה, והרי תאונות קורות בעת צרה. עוד לא שמעתי על תאונה רצינית שקרתה למכונית חונה. מגרשי החלקה עם מאמנים מקצועיים, בתשלום או בהתנדבות, אינם דברים יקרים אם רק מנפים את כל הבירוקרטיה שנוטה לצמוח על גופים כאלה. אני חושב שהתנסות כזו שווה הרבה מעבר לערכם של תשדירי שרות אינסופיים מטעם המועצה למלחמה בתאונות דרכים.
  2. ניסיתי את "מסלולים" במכונית שלי (X1/9), החכמתי ונהנתי. ממליץ, תהנה הרצל
  3. ניסיתי "מסלולים" במכונית שלי X1/9 החכמתי ונהנתי. ממליץ, תהנה הרצל
  4. כוחות על טבעיים? אולי סושרד יכול לתאר לי מה לא טוב במנוע שלי? אולי בכלל לא צריך מכונים לבדיקת רכב - גש לסושרד במקום... הרצל
  5. אני כמעט בטוח שברקודה זה ווליאנט עם צורה חיצונית שונה. אולי זה יעזור למצוא חלקים.. בהצלחה ובהנאה הרצל
  6. שלום אני מצרף סרטון (2 חלקים) המתאר פיתוח מנוע V6 Cosworth חדש למרוצי פורמולה 1. הסרטונים משנת 1006 אבל מעניינים לא פחות. החלק הראשון מתרכז בפיתוח המנוע. החלק השני במכונית ובמסלול. למי שלא שולט באנגלית, וגם למי שכן, אני ממליץ לשים לב לצוותים. איך כל אחד עושה את תפקידו ולא מתערב במה שאינו בתחומו. שימו לב איך המכונית נכנסת לפיט. אף אחד לא מתנפל ולא נדחף. מי שאין לו מה לעשות מסתכל מרחוק. כל מי שעובד יכול לעשות מה שצריך בלי הפרעות. כמעט כאילו שהכל מבויים, אבל זה לא. תענוג לראות מקצוענים עושים כמו שצריך. סליחה אם זה ישן. תהנו הרצל http://www.motoiq.com/magazine_artic...e-block.aspx?3
  7. עמית "בוחן רכב" תודה על הכתבה. נהנתי לראות שנית הרצל
  8. שלום אורן יש מצב שהביטוח שלו ישלם עבור חלקי חילוף מחו"ל, כולל הובלה ומיסים. בדוק. היתה לי תאונה ב X1/9 , מישהו נכנס בי ברמזור אדום. הלכה הדלת, רבע אחורי ומשקוף + עוד. אספתי הכל ממקורות בחו"ל, ייבאתי והתקנתי וקיבלתי כיסוי מלא - כ 13,000 שקל. אתה צריך שהסוכן ביטוח שלך ידאג לך. בהצלחה הרצל
  9. הייתה לי כזאת !!! בשנת 1959, הייתי סטודנט באה"ב. קניתי כזו BUICK 47 convertible ב $50 היא היתה ללא גג והשתמשתי באיזה ברזנט שפרסתי על המסגרת. לא אאריך, היא שרת אותי בנאמנות (?) קרוב לשנה. קניתי Ford Fairlane שאהבתי ואת הישנה הלוויתי לכל מי שביקש בתנאי שלא יקרא לי אם תיתקע. אבל זה היה מזמן.
  10. שלום לצורך מחקר פרטי אני מחפש נתונים סטטיסטיים על תאונות דרכים בעולם, יחסית למספר כלי הרכב. מישהו מכיר מקור? תודה וסעו בזהירות הרצל
  11. אני לא כועס על הפקידים, אני כועס על משרד התחבורה - על שר התחבורה, שמשווע לתקציבים ומבזבז כסף על פקידות וביורוקרטיה שאין לה קץ. אפילו שרי הממשלה מתאוננים על הסחבת והביורוקרטיה שאינם מאפשרים להם להזיז תכניות. הפקיד (והפקידה הנחמדה) שיושבים שם ליד רחוב המסגר, הם הם הביורוקרטיה. פשוט לא צריך פיקוח על יבוא חלפים, ובטח לא ביבוא אישי. ולשלמה דן - אני מצטער (באמת) על התאונה שהרגה את חברך הטוב, אבל הנהג ההוא היה שיכור ואין לזה כלום עם חלפים. חיפשתי אך לא מצאתי סטטיסטיקה על תאונות שנגרמו בגלל שבר או תקלה מכנית ברכב. מישהו מכיר? תודה לכולם. המשיכו לעזור לי. הרצל נ.ב. - איך אני עונה בתגובה מבלי לצטט את כל הסעיף?
  12. oldcar, אולי תאיר את עייני? ברצינות. איזה חלק מהציטוט אינו נכון - האם לא כל אחד יכול לייבא או האם אין שם יותר תאונות דרכים (לפי מספר כלי הרכב, או לפי הקילומטרים שנוסעים, או לפי מספר הנפגעים היחסי, או?) תודה הרצל
  13. לאחרונה נתקלתי שוב בביורוקרטיה של משרד התחבורה: קיבלתי בדואר כמה גומיות למכונית האספנות שלי. נדרשתי להגיע אישית למשרד התחבורה בת"א, להשאיר את המסמכים בכניסה ולקבל את אישור הייבוא בדואר חוזר. אחר כך היה עלי להגיע שוב לדואר חבילות בת"א כדי לקבל את החבילה. אני גר מחוץ לתל אביב וכל גיחה כזו כרוכה בחצי יום עבודה וכשמונים ק"מ נסיעה. בדקתי בין חברים במועדון מכוניות באינטרנט ומצאתי שאין מקום בעולם בו נדרש אישור ממשלתי לייבוא אישי של חלקים לרכב. תקנו אותי אם אני טועה. אני מתכוון לפנות לשר התחבורה ולהאיר את עינייו למה שקורה במשרדו. אלו תקנות מטופשות אלא שרובנו מקבלים אותן כדבר הגיוני ונחוץ. כל זה הוא המצאה של ביורוקרטים ומטרתה היחידה היא לשמר מקום עבודה לפקידים ואף להרחיבה. בארה"ב יכול כל אחד לייבא מה שבא לו ולכל רכב, וראה זה פלא - אין שם יותר תאונות דרכים מאשר פה. הנהגים שם אינם טובים מאיתנו, הכבישים שם לא יותר טובים משלנו. אומנם יש שם אוטוסטראדות של 8 נתיבים, אבל האיכות זהה. אשמח לשמוע דעות נוספות ולקבל גיבוי לפני צאתי לקרב. תודה הרצל
  14. בשום פנים ואופן לא סיליקון. ככלל, סיליקון מתאים לאינסטלטורים ומתקיני תריסים, לא לרכב. יש חומר בוטילי כפי שהציע לעיל יגאל וניתן גם לשנורר קצת מיצרני פיברגלס וחומרים מרוכבים. ניתן להסיר את הנילון ואין בעיות בהצלחה. הרצל
×
×
  • תוכן חדש...