Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאסטרה GSI בגרסאות החזקות יש שני סוגי הזרקה לאותו המנוע.

דגם המנוע הוא C20XE ולו חיברו שני סוגי הזרקה: 2.5 MOTORIC

2.8 MOTORIC.

2.8 נחשבת ליותר מתקדמת.

חיצונית המנועים נראים כמעט זהים. ל 2.5 יש חמש חוטי הצתה ול 2.8 יש ארבע והחוטים הולכים לכיוונים טיפה שונים.

האם למנוע מדגם C20XE שבמקור עם ראש מנוע של הזרקה 2.8 אפשר להחליף לראש של 2.5 מבלי להחליף את ההזרקה?

בחו"ל יותר נפוצים ראשים של 2.5. האם ראשי המנוע זהים?

2.5.jpg

2.8.jpg

פורסם

יש לי שמן במים. אין מים בשמן. ככה הרכב נוסע כבר חצי שנה ונוסע נהדר, ממש טס. :-)

הרכב עבר ראש מנוע ( שייפו, החליפו פאקונג), אבל השמן התחיל לחזור.

כמו שאמרתי הרכב נוסע נהדר ולא מתחמם וככה כבר יותר מחצי שנה ואני משתמש בו ליום יום.

לפעמים אני בעצמי מוריד את כל הטחינה (זה באמת כמו טחינה ולא כמה טיפות צפות) ומרענן את מי הקירור.

כניראה שיש סדק בראש או בבלוק או שאלא עשו טוב ראש מנוע.

אני בודק אפשרות לייבא ראש מאיביי למקרה שאצתרך רק ראש. בארץ לא מצאתי רק ראש והאיביי מפוצץ בראשים שהיו מחוברים עם מנוע הזרקה 2.5 MOTORIC.

פורסם
יש לי שמן במים. אין מים בשמן. ככה הרכב נוסע כבר חצי שנה ונוסע נהדר, ממש טס. :-)

הרכב עבר ראש מנוע ( שייפו, החליפו פאקונג), אבל השמן התחיל לחזור.

כמו שאמרתי הרכב נוסע נהדר ולא מתחמם וככה כבר יותר מחצי שנה ואני משתמש בו ליום יום.

לפעמים אני בעצמי מוריד את כל הטחינה (זה באמת כמו טחינה ולא כמה טיפות צפות) ומרענן את מי הקירור.

כניראה שיש סדק בראש או בבלוק או שאלא עשו טוב ראש מנוע.

אני בודק אפשרות לייבא ראש מאיביי למקרה שאצתרך רק ראש. בארץ לא מצאתי רק ראש והאיביי מפוצץ בראשים שהיו מחוברים עם מנוע הזרקה 2.5 MOTORIC.

האם אתה בטוח שזו הבעיה ?

לפי הסימנים שציינת יכול מאד להיות שקיים קולר שמן שפרוץ ולא דווקא אטם ראש.

שווה בדיקה.

 

רפי.

שואל ועונה, ירוחם

פורסם

עד כמה שהבנתי אותך השוני פה הוא במערכת הצתה (יכול להיות גם בהזרקה, אני לא יכול לדעת ע"ס התמונות).

כרגע יש לך שני סלילי הצתה ? (coil).

שואל ועונה, ירוחם

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

*קולר השמן לא בא במגע עם מים, הוא מקורר מהאוויר.

*עשו בדיקה לראש המנוע ולא גילו סדק, אבל עשו שיפוץ קטן ועיגלו את המעברים.

*עשו בדיקה לבלוק ולא גילו סדק גם.

*לא מצאו בעיה או קרע באטם הראש (פאקונג).

 

להזכירכם השמן נכנס למערכת המים. המים לא נכנסו למערכת השמן. מה עוד אפשר לבדוק לפני שסוגרים הכל?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון:

אחרי שלוש שבועות שהרכב היה במוסך ולא מצאו סדקים בראש המנוע ולא בבלוק, הכל שופץ, חושד והוחזר למקום. מקווה שהכל היה בסדר עכשיו.

פורסם

רק רציתי להוסיף.

זה עם ה 4 חוטים זה דיסטרביוטור עם קוייל אלקטרוני שמקבל את התיזמון מהמחשב,

לרוב קל יותר לכוון את ההצתה אם יש סיסטרביוטור מכאני, אבל במקרה הזה המחשב של מוטורוניק מיתאקלם מצויין ומכוות את ההצתה ממש מושלם.

 

ההוא עם ה 5 חוטים זה למעשה אותו חלק של המפלג שהוא לא עם כוייל אלקטרוני אלא מקבל את התיזמון מהראש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...