Jump to content
בעקבות "מתקפת בוטים" הפורום הטכני נסגר לכתיבת אורחים. לכל שאלה, מוזמנים לפנות באמצעות ה"צור קשר" בתחתית העמוד
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7717 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נעילת האשכול ?

פשוט לנעול וגמרנו?

 

אני חושב שזה יהיה רעיון יותר טוב , אם המנהלים יירשמו את הסיבה לנעילת האשכול ,

ככה זה יחסוך כאב ראש לגולשים להתחיל לחפש מי עשה ולמה עשה ומה קרה...

 

תודה :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

טוב חלאס להתנהג איתי כמו ילד קטן לכל אורך הדרך ולהמשיך לחפש אותי בכל דבר קטן מר סורניס .

 

 

ברגע שאתם נועלים אשכול , אז אני אמור לנבא שזה אתה נעלת ? או שאחותי נעלה את האשכול??

 

 

פשוט הרעיון שלי היה, שתכתבו סיבה , מדוע האשכול ננעל , וככה זה יחסוך לגולשים שלא מבינים מדוע האשכול שלהם ננעל.

 

אם אתה רוצה להמשיך לשחק איתי ראש קטן תמשיך לשחק ראש קטן

שיהיה לך אחלה יום :-)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

תומך בהצעה,

באמת מרגיז שלפעמים אני רואה אשכול נעול וקורא אותו ולא מבין למה הוא ננעל...

וגם אין למי לפנות כי אם אני שולח ה"פ למנהל הפורום הוא כותב לי שלא הוא נעל אותו :?

פורסם
תומך בהצעה,

באמת מרגיז שלפעמים אני רואה אשכול נעול וקורא אותו ולא מבין למה הוא ננעל...

וגם אין למי לפנות כי אם אני שולח ה"פ למנהל הפורום הוא כותב לי שלא הוא נעל אותו :?

 

ב-ד-י-ו-ק !!!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם
תומך בהצעה,

באמת מרגיז שלפעמים אני רואה אשכול נעול וקורא אותו ולא מבין למה הוא ננעל...

וגם אין למי לפנות כי אם אני שולח ה"פ למנהל הפורום הוא כותב לי שלא הוא נעל אותו :?

 

קשקשן.

כשמנהל מוחק/נועל שרשור שאר המנהלים רואים מי המנהל שמחק ואת סיבת המחיקה.

אם בעצמך לא הבנת למה ננעל - קרא שוב את כללי הפורום.

אם עדיין לא הבנת, שלח ה"פ לאחד המנהלים.

גם מנהל שלא מחק יידע להסביר לך את הסיבה השרשור ננעל.

 

ולאנטליגנט שכתב :

מושחתים נמאסתם.

אם נמאסנו - חפש לך פורום אחר. יש הרבה.

______________________________________________________________

 

פורום התמיכה הטכנית הוא פורום תמיכה טכנית (לאלו שלא ממש מבינים - אז הפורום אמור לעסוק בתמיכה טכנית ולכן בחרנו גם בשם הזה עבורו).

 

הודעות/תלונות/הצעות לשיפור וייעול יש לשלוח בה"פ לאחד המנהלים.

כל הודעה עניינית מטופלת, וכל שאר המנהלים שותפים להחלטות.

לכן תרעננו שוב את כללי הפורום:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=737

 

רוצים להשאר, לתרום, ללמוד, לעזור ולהעזר - אתם ברוכים.

רוצים לשפר/להתלונן - תשלחו ה"פ. (עדיף לסקורניס ... ).

קשה לכם לעמוד בכללים ואתם רוצים לז%$ן את השכל - תעשו את זה בפורום אחר.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ורק לצורך הפרוטוקול - ברוב המוחלט של המקרים מנהל שנועל כותב גם את סיבת הנעילה. אם פעם אחת לא כתבנו, אז כנראה שבאמת זה היה מספיק ברור.

 

אם יש בעיה פרטנית עם ת'רד נעול - אתם מוזמנים לשלוח ה"פ (אם הוא ינוסח כמו שצריך, כנראה שגם נענה לו)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אוקיי , דבר ראשון טעות שלי לגבי השליחה של המכתב לפורום הלא נכון.

 

שנית , קצת בעיה בשבילי לשלוח למר סוקרניס הודעה פרטית לגבי הצעות , ולגבי שאלות

 

כי בן אדם שמזלזל בי, יקבל את אותו יחס זילזול, ובן אדם שמראה לי את הכח שלו בפורום

 

ממש לא עושה עליי רושם ולא מאיים ולא כלום.

 

אז עם כל הכבוד , בוא נפסיק עם המשחקים של החתול ועכבר, כי באמת שלא מתאים...

 

אתה רוצה לא להאמין לי ? אתה רוצה לחשוב שאני ילד בן 18 שכל היום מבלבל את השכל

 

וואלה מצידי? בכיף שייבושם לך!!! אבל לפחות תכבד אותי בתור בן אדם ולא בתור גולש

 

ופשוט הצעתי הצעה , אתם לא חייבים לקבל אותה, אבל אם כן זה רק יתרום לכם ולגולשים זה הכל :)

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

למה יש לך בעיה לשלוח לי ה"פ? לא הייתה לך בעיה קודם...

ואני מזלזל רק במי שמזלזל באחרים.

ומי שמנסה לשחק אותה גיבור בפורום, ממש לא עושה עלי רושם.

ואין שום הבדל בין הכבוד שלי אליך כבן אדם או כגולש, זה היינו הך.

וכבר הסברתי בנוגע להצעה שלך.

ו... זהו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...