Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 שעות, GOLF כתב:

אהבתי שההמלצות לזה שפגע זה לגרום לנפגעת לפעול לפי מה שטוב לו. הוא פגע ברכב, והשאיר פתק - עד כאן יש פה לקיחת אחריות. מפה והלאה מה שהיא תרצה לעשות זו זכותה המלאה, גם המיגרנות הנלוות לפניה לביטוח. אם לפות"ש זה לא מתאים, שישלם השתתפות עצמית.

לא הבנתי איפה הבעיה...

עצם זה שהשאיר פרטי, מדובר באדם הוגן...

ברור, שההחלטה היא שלה!

היא הנפגעת.מותר לה להפעיל ביטוח...

מישהו אמר לפות"ש לעשות משהו לא חוקי?

האם זה שיסגר אצל מוסך אמין וטוב בניהם זאת צרה?

זה משהו לא חוקי?

מייעצים לבחור,למזער נזקים, ולהגיע לאותה התוצאה עבור הנפגעת...

  • רעיון טוב! 3
  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אכן היא רשאית להפעיל את הפוליסה של עצמה, וכבר התיחסתי לכך בהודעה קודמת שלי. עם זאת, יתכן שסוכן הביטוח של הנפגעת ידריך אותה לתבוע את פות"ש (ובעקיפין - גם את הביטוח שלו). האמת היא שאם סוכן הביטוח עושה עבודתו נאמנה פות"ש ישמע ממנו, או מבעלת הרכב, ואז ימשיך להתקדם בהתאם לגודל הנזק לנפגעת, ואני מוסיף - גם הנזק לרכבו של פות"ש. כאמור - כיוון שעל ארוע אחד משלמים השתתפות עצמית אחת עדיף שפות"ש יבדוק האם אין לרכבו פגיעות יותר משמעותיות ממה שנראה במבט שטחי, ואם כן - יתקן גם אותו במסגרת אותה תביעת ביטוח (כמובן, בתלות בגובה הנזק המשולב לשני הרכבים מול עלות הפעלת הביטוח).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

sperial, אני אשמח אם יחדדו לי, בשביל לראות אם הבנתי נכון.

לפני כשעה, sperial כתב:

כיוון שעל ארוע אחד משלמים השתתפות עצמית אחת עדיף שפות"ש יבדוק האם אין לרכבו פגיעות יותר משמעותיות ממה שנראה במבט שטחי, ואם כן - יתקן גם אותו במסגרת אותה תביעת ביטוח (כמובן, בתלות בגובה הנזק המשולב לשני הרכבים מול עלות הפעלת הביטוח).

 

אם אני מבין נכון, ההיגיון אומר שבהפעלת ביטוח, לא משנה מי מהצדדים הפוגע או הנפגע, עדיף לשני הצדדים להכניס את הרכב לתיקון כי גם ככה הביטוח הופעל? כלומר, עדיף ששניהם יכניסו את הרכבים שלהם לתיקון, ולא שרק רכב אחד יתוקן. כמובן בהנחה ויש מה לתקן ברכבים, שהרי לא מתקנים מה שתקין.

 

הבנתי נכון? כי משהו בי אומר שהבנתי לא נכון, לכן אני שואל את השאלה הזאת.

פורסם
לפני 11 שעות, sperial כתב:

אם הגברת מפעילה את הביטוח שלה היא תשלם השתתפות עצמית ועלית פרמיה, ועלולה לתבוע אותם ממך. או שתתקן את הרכב בלי לתבוע את הביטוח שלה, ואז תתבע ממך את מחיר התיקון. בכל מקרה, וודא שהארוע מתועד אצל סוכן הביטוח שלך וגם שמור מסמכים באופן מסודר, כי התביעה יכולה להגיע גם בעוד כמה שנים, אחרי שתשכח מהארוע. זה כולל גם שמירת העתקי הפוליסות שלך.

אתה בטוח? היא משלמת הש' עצמית גם במקרה של תביעת צד ג'? אני לא בטוח. יעצו לה לתבוע, אבל אם היא משלמת השתתפות זו באמת עצה אווילית. הנזק שלה לא עלה על כמה מאות ש"ח, אלא אם היא מתכוונת לסחוט או לנצל מעבר - בשביל זה אנחנו כאן.

 

לפני 7 שעות, GOLF כתב:

אהבתי שההמלצות לזה שפגע זה לגרום לנפגעת לפעול לפי מה שטוב לו. הוא פגע ברכב, והשאיר פתק - עד כאן יש פה לקיחת אחריות. מפה והלאה מה שהיא תרצה לעשות זו זכותה המלאה, גם המיגרנות הנלוות לפניה לביטוח. אם לפות"ש זה לא מתאים, שישלם השתתפות עצמית.

כשהיא תתייעץ יציעו לה מה שטוב לה... אין כאן המלצות לרמות אותה או משהו, בס"ה להתמודד נכון מבלי שינצלו/ירמו אותי.

לפני שעתיים, sperial כתב:

ואני מוסיף - גם הנזק לרכבו של פות"ש. כאמור - כיוון שעל ארוע אחד משלמים השתתפות עצמית אחת עדיף שפות"ש יבדוק האם אין לרכבו פגיעות יותר משמעותיות ממה שנראה במבט שטחי, ואם כן - יתקן גם אותו במסגרת אותה תביעת ביטוח (כמובן, בתלות בגובה הנזק המשולב לשני הרכבים מול עלות הפעלת הביטוח).

מעניין, אבדוק את זה. תודה.

פורסם
sperial, אני אשמח אם יחדדו לי, בשביל לראות אם הבנתי נכון.
 
אם אני מבין נכון, ההיגיון אומר שבהפעלת ביטוח, לא משנה מי מהצדדים הפוגע או הנפגע, עדיף לשני הצדדים להכניס את הרכב לתיקון כי גם ככה הביטוח הופעל? כלומר, עדיף ששניהם יכניסו את הרכבים שלהם לתיקון, ולא שרק רכב אחד יתוקן. כמובן בהנחה ויש מה לתקן ברכבים, שהרי לא מתקנים מה שתקין.
 
הבנתי נכון? כי משהו בי אומר שהבנתי לא נכון, לכן אני שואל את השאלה הזאת.
לא תמיד 2 הצדים רוצים להכניס את הרכב לתיקון.

לפי הסיפור שלך, אתה אומר שלא קרה לך כלום, אז מה תתקן בדיוק? [emoji38], או שאולי הבנתי משהו לא נכון במה שרצית להעביר..

לגבי להעפיל את הביטוח, שמע, זה החלטה שלו תכלס, אם הוא רוצה שתעפיל ביטוח כי לא מוכן "להסתדר איתך", אתה תהיי חייב.

מישהי נכנסה בי מאחורה, טוב, סליחה, תכלס החבר שלה עם הרכב שלה פגע בי, אמרתי לה שהתיקון זה עולה 2500, להחליף פגוש אחורי, לצבוע, התקנה מחדש, התקנה מחדש של חיישני חניה ולא זוכר מה עוד, שלחתי לה צילום של הצעה מחיר של המקום שהלכנו, לא סתם אמרתי לה מספרים, ו היא עדיין אמרה "לא תודה, ש הביטוח שלי יטפל בך".

אני אמיתי?
אם הייתה מסכימה פשוט לשלם לי, אולי הייתי מתקן את החיישני רווס וזהו תכלס [emoji1]

קיצר, תחכה לראות אם הוא מתקשר או לא.

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

הרבה אנשים במקרים כאלו [קלים] בוחרים ללכת בנתיב 'הבטוח' כביכול שסוחט את הצד הפוגע ללא היגיון. 

מהניסיון שלי עם עלות פחחות,  אין קשר אמיתי בין עלות העבודה הריאלית לפי החשבונית. ככה שכל פגיעה מתחילה בסכום של 4 ספרות צפונה. 

 

והנה הצד הנפגע מחזיק ברכב לא שמור במיוחד, הנזק המרכזי הוא החלפת פנס וקוסמטיקה לפגוש [אם אין חתכים], עם קצת הגדלת ראש, אפשר לסגור את זה בכיף ללא הפעלת ביטוח, שסתם תוביל להוצאה מנופחת. 

שאצלי לא משאירים פרטים, אני מבין.

בכל אופן מה שיקרה אצלה, היא תכניס את הרכב למוסך כולל צ'ק בטחון , מן הסתם החשבונית תצא כמה אלפי שקלים,   או שתשלם את העלות מכיסך או שתפעיל ביטוח.  

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 21 שעות, kurko1992 כתב:

לא תמיד 2 הצדים רוצים להכניס את הרכב לתיקון.

לפי הסיפור שלך, אתה אומר שלא קרה לך כלום, אז מה תתקן בדיוק? emoji38.png, או שאולי הבנתי משהו לא נכון במה שרצית להעביר..

לא שלא קרה לי כלום, רק לא משהו להתעסק איתו ובינתיים גיליתי גם סדק בחיפוי הפנס שלי. אם אוכל לשפץ קלות גם את שלי באותו מחיר - למה לא?

אלא שבדקתי וזה רלוונטי רק למקיף שאין לי.

אופיר צודק: הגברת קיבלה הצעת מחיר של יותר מ-3000 ש"ח. ממה שבדקתי, עלות חלקים חדשים היא 990 ש"ח, עם צביעת הפגוש מן הסתם 1200-300. וזה בהנחה שבכלל צריך להחליף אותו, מה שאני לא בטוח. בקיצור, מישהו עושה קופה פשוט כי הוא יכול.

סוכן הביטוח שלי טוען שהעלייה בפרמיה תהיה של כ-1000 ש"ח בנוסף ל-1700 הש' עצמית.

מקווה שאשכנע אותה לוותר ולאפשר לי לטפל בזה לבד.

לפני 21 שעות, ABSULUTT כתב:

כל הכבוד שהשארת פרטים הרבה היו בורחים 👏

תודה אבל קצת הרסת לי...

ציפיתי שמישהו יכתוב משהו כזה אבל בדיעבד שמחתי שההתנהגות שלי מתקבלת בטבעיות ולא משהו שראוי לציון... בא נלמד זכות שאם לא משאירים פרטים זה כי חוששים מנוכלות ונצלנות.

עריכה אחרונה על ידי פיני חד
  • רעיון טוב! 2
פורסם

מלבד סכום ההשתתפות העצמית ועליית הפרמיה

 

תכניס לחישובים שלך גם את העניין שנהג שתבע את הביטוח x פעמים במהלך תקופה, יהיה מסורב ביטוח בחברות רבות

 

אני לא סגור על כמה זה x, אני כן יודע שעדיף לשמור את הפעלת הביטוח לסכומים משמעותיים יותר

 

 

אני כן הייתי פונה שוב ללב ולהגיון שלה, מסביר לה שאם תלכו לבד למוסך פחחות *מומלץ לבחירתה* היא תקבל בדיוק את אותה איכות של עבודה, אבל לך זה יעלה פחות כי ברגע שביטוח מעורב המוסכים מפעילים "מחירון" שאין שום קשר בינו לבין העלויות האמיתיות.

 

 

בהצלחה בכל אופן

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

שמח לשתף שאכן דברתי איתה, היא הפנתה אותי ל"בן דוד שמבין בזה" וגם הוא הסכים איתי שהסכום העודף ילך למוסך ולא לנפגעת. סגרנו על 1500 ש"ח ברוח טובה.

תודה לכולם על העצות, מקווה שלא תהיה פעם נוספת אבל אשקול להשאיר כתובת מייל במקום טלפון.

  • אהבתי 3
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה מייל ולא טלפון?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כתובת מייל מאפשרת משא ומתן ואפשרות 'להיעלם' אם אתה מגלה שנפלת על נפגע 'סחטן'.  

יש אנשים, שכל מה שהם רצו זה לצאת הוגנים, מהצד השני תפרו להם תיק שהם קיללו את הרגע שהם השאירו פתק..

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
שמח לשתף שאכן דברתי איתה, היא הפנתה אותי ל"בן דוד שמבין בזה" וגם הוא הסכים איתי שהסכום העודף ילך למוסך ולא לנפגעת. סגרנו על 1500 ש"ח ברוח טובה.
תודה לכולם על העצות, מקווה שלא תהיה פעם נוספת אבל אשקול להשאיר כתובת מייל במקום טלפון.
שכחת לחשב בחישוב שלך שעות עבודה של המוסך...
זה 220₪ לפחות לשעה...
אתה חושב שלא מחשבים את זה במחיר?

נראה לי שכתבתי פה, אבל אם לא, נכנסו בי מאחורה, היו צריכים להחליף פגוש אחורי, להתקין מחדש חיישני רוורס ו עוד איזה פלסטיקים קטנים כאלה, לא זוכר ב100%, הלכנו עם אבא שלי למקום שהוא כסר תיקן שם בבת ים, אמרו לו 2500₪ כלל הכל, שעות עבודה וזה גם.
אז 3000₪ לא נראה לי "ממש מוגזם" תכלס.

אבל שמח שהסתדרתם.

אגב, במקרה שלי, הבחורה לא רצתה לתת את הכסף ו לשכוח, אמרה שנעביר לביטוח ו הביטוח שלה ישלם, לדעתי, במוסך שהביטוח שלח אותנו לקח איזה 5000₪.

לא מבין אנשים לפעמים [emoji2369]

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk

פורסם

מחירי חלקים 990. צביעה נניח עוד 200.

באתר טוענים שאת הפגוש אפשר להרכיב עצמית, אז אני מניח שלמוסך עם כלים ומקצועיות זה לא יקח יותר מחצי שעה.

סביר להניח שכשהלקוח שבוי המוסך יקח כמה שהוא יכול.


×
×
  • תוכן חדש...