איניגו
-
הודעות
103 -
כאן מאז:
-
פעילות אחרונה
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי איניגו
-
לכל המומחים פה.. מה לגבי צ'יפ זה אחרת הבנתי זה התקנה של שקע תקע וזה ללא עקבות.. האם זה אמין? ואלו חברות נותנות את המוצר הכי שלם? אני התעניינתי לגבי חברת gan האמת לא הרבה מכירים ולכן אין לי שום משוב ממישהו שהתקין מהארץ..
-
יש פה מישהו שמכיר מישו שמכיר מישו.. שיודע להתקין ציפ לסטלביו ?? אשמח לתגובה תודה ושבת שלום
-
מקפיץ.. ועוד שאלה נקווה להענות...חח יש פה בעל מקצוע שמתקין ציפ לרכב אם כן אשמח לון הודעה תודה ושבת שלום
-
שלום לחברי הפורום.. מישהו מכיר את החברה? רמת אמינות המוצר? אשמח למשוב תודה מראש לעונים
-
התלבטות ברכישת רכב (וולוו s60 או פורד אדג' , או אלפא ג'וליה, או סטלביו)
איניגו פרסם הודעה בנושא של Hayabusa בתוך ייעוץ ברכישת רכב
- 4 תגובות
-
- 3
-
-
התלבטות ברכישת רכב (וולוו s60 או פורד אדג' , או אלפא ג'וליה, או סטלביו)
איניגו פרסם הודעה בנושא של Hayabusa בתוך ייעוץ ברכישת רכב
מודה אני משוחד... הייתה לי סטלביו 2020 וולוצה... הרכב היה אמין 3.5 שנים תקלה 1 מחשב תאורה...לא היה לי מושג שיש רכב כזה.. במרכזי עלה לי אחרי הנחות 3 אלף מלבד זה טיפולים שוטפים... רכב יפה..מהנה לנהיגה ברמה אחרת מספיק כח זאת הבחירה שלי ללא היסוס!!! את הווליום לא מכיר.. האדג' כבד ומשעמם בעניי... מכיר את הרכב לא רע.. כרגע עם סטלביו "טריביטו" נהנה מכל רגע.. תצליח- 4 תגובות
-
- 1
-
-
פישר אוטו סטיילינג
איניגו פרסם הודעה בנושא של איניגו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
20k כולל מע"מ -
פישר אוטו סטיילינג
איניגו פרסם הודעה בנושא של איניגו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי.. התוצאה טובה בהחלט.. חיתוכים מקצועיים, אין שום נק' חיבור מקצוענים...עיטוף על כל הרכב ולרכב ברוך השם יש זוויות מאתגרות... הציפוי שבחרתי שקוף בגלל צבע הרכב מט היה מסרס את כל הרעיון של הצבע הירוק.. סתם מצרף תמונה- 7 תגובות
-
- 1
-
-
יד יצחק ראש העין... בגדול למה צריך המלצה על מכון מסויים?? אם אתה בא לבדיקה ואין קומבינה בין המוכר לבודק הכל טוב... אם יש שם קומבינה הלך עליך... בדרך כלל אם אתה קונה מפרטי לא אמורה להיות בעיה להבנתי... יתכן ואני טועה אשמח אם יתקנו אותי
-
גוליה ללא ספק.. התנהגות כביש חלומית.. נראית טוב למרות הגיל. אמינה בהחלט... הייתי הולך על הדגם של 200 כ"ס זה אותו המנוע.. ומשדרג ל280 עם תוכנה... תצליח
-
ציפוי ppf / ויניל
איניגו פרסם הודעה בנושא של גילי1 בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
הציפוי מעתיק את צורת הרכב והוא שקוף אז אם לא תבצע טיפול(פוליש לדוגמא ועוד) להעלמת השריטות עדיין תראה אותן לאחר הציפוי... ואם התקציב 60 אלף לכל התענוג... אז לדעתי וותר על ציפוי שעלותו כ-20 אלף.. תלוי רכב כמובן... לדעתי תשקיע את רוב הכסף ברכב ותעשה לו נאנו... המומחים פה ימליצו לך מה ואיך תצליח- 1 תגובות
-
- ציפויים
- ציפוי ויניל
- (ועוד 6 )
-
רק בגלל השקט
איניגו פרסם הודעה בנושא של איניגו בתוך בפורום תחזוקה, טיפולים וחלפים של מועדון אלפא רומיאו
מה קורה עדני.. כח תמיד חסר חח אבל הרכב כל כך מאוזן עם שילדה שלא קיימת בסגמנט הזה.. ובינינו בגדול 99 אחוז מהזמן מספיקים 280 סוסים.. אגב מצאתי פלאג בחו"ל שמרים לכיוון ה340 כ"ס זה פלג אין פוחד לשים בגלל האחריות אבל הבנתי שבטיפול מורידים ואי אפשר לדעת שיש.. -
קצת תמונות המותג אומנם דיי מת בארץ אבל כולם פה אוהבי אלפא אז אולי קצת להתעורר חח קבלו את המחליפה של הסטלביו וולוצה שהיתה לי...
- 2 תגובות
-
- 1
-
-
קצת תמונות המותג אומנם דיי מת בארץ אבל כולם פה אוהבי אלפא אז אולי קצת להתעורר חח קבלו את המחליפה של הסטלביו וולוצה שהיתה לי...
-
למה להגביל לעשור אני מתחיל מההתחלה 1990 פזו 104 שנת 80 ומשו עד הצבא איביזה כרונו שנת 90 (אח איזה אוטו) כסטודנט סקודה טנדר צ'כי עבודה ראשונה(חצי שנה) טנדר איסוזו שנת 90 בפתיחת העסק אי שם ב97 איסוזו טרופר שנת 99 מזדה 6 מודל 2006 דוד ראם 3500 2012 פורד 250 2014 אלפא סטלביו ולוצה 2020 אלפא סטלביו טרביוטו איטלינו ירוק!!! 2024 מעבר לזה עוד רכבים אבל כרכבים שניים של האשה והילדים
-
שלום למקצוענים... בשעה טובה קיבלתי את הרכב מגיע כמו שכתבתי בעבר עם מערכת של harman kardon עם 14 רמקולים כולל סאב ולפי מה שהבנתי מוגבר במגבר 900w טוב הסאונד חלש ולפי מה שקראתי בפורומים בחו"ל זאת מערכת דיי חלשה.. אגב ראיתי את אותה המערכת בbmw ושם הסאונד הרבה יותר טוב וגם המולטימדיה עם אקולייזר שמדייק את העניין בצורה טובה יותר אני לא מתכוון לפרק ולהחליף את הרמקולים אין לי כח וסבלנות לזה... ראיתי מוצר של fischer שנקרא "פרמיום אדיו סיסטם" שמרכיבים רק בbmv(זה מוצר שנבנה רק לבימריות במיוחד כפי הנראה) שמשפר את אותה המערכת שקיימת גם אצלי בצורה מדהימה... מי מכיר יודע מה זה? האם זה יעבוד גם באלפא? הבנתי שהיבואן של פישר זה חבר פורום אז הוא בטח יודע.. תודה מראש למי שמכיר יודע.. ואם זה לא הפיתרון האם החלפה רק של סאב או החלפה/הוספה של מגבר ישנו את התוצאה הסופית... עוד דבר ברשותכם האם ניתן להוסיף למערכת הזאת אקולייזר? כמובן מבלי להשתגע ולפרק חצי רכב.. אולי משהו שמורידים לפון ויכול להשפיע.. סליחה על החפירה ועל השאלות שאולי טפשיות אבל זה רק מחוסר הבנה.. תודה שוב חברים
-
פישר אוטו סטיילינג
איניגו פרסם הודעה בנושא של איניגו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
היי חברים.. ראשית תודה על התגובות.. אז היום הייתי בסדנא שלהם אגב יושבים באור יהודה לא ביהוד.. Ppf 200 מיקרון מבריק או מט מה שאבחר...)אני מתלבט הרכב בצבע ירוק של אלפא) אז האופציה הושארה פתוחה... מהתרשמות שלי(הייתי שם למעלה משעה) סדנה רצינית היו שם רכבים בשלבים שונים של עיטוף... נראה מאוד מקצועי ישבתי עם בעל הבית בחור סופר נחמד אוהב רכבים כמו רוב מי שפה... בקיצור סגרתי נקווה לעבודה טובה תמונות בהמשך... אשמח לתגובות מה כדאי מט או מבריק.. תודה חברים- 7 תגובות
-
- 1
-
-
טיפול בעור
איניגו פרסם הודעה בנושא של איניגו בתוך אסתטיקה לרכב - דיטיילינג, שיפורים קוסמטים, מדבקות, חלונות כהים וכיו"ב
אמיתי לחלוטין -
תודה על התשובות... אכן הרכב מגיע עם המערכת של הרמן קרדון 14 רמקולים כולל סאב אני ממש לא מתכוון לשנות את רכיבי המערכת... מערכת דומה נמצאת בכמה דגמים של BMW ולהם יש אקולזייר דרך מערכת המולטימדיה.. ממה שאני מכיר בסטלביו הגדרות המערכת פשוטות וללא אקולייזר... ממה שראיתי הכיוון עם האקולייזר הוא ממש אפקטיבי אז כרגע הפיתרון הכי פשוט זה להחליף את המולטימדיה לתואמת אבל עם אקולייזר... תודה חברים
-
חג שמח חברים... שאלה למקצוענים.. האם ניתן להוסיף אקולייזר למערכת הזאת שמוצעת באלפא רומאו??? אין לי מושג האם היא מגיעה עם אקולייזר מובנה במולטימדיה.. אני יודע שבבימריות יש אקולייזר עם המערכת..(אני חושב שאותה המערכת-14 רמקולים 900w) סליחה על הבורות אבל אשמח לדעת אם ניתן.. תודה מראש לכולם
-
אני עם סטלביו 2024 שצריך להגיע היה לי 2020 גם סטלביו... בכל מקרה הזמנתי ציפ שמגדיל את הכח ב30 כ"ס זה מספיק עבורי.. מצאתי ברשת, כאלו שמגדילים לכיוון ה60 כ"ס, אבל הרוב המוחלט,של החברות, שמייצרות צ'יפים הציפ מייצר הגדלה של30 כ"ס אז העדפתי את זה... מעניין אם הורדת הציפ לפני טיפול... והסרה של כל זכר לזה יתגלה במוסך? מי באמת יודע האם זה ניתן להסרה לפני טיפול... תודה
-
שלום למומחים.. במקרה ראיתי סרטון על בחור שהחליף טורבו( גדול יותר) לאלפא c-4 לא בארץ... הגדיל ב- 100 כ"ס את ההספק שאלתי האם אפשר לשנות טורבו יותר גדול לסטלביו ובכך גם להגיע להספק נגיד של 350 כ"ס וצפונה.. לא שואל אם זה חוקי רק אם זה אפשרי והערכה מה זה מצריך.. תודה
-
היי לי נשברה שמשה קידמית בסטלביו... למזלי בהיטוח ההחלפה היא למקורי... ניסו לדחוף לי לא מקורי.. התעקשתי חיכיתי כחודש והוחלפה למקורית...
