Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1882 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 13 שעות, פיני חד כתב:

שמח לשתף שאכן דברתי איתה, היא הפנתה אותי ל"בן דוד שמבין בזה" וגם הוא הסכים איתי שהסכום העודף ילך למוסך ולא לנפגעת. סגרנו על 1500 ש"ח ברוח טובה.

שמח בשבילך, ככה הכי טוב.

בזמנו כשפגעתי בטיפשותי האינסופית ברכב חונה של איזו גברת,

היא קיבלה הצעת תיקון מהמוסך המורשה הרגיל שלה, שהייתה גבוהה בהרבה מההשתתפות העצמית + תוספת פרמייה. היות והגברת ובעלה לא הכירו שום "בן דוד שמבין בזה" או שום מוסך אחר לצורך העניין, לא היה על מה לדבר והנחיתי אותה לפעול כמקובל דרך הביטוח.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מזכיר לי מקרה שקרה לחמותי...
פגעו לה ברכב בחניון העבודה והשאירו פתק (מקום גדול, לא מכירה את הפוגע). היא פנתה למוסך היבואן שבו הרכב מטופל וקיבלה הצעת מחיר של מעל 3000 שקל. הפוגע היה בהלם, סירב לשלם ואמר שזה מחיר לא הגיוני.
זה השלב שבו היא פנתה אלי ושאלה איך מתמודדים, האם לתבוע את הביטוח או שיש איך להכריח אותו לשלם.
שלחתי אותה לשני מוסכי פחחות באזור שלה שיש עליהם המלצות בפורום. הראשון הציע לתקן ב700. הפוגע שילם את זה בשמחה. היא ניגשה לבדוק כמה המוסך השני רוצה. שם משכו את המכה החוצה, ואמרו שלא כדאי לתקן את מה שנשאר וסרבו לקחת כסף. היא חזרה למוסך הראשון שסיים את התיקון תמורת 600 שקל. היא החזירה לפוגע 100 שקל וקיבלה ממנו למחורת עוגה.

אז כמו שנאמר מעלי, לעיתים ה"סחטנות" היא לא מרוע אלא מבורות... הולכים למוסך שבו מטפלים והוא יקרן (ללא קשר לאיכות העבודה) וזה המחיר שמעבירים לפוגע.



  • אהבתי 2
  • מעניין 1
פורסם

מכל עשרות הפגיעות שהשאירו לי על הרכב, פעם אחת בלבד מישהי השאירה פתק. התקשרתי להגיד לה שהרכב גם ככה ישן וחבוט, הודיתי לה שהיא השאירה את הפתק ושאני לא מתכוון לעשות עם זה כלום. 

פעם אחת השארתי פתק למישהו ששפשפתי ועיקמתי את לוחית הרישוי שלו מאוד קלות, ומעולם לא חזרו אליי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.


×
×
  • תוכן חדש...