Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1896 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, ezuf כתב:

בינתיים רק ווייז מראה לך פקקים ומוסיפה\מורידה דקות מהשעה המשוערת.

בגוגל מפס אין את זה וחבל (למה לא מוסיפים \ מעדכנים?) או שאולי בגלל שווייז שלהם,אז לא רואים צורך ש2 תוכנות יעשו אותו הדבר..

אתה מתכוון על רכבי טסלה או בכללי על מפות גוגל? כי אני ב-Android Auto כבר 4 שנים נוסעה רק עם מפות גוגל בארץ ובעולם בנסיעות לחו"ל מעבודה וזה עובד מצויין כולל עדכון עומסים בזמן אמת לא פחות טוב מ-waze.

פורסם

כתבתי על גוגל מפות,אין לי טסלה ומעולם לא השתמשתי באנדרואיד אוטו (אין אופציה ברכב)

אם עבד לך מצוין - טוב לדעת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לפני 5 שעות, yoramw כתב:

לגבי הניווט, מתחשב בעומסים כל עוד אתה עם קישוריות פרימיום של טסלה שגם נותנת את קישוריות האינטרנט (כרגע בחינם, בLR & P חינם למשך שנה אחת, בSR+ למשך חודש - אך עד שלא יוציאו תימחור זה אמור להשאר בחינם).

 

זה לא מדוייק. הניווט מתחשב בעומסים גם ללא קישוריות פרימיום. קישוריות פרימיום מאפשרת לראות את העומסים על המפה ולהשתמש במפות לווין.

פורסם (נערך)
לפני 11 שעות, Johnik כתב:

אתה מתכוון על רכבי טסלה או בכללי על מפות גוגל? כי אני ב-Android Auto כבר 4 שנים נוסעה רק עם מפות גוגל בארץ ובעולם בנסיעות לחו"ל מעבודה וזה עובד מצויין כולל עדכון עומסים בזמן אמת לא פחות טוב מ-waze.

ה-waze זה כבר מזמן לא מה שהיה פעם.

כל הפיצ'רים החדשים נכנסים לגוגל מפות וכל הצעירים משתמשים רק בזה. גם אני לא השתמשתי ב-waze כבר יותר מ-3 שנים.

 

waze זה כמו פייסבוק במובן הזה - משהו של הדור המבוגר, שייעלם עוד מעט.

בתאריך 10.4.2021 בשעה 21:34, קריאטיב אגרסיב כתב:

eitanuch הכוונה שברכב רגיל אתה שם לב שנגמר דלק ונכנס לתחנת דלק הקרובה. אבל בטסלה זה כמו סלולרי, משהו שאתה צריך לדאוג לו כל יום ולהיות עם יד על הדופק, כמה יש טעינה כרגע ואם לא שכחת את המטען.

בעתיד הטסלה פשוט תיסע לבד בלילה לתחנת עם supercharger, תטעין את עצמה ותחזור לחניה של הבית.

עריכה אחרונה על ידי Gorpi
פורסם
לפני 14 דקות, Gorpi כתב:

בעתיד הטסלה פשוט תיסע לבד בלילה לתחנת עם supercharger, תטעין את עצמה ותחזור לחניה של הבית.

בתנאי שלא תפגוש איזה בדואי שבדיוק נגמר לו החשמל באוהל.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 49 דקות, Gorpi כתב:

ה-waze זה כבר מזמן לא מה שהיה פעם.

כל הפיצ'רים החדשים נכנסים לגוגל מפות וכל הצעירים משתמשים רק בזה. גם אני לא השתמשתי ב-waze כבר יותר מ-3 שנים

 

אני משתמש קבוע בווייז, גם כשאני יודע את הדרך, בגלל ההתראות על משטרה, פקקים ומפגעים בדרך.

  • מעניין 1
פורסם
בתאריך 15.4.2021 בשעה 09:55, Johnik כתב:

אתה מתכוון על רכבי טסלה או בכללי על מפות גוגל? כי אני ב-Android Auto כבר 4 שנים נוסעה רק עם מפות גוגל בארץ ובעולם בנסיעות לחו"ל מעבודה וזה עובד מצויין כולל עדכון עומסים בזמן אמת לא פחות טוב מ-waze.

למה אתה לא נוסע עם וויז ?

פורסם
לפני 5 שעות, nadavmiler כתב:

למה אתה לא נוסע עם וויז ?

אוהב יותר את הממשק של מפות גוגל עיניין של טעם בלבד.

  • אהבתי 1
פורסם

אני משתמש בוויז רק אם אני נוסע לידע חדש/לא מוכר. לא רואה שום סיבה להפעיל את המטרד הזה ביומיום. פקקים יש בכל מקום כל הזמן אז וויז ממילא לא יכול לחסוך לי כלום. כל ההתראות המטופשות האלה על "רכב עומד בצד הדרך" חסרות כל תועלת. 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 15.4.2021 בשעה 15:25, me5000 כתב:

מה יעשו כל המוסכים ברגע שכל המכוניות יהיו חשמליות? 

 

מה עושים חשמלאי רכב היום?

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

וויז זה לא בשביל לדעת את הדרך אלא להתכונן לפרקים או למחסומים בכביש. גם גוגל מפס זה טוב.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לא התחברתי לגוגל מפס ומהוויז עברתי לדבר המובנה הזה בשמשה,

 

ניווט לפי כוכבים.

 OM654 - 140 kW(190PS: 188hp) b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

×
×
  • תוכן חדש...