Jump to content

TheAvatar

  • פרסום הודעות

    106
  • תאריך הצטרפות

  • פעילות אחרונה

מוניטין

1 נייטרלי

אודות TheAvatar

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    הבאת סרטון של מישהו באינטרנט שהציג לך נתונים שאין לך יכולת לאמת כי הם לא מגיעים מעולם התוכן שלך, לא עברו ביקורת עמיתים ובמקרה הטוב מתאימים לסיטואציה של רשת החשמל במדינה הספציפית שהוא גר בארצות הברית. לקחת את הנתונים והצגת אותם בתור "הנה עובדה! הבחור מהנדס אז הוא בטוח יודע!" אריה אבני היה רופא. זה שהוא מתדהר בתואר לא אומר שהוא לא אהבל. הבעיה שזה לא נכון. אנשים מתחילים להטעין מכוניות בערב בין 17-19 אל תוך הלילה כי אלה השעות שרוב האנשים חוזרים מהעבודה. בנוסף, אם כולם יתחילו להטעין בלילות אז על איזה עודפי יצור אתה מדבר? אנחנו לא מדברים על סיטואציה שיש בארץ 5,000 מכוניות חשמל
  2. לא ישפיע כי זינוק במחיר הנפט במקרה של מלחמה הוא זמני. (בהנחה ולא מדובר במלחמת עולם שלישית) טכנולוגיה חשמלית היא צעירה, מבשילה, מתגברת על מחלות ילדות ויצרניות מתחרות עדיין לא חשפו את כל הקלפים שלהן. מה שמתרחש עכשיו בשוק החשמלי עם הטסלה זה בגדול מצב של רכב עם המון הייפ ומעט מאוד היצע שפוגש לקוחות ללא רצון/יכולת דחיית סיפוקים. להסיק מזה לגבי שווי הרכב עוד 2-3 שנים זו נאיביות במיטבה במיוחד שתמיד יכול לצוץ איזה רכב חשמלי שעלול לטרוף את הקלפים.
  3. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    וד"ר אריה אבני היה רופא. אז?
  4. אז אתה בעצם טוען שבקורסי כלכלה נתנו לך כדור בדולח שמאפשר לך לראות את מצב ההייפ, היצע ורמת הביקוש של רכב עוד 3-4-5-6 שנים? לא רק שיכולה לאבד ערך כמו מאזדה 6/פאסט/סופרב אלא יכול לאבד הרבה יותר ערך. מדובר בטכנולוגיה צעירה מאוד ובזמן האחרון הרבה מאוד מתחרות צעירות נכנסות לתחום החשמלי. תיאורטית עוד שנה - שנתיים יכולה להגיע לישראל מכונית חשמלית סינית/קוריאנית/אירופאית עם טווח של 600 ק"מ ותג מחיר של 130-140 אלף. שלא נדבר על זה שעוד מספר השנים השוק יכול להיות מוצף טסלות והאטרקטיביות של הטסלה משומשת תיפגע. עם כל הרצון העז שלי רק הסברתי לאנשים שמי שקונה רכב ב-185 אלף בשביל "לחסוך"
  5. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    אם ההיפסטר ביוטיוב אומר אז זה בטח נכון.
  6. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    הם מפנטזים שאנשים יטעינו רכבים חשמליים בלילה. מבזק חדשות: אנשים אומנם יטעינו רכבים חשמליים בלילה, אבל הם יתחילו להטעין אותם בערב בין 17-19 כי אלה השעות שרוב האנשים חוזרים הביתה. אלה גם השעות שכולם טוחנים את המזגנים, טלוויזיות, מחשבים וויברטורים.
  7. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    תלוי. אם מגבלות הטווח לא מפריעות ויש עמדת טעינה הייתי הולך על הטסלה. זה ה-מ-ו-ן באזורים עם בעיות חנייה.
  8. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    מניה לא מתנפחת ל-700$ בלי שעומדת מאחוריה כת.
  9. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    אני בספק אם למישהו יהיה מוצר רבע סביר עוד 10-20 שנה. לא סומך על אף שמבטיח מוצר שיכול להחליף פעולות של בן אדם ועוד בסביבה מורכבת, לא צפויה ומשתנה תכופות כמו נהיגה. וגם אם יהיה להם מוצר כזה אי שם בשנת 2032 יחלפו שנים עד שהרגולטור יאפשר להם להשתמש בו. וזה אמור להוציא את טסלה באור חיובי? אני יכול להבין תוך כדי נסיעה שהמראות לא מכוונות כמו שצריך ואין לי אפשרות לכוון אותן בלי לעצור בשוליים. (סכנה בפני עצמה) זה לא אחלה וזה לא פשרה שמישהו צריך לעשות במכונית שעולה 200 אלף שקל. כאילו על מה התפשרתי בדיוק? שחסכו ממני את הצורך להסתכל על עוד כפתור בתא נוסעים? במקרה הטוב זו פשרה לרואי
  10. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    אני אדם מאוד טכנולוגי. אין לי שום בעיה להגיד שמסך מגע לא יכול להחליף שום פעולה שדורשת תגובה מהירה ו/או שמירת קשר עין רצופה. לכן אנחנו מקלידים הקלדה עיוורת על מקלדת ולא על טאץ'. לכן כל מערכת שדורשת תגובה מהירה מבוססת על כפתורים. תפעול מערכות רכב עם כפתורים/מתגים/ידיות יעודיות תמיד יהיה יותר נוח, מהיר ובטוח. ואין לי שום שכל מיני ליצנים יעשו לי דיסלייקים רק כי אני לא מלקק לאילן את הרקטום.
  11. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    אני די בטוח שאני בגיל שלך. עזוב אין תחליף לכפתורים כאשר צריך לתפעל משהו במהירות ולשמור על קשר עין. לכן אתה מקליד עם מקלדת בעבודה ולא עם טאץ' או צועק פקודות קוליות כמו איזה חולה נפש ששכח לקחת את הכדורים. איך אפשר בכלל להגן על טמטום כמו העברת פונקציה סופר חשובה כגון מגבים ממתג ייעודי שניתן לתפעל בלי להוריד עיניים מהכביש לאיזה ממשק טאץ' מטופש על גבי טאבלט. אבל כנראה אני לא מספיק כבשה של אילן מאסק בשביל להבין...
  12. טוב, נו, זו עוד כתבה בסדרת "דופקים את הפריפריה והם עדיין מצביעים ביבי". כן, התחבורה הציבורית בפריפריה היא פח, אבל היא פח גם במרכז. אולי אי שם בשנת 2035 כאשר יסיימו את הקו האדום, ירוק, סגול, כתום והמטרו תהיה תחבורה ציבורית רבע סבירה במרכז, אבל במצב הנוכחי אין שום יתרון למרכז על פני הפריפריה מבחינה הזאת.
  13. אני מוכן לשים על זה 500 שקל. שילוב של צמיגים 16 אינץ' בשרניים בהשוואה לצמיגים 19-20 אינץ' בטסלה ומתלים הרבה יותר רכים. בנוסף, הדאסטר הרבה יותר גבוהה (21 ס"מ מרווח גחון) מה שמקל על כניסה ויציאה של אנשים מבוגרים. א. זה נכון לירידת ערך יש הכי הרבה משמעות. הנה אפילו אתה סוף כל סוף מודה בזה. (מודגש) ב. אתה, כרגיל, מתעלם מהעובדה שגם טסלה לא נוסעת על אוויר. חסכון משמעותי לקילומטר מקבלים רק אם מטעינים כל הזמן משקע ביתי, הדלתא לא נסגרת במשך שנים בהשוואה לרכב בנזין/דיזל מעולה שעולה 30-40 אלף שקל פחות וגם טסלה סובלת מירידת ערך. הטענה שמעבר לטסלה "חוסך" הוא נטו בגדר פנט
  14. TheAvatar

    רשמית: טסלה בישראל

    אין בזה שום דבר גאוני. מכרו לך צעצוע שפוגע בבטיחות שלך בתור נהג בתחפושת של "עתידנות". מה זה להגיד "22" מעלות? ואם בא לי 21 אחרי 2 דקות אז אני עוד הפעם צריך להתחיל לדבר עם הרכב כמו איזה חולה נפש עם פיצול אישיות? ואם הרכב לא יבין את המבטא שלי? עזוב זה קשקוש. שישמרו את הצעצועים האלה לעצמם. אני רוצה כפתורים. נקודה. אין כמו למצוא את עצמך נוהג בגשם בחושך ונתון לרחמים של עדכוני תוכנה של טסלה. העתיד! אבל אני לא חולה נפש. זה לא מתאים לי. ממתי ניווט לא בחינם? אני לא שילמתי על ניווט מאז ימי igo.
  15. טסלה מזכירה את מאזדה 3 שנת 2010
×
×
  • תוכן חדש...