Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבועיים בתמצית עם טסלה- חוות דעת


SeazeR
 שיתוף
עוקבים 43

פוסטים מומלצים

Just now, קריאטיב אגרסיב כתב:

eitanuch הכוונה שברכב רגיל אתה שם לב שנגמר דלק ונכנס לתחנת דלק הקרובה. אבל בטסלה זה כמו סלולרי, משהו שאתה צריך לדאוג לו כל יום ולהיות עם יד על הדופק, כמה יש טעינה כרגע ואם לא שכחת את המטען.

 

המנטליות קצת שונה, רכב חשמלי צריך להתרגל לחבר למטען כשאתה נמצא בבית, ולא כמו רכב עם דלק שאתה טוען רק כשאתה מתקרב לסוף המיכל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 269
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

שלום חברים,   בחודש דצמבר 2020 סיימתי את הרומן המקולקל שלי עם קיה ספורטאג טורבו 2018. רבות התלבטתי מה לרכוש- הזמנתי את ה MG PHEV ואז, ביטלתי. אח"כ הזמנתי את הטויוטה CHR ואז, ביטלתי. אפיל

בלי מילים....  

כל עניין הטעינה הוא עדיין בחיתולים עוד מס' שנים תהיינה עמדות טעינה תחת כל עץ רענן.   אני זוכר שכשהתחלתי לנהוג בתחילת שנות ה-80 בימי האינפלציה העליזים היתה רק תחנת דלק אחת באיזור רמת-גן שכיבד

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 2 דקות, קריאטיב אגרסיב כתב:

eitanuch הכוונה שברכב רגיל אתה שם לב שנגמר דלק ונכנס לתחנת דלק הקרובה. אבל בטסלה זה כמו סלולרי, משהו שאתה צריך לדאוג לו כל יום ולהיות עם יד על הדופק, כמה יש טעינה כרגע ואם לא שכחת את המטען.

עם טווח של 400+ ק"מ אני יכול להסתדר כמה שבועות, וגם יש לי חנייה פרטית אז אני מסודר. תודה על הדאגה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 דקות, eitanuch כתב:

אני דווקא חושב הפוך. חברות הרכב תמיד דאגו לעצב מכוניות חשמליות עם עיצוב של חלליות. סוף סוף מייצרים רכב חשמלי שנראה כמו רכב (וזהו).

 

Tesla Model 3 first drive impressions: Pictures

 

 

2019 Mazda 3 Hatchback | Soul Red Crystal | Exterior, Interior and Driving  (EU Spec) - YouTube

 

טסלה מזכירה את מאזדה 3 שנת 2010

 

Used Mazda 3 review: 2009-2013 | CarsGuide

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
  • רעיון גרוע 4
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שתיהן סדאן, לשתיהן יש פנסים מקדימה, 4 גלגלים, מראות, וכו וכו'. עכשיו ברצינות - במה הן דומות?

 

אבל לפחות היא לא נראית כמו הכיעור הזה (כי החברות התעקשו שרכב עתידני חייב להיראות כמו חללית):

 

 

 

BMW's Vision Next 100 is the concept car of my childhood dreams - The Verge1382817255_.png.f55af478192e7dca4d1476a38345f9ed.png

 

 

אני לא מבין אפילו למה החברות חשבו שזה רעיון טוב ולמה הם ביזבזו כל כך הרבה כסף על מעצבים בשביל החרא הזה. זה יותר בזבוז כסף מלכתוב כתבות זבל בקלקליסט ודה-מארקר. מזכיר לי שפעם הייתי בהרצאה של עיתונאי זה ידוע ובתחילת ההרצאה הוא אמר את המשפט הבא:

"הלכתי להיות עיתונאי כי לא יכלתי להיות משהו אחר"

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, evc כתב:

יש גם מלא סרטונים על הצללות למיניהן לגג הפנורמי של המודל 3, אם לא הייתה בעיה עם הגג לא היו נמכרות הצללות למיניהן. אף אחד לא אוהב להוציא כסף סתם.

 

יש גם מלא סרטונים ביוטיוב על השחרות של כל השמשות ברכב (כל רכב, לאו דוקא טסלה), כולל הקדמית. זה לא אומר שבאמת צריך את זה. נסעתי עם המודל 3 בטיולים של ימים שלמים בשמש בדרום ארה"ב ולא היתה שום בעיה עם הגג. גם אם הרכב עמד יום שלם בשמש אפשר פשוט להפעיל את המזגן מרחוק כשיוצאים מהבית ועד שמגיעים לרכב הטמפרטורה בפנים קרירה ונעימה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 4 שעות, Opel Astra GSI כתב:

לי ממש מפריעה איכות ההרכבה.

אני לא מצליח להבין איך רכב בשנת 2021 מגיע באיכות הרכבה כל כך גרועה ובלתי נתפסת. מה גורם לכל זה? הרי המפעלים הם חדישים ופס ייצור מודרני. לא מצליח להבין מהיכן נובע הפער

 

שיטות ייצור שלהם בכל מה שקשור לעיבוד הפח לא מספיק בשלות. כמה זמן טסלה קיימת, 8 שנים? לרוב יצרני הרכב יש ניסיון של פי 10 מזה.

 

 

  • אהבתי 1

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל תתחדש!

דבר שני, לא קראתי את כל ה171 תגובות, אז אם כבר שאלו את מה שאני שואל, סליחה.

1) קראתי איפשהו ש המחיר של הרכב זה כלל במחיר התקנה של עמדת טעינה 1 בבית, ניסיתי לחפש את זה באתר שלהם ולא מצאתי, אז זה לא נכון? ובנוסף, אם זה נכון ו אין לך חניה פרטי משלך שאתה יכול להתקין, יש אפשרות שיתקינו לך בעתיד?
2) לא יודע איפה אתה חונה את הרכב ביחס לדירה שלך, אבל אתה לא מפחד שמישהו "נחמד" יעבור שסתם ינתק לך את הכבל?
3) דיברת על המיגון ש הטסלה מגיע עם כל מיגון אפשרי, בא לך לפרט טיפה? ואני מבין חפי המחיר ו מחיר של תוספות, הזמנת בלע הנהיגה אוטומטית? אם הבנתי נכון, למה? נטו כדי שיהיה יותר זול?

Enviado desde mi SM-G975F mediante Tapatalk



קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אענה לך בשמו על 3,
הטסלה מגיעה עם מערך מצלמות שיודע לעבוד גם בחניה ומערכת איתור ושליטה מרחוק מובנית.
לגבי נהיגה אוטומטית, זה די useless נכון להיום, אין אפשרות חוקית לטסלה להפעיל לך נהיגה אוטונומית בישראל (לא חושב שיש יותר ממדינה או 2 בעולם שבהן זה אפשרי, אם בכלל).

  • מעניין 1

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש, חבל על החוויה של יום הקנייה אבל מאמין שתהנה מהרכב, קראתי את כל התגובות, הכי הרג אותי שמשווים אותה לדאצ'ה דאסטר ואומרים שהדאצ'ה יותר נוחה. אני לא יודע עם  העסקה ממש כלכלית אבל העתיד הולך לשם, רכב בלי דלק, בלי שמן שצריך להחליף, בלי טיימינג כל 5 שנים ממש חלום.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

שיטות ייצור שלהם בכל מה שקשור לעיבוד הפח לא מספיק בשלות. כמה זמן טסלה קיימת, 8 שנים? לרוב יצרני הרכב יש ניסיון של פי 10 מזה.

 

 

לא משנה כמה זמן קיימים, זה הבסיס. גם יצרן סיני בן 3 שנים aiways לא סובל מהבעיות של טסלה. בכלל, מלבד טסלה לא זכור לי שאי פעם שמעתי שיש חברה עם בעיות כאלו.

 

עד מתי ספטמבר 08.:(

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני שעתיים, FixTrics כתב:

הכי הרג אותי שמשווים אותה לדאצ'ה דאסטר ואומרים שהדאצ'ה יותר נוחה. 

 

אני מוכן לשים על זה 500 שקל. שילוב של צמיגים 16 אינץ' בשרניים בהשוואה לצמיגים 19-20 אינץ' בטסלה ומתלים הרבה יותר רכים. בנוסף, הדאסטר הרבה יותר גבוהה (21 ס"מ מרווח גחון) מה שמקל על כניסה ויציאה של אנשים מבוגרים. 

 

לפני 14 שעות, eitanuch כתב:

נטען פה שלירידת הערך של הרכב יש הכי הרבה משמעות. סה"כ הראיתי שהוצאות על דלק מגיעות בקלות לחצי מירידת הערך, שזה משהו שלא ניתן להזניח.

 

א. זה נכון לירידת ערך יש הכי הרבה משמעות. הנה אפילו אתה סוף כל סוף מודה בזה. (מודגש) 

 

ב. אתה, כרגיל, מתעלם מהעובדה שגם טסלה לא נוסעת על אוויר. חסכון משמעותי לקילומטר מקבלים רק אם מטעינים כל הזמן משקע ביתי, הדלתא לא נסגרת במשך שנים בהשוואה לרכב בנזין/דיזל מעולה שעולה 30-40 אלף שקל פחות וגם טסלה סובלת מירידת ערך. הטענה שמעבר לטסלה "חוסך" הוא נטו בגדר פנטזיה. 

עריכה אחרונה על ידי TheAvatar
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

לאיזה רכב במחיר כמו של הטסלה אין ירידת ערך משמעותית?

.Volvo 740. It's hip to be square

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 46 דקות, TheAvatar כתב:

א. זה נכון לירידת ערך יש הכי הרבה משמעות. הנה אפילו אתה סוף כל סוף מודה בזה. (מודגש)

תראה, זה לא סוד. לא התווכחתי על זה אפילו.

 

  

לפני 46 דקות, TheAvatar כתב:

ב. אתה, כרגיל, מתעלם מהעובדה שגם טסלה לא נוסעת על אוויר. חסכון משמעותי לקילומטר מקבלים רק אם מטעינים כל הזמן משקע ביתי, הדלתא לא נסגרת במשך שנים בהשוואה לרכב בנזין/דיזל מעולה שעולה 30-40 אלף שקל פחות וגם טסלה סובלת מירידת ערך. הטענה שמעבר לטסלה "חוסך" הוא נטו בגדר פנטזיה. 

אתה מתעלם מהעובדה שלא השוויתי בכלל תדלוק לטעינה, לא טענתי שזה חוסך ואתה בעיקר מתכווח עם עצמך על זה :)

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 8.4.2021 בשעה 12:22, Doron_Z כתב:

פתרון של כבל מאריך זה די חאפרי ולא רציני ובטח שלא מתאים עבור רוב האנשים. 

זה אחלה פיתרון. חכה לחורף ותוכל לקנות בגרושים טסלה שמורה מאלמנה.

לפני 13 שעות, SlowRide כתב:

שיטות ייצור שלהם בכל מה שקשור לעיבוד הפח לא מספיק בשלות. כמה זמן טסלה קיימת, 8 שנים? לרוב יצרני הרכב יש ניסיון של פי 10 מזה.

 

 

עיבוד פח זה הדבר הכי קל בתכנון רכב.

השיטות כוללות מכבש גדול, תבנית וזהו בעצם.

 

  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, eitanuch כתב:

אני לא מבין אפילו למה החברות חשבו שזה רעיון טוב ולמה הם ביזבזו כל כך הרבה כסף על מעצבים בשביל החרא הזה.

 

להראות (בעיקר למתחרים שלהם) שהם יכולים ולבדוק את תגובת הקהל. לעצב פרוטוטייפ בודד שלא נוסע זה כלום ביחס ללהביא דגם לייצור המוני.

 

בדרך לייצור (אם בכלל מקבלים גרין לייט) זה עובר תחת ידיים של מהנדסים וטכנולוגים ששואלים "איפה אני דוחף את כל המערכות שלנו בחרא הזה וגורם לזה לנסוע" ואנשי שיווק ששואלים "מי לעזאזל יקנה את החרא הזה במחיר הזה", ומקבל צורה יותר שפויה.

  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...