Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שבועיים בתמצית עם טסלה- חוות דעת


SeazeR
שימו לב! השרשור הזה בן 1102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

Just now, eitanuch כתב:

לא בדיוק. לרוב משתמשים היום בmomentary switch שבסה"כ שולחים איתות למחשב והוא מחליט מה לעשות עם האיתות. אין להם באמת מצבי on/off. זה כמו שתחבר למחשב כמה עכברים, וכולם יעבדו. לא בדיוק אותו הדבר אבל העיקרון דומה.

 

כן, התבלבלתי וערכתי.. :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 52 דקות, Amired כתב:

 

זה כנראה עניין סובייקטיבי. מכל מי שקיבל טסלה ורשם התרשמויות בינתיים לא נתקלתי במישהו שרשם "עברתי מרכב משפחתי X והתאכזבתי כי המודל 3 לא טובה כמוהו בתור רכב משפחתי"

הוצאה על רכב היא לא רק עלות הקנייה שלו. רכב מחזיקים כמה שנים וצריך להתייחס לכל העלויות ביחד

 

זה נקרא The Honeymoon Phase. אני לא אומר שטסלה 3 מכונית גרועה, חלילה, אבל אסור לסמוך על ביקורות של אנשים שרק קיבלו את הרכב. לוקח זמן עד שלומדים את החסרונות שיש בכל מוצר באשר הוא. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, TheAvatar כתב:

 

זה נקרא The Honeymoon Phase. אני לא אומר שטסלה 3 מכונית גרועה, חלילה, אבל אסור לסמוך על ביקורות של אנשים שרק קיבלו את הרכב. לוקח זמן עד שלומדים את החסרונות שיש בכל מוצר באשר הוא. 

 

זה ברור. בשביל זה יש מיליון ואחת ביקורות ותיקות מרחבי העולם, כולל לדגם מתיחת הפנים של 2020, זה אחד הרכבים המסוקרים ביותר ברשת ע"י גולשים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שראיתי כל סקירה שיש ביוטיוב על טסלה מודל 3 ומודל y 😅

 

החסרונות לגבי המודל 3 אכן מופיעים בהם, תתחיל בלרשום: "tesla model 3 vs model y" ויופיעו לך עשרות סרטונים ובהם מצויינים החסרונות של המודל 3 לעומת היתרונות של המודל y מבחינת תא המטען, תנוחת הישיבה והמרווח הפנימי.

 

בסרטונים הנ"ל את המודל 3 לא משווים בדרך כלל לרכבים משפחתיים או ג'יפונים קונבנציונליים מלבד רכבי פרימיום של במוו, מרצדס וכו' כי הם לא לכאורה מתחרים על אותה המשבצת. רכבי הפרימיום הללו גם לא מצטיינים כרכבים משפחתיים ואינם מדד להשוואה כרכב משפחתי.

 

יש גם מלא סרטונים על הצללות למיניהן לגג הפנורמי של המודל 3, אם לא הייתה בעיה עם הגג לא היו נמכרות הצללות למיניהן. אף אחד לא אוהב להוציא כסף סתם.

 

הנה סרטון של מישהו שממש חקר את הגג והצללות שאפשר להרכיב בתוך הרכב והוא אכן זיהה חדירת חום שאחת מההצללות מפחיתה במידה מסויימת:

 

 

מספיקה גם יכולת אבחנה ותשומת לב לפרטים כדי לזהות את החסרונות במודל 3, לא מדובר בנזילות צנרת בקירות שצריך לשבור קירות כדי לזהות אותן או מצלמת אינפרא אדום.

 

לא מדובר בחסרונות סובייקטיבים אלא אובייקטיבים הנובעים ממבנה הרכב.

 

ואני לא מדבר רק כמבקר סרטים, אני גם ישבתי ברכב עצמו וזיהיתי את החסרונות על אמת.

 

אין לי גם בעיה עקרונית עם טסלה כמו שלחלק יש, להיפך, אני הזמנתי בעצמי מודל 3 lr כבר ביום השני לאחר פתיחת ההזמנות, מתוך התלהבות כמו רבים.

 

אבל אז ההגיון החל לחלחל ואמרתי לעצמי מה אני בעצם עושה כאן, רוכש רכב כדי לספק את ההנאות שלי כנהג אבל תוך המון פשרות כרכב למשפחה והחלטתי שאני לא קודם למשפחתי וביטלתי את ההזמנה.

 

כרגע אני חושב על המודל y או על היונדאי איוניק 5, קיה ev6 או אפילו הייוויי u5.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי evc
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, evc כתב:

 

 

כרגע אני חושב על המודל y שעדיף על המודל 3 או על היונדאי איוניק 5, קיה ev6 או אפילו הייוויי u5.

 

 

 

 

המודל 3 תהיה זולה יותר מה- Y וכנראה שאנשים מוכנים לפשרות האלה בתמורה להפרש המחיר

אחרי שתבחר אני אשמח שתעדכן במה בחרת :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, evc כתב:

אני חושב שראיתי כל סקירה שיש ביוטיוב על טסלה מודל 3 ומודל y 😅

 

החסרונות לגבי המודל 3 אכן מופיעים בהם, תתחיל בלרשום: "tesla model 3 vs model y" ויופיעו לך עשרות סרטונים ובהם מצויינים החסרונות של המודל 3 לעומת היתרונות של המודל y מבחינת תא המטען, תנוחת הישיבה והמרווח הפנימי.

 

בסרטונים הנ"ל את המודל 3 לא משווים בדרך כלל לרכבים משפחתיים או ג'יפונים קונבנציונליים מלבד רכבי פרימיום של במוו, מרצדס וכו' כי הם לא לכאורה מתחרים על אותה המשבצת. רכבי הפרימיום הללו גם לא מצטיינים כרכבים משפחתיים ואינם מדד להשוואה כרכב משפחתי.

 

יש גם מלא סרטונים על הצללות למיניהן לגג הפנורמי של המודל 3, אם לא הייתה בעיה עם הגג לא היו נמכרות הצללות למיניהן. אף אחד לא אוהב להוציא כסף סתם.

 

הנה סרטון של מישהו שממש חקר את הגג והצללות שאפשר להרכחב בתוך הרכב:

 

 

מספיקה גם יכולת אבחנה ותשומת לב לפרטים כדי לזהות את החסרונות במודל 3, לא מדובר בנזילות צנרת בקירות שצריך לשבור קירות כדי לזהות אותן או מצלמת אינפרא אדום.

 

לא מדובר בחסרונות סובייקטיבים אלא אובייקטיבים הנובעים ממבנה הרכב.

 

ואני לא מדבר רק כמבקר סרטים, אני גם ישבתי ברכב עצמו וזיהיתי את החסרונות על אמת.

 

אין לי גם בעיה עקרונית עם טסלה כמו שלחלק יש, להיפך, אני הזמנתי בעצמי מודל 3 lr כבר ביום השני לאחר פתיחת ההזמנות, מתוך התלהבות כמו רבים.

 

אבל אז ההגיון החל לחלחל ואמרתי לעצמי מה אני בעצם עושה כאן, רוכש רכב כדי לספק את ההנאות שלי כנהג אבל תוך המון פשרות כרכב למשפחה והחלטתי שאני לא קודם למשפחתי וביטלתי את ההזמנה.

 

כרגע אני חושב על המודל y או על היונדאי איוניק 5, קיה ev6 או אפילו הייוויי u5.

 

 

 

יש אפשרות לבטל הזמנה ולקבל את ה500 שח חזרה?

עד מתי ספטמבר 08.:(

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במהלך השבועיים הראשונים לאחר ההזמנה אפשר לבטל ולקבל את ה- 500 ₪, לאחר מכן לא מקבלים.

 

אבל אל תבטל, תחכה לרגע האחרון אין מה למהר, תבדוק את המודל 3 בעצמך וגם אישתך ואולי המחיר של המודל 3 עוד יעלה משמעותית בגלל שטסלה תעלה אותו או בגלל שינוי מיסוי רכבים חשמליים מוקדם יותר מהצפוי ואז גם המחיר של רכבים חשמליים אחרים יעלה ולך יישאר המחיר הישן של המודל 3, דבר שיכול לשנות את התמונה, בכל זאת לעלות הכספית יש תפקיד כפי שנאמר וככל ש"תרוויח" יותר מעליית מחיר תהיה אולי נכון יותר לעשות פשרות עם המודל 3.

 

המחיר של הדגם מודל 3 שהזמנתי עלה ב- 13 אלף ₪ בינתיים!

 

תוכל אולי גם למכור את הרכב ולהרוויח, כתבו כאן שמישהו מכר את הפרפורמנס ב- 30 אלף ₪ יותר ממחיר המחירון.

 

יכולתי להרוויח 43 אלף ₪ :brickwall:😁

עריכה אחרונה על ידי evc
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, evc כתב:

במהלך השבועיים הראשונים לאחר ההזמנה אפשר לבטל ולקבל את ה- 500 ₪, לאחר מכן לא מקבלים.

 

אבל אל תבטל, תחכה לרגע האחרון אין מה למהר, תבדוק את המודל 3 בעצמך וגם אישתך ואולי המחיר של המודל 3 עוד יעלה משמעותית בגלל שטסלה תעלה אותו או בגלל שינוי מיסוי רכבים חשמליים מוקדם יותר מהצפוי ואז גם המחיר של רכבים חשמליים אחרים יעלה ולך יישאר המחיר הישן של המודל 3, דבר שיכול לשנות את התמונה, בכל זאת לעלות הכספית יש תפקיד כפי שנאמר וככל שתרוויח יותר מעליית מחיר תהיה אולי נכון יותר לעשות פשרות עם המודל 3.

 

 המחיר של הדגם מודל 3 שהזמנתי עלה ב- 13 אלף ₪ בינתיים!

 

תוכל אולי גם למכור את הרכב ולהרוויח, כתבו כאן שמישהו מכר את הפרפורמנס ב- 30 אלף ₪ יותר ממחיר המחירון

 

יכולתי להרוויח 43 אלף ₪ :brickwall:😁

 

:)

נושא הספסרות כבר תופס תאוצה, יש כמה טסלות ביד2 שמוצעות בעשרות אלפי שקלים מעל המחיר מהחברה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, evc כתב:

במהלך השבועיים הראשונים לאחר ההזמנה אפשר לבטל ולקבל את ה- 500 ₪, לאחר מכן לא מקבלים.

 

אבל אל תבטל, תחכה לרגע האחרון אין מה למהר, תבדוק את המודל 3 בעצמך וגם אישתך ואולי המחיר של המודל 3 עוד יעלה משמעותית בגלל שטסלה תעלה אותו או בגלל שינוי מיסוי רכבים חשמליים מוקדם יותר מהצפוי ואז גם המחיר של רכבים חשמליים אחרים יעלה ולך יישאר המחיר הישן של המודל 3, דבר שיכול לשנות את התמונה, בכל זאת לעלות הכספית יש תפקיד כפי שנאמר וככל שתרוויח יותר מעליית מחיר תהיה אולי נכון יותר לעשות פשרות עם המודל 3.

 

 המחיר של הדגם מודל 3 שהזמנתי עלה ב- 13 אלף ₪ בינתיים!

 

תוכל אולי גם למכור את הרכב ולהרוויח, כתבו כאן שמישהו מכר את הפרפורמנס ב- 30 אלף ₪ יותר ממחיר המחירון

 

יכולתי להרוויח 43 אלף ₪ :brickwall:😁

היית קונה מודל S ומההפרש של המכירה קונה מודל 3.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לטסלה כרגע יש כמה דפקטים: מחיר די גבוה יחסית, כל תוספת קטנה גובה מחיר גבוה נוסף, מסך אחד שמנהל הכל כולל פתיחת דלת - לא נוח ומסורבל, עיצוב חיצוני לא מרשים ולא ייחודי, טעינה באמצעות חשמל - זאת מטלה יומיומית ומעייפת, ואם נתקעת אז לא מדובר ברכב היברידי שממשיך לנסוע אלא עליך לחפש עמדת טעינה ולחכות בתור, מי יודע כמה זמן. בישראל אפשר להוסיף גם חבלי לידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Just now, קריאטיב אגרסיב כתב:

עיצוב חיצוני לא מרשים ולא ייחודי

 

לדעתי שפת העיצוב של טסלה הייתה מאוד מרשימה כאשר היא נחשפה לראשונה במודל S. היום היא כבר מאוסה לגמרי וטסלה לא נראת יותר מרשימה ממאזדה 3/6. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חושב הפוך. חברות הרכב תמיד דאגו לעצב מכוניות חשמליות עם עיצוב של חלליות. סוף סוף מייצרים רכב חשמלי שנראה כמו רכב (וזהו). אני זוכר את רכבי הקונספט של BMW ומרצדס שגרמו לי להקיא בתוך הפה.

עריכה אחרונה על ידי eitanuch
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

eitanuch הכוונה שברכב רגיל אתה שם לב שנגמר דלק ונכנס לתחנת דלק הקרובה. אבל בטסלה זה כמו סלולרי, משהו שאתה צריך לדאוג לו כל יום ולהיות עם יד על הדופק, כמה יש טעינה כרגע ואם לא שכחת את המטען.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1102 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...