Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 53 דקות, יבגניפ כתב:

תודה על ההשקעה.

אתה ממשיך לפספס במעברים בין המימדים.

אני לא מביע דיעה על מספר חולים או מתים פוטנציאלי - אין לי מושג.

אבל שיטת ההסקה שלך בפוסט המוקדש לי גורמת לי לשמוח שאני מדלג מעל האקסלים שלך מזה חודשיים או יותר.

המלצה קטנה: לינק זה לא מילה גסה. לא חייבים לשים תמונות ולהפוך את הכל לעוד פחות קריא ממה שהוא.

 

 

תודה, אני תמיד שמח לקבל ביקורת חיובית. 

העיקר שאתה מודה שאין לך מושג ולכן לא מביע דיעה על מספר החולים ומיד ממשיך בביקורת על שיטת ההסקה. 

אז אני שמח שאני פה על מנת לעזור לך להרחיב אופקים וללמוד עוד קצת. 

 

 

 

פורסם (נערך)

ואו פוסט שלם ללא תמונות עם גופן בגודל מיליון. בטח שיא אישי בשבילך.

על מה אתה רוצה ביקורת חיובית? על קשקושים פסאודו מדעיים והסקה ברמת ה״אם אתמול יצא 123456 בלוטו, קרוב לוודאי שגם היום יצא״?

הרחבת אופקים? באיזה תחום? אתה מדען? רופא? סטטיסטיקאי? 

יאללה תמשיך לתת בראש עם האקסלים. למזלך, בפורום של עשרות אלפי משתמשים, תמיד יהיה מי שיתייחס ברצינות לכל אחד וכל פוסט.

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
Just now, SlowRide כתב:

כל פעם שמישהו מגלה טיפה אופטימיות שהמצב עלול להשתפר חו"ח = מנגנון הדחקה.

 

אתה בכלל לא הבנת את הפואנטה שלי ורצת לזרוק את השני שקלים שלך. 

פורסם
לפני 4 דקות, SlowRide כתב:

כל פעם שמישהו מגלה טיפה אופטימיות שהמצב עלול להשתפר חו"ח = מנגנון הדחקה.

 

 

זה לא חייב להיות מנגנון הדחקה, יש עוד סיבות לאופטימיות:

- אומנה בבורא עולם , כל פעם שמראיינים חרדי הוא מביא אופטימיות ואומר שהאמונה שלו התחזקה.

- אופטימיות יכולה להגיע גם מהמדע, מבוסס על מחקרים שעברו ביקורות שמראים שיפור בתחום כלשהו.

- שיפור מהותי במספרים שניתן להסביר ולא רק על ידי שינוי ההתנהגות הדרסטי שעברנו. 

 

אבל יש גם אופטימיות שמבוססת על מנגנון הדחקה, לטובתך אני יכול להגיד של מעל 95% מהאוכלוסייה שחייה היום,

יוכלו להגיד בעוד שנתיים סתם הקורונה הזאת , עבדו עלינו , עברתי את זה ולא היה נורא/בכלל לא נדבקתי והגיע החיסון.

 

ויבגני - אגיד לך שוב, תפסיק להקצין את התגובות .. 

רושמים לך ש 1 או 2 מתוך 1,000 ילדים שידבקו עלול למות ואתה מעוות את הזה וכותב כל הילדים ימותו.

רושמים לך יש סיכוי שאחוזי התמותה עלולים להיות 2% או גג 4% .. ואתה מעוות וכותב. חרא חרא - כולם ימותו"

רושמים לך שמתגלים נזקים ארוכי טווח שעדיין לא יודעים עליהם - ואתה מקצין שהוירוס יוציא היטלר מהקבר. 

תתבגר, או שתחזור לבית הספר כבר 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתם מתייחסים לזה כאילו מנגנון הדחקה זה משהו רע שצריך להתעלם ממנו ובמקום זה חובה על כל אחד לשבת לפחות 12 שעות ביממה מול האינטרנט והטלויזיה, לנהל רישומי אקסל ולהתעדכן בכל קליקבייט קטן בנושא הקורונה, שחס וחלילה לא נחשוב על דברים אחרים ונחליף לtheme רגוע יותר בטעות. זה בדיוק כמו לפני שהמגפה פרצה אנשים חפרו במשך שנים כל הזמן על התפוצצות בועת הדיור, על המשבר הכלכלי הגדול הבא, המלחמה הגרעינית עם איראן, צונאמי שימחק את מישור החוף, ישראל תקרוס לחלוטין במקרה של רעידת אדמה, פלישת חייזרים ועוד כל מיני דברים שמחים ומרגשים שמתאימים לבימוי של מייקל ביי.

ההתעסקות הבלתי פוסקת במכונות הנשמה, מחסור בביצים ונייר טואלט, נוסחאות לחישוב כמויות מתים וחלוקה לגילאים עוזרת לכם איכשהו להתגונן טוב יותר מהנגיף? 

 

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 34 דקות, ChemGuy85 כתב:

טיעון ענייני יש לך או שמנגנון הדחקה שלך מעלה הילוך?

כתבתי לך כבר כמה טעונים עניינים.

מול מה אני צריך מנגון החדקה?

מול סרטון שפורסם על ידי משתמש חצי אנונימי בפורום חובבי נהיגה, שכל מה שאנחנו יודעים עליו הוא שהוא עובד באיזו חברה של רואי חשבון, ומזה שלושה חודשים, בכל פעם שמישהו מפרסם כאן אפילו רמז לפוסט אופטימי, זה מתסכל אותו, כי מבחינתו אנושות = אוכלי שניצלים מסכנים, שרק מחכים למוות? אני באמת צריך להטיף לך על סמכות ומקור סמכות ולהסביר שאתה לא נתפס כסמכות, בעייני, בשום דבר שקשור למגפה הזו, מהסיבה הפשוטה ש... ובכן... הרקע הרלוונטי שלך מסתכם בצפיה בסרטונים? כולנו רואים או קוראים חדשות, בטח רובנו גם ממה שקורה מחול. יש חדשות יותר טובות, יש חדשות פחות טובות. כל אחד בורר מזה משהו. אתה בורר רק את ההכי הכי הכי חרא שיכול להיות, ורץ לעשות לזה פייסט פה, רצוי בפונט מוגדל. זה מעיד עליך. לא על מנגנונים של אף אחד אחר. לא על העתיד. רק עליך.

לפני 21 דקות, korola כתב:

ויבגני - אגיד לך שוב, תפסיק להקצין את התגובות .. 

אני לא מקצין את התגובות. אני רק מציע למי שבטעות מתכנן את החיים שלו עכשיו לפי הסרטונים של צ׳מגיא או האקסלים של קורולה, לקחת את הכל בפרופורציה הנדרשת, ולך אומר שיכול להיות, רק יכול להיות, שזה טיפה ספקולטיבי כל הזמן להניח שאתה יכול לגזור בוודאת טובה על העתיד על סמך המספרים שיש לך ביד כרגע.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

היה ברור שגם זה יגיע

אי אפשר לנעול את האנשים בבית חודשיים

היה ברור שכולם יפרו את הסגר בעצמאות

זאת אשמת הממשלה והעיריות בלבד

יכלו לעשות כל כך הרבה דברים תחליפיים

אירועים מחולקים לפי שכונות ואכיפה שתדרוש מהאנשים לעמוד במרחקים

אפילו סתם במרכז מסחרי שכונתי, להסב אותו לאולם מופעים לחג או לפני החג

לתת לאנשים תחושה שהם יוצאים מהבית קצת (לא לסופר)

אי אפשר להגיד לאנשים תחיו חודשיים מהמרפסות.

אני לא מצדיק את מה שרואים בסרטון אבל זאת תוצאה של התעלמות מוחלטת מהצרכים של הציבור

יכלו לעשות  המון דברים תוך כדי שמירה על ההנחיות

 

 

לפני 1 שעה, EliC25 כתב:

כי היינו סגורים בבתים.

כתבתי רוב, כלומר תוריד מהחשבון אנשים שכן פגשו 4 5 6 אנשים באופן קבוע. 

אם הם עשו בדיקה סביר הלניח שיש להם תסמינים והם יושבים בבית.

ואםהם לא ישבו בבית, רובם היו עם מסיכות כשפגשו אנשים בחוץ ובסופר.

בלי קשר לזה, 100 אנשים זה מעט מאוד כרגע.

 

אבל זה לא 100 בכל הארץ

זה 100 שנוספו היום אחרי 100 שנוספו אתמול

פורסם (נערך)
לפני 44 דקות, יבגניפ כתב:

 

אני לא מקצין את התגובות. אני רק מציע למי שבטעות מתכנן את החיים שלו עכשיו לפי הסרטונים של צ׳מגיא או האקסלים של קורולה, לקחת את הכל בפרופורציה הנדרשת, ולך אומר שיכול להיות, רק יכול להיות, שזה טיפה ספקולטיבי כל הזמן להניח שאתה יכול לגזור בוודאת טובה על העתיד על סמך המספרים שיש לך ביד כרגע.

 

צ׳מגיא או האקסלים של קורולה - אומרים שיש סיכוי  שרק 3% ממי שידבק ימות , רובם יהיו בני 70 או 80 פלוס, אבל יהיו גם ילדים כן יהיו גם ילדים , אבל לא כל הילדים. 

 

אתה מעוות של התמונה- אומר שאנחנו טוענים שכולם ימותו - וצריך להיות קצת אופטימים כי הרוב ישרדו. 

וואו ממש גילוי אמריקה. 

לגבי הילדים - יש עוד הרבה חילוקי דיעות , משרד החינוך ומשרד האוצר לוחץ על לפתוח את בתי הספר והגנים, אבל כולם יודעים שגם אם יפתחו,

רוב ההורים (תקרא שוב - רוב לא כולם), ישאירו את הילדים בבית לפחות לעוד שבועיים על מנת לראות מה קורה לשאר.

 

אבל לי אין בעיה שיפתחו את בתי הספר ואתה תחזור ללימודים, ככה יהיה קצת יותר שקט פה. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 5 דקות, korola כתב:

אבל לי אין בעיה שיפתחו את בתי הספר ואתה תחזור ללימודים, ככה יהיה קצת יותר שקט פה. 

אתה יודע שהוא לא בן 14 נכון?

איזה עקיצות מוזרות יש לכם.

 

  • מצחיק 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, David32 כתב:

אתה יודע שהוא לא בן 14 נכון?

איזה עקיצות מוזרות יש לכם.

 

 

גם הוא יודע שאני אף פעם לא כתבתי שכולם ימותו. 

 

כאילו , בסיכוי סביר במהלך ה- 100 שנים הקרובות,  רוב מי שחי היום ימות (8 מילארד אנשים)

אז בממוצע זה 80 מיליון איש בשנה ימותו ב100 שנים הקרובות.

וזה בערך 219,000 איש בממוצע ביום ימותו ב-100 שנה הקרובות. 

 

אז בממוצע כל יום מתים 200,000 איש מסביב לעולם- ועוד 200,000 איש מתו מהקורונה ב-3 חודשים האחרונים. 

כמה מתו ברגיל ב 90 ימים האחרונים?  בין 10-18 מיליון (כי בכל זאת פילוג הגילאים בעולם לא אחיד).

אבל אני לא מצפה ממי שלא למד מעבר ל 3 יחידות מתמטיקה להבין מספרים גדולים. 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
בתאריך 28.4.2020 בשעה 12:58, Transporter כתב:

אני לא אמרתי בשום מקום שלא צריך סגר

אמרתי לא כתבתי כאן בתחילת מרץ שצריך לעצור את הסגר

אמרתי שהסגר צריך להיות קצר ושנחזור לשגרה עוד מספר שבועות

כשקפצו כמה גאונים כאן ואמרו שלדעתם לא יהיו חתונות בשנה הקרובה או עד שימצא חיסון אני אמרתי שאין סיכוי כזה ולא הורגים כלכלה בגלל וירוס

זה מה שהיה ^

 

ככל שראינו שיש אלפי ועשרות אלפי נדבקים אבל  מעט מאוד מתים מתוכם

אמרתי שצריך להתחיל להוריד את הסגר

 

לצערך אני לא בקו הראשון שיקצצו ואף אחד לא יקצץ. מתוך למעלה מ 150 אירועים בין מרץ לאוגוסט בוטל אירוע אחד של חרדים שהיו צריכים להתחתן באמצע מרץ ממש כשהתחיל הסגר שילמו דמי ביטול וביטלו כי הם ממש לא מוכנים להזיז תאריך או לעשות את המסיבה במועד אחר.

הלקוחות שלי ימשיכו לסגור אירועים

והקהל שמגיע למופעים ימשיך להגיע ולהלחם על כרטיסים

מעניין מה תגיד כשיפתחו מופעים ויגידו שאתרי המכירות קרסו מהלחץ

 

אולי אתה לא, לא בדקתי ב-390 עמודים, אבל פרופ' לס שאותו אתה מפמפם בכל הודעה כן.

משמע גם אם בעקיפין אתה בהחלט פימפמת את הדעה שלא צריך בכלל סגר.

 

ואתה בהחלט בקו הראשון, ביחד עם מסעדות ומלונות, אף אחד לא יוותר על קנייה מהסופר כדי ללכת לחתונה.

אם כבר אנשים הגיעו לחפש אוכל בזבל באמת נראה לך שאתה תהיה בעדיפות כלשהי בין 1 ל-1000 אצלם?

והנה עוד סימן שאין לך מושג קלוש בעסקים 🤣

 

בתאריך 28.4.2020 בשעה 12:58, Transporter כתב:

הפסקתי כי החליטו לתת לנו מענק הוגן

ואין טעם לחזור כל שבוע ולטחון את זה

הוכחה לזה שגם המדינה חושבת שכרגע לא הוגן לדרוש את המעמ - זה העובדה שדחו שוב את תשלום מעמ לסוף מאי

אם המדינה הייתה חושבת שכל העסקים מחזיקים את כספי התשלומים למעמ ומס הכנסה בחשבון נפרד היו אומרים לשלם אותו כבר במרץ

 

הפסקת שבועיים לפני שהחליטו על המענק, יש לך גם יכולות ניבוי? אתה הסטודנט ההוא מהמכללה לנבואה?

אם המדינה הייתה חושבת שאתה צריך לגלגל את הכספים של המע"מ ומס הכנסה להוצאות אחרות היא הייתה מוותרת על גביית המע"מ ומס הכנסה במקום לתת מענק.

אבל לא.

למדינה זה לא כזה משנה אם היא תקבל את הכספים ממך ב-15/3 או ב-31/12 כי מע"מ ומס הכנסה הם שנתיים.

אבל הרי גם בזה אתה לא מבין וכבר הוכחנו את זה.

 

בתאריך 28.4.2020 בשעה 12:58, Transporter כתב:

אם 200,000 מתוך המליון לא יחזרו למקומות עבודה שלהם ולא יוכלו להביא כסף הבייתה

יש סיכוי שרבע מהם לא ישרדו

ידרדרו לפשע

יתאבדו

יזרקו לרחוב

 

הנה עוד נבואה.

איך המספרים האלה מסתדרים עם זה שיש לנו מאות אלפים שמוגדרים עניים על פי כל מיני קריטריונים? רבע מהם התאבדו?

 

ציטוט

אתה צודק לא יספרו על זה בטלוויזיה כל בוקר

כי משרד הבריאות לא יטרח לפרסם לנו כל בוקר מה המצב הכלכלי של כל אחד מאותם מליון מובטלים  שהתעקשו להשאיר אותם בבית גם כשכולם התחילו לשאול מה קורה עם הסגר ולמה לא מתקבלות החלטות להקל.

יחזרו לשיגרה, כולם ישכחו מהם, יחזרו להתעסק בתיקים של ביבי ויגידו להם תתמודדו

 

מה הקשר בין מצב כלכלי למשרד הבריאות? איך חיברת שני דברים כל כך לא קשורים?

אולי אחרי זה משרד הרווחה ידווח לנו על המצב הבטחוני?!

 

ציטוט

מול מי אני מנהל ויכוח ? מי אתה ?

"ניהלתי את העסקים של אבא שלי שהיה עושה דוחות כלכליים בעצמו כי יש לו המון זמן פנוי"

 

אני אחד שיודע להוכיח את הטענה שלו.

אני גם אחד שיודע שחישובי מיסים מבוצעים שנתית.

אה אני גם אחד שיודע לא לגלגל כסף של מע"מ להוצאות אחרות.

רגע רגע, אני גם אחד שיודע שבמצב כלכלי קשה בבחירה בין לעשות חתונה עם דיג'יי ובין לשלם שכר דירה, אתה אפילו לא בעדיפות 1001.

 

מסתבר שאני מבין במיסוי, כלכלה וניהול עסק הרבה יותר ממך.

אם מדי פעם תקרא ותפעיל את המוח אז גם אולי תלמד משהו, או 2, או 10.

 

אגב כמה זמן אתה חושב לוקח לעשות חישוב דו חודשי בתוכנה מסודרת (עם אישור של רשות המיסוי) שאתה מכניס לה הכנסות והוצאות לפי סעיפים והיא מוציאה לך דו"חות מסודרים?

אל תענה, אני יודע שאין לך שמץ של מושג.

 

בתאריך 28.4.2020 בשעה 13:44, korola כתב:

גם אני שומע את הפרופ' שאומרים שעכשיו המערכת מוכנה יותר לקלוט מאות ואלפי מונשמים , וזה מטריד כי מערכת שמוכנה לקלוט אלפי מונשמים,

פולטת הרבה מתים ביום, את זה הם לא אומרים.

 

אפשר לעשות רק מה שאפשר לעשות.

אם הוירוס הוא כזה שהסיכוי לשרוד אחרי מכונת הנשמה הוא נניח 30%, אז אלה הסיכויים בהתאם ליכולות הטיפוליות שידועות.

אז המערכת, ההכשרות וייצור מכונות ההנשמה נועדו לשתי מטרות:

1. שה-30% יישארו 30%, כי אם המערכת מוצפת אז מהר מאוד ה-30% יורדים לאפס, איטליה, צרפת, ניו יורק וכו'.

2. אף אחד לא יודע מה יהיו היכולות הטיפוליות מחר, או מחרתיים, או בעוד חודש, אולי יכולות טיפוליות חדשות ייתנו 90% הצלחה במונשמים? ואז למי שיש מספיק מכונות הנשמה יישם את הטיפולים החדשים ויגיע ל-90% והאחרים יישארו ב-20% כי אין להם מספיק מכונות הנשמה, הם תקועים שני שלבים מאחורה.

 

בתאריך 28.4.2020 בשעה 17:33, garicho כתב:

השוודים בגדול אומרים לא מעניין אותנו יותר מידי כמות המתים, אלה האם יש או אין הצפה של מערכת הבריאות. מבחינתם הם בשיא היו ב-20% פחות מהתפוסה המקסימאלית של הטיפול הנמרץ, לכן הם טוענים שזה הצלחה..

 

זה בדיוק עניין של KPI, אצלנו גם יש את עניין ההצפה של מערכת הבריאות, אבל גם מספר המתים (ועוד כל מיני כמו מספר בדיקות לנפש וכד'), אצלם ה-KPI הזה לא קיים, אז כמובן שזו הצלחה מבחינתם, הם פשוט לא מודדים את כמות המתים כהצלחה או כישלון.

מכאן אפשר להסכים עם התפיסה שלהם או לא להסכים איתה.

 

בתאריך 29.4.2020 בשעה 11:03, ChemGuy85 כתב:

מעלים מחירים כדי שיוכלו לתת "הנחה" ולסגור עסקה. נראה כמה זמן זה יחזיק. תל אביב מוצפת דירות Airbnb שעומדות ריקות מעל חודשיים, המשכנתא יורדת כל חודש ואני לא רואה תיירות נכנסת מתחדשת בחודשים הקרובים. חסר לנו שכל אותם בעלי דירות Airbnb יתחילו ליילל בדרישה לפיצוי. 

 

כמו כל כלכלת החלטורה, הרבה מהם בונים על האנונימיות שלהם בפני הרשויות.

 

בתאריך 29.4.2020 בשעה 11:12, korola כתב:

לגבי Airbnb , אולי הספדנו אותם מוקדם מידי ,  תחשבו על צעירים שרוצים מסיבה, ביום שישי, או סתם אירוע באמצע שבוע.

מסעדות,, אולמות הכל סגור. אף אחד לא רוצה להזמין 50 איש אליו הבייתה. 

אז סוגרים על דירת Airbnb  - מזמינים טייאווי ממסעדה קרובה, מזמינים את כל החברים.

ובסוף המסיבה חוזרים הבייתה. 

כל עוד כל אולמות האירועים סגורים והמסעדות סגורות , יתכן שפתאום יגיע הביקוש ל  Airbnb .

 

רחמיי על השכנים

 

לפני 20 שעות, garicho כתב:

למה זה בעיה? אם החליטו שהמערכת יכולה לספוג X חולים כל יום, אז זה בסדר שיהיו כמה כאלה.

 

כי אפשר להסתכל עליו כשורש של תת עץ של הדבקות, Patient N, ולכל Patient N כזה יש פוטנציאל להצית הדבקה המונית.

 

לפני 15 שעות, David32 כתב:

אפשר גם להכין שניצלים בלי ציפוי.

 

שניצל בלי ציפוי - האם הוא שניצל בכלל?

עברנו לתהיות קיומיות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 21 דקות, Transporter כתב:

היה ברור שגם זה יגיע

אי אפשר לנעול את האנשים בבית חודשיים

היה ברור שכולם יפרו את הסגר בעצמאות

זאת אשמת הממשלה והעיריות בלבד

יכלו לעשות כל כך הרבה דברים תחליפיים

אירועים מחולקים לפי שכונות ואכיפה שתדרוש מהאנשים לעמוד במרחקים

אפילו סתם במרכז מסחרי שכונתי, להסב אותו לאולם מופעים לחג או לפני החג

לתת לאנשים תחושה שהם יוצאים מהבית קצת (לא לסופר)

אי אפשר להגיד לאנשים תחיו חודשיים מהמרפסות.

אני לא מצדיק את מה שרואים בסרטון אבל זאת תוצאה של התעלמות מוחלטת מהצרכים של הציבור

יכלו לעשות  המון דברים תוך כדי שמירה על ההנחיות

 

 

די נו, ילדי הפרחים האלו עשו את זה גם לפני יום העצמאות, כך שיום העצמאות בשבילם זה רק תירוץ.

 

והמשפט המודגש שלך מייצג יופי את המנטליות של אי לקיחת אחריות - תמיד מישהו אחר אשם, לא המפונקים האלו שלא יכולים לוותר על מסיבה פעם אחת.

  • אהבתי 1

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, gadik6 כתב:

 

די נו, ילדי הפרחים האלו עשו את זה גם לפני יום העצמאות, כך שיום העצמאות בשבילם זה רק תירוץ.

 

והמשפט המודגש שלך מייצג יופי את המנטליות של אי לקיחת אחריות - תמיד מישהו אחר אשם, לא המפונקים האלו שלא יכולים לוותר על מסיבה פעם אחת.

 

ברור שהם אשמים ולא הציבור

מי לדעתך אמור לייצר חיי חברה לציבור? אני ?

ברגע שבוטלו אירועי עצמאות  אפשר לקחת את התקציב הזה ולעשות איתו מסיבה קטנה בכל שכונה

בלי זמרים שמקבלים 300 אלף להופעה. להביא דיג'יי ולזרוק לו 1500 שקל

לעשות מסיבה בכל שכונה

לגדר את זה ככה שאתה יכול לרדת רק מהבניין שלך בלי להסתובב

 

ממילא בשיגרה היו אמורים להיות שוטרים פזורים בכל הערים בחג אז זה לא משהו יוצא דופן

פשוט במקום שיהיו כל השוטרים בכיכר הם יתחלקו על כמה שכונות

יתנו קצת חיים לאנשים וככה לא יהיו מסיבות כאלה.

פשוט מה אכפת לעיריה, חסכה כסף

במקום כמה מליונים על מופעים

שילמה 4000 שקל למשאית שתסע בעיר

 

אני הסתדרתי בחג בלי זה

חגגתי עם החברים הקרובים שלי  ואני לא צריך אף עיריה שתעשה לי טובה

אבל הציבור כן צריך

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

גם הוא יודע שאני אף פעם לא כתבתי שכולם ימותו. 

נכון, רק הצעת לנו לאגור מזון שיספיק לחודשים.

ציטוט

 

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש מזון יבש ל 3 חודשים ולהסתגר בבית.  

אם יש היום 1000 חולים , ולא יענו להנחיות הסגר תוך חודש אנחנו ב 256,000 או במיליון . 

הדעת לא מקבלת את זה, קשה לתפוס ולהכין אותנו למסע שהאנושות הולכת לעבור.

הרוב חושב שאנחנו מתקרבים לסוף המסע, בפועל אנחנו עדיין בבית מתארגנים למסע ולא יודעים מה לקחת איתנו לדרך

 

היו עוד פנינים, אבל אין לי כח או זמן לחפש.

אז אני שואל שוב: כבודו מדען? רופא? בעל תואר רלוונטי כלשהו במדעים מדויקים?

 

לגבי צ׳מגיא - אני אומנם נהנה לזלזל בשניכם במקביל, והתגובות שלכם נראות לפעמים כאילו אתם אותו האדם עם שני יוזרים שונים, מבחינת החיבה היתרה לתמונות גזורות וכו׳, אבל אתם בהחלט במקומות שונים. אתה מסה להיות מדען שמתפקד בחמישה מימדים. הוא סתם מתלהב מזה שרע, ומתאבס אם מישהו אומר שיכול להיות שיהיה פחות רע.

 

יאללה, חזרתי לבית הספר

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...