Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 4 שעות, korola כתב:

יהיה חרא. כולם ימותו. משהו משהו מימד חמישי. משהו משהו dark force.

<תמונות וגרפים מפחידים>

 

להמליץ לך על תחביב או שניים מחוץ לתחומי האקסל, למקרה שבכל זאת תוכל לצאת מהבידוד? 

 

ואני מקווה המשרד בו התגלו חולים בתל אביב מהתמונות המפחידות שלך, זה לא שאיפה צ'מגיא עובד. לא נשרוד את זה.

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

אתמול בערב היו בחיפה מחסומים. השניים שבטווח ראיה שלי לא היו הבוקר (בשעת היציאה לצעידה היומית).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

אבל אני לא דואג יותר מידי, אני מסודר ומאורגן לתקופה ממושכת.

אתה  עדיין חי על המזון שרכת עבור 3 חודשים קדימה? 😉

בינתיים, אף אחד לא נתקע בלי יכולת לרכוש מוצרי מזון. 

אפילו ביצים המוסד הצליח להשיג.

 

 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
לפני 13 דקות, Benor כתב:

אתה  עדיין חי על המזון שרכת עבור 3 חודשים קדימה? 😉

בינתיים, אף אחד לא נתקע בלי יכולת לרכוש מוצרי מזון. 

אפילו ביצים המוסד הצליח להשיג.

 

 

 

לא, אני נעזר בשירות המשלוחים של שופרסל,

דואג תמיד להצטייד בכל מה שהמפלס שלו יורד,  אצלי לא היה חסר כלום,  לפעמים יש לשופרסל חוסרים. 

הייתה הזמנה של 1500 ש"ח משופרסל והגיעו רק 4 שקיות בשווי של 400 ש"ח.. מוצרים של 1,100 ש"ח לא היה להם.

וזה לא נכון שאף אחד לא נתקע, היו אנשים שהיו צריכים לעמוד שעה או שעה וחצי בתור מחוץ לסופרים עד שיתנו להם להיכנס.

היו אנשים שנלחמו על עופות או ביצים. 

אל תשכח מדובר ב-6 ילדים , הם כל הזמן אוכלים, לא להאמין באיזה מהירות נגמרים המוצרים.

 

 

לפני 56 דקות, יבגניפ כתב:

להמליץ לך על תחביב או שניים מחוץ לתחומי האקסל, למקרה שבכל זאת תוכל לצאת מהבידוד? 

 

ואני מקווה המשרד בו התגלו חולים בתל אביב מהתמונות המפחידות שלך, זה לא שאיפה צ'מגיא עובד. לא נשרוד את זה.

 

 

האקסל זה אחד התחביבים, ואני יוצא מהבית , רק לא למקומות כמו איקאה, ולא למקומות עבודה.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אז שתי ידיעות טובות.

 

הקוריאנים בדקו 277 איש ש״נדבקו מחדש״ בקורונה והגיעו למסקנה שלא מדובר בהדבקה מחדש או שהווירוס ממשיך לחיות בגוף, אלה שמדובר בחלקי וירוס מתים שבדיקות ה-PCR רגישות מדי ולכן מאתרות אותם. לא מדובר בוירוס כמו HIV שנשאר בגוף.

 

השניה היא שרמדיסיביר נראת כמו תרופה יעילה בבדיקה שמומנה על ידי המדינה ומספיק טיפול של 5 ימים בלבד בתרופה לתוצאות חיוביות. 

 

https://www.politico.com/news/2020/04/29/gilead-coronavirus-remdesivir-220484

  • מעניין 4
פורסם

צריך לראות את הפרסום השלם, לא הודעות לעיתונות. מכל מקום, לפי הפרסום הזה, מדובר במשהו שנראה כ"מחקר" חסר כל ערך מדעי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, sperial כתב:

צריך לראות את הפרסום השלם, לא הודעות לעיתונות. מכל מקום, לפי הפרסום הזה, מדובר במשהו שנראה כ"מחקר" חסר כל ערך מדעי.


הם חייבים לפרסם הודעה לבורסה כי הם חברה נסחרת, לכן זה לא סתם הודעה לעיתונות. ונראה מה NIAID ידווחו בהמשך היום. ערך מדעי בטוח יש למחקר הזה. לא הייתי ממהר לשלול כל כך מהר. בטוח שהתרופה היא לא כדור כסף, אבל אם הצליחו להשטיח את העקומה, אין נדבקים מחדש, ופרוטוקול טיפול מוקדם עם התרופה הנ״ל עובד, אז אנחנו הולכים לכיוון טוב.

פורסם

לפי הפרסום נראה שמדובר במה שנקרא dose ranging - לראות אם יש הבדל בין כמה מינונים (או, במקרה זה, תקופת טיפול). אבל אין כאן כל מידע על יעילות, שכן מידע כזה חייב להיות השוואתי מול פלסבו (או מול "טיפול מקובל", שהוא טיפול שהוכח כיעיל יותר מפלסבו במחקרים קודמים). יתכן שגם בטיפול משך 5 ימים וגם בטיפול משך 10 ימים אין יתרון מול פלסבו. רק מחקר השוואתי אקראי יתן תשובה לשאלה המרכזית הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 59 דקות, garicho כתב:

השניה היא שרמדיסיביר נראת כמו תרופה יעילה בבדיקה שמומנה על ידי המדינה ומספיק טיפול של 5 ימים בלבד בתרופה לתוצאות חיוביות. 

 

https://www.politico.com/news/2020/04/29/gilead-coronavirus-remdesivir-220484

 

יש הרבה back and forth סביב התרופה הזאת. Gilead השקיע הון עתק בפיתוח תרופה נגד אבולה תרופה שלא אושרה לשימוש נגד הנגיף. עכשיו החברה דוחפת את התרופה הזאת מאוד חזק בתור טיפול אפשרי לקורונה. ממה שידוע עד עכשיו סימנים לגבי יעילות התרופה נמצאו רק במחקרים פנימיים של החברה. 

 

https://www.ft.com/content/1625275b-9981-49f4-b788-661f8243890d

 

בינתיים משקיעים מסתערים על המנייה בעוצמה כזאת שהבורסה קפצה ב-500 נקודות. מראה כמה השוק סובל ממאניה - דפרסיה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, korola כתב:

לא, אני נעזר בשירות המשלוחים של שופרסל,

דואג תמיד להצטייד בכל מה שהמפלס שלו יורד,  אצלי לא היה חסר כלום,  לפעמים יש לשופרסל חוסרים. 

הייתה הזמנה של 1500 ש"ח משופרסל והגיעו רק 4 שקיות בשווי של 400 ש"ח.. מוצרים של 1,100 ש"ח לא היה להם.

וזה לא נכון שאף אחד לא נתקע, היו אנשים שהיו צריכים לעמוד שעה או שעה וחצי בתור מחוץ לסופרים עד שיתנו להם להיכנס.

היו אנשים שנלחמו על עופות או ביצים. 

אל תשכח מדובר ב-6 ילדים , הם כל הזמן אוכלים, לא להאמין באיזה מהירות נגמרים המוצרים.

 

הכל באמת  עניין של מזל - מינונים תזמון הגעה מיקום וכמויות, אני יכול להעיד רק על עצמי שאנחנו 3 ומלבד ביצים בתקופתו לא חסר לנו דבר, וגם לא נתקענו בתורי ענק.(דאגנו להגיע בשעות ללא הרבה אנשים)

לא השתמשנו אפילו פעם אחת בשירות המשלוחים.

אני מתאר לעצמי שרכישת מוצרי מזון ל-8 נפשות מצריכה לוגיסטיקה מורכבת יותר.

ובוא נודה באמת- עם כמה שזה מצער ולא נעים, לא יקרה כלום ושום דבר אם חודש אף אחד לא יאכל ביצים ועופות.  (מודע לעובדה שביצים הם מרכיב מאוד נפוץ במטבח).

עריכה אחרונה על ידי Benor
  • רעיון טוב! 1
פורסם

לא פשוט להסתדר בלי ביצים, כיון שהן הבסיס להרבה מאד תבשילים ומאפים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 דקות, Benor כתב:

 

ובוא נודה באמת- עם כמה שזה מצער ולא נעים, לא יקרה כלום ושום דבר אם חודש אף אחד לא יאכל ביצים ועופות.  

 

עכשיו ממש הגזמת, מילא תאפשר לקשישים ולחולים שבמילא היו צריכים למות השנים הקרובות למות עכשיו מקורונה.

מילה תגיד שילדים מגיל 10-19 רק 0.1 אחוז מהם מתים אם הם נדבקים בקורונה.

אבל ביצים ועופות לכל האוכלוסיה??? הגזמת,  אנשים כמעט הרגו אחד את השני בסופרים בשביל ביצים,  לא ראית את הסרטונים של ההתנפלות על העופות?

אתמול עדכנו שמשתפר מצבה של בת ה-11 שהגיעה למצב של הנשמה, לרגע היה נדמה שכולם הופתעו, אבל הספרים לא משקרים.

מתוך 15,000 חולים מאומתים, היה ברור שיהיו מעל 1000 ילדים בגלאי 10-19, וברגע שיש 1000 ילדים אז 0.1 אחוז זה 1.

אז נכון , במספרים כאלה אפשר לנצח את הסטיסטיקה, אבל המספרים מספרים לנו שבדר"כ על כל 2 שמגיעים לטיפול נמרץ אחד מת, זה אומר

שמתוך 1000 2 ילדים צריכים להגיע לטיפול נמרץ ורק אחד מהם ימות. 

 

עכשיו יבגני יצוטט אותי וישנה את הכיתוב שכל הילדים הולכים למות, רק מה המספרים לא משקרים , אם מערכת הבריאות יכולה לספוג גל גדול פי 10 מהגל הנוכחי ,

זה אומר שיאפשרו לגל הבא להגיע ל 150,000 חולים, ומתוכם יגיעו 20 ילדים לטיפול נמרץ ואולי 10 (בממוצע) לא ישרדו. 

זאת המתמטיקה.  אבל העיקר שלא יהיו חסרים ביצים ועופות.

לפני 2 שעות, יבגניפ כתב:

אני מתנצל שאני דפוק מטומטם ואין לי מה לעשות בחיים חוץ מלשנות הודעות של אחרים ולכתוב כאילו הם כתבו אותם  

איזה זבל אני ... 

שוב מתנצל ומבקש סליחה, זה לא יקרה בשנית

בנוסף אני הולך לעמוד בפינה 15 דקות ולא לראות חדשות.

 

 

התנצלות מתקבלת, לא היית חייב לעשות את זה כל כך קיצוני.

הייתי סולח לך גם בהתנצלות פחות קיצונית 

פורסם
לפני 17 דקות, sperial כתב:

לא פשוט להסתדר בלי ביצים, כיון שהן הבסיס להרבה מאד תבשילים ומאפים.

בוא, רוצה שנתחיל למנות את כמו המנות שאפשר לאכול בלי ביצים ובלי למות מחוסר בחלבון?

אפשר להסתדר בלי חביתה חודש חודשיים

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

לא מדובר על חביתות. לבחור 6 ילדים, מן הסתם יש לו פס ייצור לשניצלים, והביצה היא מרכיב של המעיל. וגם בהרבה תבשילים ומאפים אחרים. אבל אנחנו גולשים לויכוח דומה לזה של האם כן או לא צריך שתי מכוניות בבית. ויכוח לגיטימי, אבל מצריך שרשור נפרד.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה לא ויכוח לגבי כן או לא צריך שתי מכוניות בבית.

זאת הטענה שלא פשוט להסתדר בלי ביצים.

אפשר גם להכין שניצלים בלי ציפוי.

 

אגב, הייתה טענה שמתחילים למכור ביצים "פתוחות" בקרטוני חלב. יש? 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

×
×
  • תוכן חדש...