Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא יודע, אבל זה מזכיר לי את קבוצות ההיסטוריה בפייסבוק שהעלו בתקופה האחרונה את הפרסומות מתחילת שנות ה-50, תקופת המחסור - לאבקת ביצים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 4 דקות, sperial כתב:

לא מדובר על חביתות. לבחור 6 ילדים, מן הסתם יש לו פס ייצור לשניצלים, והביצה היא מרכיב של המעיל. וגם בהרבה תבשילים ומאפים אחרים. אבל אנחנו גולשים לויכוח דומה לזה של האם כן או לא צריך שתי מכוניות בבית. ויכוח לגיטימי, אבל מצריך שרשור נפרד.

 

יש גם 2 רכבים.

שברולט טרווארס 8 מקומות ששותה דלק כמו מטורף  - ביום רביעי שעבר לקח את כולם לספארי.

טויוטה קורולה חסכונית - לוקחת את מי שרוצה לכל מקום שרוצים. 

אכן הביצים מרכיב חשוב בהרבה מאכלים , בעיקר בפסח,  מצה, ביצה , גבינה בלוגרית.. אין מצב לעבור את פסח בלי זה. 

 

image.png.a3c696ffbe7ef021ecb3f4feaab6682b.png

 

 

אבל יש גם מאכלים בלי ביצים.

פסטות ברטבים שונים

פיצה ביתית 

חזה עוף במחבת פסים או במנגל 

סטייקים במנגל

עוף ותפוחי אדמה בתנור

 

 

 

 

פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

התנצלות מתקבלת, לא היית חייב לעשות את זה כל כך קיצוני.

הייתי סולח לך גם בהתנצלות פחות קיצונית 

מה אשכרה הגבת פעמיים על אותה הודעה בשביל זה?

לא חבל? היית יכול לערוך לפחות עוד 2 שורות באקסל בזמן הזה.

 

לפני 42 דקות, korola כתב:

עכשיו יבגני יצוטט אותי וישנה את הכיתוב שכל הילדים הולכים למות, רק מה המספרים לא משקרים

חלילה, מה שכן:

לפני 45 דקות, korola כתב:

מתוך 15,000 חולים מאומתים, היה ברור שיהיו מעל 1000 ילדים בגלאי 10-19, וברגע שיש 1000 ילדים אז 0.1 אחוז זה 1.

הייתי שואל איך זה היה ברור, אבל אין לי כח.

מדע מעולם לא היה פשוט יותר. יש מספרים אזי יהיו מספרים. עד שכולם ימותו.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

מועדים לשמחה חברים שלי

אחרי יומיים קצת עמוסים

קבלנו בשורה מצויינת

ראש הממשלה אישר הילולה עם 300 משתתפים

מה שאומר שאפשר להתחיל ללחוץ לאשר עוד אירועים :)

 

מקסימום נבקש מהלקוחות להתלבש שחור לבן

 

95086750_10158462582779266_6277611009712586752_o (1).jpg

  • מצחיק 1
פורסם
לפני 1 שעה, garicho כתב:

כן, מוכרים כאלה:

 

 

8D4C8DF2-5B1A-4C14-8F73-3B5C332B27BC.jpeg

 

האמת שזה די טוב באופן מפתיע. קשה להרגיש בהבדל.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, korola כתב:

 

לא, אני נעזר בשירות המשלוחים של שופרסל,

דואג תמיד להצטייד בכל מה שהמפלס שלו יורד,  אצלי לא היה חסר כלום,  לפעמים יש לשופרסל חוסרים. 

הייתה הזמנה של 1500 ש"ח משופרסל והגיעו רק 4 שקיות בשווי של 400 ש"ח.. מוצרים של 1,100 ש"ח לא היה להם.

וזה לא נכון שאף אחד לא נתקע, היו אנשים שהיו צריכים לעמוד שעה או שעה וחצי בתור מחוץ לסופרים עד שיתנו להם להיכנס.

היו אנשים שנלחמו על עופות או ביצים. 

אל תשכח מדובר ב-6 ילדים , הם כל הזמן אוכלים, לא להאמין באיזה מהירות נגמרים המוצרים.

 

 

 

האקסל זה אחד התחביבים, ואני יוצא מהבית , רק לא למקומות כמו איקאה, ולא למקומות עבודה.

 

סופר זה מוגזם לדעתי להימנע קורולה.  רק 7 אחוזים נדבקו שם ואני מניח שרובם זה בכלל קופאיות ועובדים שנמצאים שם הרבה יותר

. מעבר לזה,  מדובר על  7 אחוז לפני ההנחיות החדשות של שמירת מרחק, חבישת מסכות ומדידות חום בכניסה.  עכשיו שכולם עם מסכה, פחות סביר שתידבק שם.

תעשה מה שאני עושה, תגיע לשם באזור 1-4 לפנות בוקר. יש שם תמיד לא יותר מ10 לקוחות בלחץ.

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

 

כתוב שראש הממשלה אישר

נקווה שכמו איקאה

זה יהיה תקדים להחזיר אותנו

 

זה לא.

אלא קבוצות לחץ שלוחצות מבפנים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

 

זה לא.

אלא קבוצות לחץ שלוחצות מבפנים.

 

ברגע שאישרת משהו אחד

את לא יכול לא לאשר דבר אחר

זה בדיוק מה שהיה עם איקאה

ולא משנה עכשיו מה הסיבות שגרמו לפתיחת איקאה. בפועל זה גרם לפתיחה של כל המשק

 

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

ברגע שאישרת משהו אחד

את לא יכול לא לאשר דבר אחר

זה בדיוק מה שהיה עם איקאה

ולא משנה עכשיו מה הסיבות שגרמו לפתיחת איקאה. בפועל זה גרם לפתיחה של כל המשק

 

 

אם הייתי ילדה בת 15 הייתי מסכים עם ההגיון הזה.

אבל המציאות שונה ולא כולם שווים.

  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

 

אם הייתי ילדה בת 15 הייתי מסכים עם ההגיון הזה.

אבל המציאות שונה ולא כולם שווים.

 

אתה יכלת להגיד את זה לפני שנכנעו ופתחו את כל המשק תוך יומיים מאז איקאה.

הבנו שלמשק יש כוח

×
×
  • תוכן חדש...