Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 8 דקות, gadik6 כתב:

 

די נו, ילדי הפרחים האלו עשו את זה גם לפני יום העצמאות, כך שיום העצמאות בשבילם זה רק תירוץ.

 

והמשפט המודגש שלך מייצג יופי את המנטליות של אי לקיחת אחריות - תמיד מישהו אחר אשם, לא המפונקים האלו שלא יכולים לוותר על מסיבה פעם אחת.

 

 

אפשר להפוך את המשפט הזה.

הממשלה והמדינה ידעו טוב מאוד שזה מה שהולך להיות,  נכון הם היו יכולים לארגן מסיבות קטנות בכל שכונה,

אבל אם עוד שבועיים תהיה הדבקה המונית אז יאשימו אותם.

ככה הם (המדינה) יכולה להאשים מישהו אחר, את ילדי הפרחים ואת יבגני 

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

 

אפשר להפוך את המשפט הזה.

הממשלה והמדינה ידעו טוב מאוד שזה מה שהולך להיות,  נכון הם היו יכולים לארגן מסיבות קטנות בכל שכונה,

אבל אם עוד שבועיים תהיה הדבקה המונית אז יאשימו אותם.

ככה הם (המדינה) יכולה להאשים מישהו אחר, את ילדי הפרחים ואת יבגני 

 

אם יעשו את זה מבוקר זה לא יקרה

ממילא אתה פוגש את השכנים שלך יום יום

יכולים לגדר את השכונות  וליצור התכנסויות מאוד קטנות

 

ממילא התקציב הזה קיים בעיריות  וכוח אדם קיים במשטרה

זה היה עולה הרבה פחות מאירועי יום עצמאות סטנדרטים

והיו שומרים על השפיות והבריאות של הציבור

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

נכון, רק הצעת לנו לאגור מזון שיספיק לחודשים.

 

הצעה מעולה, נכון.. הרי שבועיים אחרי ההצעה הזאת היו תורים מטורפים בכל הסופרים.  

 

לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

היו עוד פנינים, אבל אין לי כח או זמן לחפש.

אז אני שואל שוב: כבודו מדען? רופא? בעל תואר רלוונטי כלשהו במדעים מדויקים?

 

 

2 תארים בהצטיינות מספיק טוב עבורך? 

 

image.png.3b54ef6e63ba44c6a8869f9fd84a46ca.png

 

 

 

 

image.png.0a0e1c3158ee9fb8bd5eabf10aa24130.png

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אתם נאיביים שזה משהו. 

 

ראשית, כן היו מקומות שארגנו "מסיבות" - בין אם זה איזה רכב שעובר בין שכונות עם מוזיקה, בין אם זה די ג'יי שמופיע מתחת לבניינים (למשל בנתניה) ובין אם זה מסיבות באינטרנט (מסיבות זום).

נראה לכם שכל אותם בליינים היו מסתפקים בזה אם היה להם איזה דיג'יי מתחת לבית?

 

והמדינה לא "חייבת" כלום. מדובר במשבר עולמי, אז עם כל הכבוד לצורך שלהם לבלות, הם צריכים לגלות קצת בגרות ואחריות. באותה מידה גם אנשים שרגילים ללכת לחדר כושר יכולים להחליט שהם חוזרים להתאמן בצפיפות כי המדינה חייבת להם, או אנשים שהולכים להצגות/משחקי כדורגל כי המדינה גם חייבת להם וכך הלאה.

  • אהבתי 1

פורסם
לפני 1 דקה, Transporter כתב:

KOROLA

 

אז אתה יכול לבנות לי לוחות חשמל כשאני צריך ?

 

זה כמו לבקש ממהנדסי הרכב של טויוטה לבוא להחליף לך שמן ברכב.

בגיל 16 - הייתי בונה לוחות חשמל לחברים היו תקליטנים , הייתי מתקן להם כל ה PL שהיו נדפקים באירועים .

ומחליף את הטוייטרים בבוקסות שמשום מה היו נשרפים כל הזמן . 

פורסם
Just now, korola כתב:

 

זה כמו לבקש ממהנדסי הרכב של טויוטה לבוא להחליף לך שמן ברכב.

בגיל 16 - הייתי בונה לוחות חשמל לחברים היו תקליטנים , הייתי מתקן להם כל ה PL שהיו נדפקים באירועים .

ומחליף את הטוייטרים בבוקסות שמשום מה היו נשרפים כל הזמן . 

 

איזה דיג'יי הולך עם לוח חשמל לעבודה?

איזה דיג'יי יודע מה זה סוקה בכלל

פורסם

אחרי זה מייבאים אותם חולים, לא??

 

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם (נערך)
לפני 23 דקות, korola כתב:

 

הצעה מעולה, נכון.. הרי שבועיים אחרי ההצעה הזאת היו תורים מטורפים בכל הסופרים.  

 

 

2 תארים בהצטיינות מספיק טוב עבורך? 

 

image.png.3b54ef6e63ba44c6a8869f9fd84a46ca.png

 

 

 

 

image.png.0a0e1c3158ee9fb8bd5eabf10aa24130.png

הם לא רלוונטיים אבל.

עדנה אדלר הזו אגדה,20 שנה אחרי היא עדיין חותמת על תארים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96
  • אהבתי 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 19 דקות, korola כתב:

 

הצעה מעולה, נכון.. הרי שבועיים אחרי ההצעה הזאת היו תורים מטורפים בכל הסופרים.  

 

 

2 תארים בהצטיינות מספיק טוב עבורך? 

 

image.png.3b54ef6e63ba44c6a8869f9fd84a46ca.png

 

 

 

 

image.png.0a0e1c3158ee9fb8bd5eabf10aa24130.png

וואוו, מסתבר שעדנה אדלר הזאת פז"מניקית רצינית במזכירות הטכניון. מעניין מה היא חושבת על כל המומחים החדשים למגיפות עם תארים לא קשורים בעליל לנושא.

 

  • מצחיק 3

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 20 דקות, korola כתב:

הצעה מעולה, נכון.. הרי שבועיים אחרי ההצעה הזאת היו תורים מטורפים בכל הסופרים.  

לא היתה שום סיבה לתורים בסופרים. מה מעולה בהצעה אני לא יודע.

לפני 21 דקות, korola כתב:

2 תארים בהצטיינות מספיק טוב עבורך? 

מסתבר שלא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

הם לא רלוונטיים אבל.

עדנה אדלר הזו אגדה,20 שנה אחרי היא עדיין חותמת על תארים.

 

התואר חתום מלפני 20 שנה ..

למה לא רלוונטי? 

כל הקורסים האלה זה בדיוק זה.

 

image.png.f929f43e58479f0dfcc444defc52c032.png

image.png.a3f566877e0fc705576c804bbf9a9d7e.png

 

image.png.b55c64f9713d783fe0db07804ab4de76.png

 

image.png.48194b5236c0cda201be96f109e2e3d8.png

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טוב שלא הוספת גם את "האדם וחיות הבית" כי לפני כמה שבועות אמרו שחיות עלולות להעביר את הנגיף.

  • מצחיק 4

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

איפה בא לידי ביטוי ריבוי המשתנים בהסקות ״אם יש אלף חולים ומהם מאה ילדים, אזי כנראה שאם יהיו עשרת אלפים חולים, אלף מהם יהיו ילדים״?

אני שואל ברצינות עכשיו.

נראה לי שכבר כתבו על זה כמה תגובות במצטבר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

 

התואר חתום מלפני 20 שנה ..

למה לא רלוונטי? 

כל הקורסים האלה זה בדיוק זה.

 

image.png.f929f43e58479f0dfcc444defc52c032.png

image.png.a3f566877e0fc705576c804bbf9a9d7e.png

 

image.png.b55c64f9713d783fe0db07804ab4de76.png

 

image.png.48194b5236c0cda201be96f109e2e3d8.png

 

היית בטכניון,אני נמצא פה עכשו ויש פה עוד כמה בוגרים.

יש הסכמה דיי רחבה שהקשר בין הקורסים האלה למגפה הנוכחית רופף מאוד עד לא קיים.

רוב הסיכויים שלפני 20 שנה הם כבר היו לא מעודכנים,וסיכוי טוב שלא נגעו בהם יותר מידי עד היום.

לפני 27 דקות, SlowRide כתב:

טוב שלא הוספת גם את "האדם וחיות הבית" כי לפני כמה שבועות אמרו שחיות עלולות להעביר את הנגיף.

חזק שלך!

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...