Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, arturkopit כתב:

הדבר היחיד אשר התמונות שלך מוכיחות הן שתואר לא הופך אדם להיות חכם רק שהוא הצליח לחרוש טוב בלימודים\שליפים\שלל דברים אחרים.

 

מאין לך לדעת מה הוא עושה למחייתו? אנשים כאן צריכים קצת להירגע הדבר היחיד שאתם יודעים כאן על רוב האנשים זה כינוי ואולי עוד כמה פרטים טכניים שנחשפו במהלך השנים. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

 

 

לפני כשעה, arturkopit כתב:

לפני הכל כל הכבוד על ההצטיינות.

תודה,

 

לפני כשעה, arturkopit כתב:

אתה יכול להיות גם פרוסור למתטימקה זה לא ישנה את העובדה שאינך יכול לחזות שום דבר.הדבר היחיד אשר אתה עושה זה ליצור גרפים באקסל ולבלבל את המח.כל התחזיות שלך לא התגשמו,ההתנהגות וההתבטאות שלך היא כמו של פרוסור לס.תבדוק למה הבן אדם לא רלוונטי שנים.

נכון , מעולם לא טענתי שכל הפרופ' הם האנשים הכי חכמים בעולם.

 

לפני כשעה, arturkopit כתב:

הדבר היחיד אשר התמונות שלך מוכיחות הן שתואר לא הופך אדם להיות חכם רק שהוא הצליח לחרוש טוב בלימודים\שליפים\שלל דברים אחרים.

תשאל את עצמך מדוע אם מחשיב את עצמך ככלכלן כל כך טוב אשר מצליח לחזות את העתיד,מדוע אינך  מחזיק בחברת תחזית המניות המוצלחת בעולם.

בנוסף על כך מדוע הבמה היחידה שיש לך היא אשכול באוף טופיק בפורום שקשור למכוניות ולא קוראים לך לכל מינה תוכניות.

 

אתה לא מכיר אותי , לא יודע מה אני עושה למחייתי אין לך שום מושג אם הצלחתי בחיים או לא.

ולמה אתה חושב שאם היו קוראים לי לתוכניות הייתי רץ לשם?  יש לי דברים הרבה יותר חשובים בחיים לעשות מאשר לרוץ לתוכניות טלווזיה.

לגבי התחזיות שלי.. וואלה .. המון ממה שכתבתי (ולא רק אני) נראה כמו מדע בדיוני שהם נכתבו פה רק לפני חודשים.

מה בדיוק לא התקיים ? שלא היו פה מאות מתים? שאין פה עשרות אלפי חולים? 

חשבתי שכבר ברור לך שזה סוג של Tradeoff,  כאיש כלכלכה הייתי בטוח שהאוצר והכלכלה ינצחו את משרד הבריאות,

היית בטוח שהציבור לא יגיב כפי שהוא הגיב - זאת הטעות היחידה שלי.

אבל כתבתי את זה הרבה לפי שזה יצא לתקשרות. 

 

אבל עכשיו הרמתי לי אתגר .. כי לדעתי המון מהפוסטים שרשמתי בפברואר התקיימו ,  המספרים שעכשיו כבר ברורים לכולם וכל מהדרות חדשות מדברים עליהם.

ימי הכפלה, אחוזי מונשמים , שרידות של המונשמים.. כל זה כבר היה ידוע מהסינים בתחילת פברואר. לא השתנה כלום.

חזיתי במדויק את ההתפרצות בבני ברק /אלעד ושכונות של חרדים .. הרבה הרבה לפני שהתעוררו בתקשורת ושאלו למה לא עשו שם כלום.

האמת , לא האמתי שרבנים יצאו ויאשרו לסגור בתי כנסת, פה טעיתי, אבל זה קשור אחד לאחד להתנהגות הציבור החילוני.

 

 

לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

מאין לך לדעת מה הוא עושה למחייתו? אנשים כאן צריכים קצת להירגע הדבר היחיד שאתם יודעים כאן על רוב האנשים זה כינוי ואולי עוד כמה פרטים טכניים שנחשפו במהלך השנים. 

 

תודה.

 

 

 

 

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 58 דקות, korola כתב:

 

 

תודה,

 

נכון , מעולם לא טענתי שכל הפרופ' הם האנשים הכי חכמים בעולם.

 

 

אתה לא מכיר אותי , לא יודע מה אני עושה למחייתי אין לך שום מושג אם הצלחתי בחיים או לא.

ולמה אתה חושב שאם היו קוראים לי לתוכניות הייתי רץ לשם?  יש לי דברים הרבה יותר חשובים בחיים לעשות מאשר לרוץ לתוכניות טלווזיה.

לגבי התחזיות שלי.. וואלה .. המון ממה שכתבתי (ולא רק אני) נראה כמו מדע בדיוני שהם נכתבו פה רק לפני חודשים.

מה בדיוק לא התקיים ? שלא היו פה מאות מתים? שאין פה עשרות אלפי חולים? 

חשבתי שכבר ברור לך שזה סוג של Tradeoff,  כאיש כלכלכה הייתי בטוח שהאוצר והכלכלה ינצחו את משרד הבריאות,

היית בטוח שהציבור לא יגיב כפי שהוא הגיב - זאת הטעות היחידה שלי.

אבל כתבתי את זה הרבה לפי שזה יצא לתקשרות. 

 

אבל עכשיו הרמתי לי אתגר .. כי לדעתי המון מהפוסטים שרשמתי בפברואר התקיימו ,  המספרים שעכשיו כבר ברורים לכולם וכל מהדרות חדשות מדברים עליהם.

ימי הכפלה, אחוזי מונשמים , שרידות של המונשמים.. כל זה כבר היה ידוע מהסינים בתחילת פברואר. לא השתנה כלום.

חזיתי במדויק את ההתפרצות בבני ברק /אלעד ושכונות של חרדים .. הרבה הרבה לפני שהתעוררו בתקשורת ושאלו למה לא עשו שם כלום.

האמת , לא האמתי שרבנים יצאו ויאשרו לסגור בתי כנסת, פה טעיתי, אבל זה קשור אחד לאחד להתנהגות הציבור החילוני.

 

 

 

תודה.

 

 

 

 

 

לא ברור מאיפה לך שאני לא יודע מה אתה עושה בחייך ומה אתה עושה למחייתך?ולמה זה אמור להשפיע על משהו שכתבתי בהודעה?

ההודעה שלי מתבססת אך ורק על הדברים אשר אתה כותב פה. אתה בעצם רק מחזק את הטענה אתה לא חזית דבר,אלא סה"כ הימרת וההימור נכשל[טוטאל לוס].

עפ"י דעתך גם מדינת ישראל גם אמורה להיות עם פחות 100K תושבים  ובתי חולים מוצפים ,אז ההודעות אשר כתבת פה בפבואר אינן נכונות.

[מוזמן בכיף להוכיח לי שאני טועה,אבל תעבור גם על מרץ כיוון שזה החודש החשוב].

חזית את ההתפרצות בבני ברק ובשאר המקומות של החרדים?בחייאת,זה לא חיזוי זה הימור בטוח.התפקיד של התקשורת זה לא לחזות דברים,אלא לדווח אותם.

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

מאין לך לדעת מה הוא עושה למחייתו? אנשים כאן צריכים קצת להירגע הדבר היחיד שאתם יודעים כאן על רוב האנשים זה כינוי ואולי עוד כמה פרטים טכניים שנחשפו במהלך השנים. 

מאיפה לך לדעת שאיני יודע מה הוא עושה למחייתו?

האדם הראשון שצריך להרגע זה אתה.כל תגובה שנייה שלך היא על סוף העולם ועל כך שכולם הולכים למות.

  • מצחיק 2
פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, arturkopit כתב:

לא ברור מאיפה לך שאני לא יודע מה אתה עושה בחייך ומה אתה עושה למחייתך?ולמה זה אמור להשפיע על משהו שכתבתי בהודעה

 

מאיפה לך לדעת שאיני יודע מה הוא עושה למחייתו?

 

 

עוד אחד... 

רשם 41 הודעות באתר וכבר חושב שהוא יודע מה כולם פה עושים... 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

KORONA

ראית את הסרטון שרץ של בנט

שאומר 10.5 פתיחת חתונות קטנות

8.6 אם הכל בסדר פתיחה של אירועים גדולים ?

 

 

לא, אבל ראיתי את הדוח של מכון גרטנר - ילדים מדביקים ונדבקים.

תוסיף את זה לדוח הגרמני שפורסם אתמול.

והגיע הזמן שתחזור לקורא לי קורולה ולא קורונה. 

שחר

 

 

image.png.f73f1a6fa50d20b7af88614e44e005dc.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

מה זה משנה לצורך העניין במה אתה או כל אחד אחר פה עוסק לפרנסתו?

בשורה התחתונה, כמה חברים פה חזו כל מיני חזיונות אימה שרובם לא התממשו. המסקנה מהשרשור הזה היא שכל מה שקוראים באינטרנט צריך לקחת בערבון מוגבל. אני מקווה שאף אחד מהקוראים פה לא מילא את הממ"ד שלו בסטוקים של שימורים ונייר טואלט או אגר נשק ופתח קבוצת וואטסאפ עם חברים שלו כדי לתכנן heist על חנויות מזון. אם יש מישהו כזה, הוא כנראה מתבאס שהתעלם ממנגנון ההדחקה שלו. ההיסטריה שנדפה מהודעות שלהם לפני כמה עשרות עמודים מתועדת, וגם נדמה לי שבאחת ההודעות ציטטתי לקט קטעים נבחרים להמחשה. סה"כ אפשר להבין מאיפה זה נובע, לאנשים יש משיכה לטרגדיות ואסונות. לא חסרים סרטים וספרים בנושא. תאוריות הפחדה היו בשפע גם בזמנים טובים יותר, פשוט בכל תקופה מתאימים את התרחישים למציאות.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 9 דקות, korola כתב:

 

לא, אבל ראיתי את הדוח של מכון גרטנר - ילדים מדביקים ונדבקים.

תוסיף את זה לדוח הגרמני שפורסם אתמול.

והגיע הזמן שתחזור לקורא לי קורולה ולא קורונה. 

שחר

 

 

image.png.f73f1a6fa50d20b7af88614e44e005dc.png

 

 

 

אם אני מפסיק לקרוא לך KORONA זה אומר שהנגיף דועך והמילה הזאת כבר לא משמעותית

פורסם
לפני 34 דקות, korola כתב:

 

עוד אחד... 

רשם 41 הודעות באתר וכבר חושב שהוא יודע מה כולם פה עושים... 

לא ברור לי מה הקשר בין כמות ההודעות שלי ולבין מה אני יודע על בן אדם בפורום.

 

פורסם
לפני 1 דקה, arturkopit כתב:

לא ברור לי מה הקשר בין כמות ההודעות שלי ולבין מה אני יודע על בן אדם בפורום.

 

 

העיקר שטוב לך בחיים, זה מה שחשוב 

  • מצחיק 1
פורסם

למה להרוס לכולם את החגיגה.

בתי ספר , חתונות , טיסות לחו"ל .. הורדנו את העקומה , המספרים יורדים אפשר לשדר אופטימיות.

בסה"כ רוצים שכולם יעלו את הגלגל בחזרה ויתחילו לסובב אותו שוב.

אחרת , לא יהיה כסף לשלם לשרים (ויש הרבה מהם עכשיו), לחברי כנסת, לרופאים , לשופטים , למורים לשוטרים.

אז כל שר מוציא פייק הודעה שהכל חוזר לשגרה. 

 

הבעיה שהם מסתכלים רק על מה שקורה פה בארץ (כמו רוב מגיבי השירשור פה), הם לא מרימים אפילו טיפה את הפריסקופ.

תבדקו מה קורה בארה"ב, מה קורה באירופה.  אם נהוג היה להגיד שהם מקדימים אותנו שבועיים או בחודש.

אנחנו הצלחנו לעצור את ההתפשטות די טוב, אז חזרנו בסה"כ למצב שהיה לפני חודשיים. 

חוץ מזה כלום לא השתנה 

פורסם
לפני 11 דקות, Transporter כתב:

מי רוצה טיסות לכאן ?

 

 

הרבה "עולים חדשים" מחבר העמים ממתינים להגיע לארץ לכמה שעות בכדי להוציא דרכון ישראלי ולחזור כמה שיותר מהר לארץ מוצאם.

 

כתבנו כבר שזו מדינה של פרייארים ?

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 22 דקות, Transporter כתב:

ערוץ 12 עכשיו

חברות טיסות מודיעות שעוד שבועיים מחדשות טיסות ? 

WTF?

מי רוצה טיסות לכאן ?

למה לייבא את הנגיף שוב ?

 

יש אנשים שחייבים לטוס.

אם זה בטחוני או ייצוא.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
ערוץ 12 עכשיו
חברות טיסות מודיעות שעוד שבועיים מחדשות טיסות ? 
WTF?
מי רוצה טיסות לכאן ?
למה לייבא את הנגיף שוב ?
טיסות לא,אירועים כן?


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...