Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לי יש שאלה אחרת

למה אתם מבזבזים את הזמן שלכם על סרטונים של 30-60 דקות ביוטוב. שלא נותנים לכם שום כלי חדש, שלא מלמדים אותכם שום דבר חדש.

דעה של ההוא, דעה של הזה.

שווה לתחת, סתם ביזבוז זמן

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 24 דקות, korola כתב:

עוד פייק ניוז,  סתם כולם פה סתם היסטריים,  אם נידבק אז ניבדק .

https://www.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-f5b94c007dec171027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_154198

 

 

 

image.png.61af1c11c2179c14c81d365dd93305b7.png

 

image.png.5ad585bab206697314a425afebd98de5.png

 

 

 

אוקיי, במדינת עולם שלישי שהמנהיגים שלה זלזלו במצב, חופרים עכשיו קברים באיזורים העניים. מה בדיוק אדם בינוני וסביר שלא רוצה להיות בור אמור לעשות עם המידע הזה כדי שיהיה לו פור על כל הבורים? לפרק את האבנים המשתלבות בחניון של הבניין ולהתחיל לחפור קברים?

 

 

  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 27 דקות, korola כתב:

עוד פייק ניוז,  סתם כולם פה סתם היסטריים,  אם נידבק אז ניבדק .

https://www.mako.co.il/news-world/2020_q2/Article-f5b94c007dec171027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802_154198

 

image.png.61af1c11c2179c14c81d365dd93305b7.png

 

 

בברזיל מתים מדי שנה מעל מיליון איש, כאשר רק ממקרי רצח מתים כל שנה כ-60 אלף איש, אז על מה אתה או הכתב מדברים?

 

זה בדיוק מחזק את הטענה שאתם מחפשים כל כותרת או כל פיסת מידע פוטנציאלית שיתמכו בתיאורית סוף העולם שלכם, בדיוק כמו התקשורת.

  • מעניין 1

פורסם (נערך)
לפני 31 דקות, David32 כתב:

לי יש שאלה אחרת

למה אתם מבזבזים את הזמן שלכם על סרטונים של 30-60 דקות ביוטוב. שלא נותנים לכם שום כלי חדש, שלא מלמדים אותכם שום דבר חדש.

דעה של ההוא, דעה של הזה.

שווה לתחת, סתם ביזבוז זמן

 

זה לא דעה

יושב שם בנאדם שמצולם בזמן אמת

נותן רעיונות למשה בר סימן טוב ונענה בזלזול או לא נענה בכלל

עצות שבדיעבד אם היו מיישמים אותן יכול להיות שכבר בתחילת פסח היינו איפה שאנחנו נמצאים היום

 

לדוגמא

משרד הבריאות התנגד בתוקף לבצע בדיקות בגופים חיוניים (חברת חשמל, תעשיות בטחון וכו')

מנכל הדסה עשה את זה וניקה מבית החולים את הרופאים החולים

משרד הבריאות ריכז את כל הבדיקות במקום אחד, בזמן שמנכל הדסה פיצל את זה כדי שאם מישהו ידבק זה לא ישבית את כל המערכת

מנכל הדסה סימן כבר בהתחלה שכונות בבית שמש, ירושלים ועוד כמה מקומות שמסוכנים והוא לא מוכן שיכנסו להדסה

אותם מקומות שמשרד הבריאות זיהה רק לפני שבועיים 

 

הגדלת כמות הבדיקות בזמן שמשרד הבריאות טען שזה לא הפתרון

 

הרבה מחדלים שהיו נמנעים אם משה בר סימן טוב היה מקשיב לעוד אנשים חוץ מסיגל סדצקי

מחדלים שהיו נמנעים אם משה בר סימן טוב היה רופא ולא היה צריך לקבל בצורה עיוורת כל מה שהיא אומרת

 

שווה לראות איך התעלמו לגמרי ממנכל הדסה רק בשביל להגיד "אנחנו יודעים הכל ולא צריכים שתייעץ לנו"

ובפועל  אפשר לראות כמה שהוא צדק בהמון דברים

 

בסוף הכי קל להגיד "לקח זמן לטפל כי הלכו להתפלל בבני ברק"

או "הצלחנו להשתלט על המצב כי עשינו סגר" (לכל תרחיש אפשר למצוא טיעון שיוציא אותך צודק)

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • מעניין 1
פורסם
לפני 12 שעות, מרק10 כתב:

 

הרבה "עולים חדשים" מחבר העמים ממתינים להגיע לארץ לכמה שעות בכדי להוציא דרכון ישראלי ולחזור כמה שיותר מהר לארץ מוצאם.

 

כתבנו כבר שזו מדינה של פרייארים ?

או, הנה עוד בומר תורן מארץ האכלו לי שתו לי התעורר.

אתה גם רוצה לספר סיפורים על איך עלית לפה לפני 100 שנה, בנית את הארץ לבד בידיים חשופות וגידלת בנים מושלמים בוגרי טכניון, ועכשיו באים כל אלו שרק רוצים להרוס לך את השלמות?

תקימו מועדון.

 

 

  • מצחיק 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני כשעה, Transporter כתב:

"המקור" אתמול

על המחדלים הקשים של משרד הבריאות

איך מנכל הדסה הקדים אותם בחשיבה בהמון דברים

וכמה שהמשרד הזה הולך ראש בקיר ורק עם האסטרטגיה שלו בלי לעצור ולחשוב רגע

כבר מזמן אמרתי את דעתי על משה בר סימן טוב, זה רק מחזק את מה שאמרתי

 

https://13tv.co.il/item/news/hamakor/season-18/episodes/l3q22-2017290/

 

שמת לב, הוא יורד  מאז"מ פרטי שלו , ואז הוא תוקע את המשפט הזה:

image.png.d068db3413fa304dd09de400561f3583.png 

פורסם (נערך)

כנראה אחד שיודע הכל יותר טוב. כנראה שלנהל בית חולים הוא כנראה יודע מצויין, אבל משום מה דבקו בו פרשיות.

 

מתוך כתבה קצרה של שאול אמסטרדמסקי
 

ציטוט

רוטשטיין נחשב למנהל דומיננטי מאוד שלא חושש, ואף מחבב, להתעמת עם פקידים בכירים במערכת הציבורית ולמתוח עד הקצה את כללי המנהל התקין

אני לא מתלהב, בלשון המעטה, מפרופ' סדצקי. אבל לדבר כמו רוטשטיין כאשר אין לו האחריות של משרד הבריאות, ואולי גם אין לו המידע על המגבלות שעמדו בפני המשרד (כל מיני קשיים בהשגת מכשור וחומרים) זו ממש לא חכמה. מבחינה זו אינו שונה מפרופ' לס. אף אחד מאתנו לא יודע על חשבון מה באו הבדיקות שביצע באנשי צוות הדסה.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, korola כתב:

 

שמת לב, הוא יורד  מאז"מ פרטי שלו , ואז הוא תוקע את המשפט הזה:

image.png.d068db3413fa304dd09de400561f3583.png 

 

בסדר עזוב את זה

יש אנשים שאוהבים שאומרים להם "מה פתאום אתה עשיר"

זה לא מה שמעניין בסרטון נו. אז הוא קצת מתנשא ובא לו לשמוע שהוא עשיר.

תתמקד בכל הדברים שהוא התריע מבעוד מועד וזלזלו בו, ואז יישמו אותם באיחור

לפני 4 דקות, sperial כתב:

כנראה קשקשן שיודע הכל יותר טוב (ולנהל בית חולים הוא כנראה יודע מצויין, ראה את הפרשיות שהיו בתה"ש)

 

מתוך כתבה קצרה של שאול אמסטרדמסקי
 

אני לא מתלהב, בלשון המעטה, מפרופ' סדצקי. אבל לדבר כמו רוטשטיין כאשר אין לו האחריות של משרד הבריאות, ואולי גם אין לו המידע על המגבלות שעמדו בפני המשרד (כל מיני קשיים בהשגת מכשור וחומרים) זו ממש לא חכמה. מבחינה זו אינו שונה מפרופ' לס. אף אחד מאתנו לא יודע על חשבון מה באו הבדיקות שביצע באנשי צוות הדסה.

 

 

אפשר להגיד עליו הכל

מראים בכתבה גם חסרונות שלו כמנהל בית חולים

אבל בכל מה שקשור לקורונה אתה יכול לראות שהוא נתן המון רעיונות שבהתחלה השתיקו אותו ואז יישמו בדקה 90

 

זה לא רלוונטי לנושא , כמו שלא רלוונטי שאנשים מזכירים את הצוללות כשמדברים על הטיפול של ביבי בקורונה

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

טרנספורטר - בקשה לי אליך. גם אני שיניתי את הניסוח, סגנון הכתבה מאד לא מצא חן בעיני, אחר כך תיקנתי. בבקשה צטט את הניסוח המתוקן שלי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

חכה אני רק בדקה 15:00 ... יש עוד דברים לעשות פה .

 

אני מסתכל על העובדות שהראו שם

שמראות כמה משרד הבריאות אטום ומזלזל בכל מי שלא הוא

זה שהוא עצמו מתנשא או חרא בנאדם זה באמת לא משנה כשאתה במצב חירום

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, יבגניפ כתב:

אתה כלכלן? רופא? אנליסט? אתה רואה בעצמך אינטלקטואל? מתלבט כל ערב אם לקרוא דרידה, פוקו או היידגר לפני השינה? כי בקרב המומחים דווקא יש ויכוחים על המשבר, כמה זמן ימשך וכו'.

 

הנה התחלנו רק ליבגני "התל אביבי המשכיל" מותר להביע דעה.

 

ציטוט

 

אז הרווחת כמה שקלים מהמסיכות שלך.

 

נסה 30,000 שקל ביומיים וחצי של עבודה. לא הרבה בסטנדרטים התל אביבים שלך, אני יודע, אבל עדיין. 

 

ציטוט

התרופות נגמרו? לא.

 

אממ כן, יש מחסור, במיוחד ב-PPE. מה קרה, מאמי, לא שמת לב לרכש חירום שמדינת ישראל עשתה וכמה קיבלה בפועל? לא הבחנת במטוסים החדשים והמגניבים של אל-על נוחתים מעל שמי תל אביב אחרי טיסה מסין בשביל להביא ציוד רפואי? לא שמעת על טיסת חירום של צה"ל לאיטליה להביא חומרי הרדמה לבתי חולים בישראל? 

 

https://www.accessdata.fda.gov/scripts/drugshortages/default.cfm

 

ציטוט

אוכל בסופרים נגמר? לא.

 

במערב לא, אבל יש יותר ויותר סימנים על מחסור כתוצאה משבירה של קווי אספקה ומחירים מתחילים לעלות. 

 

Untitled.jpg.1c970315013b4f58a9761129f1d7d2ef.jpg

ציטוט

הכלכלה העולמית קרסה ברמה שבה כסף איבד מערכו לחלוטין ויצא משימוש? לא.

 

לא מאמי, כלכלה לא קורסת כל כך מהר שכסף מאבד את ערכו, אבל כן הפד הפליץ 3 טריליון דולר ב-6 שבועות הרחבה כמותית הכי גדולה בהיסטוריה. 

 

צא לרחוב התל אביב הסקסי שלך ותסתכל ימינה ואחר כך שמאלה. כל אדם חמישי שאתה רואה כנראה מובטל. 

 

בארה"ב יש 30 מיליון מובטלים רשמיים ומדינות אירופה כנראה הולכות למיתון שלא נראה מאז מלחמת העולם ה-2. 

 

ציטוט

אז מה תורם לך, לי, או לכל אחד אחר כאן, שביום שבו בערך מכריזים על הצלחה כזו או אחרת בשימוש בתרופה תומכת, אתה רץ לחפש סרטון באינטרנט, בו יוסבר שזה לא נכון וברקע יוסבר שעוד מעט יהיה מחסור באוכל בעולם?

 

תרם לי בכך שאני לא כבשה כמוך ואני שואל את עצמי למה כל כך נחושים לקדם תרופה "חדשנית" שתהיה מוגנת בפטנט ויגבו עליה אלוהים יודע כמה כסף למנה במקום לבדוק אפשרות להשתמש בחלופות ג'נריות שעולה 1/1000 לכדור וזמינות כבר היום בהיקף רחב. מה קרה לא שמעת על המגפת האופיואידים בארה"ב? על כך שרופאים ורוקחים עשו קופה? על כך שהבעלים של purdue pharma דחף את האופיואידים שלו כאילו מדובר בסוכריות מנטה, גרף מיליארדים לכיסו ויצר מגפה שמחסלת 50,000 אמריקאים בשנה? 

 

 

ציטוט

אתה, משום מה, גם כנראה באמת לא מצליח להבין שהמודעות למשבר קיימת אצל כולם, וגם שבכל זאת יש גבול בין מודעות לבין הפצת פניקה, פסימית, שבעיקר רצה לשלול כל גרגר של תקווה כשצץ. למרות שכבר כמה אנשים, כולל אותי, הסבירו לך את זה. בטח כשאתה הופך לאלו שמתיימרים לסכם את העולם, כשבפועל אין לך ידע וכלים לשפוט את טיבן של הכותרות והסרטונים שאתה מדביק כאן. וגם על זה כבר העירו והסבירו לך.

 

 

הנה עוד הפעם אנחנו חזרנו להפצת פאניקה. my sweet summer child אל תצפה בתחזית מזג אוויר החזאי מפיץ פאניקה הנשמה התל אביבית העדינה שלך לא תשרוד את זה. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

 

אני לא מתלהב, בלשון המעטה, מפרופ' סדצקי. אבל לדבר כמו רוטשטיין כאשר אין לו האחריות של משרד הבריאות, ואולי גם אין לו המידע על המגבלות שעמדו בפני המשרד (כל מיני קשיים בהשגת מכשור וחומרים) זו ממש לא חכמה. מבחינה זו אינו שונה מפרופ' לס. אף אחד מאתנו לא יודע על חשבון מה באו הבדיקות שביצע באנשי צוות הדסה.

 

 

פשוט תראה את הכתבה,

אין טעם שאני אכתוב כאן תקציר

כתבתי כבר על עניין המתושים שהוא השיג (והם טענו שיש בעיה), שהוא הפריד את המחלקה ומנע מצב שעובד שנדבק משבית את המחלקה ועוד דברים שכתבתי למעלה ומיותר לחזור עליהם

 

פורסם (נערך)
לפני 24 דקות, יבגניפ כתב:

או, הנה עוד בומר תורן מארץ האכלו לי שתו לי התעורר.

 

 

לצערי בשנים האחרונות זו המגמה. "עולים חדשים" מגיעים לארץ וכבר למחרת היום מתייצבים במשרד הפנים ומבקשים להוציא דרכון ישראלי מבלי להמתין 3 חודשים לכן הם חותמים על מסמך הנקרא  ויתור על הזכות להצהיר אי רצון להיות אזרח ישראלי ותוך שבועיים יש להם דרכון ישראלי השווה פי כמה מדרכון מגיאורגיה/רוסיה וחוזרים לארץ מוצאם.

מאיפה אני יודע ? מקור ראשון שגם נהנה ממנעמי השלטון. 😀

 

יש לך שאלות נוספות בנושא ? אני יחסוך ממך את החיפוש באינטרנט.

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תראה - כנראה שלנהל בית חולים הוא יודע. יש דברים שהאיש טעה בהם והוא אפילו מודה בהם. יש דברים שבדיעבד עשה נכון. אבל אם הוא "השיג מטושים" - מהיכן? על חשבון מי? 

 

יש היום בעיה עולמית של מלחמה על מקורות לציוד. לפחות בחלק ממדינות ארה"ב נותנים למנהלי בתי החולים להלחם זה מול זה על ציוד חיוני, במקום שהמדינה תנהל את המשאביןם המוגבלים לפי צרכי כל מקום. אז אני שואל ת עצמי האם את אותם מטושים הוא השיג על חשבון המלאי הלאומי או שמא באמת לא פגע באף אחד. לא יודע, אבל שואל.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...