Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 31 דקות, Gosser1860 כתב:

כאילו מינימום עברנו את הבליץ קריג (סליחה על ההקצנה).

 

לא נראה לי שמי שעבר את הבליץ קריג זילזל בנאצים.

אני מבין את הרעיון שאתה מנסה להציג, הדוגמא לא מוצלחת.

 

בסדר כנראה יהיה גל שני, אולי אז זה יזיז לאנשים קצת את הגלגשים במוח.

ללכת חולה לאיקאה.

אני לא הולך חולה לאיקאה גם בלי הקורונה, כאילו, למה שאעשה את זה.

 

 

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, נמרוד... כתב:

סתם האנקדוטה, בשביל שתהיה אסטרטגייה יציאה צריך לפחות שתהיה אחידה אצל כולם

https://www.mako.co.il/news-education/2020_q2/Article-5bbfbc293cfc171027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730

 

בינינו כל פעם שהיה סבב, והיה צריך אסטרטגיית יציאה מסבב לחימה "הנחיות משרד ראש הממשלה" היו לרוב המלצה שהגיעה אחרי הודעות של 3 מועצות האזוריות של עוטף עזה.

 

אם יש לכם אפשרות לשנות ביישוב שבו אתם גרים את אסטרטגיית היציאה, אז תעשו את זה.

 

רון חולדאי אמר נכון

הם לא באמת רוצים אסטרטגיית יציאה

נוח להם המצב הזה

גם ככה תכף אנשים יעברו מחל"ת לחופשה על חשבון ימי מחלה

מה אכפת להם  להשאיר אוכלוסיות שלמות בבית ?

 

מצחיק שכשרוצים להגיד לאנשים לא לצאת בליל הסדר ביבי יודע לנאום ואחריו גם בדיחה הזה שקורא לעצמו מנכל משרד הבריאות

אבל כשצריך להודיע על יציאה מהסגר או מענקים  אנחנו צריכים לשמוע את זה בכל מיני תוכניות טלוויזיה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

אישית אני מכיר מקרוב מספר מקרים של חשיפה לחולים בקורונה עקב זלזול שלהם בהוראות. גם אני ביליתי 10 ימים בבידוד בגלל חשיפה כזו. למזלי לא חליתי.

 

עהה, עכשיו הודיעו על פתיחת הקניונים. הערכתי היא שהפתיחה המואצת והלא מבוקרת של המשק תגרום לני מהר מאד לגל נוסף ולחזרה למשבצת אפס, כמו באמצע מרס.

 

דרך אגב - סיפור מערכת החינוך פשוט הזוי. נותנים הוראות בכלל בלי להערך לפתיחת מוסדות הלימוד. מישהו מודע לכמות העבודה הדרושה כדי לארגן את בתי הספר להוראה במסגרת של קפסולות? לארגון הצוותים הפדגוגיים? לוודא שבכלל יש מי שיוכל ללמד ושאין לו גורמי סיכון\ילדים בבית\בני משפחה עם גורמי סיכון? מישהו חשב איך מורה יוכל לעבוד עם מסיכה יום הוראה שלם? מישהו חשב איך לשלוט בריחוק החברתי של ילדים - הרי זה נוגד את ההתנהגות של כל ילד נורמלי? הכל פרטאץ', וכך תהיה התוצאה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 13 דקות, Transporter כתב:

 

מצחיק שכשרוצים להגיד לאנשים לא לצאת בליל הסדר ביבי יודע לנאום ואחריו גם בדיחה הזה שקורא לעצמו מנכל משרד הבריאות

אבל כשצריך להודיע על יציאה מהסגר או מענקים  אנחנו צריכים לשמוע את זה בכל מיני תוכניות טלוויזיה

שמח שזה לאט לאט מחלחל אליך

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 42 דקות, David32 כתב:

 

לא נראה לי שמי שעבר את הבליץ קריג זילזל בנאצים.

אני מבין את הרעיון שאתה מנסה להציג, הדוגמא לא מוצלחת.

 

בסדר כנראה יהיה גל שני, אולי אז זה יזיז לאנשים קצת את הגלגשים במוח.

ללכת חולה לאיקאה.

אני לא הולך חולה לאיקאה גם בלי הקורונה, כאילו, למה שאעשה את זה.

 

 

 

 

צודק, הדוגמא עם הבליץ קריג באה לציין את התחושת ה"מגיע לי" כי סבלו בסגר במשך חודשיים. כלומר, השיחרור מהמגבלות הגיע (בהקבלה, ההפצצות פסקו) ועכשיו אפשר לחזור לעשות שמייח וכפיים (בהקבלה, חזרה לשגרה בלונדון). מסכים שהדוגמא קצת עקומה ולא בדיוק מעבירה את הרעיון מספיק טוב.

 

אבל בעוד שאחרי ההפצצות אנשים בעיקר המשיכו ללקק את הפצעים וכולם ידעו שהנאצים אוייב משמעותי (וגם כי המלחמה לא היתה קרובה לסיום), מהקורונה כך נדמה לא מתרגשים יותר מידי. ויש דיסוננס בין ההנהגה לבין הציבור. שזה בסדר גמור אם סה"כ המגפה חלפה או תהפוך להיות שפעת עונתית (כי תרופות/חיסונים וכו'). אבל די גרוע אם תהיה התפרצות מאסיבית כי יכלו לשחרר יותר לאט או במתינות. לחלופין, להציג תוכנית (לול, על מי אני עובד) לחודשי הקיץ כיצד חיים בצל הקורונה.

בנתיים התחושה היא "יאללה שחרר, שחרר." ולעזאזל עם ההשלכות. לא חבל לבזבז מיליארדים בפן הכלכלי רק כדי לא למצות את הפוטציאל של התחלואה הנמוכה? שואל ברצינות.

 

עריכה אחרונה על ידי Gosser1860
בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, David32 כתב:

שמח שזה לאט לאט מחלחל אליך

 

אמרתי כבר מזמן שהטענות שלי לממשלה ולא לאף אחד אחר

הממשלה הכניסה אותנו לבלאגן הזה כשלא סגרה את השמיים מיידית

וכשהתחילה לסגור זה היה בהדרגה (קודם כל לקבל כמה עשרות חולים חדשים ואז לסגור עוד יעד, וככה שוב שווב)

הסגר הזה שאף אחד לא יודע איך לצאת ממנו

ועכשיו כשמדברים על טיסות ביולי אני בטוח שחודש אחרי  שיתחילו יזכרו שיש אנשים שחזרו לארץ חולים והסתובבו כרגיל

 

זה מה שיחזיר אותנו אחורה. לא המסעדות ולא החתונות

לפני 7 שעות, sperial כתב:

אין לך מושג בכמה חולי קורונה אתה פוגש על בסיס יומיומי. היום החקירות האפידמיולוגיות כבר לא מתפרסמות באופן מסודר, ולפחות הניסיון האישי שלי הוא שאפליקצית "המגן" לא פועלת כראוי.

 

 

אני חושב שהיום כבר פחות

יש ערים שלמות עם 0 נדבקים במשך כמה ימים

 

אני לא מבין למה לא מתחילים לעשות בדיקות אקראיות ?

ממש לעשות מחסום באמצע רחוב ראשי

כל מי שעובר שם נבדק.

 

10,000 בדיקות לעשות באותה שיטה שעשו עד היום

וכל  מה שאפשר מעל 10,000 שיעשו אקראי ברחובות המרכזים של העיר

רוצה להכנס לקניון ? בדיקה

רוצה לכנס לסופר  ? בדיקה

בדיקות ביציאות של איילון באקראי

ממילא הפכו את הכביש מ 4 נתיבים לנתיב אחד

גם ככה עומדים שם בפקקים מיותרים

לפחות נעשה בדיקות

 

כמובן ליצור מאגר מידע שיראה שנבדקת ב 24 שעות האחרונות אז אין טעם להבדק שוב. חבל על הכסף 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

 

לפני 9 שעות, sperial כתב:

אתה כנראה צעיר מכדי לזכור, אבל לפני 30 שנה (מינוס כמה חודשים) היינו צריכים את המרגיע הלאומי כאשר הדבקנו מאסקינג טייפ נגד פצצות, ואהוד ברק המציא את הממ"ט והברדס האקטיבי נגד חל"כ.

 

התחושה שלי היא שהתגובות של משרד הבריאות נבעו משלושה מקורות: הבנת האיום, שהיתה רק בחיתוליה, וגם היום רחוקה מלהיות מספקת, יכולת להשיג ציוד ולהכשיר מפעילים שיפעילו אותו ושיקולים פוליטיים, שכנראה עמדו מעל יכולת ההשפעה של משרד הבריאות. ממש לא ברורות לי דרכי הפעולה האפשריות באותם ימים. לבוא ולבקר היום בלי שעומד לרשותנו כל המידע זו חצי עבודה. צריך לחכות לועדת החקירה - שאני מקווה שתקום, לצרכי תחקיר, לא לצרכי ענישה - ולראות היכן היתה קונספציה, היכן היה מודיעין חסר, היכן הית הבעיה להכין את הימ"חים (ולא פשוט להתכונן למגפה שאין כל דרך לדעת מה יהיו מאפייניה) היכן היו שיקולים שגויים אבל בתהליך לגיטימי והיכן ההחלטות היו זועקות משגיאות. יש כאן כל כך הרבה נתונים שכנראה לא אנשי משרד הבריאות, לא אנשי המוסד ולא מנהל הדסה יודעים, ורק מי שישב בעוד כמה חודשים וירכז אותם יוכל להפיק מהן מסקנות לעתיד.

 

אבל כל הקטע בתוכנית הזאת זה שמראים לך דברים שצולמו בזמן אמת לא היום ולא אתמול, אלא בהתחלה

עוד בתקופה שהיה אסור לבצע בדיקות קורונה בבתי חולים

אתה רואה כבר אז כמה הוא מבקר את משרד הבריאות

אז איך זה "בדיעבד" ?

זה קרה בזמן אמת, פשוט לא שידרו לך את זה באותו זמן כי רצו לאסוף עוד חומרים.

יש כאן התעלמות נחרצת של מנכל משרד הבריאות מאנשים רציניים מתחום הרפואה, שכנראה מבינים את המצב הרבה יותר ממנו

 

לפני 9 שעות, korola כתב:

מפה רק הזמן יגיד  only time will tell,  כי עכשיו מתחילים ללכת בדרך שלו פחות או יותר.

נראה מה יהיה המצב בחודש הקרוב, ונראה מה יהיה המצב בחורף... 

אם הייתי קונה כרטיסי טיסה - אז הייתי מהמר על כרטיסי טיסה לברזיל  לאוקטובר - עד מרץ.  

 

 

מאוד מקווה שהשמיים ישארו סגורים כאן עוד כמה חודשים טובים

כבר היום מדברים על זה שהמלוניות זה דבר יקר

מה שיקרה זה שעד שהכל פה ירגע ואנשים יפסיקו למות

יתחילו להכניס חולים מחול ונחזור לימים של הפיראט האדום ונשאל "איך לא צפינו את זה"

פורסם

גם למנכל משרד הבריאות יש אנשי מקצוע. והם רואים את כל התמונה, ולא רק של בית חולים נפרד.

עם כל הכבוד למנהל הדסה, בכל הקטעים שצולמו הוא ידע על קיום המצלמה ו"שיחק אותה" מול המצלמה.

יש חילוקי דעות בין אנשי מקצוע, ומשרד הבריאות הוא זה שמחליט, גם בנושא הבדיקות וגם בנושא הסגר. לא אהבתי את ההתנהגות של מנכל הדסה כלפי ההחלטות של המשרד ולא את סגנון הדיבור של משנה למנכל משרד הבריאות ( גרוטו ). הקלטת שיחה מישיבת חמ"ל לא היתה צריכה להיות משודרת, כי זאת עבירה על האזנות.

אין לי יותר מדי טענות על ההחלטות בקשר לסגר. צריך לקחת בחשבון גם את שר הבריאות שניסה "לעזור" למגזר שלו. למנכל ולצוות שלו לא היתה אפשרות לשנות את זה.

אבל עכשיו, כאשר התחילו להחזיר את האנשים לעבודה, זה נראה לא מאורגן, בלי יותר מדי מחשבה, תכנית מסודרת, הנחיות ברורות ( אלה משתנות לפעמים כמה פעמים ביום ).

מערכת חינוך ( לא ברור איך ילמדו כיתות קטנות עם כח אדם נוכחי כאשר יש לא מעט מורות לא צעירות ), קניונים ושווקים ( אפליקצית איכון כתנאי כניסה למתחם? השוק צריך לייצר/ להזמין אפליקציה כזאת? ).

גני ילדים ראינו גם - אין לגננון מושג מה לעשות עם הילדים ועם סייעות מבוגרות.

 

 

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

גם למנכל משרד הבריאות יש אנשי מקצוע. והם רואים את כל התמונה, ולא רק של בית חולים נפרד.
עם כל הכבוד למנהל הדסה, בכל הקטעים שצולמו הוא ידע על קיום המצלמה ו"שיחק אותה" מול המצלמה.
יש חילוקי דעות בין אנשי מקצוע ומשרד הבריאות הוא זה שמחלי, גם בנושא הבדיקות וגם בנושא הסגר. לא אהבתי את ההתנהגות של מנכל הדסה כלפי ההחלטות ולא את סגנון הגיבור של משנה למנכל משרד הבריאות ( גרוטו ).
אין לי יותר מדי טענות על ההחלטות בקשר לסגר. צריך לקחת בחשבון גם את שר הבריאות שניסה "לעזור" למגזר שלו.
אבל עכשיו, כאשר התחילו להחזיר את האנשים לעבודה, זה נראה לא מאורגן, בלי יותר מדי מחשבה, תכנית מסודרת, הנחיות ברורות ( אלה משתנות לפעמים כמה פעמים ביום ).
מערכת חינוך ( לא ברור איך ילמדו כיתות קטנות עם כח אדם נוכחי כאשר יש לא מעט מורות לא צעירות ), קניונים ושווקים ( אפליקצית איכון כתנאי כניסה למתחם? השוק צריך לייצר/ להזמין אפליקציה כזאת? ).
גני ילדים ראינו גם - אין לגננון מושג מה לעשות עם הילדים ועם סייעות מבוגרות.

 

הוא טוען שמנכל משרד הבריאות מתייחס רק לדעות של סדצקי

מה זה משנה שהוא שיחק אותה  מול המצלמה ? הוא עדיין אמר דברים שיכלו בדיעבד להוציא אותו רע

הוא הפר הנחיות, עשה מה שבא לו, אבל בפועל מראים לך שכשמסתכלים אחורה הוא קיבל החלטות נכונות

מה זה משנה אם הוא ידע שיש מצלמה או לא ? זה לא משנה את העובדה שבתחילת המשבר הוא ביצע בדיקות בזמן שאמרו לא לעשות את זה, והגיע לנתונים מרשימים.

ברור שכמות הבדיקות הגדולה זה משהו שמשנה את כללי המשחק

זה לא היה ברור למשה בר סימן טוב ?

מנכל הדסה עשה מה שהוא רואה לנכון, כי הבין שמי שעומד בצד השני הם חובבנים

התגובה של איתמר גרוטו הייתה תגובה של בנאדם מאוים שלא יכול לנמק את הטענות שלו  בצורה מקצועית, אז מדבר כמו ברחוב

 

לגבי החזרה לשגרה אין טעם לחזור על זה, כולם מבינים שמה שקורה כאן זה בדיחה

פתאום לא מתאים לביבי להופיע בפני הציבור פעם פעמיים בשבוע

הוא לא מראה את הפרצוף שלו כי הוא יודע שההתנהלות הזאת ביזיון

 

פורסם

האמת אני לא בעניינים , לא באשכול ולא במציאות ממש.האפ חזרנו לשגרה לצד הקורונה? היום קפצתי לקנות משהו במרכז העיר וכל העסקים כרגיל, אנשים ברחוב חופשי עם ובלי מסיכות.

נסעתי עכשיו מחמותי הביתה והרחוב מת.

אז אני לא מבין ככ איפה אנחנוו נמצאים מבחינת הנחיות, מה מותר מה אסור?

פורסם

לא שהיה לי איזשהו ספק מהתחלה שהנגיף יצא ממעבדה בווהאן, וממש לא דרך שוק רטוב כמו שסין מנסה לגרום לכם להאמין, הנה עוד אישוש:

https://www.israelhayom.co.il/article/756647

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 25 דקות, EliC25 כתב:

האמת אני לא בעניינים , לא באשכול ולא במציאות ממש.האפ חזרנו לשגרה לצד הקורונה? היום קפצתי לקנות משהו במרכז העיר וכל העסקים כרגיל, אנשים ברחוב חופשי עם ובלי מסיכות.

נסעתי עכשיו מחמותי הביתה והרחוב מת.

אז אני לא מבין ככ איפה אנחנוו נמצאים מבחינת הנחיות, מה מותר מה אסור?

 

התחושה שלי לפחות היא שמנסים לשחרר את הסגר אבל להשאיר את האזרחים ב"כוננות".

במקום לעבור משלב הבלימה לשלב ההכלה והריחוק החברתי ממציאים הנחיות מוזרות.

פתחו את הצ'ק פוסט אבל אסור להתרחק יותר מ100 מטר,אלא אם כן אתה עושה ספורט-אז מה לעשות?לסוע לקניות בטרנינג ונעלי ספורט?

לדעתי,צריכות לצאת הנחיות ברורות לגבי ריחוק חברתי(אם כבר דובר על נאומי ראש הממשלה),כי כרגע יש אווירה של זריקת פין קצת.

לאכוף חזק מסיכות,לאכוף חזק התקהלויות ולתת לאנשים לחיות.

לפני 3 דקות, Bob Ross כתב:

לא שהיה לי איזשהו ספק מהתחלה שהנגיף יצא ממעבדה בווהאן, וממש לא דרך שוק רטוב כמו שסין מנסה לגרום לכם להאמין, הנה עוד אישוש:

https://www.israelhayom.co.il/article/756647

 

טראפ אמר זה בהחלט טיעון משכנע.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, halperin96 כתב:

 

טראפ אמר זה בהחלט טיעון משכנע.

 

 

לא מבין אותי מה המטרה של אנשים להפוך את טראמפ לליצן חצר. הבנאדם פאקינג נשיא ארה"ב. נראה לכם שמגיעים למעמד הזה מתעלולי קרקס? 

הוא קיבל את המידע ישירות מסוכניות המודיעין שלו ( שאולי הכי נחשבות בעולם לצד ישראל)  , הוא לא יצא בהכרזה כזו ללא ביסוס משמעותי. 

מצחיק שאתה לא מאמין לטראמפ אבל משטר דיקטטורי סיני ששקרים זה דרך הפעולה שלו מהרגע שמאו תפס את השלטון   אתה כן.

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 36 דקות, EliC25 כתב:

האמת אני לא בעניינים , לא באשכול ולא במציאות ממש.האפ חזרנו לשגרה לצד הקורונה? היום קפצתי לקנות משהו במרכז העיר וכל העסקים כרגיל, אנשים ברחוב חופשי עם ובלי מסיכות.

נסעתי עכשיו מחמותי הביתה והרחוב מת.

אז אני לא מבין ככ איפה אנחנוו נמצאים מבחינת הנחיות, מה מותר מה אסור?

חבל שלא הסתירו את זה יותר טוב

https://govextra.gov.il/ministry-of-health/corona/corona-virus/guidelines/

לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלמה

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...