Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

זוכרים אי שם לפני עשרות עמודים והרבה ריבים של הוצאת אנרגיה עודפת מישהו כתב שטראמפ ישאף לבטל את האגרות חוב של ארה"ב שנמצאות בידי סין? yep, זה כנראה בדרך. 

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

אין מצב שזה יקרה, אלא אם טראמף רוצה לגמור את הדולר כמטבע רזרבה, ולא לתת לו למות לבד.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם

אין לי אשליות בקשר לשינוי התנהגות באוכלוסיות מסויימות.
אבל עכשיו המצב קצת שונה מהגריל - התנהגות בטיסת שוקולד לא יכולה להפיץ מחלה שמסכנת את בריאות וכלכלת המדינה.
יש עכשיו מאמצים למגר את התפשטותה, כולנו משלמים מחיר כלכלי/ בריאותי כזה או אחר.
לכן הסלחנות חייבת להיות פחותה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

רעש וצלצולים כנראה, בשביל להשתיק את הכעס המותדק על הממשל הסיני,  מי ישמור את כספו כאג"ח של ממשלת ארה"ב (יש יותר מ24 טריליון דולר כאלה) אם מתישהו יתחשק לנשיא או למערכת המשפט האמריקאית לחלט לו אותם.

 

פורסם (נערך)

אני לא מאמין שהם ינקטו בגישה כל כך אגרסיבית, אבל חידוש של מלחמת הסחר בהחלט כן. טראמפ ירצה לנצל את המומנט של עלייה בלאומיות ורגשות אנטי סין בקרב הציבור בשביל לעודד חברות להחזיר פסי ייצור לארה"ב. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מלחמת סחר עם סין היא כורח מציאות, זה בזיון שנתנו לה יד חופשית לגנוב קניין רוחני ולנהל משק סגור על סמך הזרמות כסף מייצוא עד עכשיו, בזה טראמף צודק, אבל לזעזע אמון במערכת הפיננסית שלך כגוף נייטרלי זה קמיקזי.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

ניסינו סגר, עד עכשיו הוא עלה 120 מיליארד שקל (במקרה הטוב) או 180 מיליארד שקל (במקרה הרע). נראה שאנשים עוד לא קולטים כמה זה הולך להשפיע עליהם. אז אולי פשוט צריך לתת למחלה להשתולל - וכל אחד לעצמו? כך אולי נצליח להרוויח חסינות עדר.

 

והנה, פתאום ארגון הבריאות העולמי משבח את שוודיה על הפעולות שהם נקטו בהם... שינוי של 180 מעלות. הארגון הזה פשוט בדיחה.

פורסם

180 מיליארד זה עוד כלום , זאת רק ההוצאה הישירה עכשיו,  המשק בוודאות יצא מאיזון תהליך החזרה לשיגרה יקח לפחות שנתיים,

עד שכל המשק יחזור לעבור כמו פעם, התל"ג שלנו היה קרוב לטריליון ש"ח בשנה - זה כלל תיירות , מסעדות ,חתונות ענק של 1000 איש.

יקח עוד הרבה זמן עד שכל זה יחזור. 

העיקר בחדשות כל מה שחשוב להם זה לדבר על 100 מיליון ש"ח עלות הממשלה הגדולה של בני&בני . 

פורסם
לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

זוכרים אי שם לפני עשרות עמודים והרבה ריבים של הוצאת אנרגיה עודפת מישהו כתב שטראמפ ישאף לבטל את האגרות חוב של ארה"ב שנמצאות בידי סין? yep, זה כנראה בדרך. 

אני באמת באמת מקווה שהוא פחות מטומטם מזה.

אני מעדיף להיות ציניקן גמור מאשר לשלם את המחיר האישי והחברתי על קריסה כלכלית טוטאלית שצעדי יאוש של נשיא מטומטם יכולים להוביל אליה.

אני מקווה שהוא זוכר שגם הוא צריך כלכלה יציבה, גם כנשיא וגם כ"סתם" מיליארדר.

מצד שני, אולי לא איכפת לו לרשום עוד כמה מיליארדים בהפסדים. הוא רגיל לזה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כאילו שיש לו ברירה, אם העולם יכנס למיתון , אז מדינות/אנשים/חברות יצטרכו להנזיל את האג"חים שהם מחזיקים.

הם ימכרו אותם, המחיר שלהם ירד, עקום התשואות יעלה, הריבית ארוכת הטווח תעלה.

הריבית שארה"ב תשלם על האג"חים תהיה כזאת שמעיקה על הכלכלה... מפה הדרך קלה לתספורת.

 

כל העולם באותה סירה, זה לא שאפשר לפגוע בסין בלי להיפגע, הבעיה היא שאם כבר כולם נפגעים אז כל אחד ינסה להקטין את הפגיעה בו על חשבון האחרים

פורסם (נערך)

טראמפ התחיל לאיים בחידוש מלחמת הסחר 

 

https://finance.yahoo.com/news/coronavirus-stocks-slide-markets-trump-china-threat-081016952.html

 

לפני 31 דקות, יבגניפ כתב:

אני באמת באמת מקווה שהוא פחות מטומטם מזה.

אני מעדיף להיות ציניקן גמור מאשר לשלם את המחיר האישי והחברתי על קריסה כלכלית טוטאלית שצעדי יאוש של נשיא מטומטם יכולים להוביל אליה.

אני מקווה שהוא זוכר שגם הוא צריך כלכלה יציבה, גם כנשיא וגם כ"סתם" מיליארדר.

מצד שני, אולי לא איכפת לו לרשום עוד כמה מיליארדים בהפסדים. הוא רגיל לזה.

 

 

הוא הוכיח דבר אחד וזה שאין לו אלוהים. אם הוא מרגיש שסין מחבלת בקדנציה השנייה שלו והדרך להיבחר מחדש היא להיכנס באמאמא שלהם זה יכול להיות מעניין. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מבאס 1
פורסם

פשוט כואב הלב מה שעושים לאנשי השווקים

למה שוק בלתי אפשרי ואיקאה אפשרי?

 

למה אנשים בוכים על זה שלא נותנים להם לצאת שבועיים מהחדר במלון ? זה בעיה שלנו שהם חזרו מחול?

פורסם
לפני 10 שעות, יבגניפ כתב:

אתה, משום מה, גם כנראה באמת לא מצליח להבין שהמודעות למשבר קיימת אצל כולם

 

לפני 9 שעות, יבגניפ כתב:

אתה שוב מפספס את הנקודה. כולנו תמודדים עם "הנתונים", שהם אלפי חולים בישראל, מאות אלפי מתים בעולם. רובנו או כולנו יושבים בבית כבר חודשים. במשך שבועות בקושי יצאנו מהבית, חוץ מלסופר ובחזרה.

 

אני לא מסכים עם הטענות האלו. לפחות בדיון פה יש 2 או 3 דוגמאות (האמ טרנספורטר האמ) שלא מודעים למשבר (לגודלו והשלכותיו המיידיות והאפשריות). וכמוהו יש עוד רבים באוכלוסיה. העדות הכי ברורה היא אי שמירת התקנות (מסכות וריחוק חברתי) והיעדר אכיפה ככל שמשחררים את ההגבלות. כאילו מינימום עברנו את הבליץ קריג (סליחה על ההקצנה).

 

מה שהכי חסר לי זה האיפוק הבסיסי. סה"כ הטענה היא שהגל הראשון יחסית מאחורינו ועכשיו אנחנו יכולים לתכנן קדימה. מי יודע, אולי הקיץ יעלים את הוירוס, אולי לא. אולי יהיה גל שני עוד לפני החורף או בכלל לא. מה שכן ברור, זה שצריך לחזור לחיות במשורה בכל פעם ולא לבלוס כאילו אין מחר. כי בגישה הראשונה אפשר יהיה לווסת את ההדבקות, בשנייה זה יהיה הרבה יותר קשה.

 

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם

סתם האנקדוטה, בשביל שתהיה אסטרטגייה יציאה צריך לפחות שתהיה אחידה אצל כולם

https://www.mako.co.il/news-education/2020_q2/Article-5bbfbc293cfc171027.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1434139730

 

בינינו כל פעם שהיה סבב, והיה צריך אסטרטגיית יציאה מסבב לחימה "הנחיות משרד ראש הממשלה" היו לרוב המלצה שהגיעה אחרי הודעות של 3 מועצות האזוריות של עוטף עזה.

 

אם יש לכם אפשרות לשנות ביישוב שבו אתם גרים את אסטרטגיית היציאה, אז תעשו את זה.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
×
×
  • תוכן חדש...