Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

 

מזל שלנו שאמריקאים היו מספיק מטומטמים בשביל להעמיד מועמד דמוקרטי בן 77 סינלי שמתבלבל בין אשתו ואחותו בשידור חי לנשיאות ארה"ב. 

 

חח הרגת אותי..

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

חייב לציין שאישית אני מאוד מבואס בשביל האמריקאים שמי שנמצא כרגע בבית הלבן זה האידיוט טראמפ ולא אובמה. עד כמה שלאובמה היו בעיות (והיו לו לא מעט), הוא כנראה היה עושה עבודה הרבה יותר טובה מהליצן שנמצא עכשיו בבית הלבן. מצד שני זה לא חוכמה, כנראה כל נשיא אחר שהיה אי פעם בארצות הברית היה עושה עבודה טובה יותר מהאימבציל שיש עכשיו. 

פורסם (נערך)
לפני 11 דקות, garicho כתב:

חייב לציין שאישית אני מאוד מבואס בשביל האמריקאים שמי שנמצא כרגע בבית הלבן זה האידיוט טראמפ ולא אובמה. עד כמה שלאובמה היו בעיות (והיו לו לא מעט), הוא כנראה היה עושה עבודה הרבה יותר טובה מהליצן שנמצא עכשיו בבית הלבן. מצד שני זה לא חוכמה, כנראה כל נשיא אחר שהיה אי פעם בארצות הברית היה עושה עבודה טובה יותר מהאימבציל שיש עכשיו. 

 

שום פעם, אתם זורקים סיסמאות באויר בדיוק כמו התקשורת. אבל איפה העובדות? איפה נתונים קונקרטים? אני לא מבין אנחנו פורום מכובד לא טוקבק בוינט, במקום לזרוק סיסמאות "טראמפ הוא ליצן" תגבה את עצמך עם משהו מאחורי זה, אשמח אם תעמיד אותי על טעותי כמובן, אבל כרגע אני רק רואה סיסמאות שלא מגובות בשום דבר

 

לא תוקף חלילה אם זה נשמע מהטקסט, כל אחד זכאי לדעתו, אני פשוט לא מסכים :).

 

כל מקרה, לגבי הטענה שלך -  זו מגפה של פעם במאה שנה. אתה באמת לא יכול לשפוט את טראמפ כי אתה לא יכול לדעת איך כל  נשיא אחר היה מתנהג. ולראיה, כל המדינות למעט למעט בודדות כדוגמאת דרום קוריאה, ניוזילנד וסינגפור, נתפסו עם המכנסים למטה.

טראמפ דווקא פעל מאוד מוקדם ועצר את הטיסות לסין כבר בתחילת ינואר בזמן שכולם תקפו אותו על כך וקראו לזה צעד גזעני. אבל מה שטראמפ לא יעשה, תמיד יהיו טענות. בנוסף, טראמפ הגדיל את מס' הבדיקות בצורה מדהימה. אין מדינה שעושה יותר בדיקות מארה"ב כרגע. זה גם הסיבה שמתגלים כל כך הרבה חולים.

 

אבל שוב, אני בא עם נתונים, דוגמאות, הסברים ואתם באים עם סיסמאות של "טראמפ ליצן" , "טראמפ אדיוט"...

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, Bob Ross כתב:

שום פעם, אתם זורקים סיסמאות באויר בדיוק כמו התקשורת. אבל איפה העובדות? איפה נתונים קונקרטים?

יש לך שירשור שלם בנושא, אתה מוזמן ללכת לשם.

האמת רוני כבר פרש שם מהויכוחים ולא מעדכן בכלל.

 

זה שתדגיש נקודות שאתה רוצה להעביר זה לא הופך את זה ליותר משמעותי או חזק. רק מציק בעין.

 

לפני 29 דקות, Bob Ross כתב:

במקום לזרוק סיסמאות "טראמפ הוא ליצן" תגבה את עצמך עם משהו מאחורי זה

היה, יש ויהיה. שולחים פה כול הזמן. בשירשור הזה בנושא הקורונה, בשירשור האחר בכול נושא. (אם כי שם שקט כי כבר נמאס)

קח תהנה:

 

 

עריכה אחרונה על ידי David32
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

יש לנו טרד שלם עם 800 תגובות על בעד ונגד טראמפ. אין טעם לקחת גם את הטרד הזה לשם. רק תעשה תרגיל אחד בראש - תקח את ההצהרות שטראמפ אמר על המצב בחודשיים האחרונים, ותתאר לעצמך שמי שאמר אותם זה אובמה. האם זה היה משנה משהו בגישה שלך לטראמפ? לאובמה?

  • רעיון טוב! 1
פורסם

+51 נדבקים מאתמול

בימים האחרונים בשעות האלה אנחנו על +30

 

ואז בסוף היום סוגרים 120-150

נקווה שלא נעבור את זה היום

 

חבל שאין אתר שמעדכן און ליין מה קורה

אבל שוב, זה פחות מלחיץ אם אומרים ש 90% מהנדבקים הם מירושלים\בית שמש וכו'

זה אומר שסגר מסודר יפתור את הבעיה

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 7 דקות, Transporter כתב:

+51 נדבקים מאתמול

בימים האחרונים בשעות האלה אנחנו על +30

 

ואז בסוף היום סוגרים 120-150

נקווה שלא נעבור את זה היום

 

חבל שאין אתר שמעדכן און ליין מה קורה

אבל שוב, זה פחות מלחיץ אם אומרים ש 90% מהנדבקים הם מירושלים\בית שמש וכו'

זה אומר שסגר מסודר יפתור את הבעיה

 

זה בדיוק מה שקורה.

מתכננים סגר על שכונות בירושלים ובית שמש ועוד כפר/יישוב בצפון.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אנחנו מתלוננים על תגובה איטית בישראל, אבח ישראל ניתקה את הקשר האוירי עם סין ב-30 בינואר. ארה"ב הטילה אחסור כניסה על המגיעים מסין (שרינם אזרחי ארה"ב) 3 ימים יותר מאוחר. בכלל, למרות הפעלת מערכות חירום של CDC התגובה האמריקאית היתה מהוססת ואיטית מאד. הוסף.לזה את הבעיה של ניהול מקומי על ידי ראשי ערים ומושלי מדינות ולא על ידי הממשל המרכזי וקיבלת ברדק מוחלט. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

 הוסף.לזה את הבעיה של ניהול מקומי על ידי ראשי ערים ומושלי מדינות ולא על ידי הממשל המרכזי וקיבלת ברדק מוחלט. 

 

זו ממש לא בעיה, זה יתרון גדול מאוד שחבל שאין גם בארצנו. הרבה מקומות בארה"ב שמעו את ההצהרות של טראמפ במרץ, פחות או יותר שלחו לו הודעה "חביבי, אתה חולה בראש" והתחילו עצמאית סגר. באוהיו וקליפורניה לדוגמה התחילו סגר לא מעט זמן לפני שהממשל הורה על כך. כתוצאה, הן די נמוך בדירוג הנדבקים פר אוכלוסיה.

פורסם

ומדינות אחרות התעכבו ומשלמות ביוקר. ונושא ניהול הציוד הרפואי הוא שערוריה, במקום להקצות תיוד לפי המצאי הלאומי והצרכים המקומיים נותנים למנהלים המקומיים להתחרות זה מול זה על הציוד הקיים. 

 

האמריקאים יצטרכו לבדוק היטב את שיטות הניהול שלהם. מעבר לכשלון האישי המחפיר של טראמפ ידרש שידוד מערכות כמו שהיה אצלנו אחרי מלחמת יו"כ. לא פחות מזה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

ההדגשות כדי שהנקודות יהיו יותר ברורות. לא ידעתי שזה מציק בעין, לקחתי לצומת ליבי .

עדיין לא ראיתי אף אחד ממכם בא ומביא טענות נגד לטיעונים שלי, רק סיסמאות או "לך לשרשור ההוא עזוב אותנו באמא שך".  שכנראה שפשוט אין לכם איך להתמודד עם הטיעונים שלי - זה כל העניין.

למה אני התחלתי לדבר על טראמפ בשרשור הזה ? לא, אתם התחלתם ואני סה"כ הגבתי. אתם לא יכולים לבוא בהאשמות על טראמפ פה בשרשור ולצפות שלא תקבלו תגובה מאנשים שלא מסכימים אתכם.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

מה דעתכם על כל הכתבות שצצות לאחרונה על היקף הטיוח של סין? מסתבר שהחלאות האלה ידעו כבר בתחילת דצמבר שהוירוס עובר מאדם לאדם. כל מה שחסר זה "אקדח מעשן" שהוירוס אכן דלף ממעבדה ובאופן רשמי יש לנו את אסון צ'רנוביל 2020. 

 

בנוגע לארגון הבריאות העולמי צריך לסגור את הארגון הפח זבל הזה, לפטר את כולם ולבנות אותו מההתחלה. 

  • רעיון טוב! 2
פורסם

גם הידיעות האלה מבולבלות. אחרי שמישהו ציטט כאן דו"ח מודיעין מנובמבר (שאם הוא נכון הרי שהמגיפה היתה צריכה להיות פעילה ובולטת לפחות חודש קודם) הרי שכאן מדברים על מקרה מתועד ראשון של הדבקה בין אנשים בתחילת דצמבר (ודרך אגב, זה גם התאריך שהזכרתי מהפרסם המדעי שהכרתי). בקיצור, גם בשמועות האלה הרבה דברים לא ברורים, וקשה לי לקנות את כל הידיעות כאשר יש ביניהן סתירות. יצתכן שהאמת תצא לאור רק בעוד שנים או לעולם לא.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מעניין. ואפילו האמריקאים היו מעורבים במימון המחקרים. אבל החלט ל מאשימים כאן את הסינים בהפצה מכוונת של הנגיף, ואפילו העדויות לדליפה מהמעבדה לא חזקות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...