Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

הטעונים המוצקים סופקו עשרות פעמים בשרשור המקביל.

 

שוב, זה לא מעניין מה סופק בשרשור מקביל, אתה לא יכול צפות ממני או מקוראים אחרים לטייל שם. וזה לא מעניין, כי ברגע שפתחו פה דיון מחדש על טראמפ, אז הם צריכים לענות פה. 

ואני עדיין חושב שלהפנות אותי לשם זה תירוץ נח לא להתמודד עם חלק מהטיעונים שהעלתי.

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

אני לא חושב שמרקל, למשל, היא חרטטנית, אם זה חשוב לך במנהיגה. 

 

בהחלט חשוב. 

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

וטעונים בכל ויכוח על טיבם של אנשים שהם אומרים את האמת דיירקט לתוך המקרופון?

 

לומר את האמת, בטח אצל מנהיג, זו תכונה מאוד חשובה, בהחלט כן.

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

החיים זה לא תחרות בין ראפרים. נשיא ארה"ב הוא מנהיג מעצמה. לא ילד בשל מרד הנעורים, או מוזיקאי שמשווק עצמו נגד כאלו.

 

לא ידעתי שטראמפ ראפר

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

 

מחקרי עבר הסיקו שנשיאי ארה"ב בממוצע היו בעלי איי קיו גבוה במיוחד, ביחס לאוכלוסיה הכללית.

אפילו בוש ג'וניור, שהתייחסו אליו גם כטמבלול.

 

מעולה, אז אתה בעצמך מאשר שטראמפ בעל אייקיו גבוה.

 

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

כטייקון הוא נכשל בהמון דברים. החיים שלו היו בערך משחק מונפול, בו לא באמת משלמים על כלום.

 

ואתה לא נכשלת? ואני? אפילו  צרציל נכשל לא אחת  בחייו. אם אתה לא עושה , אתה לא טועה.

 

לפני 18 דקות, יבגניפ כתב:

 

הנשיאות שלו מעידה הרבה יותר על ההסקה כאילו "נשיא אזי בהכרח חכם או מוכשר".

 

לא כ"כ הבנתי מה הטענה פה..

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

בוודאי שזו תחרות ראפרים 

 

 

 

וואו. חזק ביותר. חח היה ממש טוב, תודה על השיתוף.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

כל 4 שנים הם עושים ספיישל תחרות ראפרים בין מועמדים לנשיאות. פעם קודמת זה היה מיט רומני VS ברק אובמה. השנה הולך להיות מעניין טראמפ VS ביידן. 

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 18 דקות, Bob Ross כתב:

ואני עדיין חושב שלהפנות אותי לשם זה תירוץ נח לא להתמודד עם חלק מהטיעונים שהעלתי.

לא, זו התמקדות בנושא השרשור.

אם קראתי ספר על טראמפ וקשרתי עליו שם, אני לא אביא פה שוב מיליון ציטוטים, כי אין לזה סוף. זה טעון די מוזר "אתם לא מוכנים לעשות בשבילי קופי פייסט אז זה אומר שאתם מתחמקים".

לפני 19 דקות, Bob Ross כתב:

לומר את האמת, בטח אצל מנהיג, זו תכונה מאוד חשובה, בהחלט כן.

מעבר לזה שטראמפ נתפס משקר אפילו סביב הקורונה, וגם זה תועד בשרשור המקביל, פספסת את הנקודה.

הוא לא אומר את האמת. דיבורים ברמה של "אני כועס על מהגרים!!" לא מייצגים אמת כלשהי על מהגרים, על מה הם עושים ומה לא. כלום.

אתה מבלבל בין "אמת" לבין "דברים שאנשים לא אוהבים והם רוצים שהמנהיג שלהם לא יאהב גם".

יש ויכוח אינסופי בשרשורים השכנים האם "דברים שאנשים לא אוהבים" חופף בצורה כלשהי למה שבאמת עושה להם רע בחיים או לא.

אנטישמיות זו דוגמא טובה, שיכולה להסביר לך למה כשטראמפ כועס על מהגרים, אין בזה בהכרח "אמת", גם אם עוד הרבה אמריקאים אחרים כועסים על מהגרים.

לפני 21 דקות, Bob Ross כתב:

מעולה, אז אתה בעצמך מאשר שטראמפ בעל אייקיו גבוה.

היה לי ברור שתכתוב את זה, וכמובן שהתשובה היא לא. זה כשל שמקומו, אל תעלב, באקסלים של קורולה :)

עד עכשיו בכל פעם ששתיתי קפה בבית קפה מתחת לבית שלי, היה לי טעים. אבל היום בא בריסטה חדש, הם החליפו ספק והיום זה היה חרא.

אותו דבר בערך.

לפני 23 דקות, Bob Ross כתב:

אתה לא נכשלת? ואני? אפילו  צרציל נכשל לא אחת  בחייו. אם אתה לא עושה , אתה לא טועה.

לא רלוונטי. הטענה היא שגם כאיש עסקים הוא היה לא משהו.

 

לפני 26 דקות, Bob Ross כתב:

לא כ"כ הבנתי מה הטענה פה..

הטענה היא שאי אפשר להסיק את מה שאתה ואחרים רוצים להסיק - "אם נשיא אזי חכם, מוכשר וזיין על" - רק מעצם התפקיד.

בגלל זה בדיוק אותם המחקרים שהזכרתי קודם בחנו את האינטלגנציה של נשיאי ארה"ב בעבר, עד כמה שזה אפשרי.

  • מעניין 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 שעות, farkash7 כתב:

רוזוולט ? מלחמת העולם השניה?

קנדי? משבר הטילים בקובה?

 

טוב סבבה הבנו שקורונה זה לא שפעת, אבל הלכת רחוק...

אמרת ״שלשול מילולי של בן 7״ על השטויות של טראמפ. מה שכתבת עכשיו הוא לא שטות?


א. לא, זה אולי המצב הקשה ביותר שארצות הברית הייתה בו מאז מלחמת העולם השניה, עם כלכלה מרוסקת ומיתון ברמה של השפל הגדול.

ב. לי מותר לדבר שטויות, אני לא נשיא ארצות הברית.

פורסם
 

LOL

 

איך ידעתי שתצא מה-woodworks ברגע שהדיון יוסט לכיון של טראמפ. 

 

לא מפתיע שיש ירידה דרסטית במספר נפטרים מסרטן ודלקת ריאות כי במקום למות מסרטן הם מתו מקורונה ע"ע "מחלות רקע". בכל מקרה גם כאשר לוקחים אותם בחשבון ומורידים מקרי מוות שנמנעו בזכות סגר (תאונות דרכים, תאונות עבודה) רואים זינוק משמעותי בתמותה ברוב המקומות.  

איך ידעתי שאתה מאעפן שישר יגיד משהו שקשור לזה, מה לעשות, לא הייתי הפורום תקופה, מצטער שהמשכתי לעבוד כשאתה היית נעול בבית.

 

כמו בשרשור הפוליטי, נתונים זה משהו שאתם מעדיפים להתעלם ממנו, רגשות זה יותר חשוב.

 

 

 

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

 

 

IMG-20200501-WA0033.jpgIMG_20200424_010315_471.jpg

haters will hate

פורסם

Double LOL 

 

כולנו המשכנו לעבוד אל תדאג. 

 

בנוגע לנתונים הם הוצגו כאן פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם. 

פורסם
לפני 1 שעה, יבגניפ כתב:

מחקרי עבר הסיקו שנשיאי ארה"ב בממוצע היו בעלי איי קיו גבוה במיוחד, ביחס לאוכלוסיה הכללית.

אפילו בוש ג'וניור, שהתייחסו אליו גם כטמבלול.

בוש ג׳וניור זה מקרה מעניין. התקשורת ניסתה להשמיד אותו בכל דרך אפשרית,

ועדיין שרד יפה שתי קדנציות רצופות. גם מזל, גם מקריות (תזמון אסון התאומים) אבל גם כישרון (יענו שכל).

לא הרבה יודעים או זוכרים שמבחינת קסם אישי הוא היה לגמרי שווה ערך לאובמה -

מין סחבק כזה שתמיד הצליח להפיג את העוינות ברגע שהגעת אליו לחדר הסגלגל או לחווה.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, garicho כתב:


א. לא, זה אולי המצב הקשה ביותר שארצות הברית הייתה בו מאז מלחמת העולם השניה, עם כלכלה מרוסקת ומיתון ברמה של השפל הגדול.

ב. לי מותר לדבר שטויות, אני לא נשיא ארצות הברית.

 

אם כלכלה מתרסקת כי אנשים לא הלכו לעבוד חודשיים זה אומר שמתחת לפני השטח הכלכלה תמיד הייתה מרוסקת. קורונה לא יצרה מציאות חדשה יש מאין. הוירוס פשוט האיץ משמעותית תהליכים שכבר התרחשו שנים ואפילו עשרות שנים מאחורי הקלעים. אנשים היו ממונפים, משכורות קפואות, ערך של הכסף ירד, הרגלי צריכה גרועים, אפס חסכונות. בתקופה שמשכורת נכנסה כל חודש אנשים התגלגלו. משכורת הפסיקה להיכנס והופ ישר מתרסקים. 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לפי מה שהיא אומרת

לא מאשרים להם לקבל ניתוחים לא דחופים

בזמן שיש רק 107 מונשמים (היום כבר 80) וזה מספר שאפשר לטפל בו בבית חולים אחד.

כמו בעבר, מנכל משרד  הבריאות עושה רק מה שהוא והסגנית שלו חושבים

לא מוכן לשמוע דעה של אף אחד אחר וחושב שהוא יודע הכל

הלוואי שהוא יתן את הדין ביום שאחרי

 

https://www.facebook.com/mazal.saadon.5/posts/228173015120170

פורסם
בתאריך 30.4.2020 בשעה 23:26, arturkopit כתב:

טיסות לא,אירועים כן?


Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

תגיד איתי ביחד, ה-פ-ו-ז-י-צ-י-ה

 

בתאריך 1.5.2020 בשעה 12:16, ChemGuy85 כתב:

צא לרחוב התל אביב הסקסי שלך ותסתכל ימינה ואחר כך שמאלה. כל אדם חמישי שאתה רואה כנראה מובטל. 

 

כנראה יותר, תושבי ת"א עובדים בעולם הבידור / חיי לילה / מסעדות וכו' באחוזים יותר גבוהים מאשר כלל האוכלוסיה.

ואלה המקומות שבאופן טבעי יהיו האחרונים לחזור.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

יותר ויותר מסיבות מחתרת לאחרונה

מסיבות של 150-250 איש 

עניין של זמן עד שיבינו שאי אפשר לעצור את זה ויאשרו גם את זה

 

לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

תגיד איתי ביחד, ה-פ-ו-ז-י-צ-י-ה

 

צודק

אחרי שמנקים את המדינה  הרבה יותר בטוח לטוס לחו"ל ולהביא משם את הנגיף שוב

מאשר להסתובב כאן בארץ כשהנגיף כמעט נוקה

איך כתבתי שטיסות יותר מסוכן ? רק פוזיציה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

מי ניקה את המדינה?

רק השבוע הסתובב חולה (יענו אחד שיש לו את הנגיף) באיקאה.

אז איך ניקו?

 

לנגיף זה לא משנה אם ה-Patient Zero מגיע מווהאן, מילאנו, ניו יורק או בת ים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...