Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

מי ניקה את המדינה?

רק השבוע הסתובב חולה (יענו אחד שיש לו את הנגיף) באיקאה.

אז איך ניקו?

 

לנגיף זה לא משנה אם ה-Patient Zero מגיע מווהאן, מילאנו, ניו יורק או בת ים.

 

אז הסתובב חולה...מסתובבים עוד מאות חולים

אבל כל יום יש פחות נדבקים

משתלטים על זה

 

ועוד חודשיים כשכבר יהיה בטוח להסתובב בחוץ אנשים יעדיפו להסתובב בארץ מאשר לתת לאנשים מחו"ל להכנס לשם

 

פורסם

אתה כותב דבר ואז סותר את עצמך, מסתובבים מאות חולים = לא ניקו את המדינה, והפוך.

 

מ.ש.ל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 26 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אתה כותב דבר ואז סותר את עצמך, מסתובבים מאות חולים = לא ניקו את המדינה, והפוך.

 

מ.ש.ל

 

אנחנו מדברים על הרגע שיפתחו טיסות וחתונות = כשינקו את המדינה ויהיו כאן מעט מאוד נדבקים חדשים = בעתיד

המצב יהיה בשילטה וידעו לעקוב אחרי מדביקים ונדבקים לא כמו שהיה כאן בתחילת הבלאגן

 

 

פורסם

כל עוד מספר החולים הפעילים גדול מאפס, ויש לפחות אחד כזה שלא נמצא בבידוד מוחלט, אין דבר כזה לנקות את המדינה.

גם כשיהיו מעט נדבקים חדשים, מספיק אחד כדי לייצר עץ הדבקה, תזכור שכל הסיפור בכל העולם ככל הנראה התחיל מאדם אחד בודד שחלה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

בגלל זה הציפיה שחזרה לחיים כרוכה ב"ניקוי" היא לא ריאלית. וצריך ללמוד לחיות איתו עד שמספיק אנשים שהם לא בסיכון ממילא יפתחו נוגדנים ויהפוך לעוד וירוס מן המניין של וירוסים שאנחנו חיים איתם. אנחנו יותר מחודש וחצי מנקודה בה עצרנו את המשק, והניקוי הזה הוא לא באופק.

 

 

פורסם

הכל שאלה של רמת הR0 של המחלה באוכלוסיה. אם הוא מתחת ל-1, הכל טוב. בנוסף, אי אפשר להשוות למצב של לפני כמה חודשים. יש הרבה יותר בדיקות, אנשים הרבה יותר נזהרים, יש הבנה טובה יותר לגבי מה עובד ומה לא עובד.

פורסם

אל על מתכוונת להתחיל חזרה  פעילות ב 15 למאי- בתקווה שהקשר שלנו עם העולם מבחינת סחורות יחודש לפחות חלקית. בחיים לא הבנתי כמה המחסור בדואר אוויר יכול להיות קריטי.

פורסם
לפני 4 דקות, khalil כתב:

בגלל זה הציפיה שחזרה לחיים כרוכה ב"ניקוי" היא לא ריאלית. וצריך ללמוד לחיות איתו עד שמספיק אנשים שהם לא בסיכון ממילא יפתחו נוגדנים ויהפוך לעוד וירוס מן המניין של וירוסים שאנחנו חיים איתם. אנחנו יותר מחודש וחצי מנקודה בה עצרנו את המשק, והניקוי הזה הוא לא באופק.

 

 

 

לפני 3 דקות, garicho כתב:

הכל שאלה של רמת הR0 של המחלה באוכלוסיה. אם הוא מתחת ל-1, הכל טוב. בנוסף, אי אפשר להשוות למצב של לפני כמה חודשים. יש הרבה יותר בדיקות, אנשים הרבה יותר נזהרים, יש הבנה טובה יותר לגבי מה עובד ומה לא עובד.

 

אין ספק, הדברים שכתבתי רק נוגעים לעניין ה"ניקוי", כאילו שאם הוירוס כבר נמצא פה ומסתובב, זה משנה אם יהיו טיסות או לא.

הוירוס מדביק בהינתן תנאים מתאימים, וזה לא משנה אם הנשא שלו הגיע מבת ים או מניו יורק.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 דקות, garicho כתב:

הכל שאלה של רמת הR0 של המחלה באוכלוסיה. אם הוא מתחת ל-1, הכל טוב. בנוסף, אי אפשר להשוות למצב של לפני כמה חודשים. יש הרבה יותר בדיקות, אנשים הרבה יותר נזהרים, יש הבנה טובה יותר לגבי מה עובד ומה לא עובד.

זהו שלא, הבעלים של הגן של הילדים לא רוצה לפתוח, כי היא טוענת שאי אפשר לצפות מילדים לשמור על ריחוק חברתי, ובצדק, אתה לא יכול להחזיר את הלימודים ולהציג מצג שווא שהצלחנו לעצור את המחלה, המחלה תתפרץ שוב, או שאתה ממשיך בהריגת כלכלית של המשק, או שאתה מחזיר אותו, ואומר במפורש לכל מי שבסיכון להגן על עצמו, כי המחלה תמשיך להתפשט, ואי אפשר לנחש מה הקצב בשלב זה.

מה שצריך עכשיו, לדעתי האישית והלא מומחית, זה להסביר למליונים מבוהלים בבית, ולא רוצים לצאת, שהוירוס לא מסכן לילדים ולאנשים בריאים, וזה לא רציונלי להמשיך לכלוא אותם.

פורסם
Just now, khalil כתב:

מה שצריך עכשיו, לדעתי האישית והלא מומחית, זה להסביר למליונים מבוהלים בבית, ולא רוצים לצאת, שהוירוס לא מסכן לילדים ולאנשים בריאים, וזה לא רציונלי להמשיך לכלוא אותם.

 

זה בחיים לא יקרה. מה שמצליח בסופו של דבר לעצור מגפות מסוכנות, והמגפה הזאת היא בהחלט כזאת, זה רמת השמירה על ההנחיות של האוכלוסיה. 

 

המקסימום שיגידו זה שבמצב שבו אנחנו נמצאים היום אי פתיחה של גנים ובתי ספר תגרום ליותר נזק מאשר פתיחה שלהם.

פורסם

כן, הם דחפו את עצמם לפינה, לא רק הם, אלא כל העולם שהעתיק מסין את אופי הפעולה, מעכשיו, כל נזק לחולה הוא באחריות של המדינה, כששפעת (זה לא שפעת אני יודע), היתה מתפרצת בבית אבות והורגת כמה דיירים, פחות מ100 אנשים היו שומעים על זה, היום זה חומר לכתבה של כמה דקות במהדורה מרכזית, וכל הורה עושה הקבלה של הסיכון של המחלה מקשיש בשנות ה90 של חייו לבנו בן ה3.

פורסם

משרד החינוך

*_קרוב ל- 60% נוכחות בבתי הספר היסודיים_

קרוב לשיעור של 60% נוכחות נרשם היום בכלל בתי הספר היסודיים הממלכתיים (יהודי), שפתחו היום (א) את שעריהם. מדובר בכ- 180,000 תלמידים (מתוך כ-300,000 תלמידי המגזר היהודי ברשויות ובמוסדות שהודיעו כי יחלו את הלימודים היום) הלומדים ביותר מ- 1,500 מוסדות חינוך.

 

או, עכשיו זה ניהיה מעניין...

פורסם
לפני 12 דקות, khalil כתב:

לדעתי האישית והלא מומחית, זה להסביר למליונים מבוהלים בבית, ולא רוצים לצאת, שהוירוס לא מסכן לילדים ולאנשים בריאים, וזה לא רציונלי להמשיך לכלוא אותם.

 

זה לא יעבוד כי זה לא נכון.

כלומר זה נכון כשאתה מדבר על מספרים קטנים, ואז אחוזי הסיכון יוצאים 0.25 בנאדם, זה לא נכון כשאתה מדבר על מספרים גדולים, ואז יהיו לך מתוך האוכלוסיה כמה עשרות ילדים בני 12 מתים, או אפילו אחד כזה.

 

זאת אומרת - זה לא שהוירוס לא מסוכן לילדים ולאנשים בריאים, אלא שהסיכוי שהם ייפגעו הוא קיים אך נמוך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 29 דקות, m3x7r3m3 כתב:

כל עוד מספר החולים הפעילים גדול מאפס, ויש לפחות אחד כזה שלא נמצא בבידוד מוחלט, אין דבר כזה לנקות את המדינה.

גם כשיהיו מעט נדבקים חדשים, מספיק אחד כדי לייצר עץ הדבקה, תזכור שכל הסיפור בכל העולם ככל הנראה התחיל מאדם אחד בודד שחלה.

 

אנחנו לא נמצאים היום במצב שהיינו לפני חודש וחצי

היום כולם עם מסכות וכולם מבינים להתרחק אחד מהשני

 

ואם אתה אומר שזה כל כך מדבק תסביר לי איך יותר בטוח להביא חולים מחו"ל מאשר לאשר התכנסויות בארץ

×
×
  • תוכן חדש...