Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, Transporter כתב:

עדיין לא מבין
כשהיו כאן 700 נדבקים ביום
לא נדבקו ילדים, אף אחד לא היה מוטרד מהם

כשיש 100 נדבקים ביום, פתאום 40% מהם ילדים?
היו פה 15000 חולים ולא דיברו מילה על ילדים

היום כשצריך לפתוח בתי ספר נזכרו בהם? באמת נו
 

 

זה מצחיק אותי, שעכשיו אתה מתחיל להבין שהתקשורת מדווחת בעיקר בולשיט מזוקק על מנת לקבל קליקים(כתבה על ילדים כשחוזרים לבית ספר= המון קליקים) 

אבל לא שמת לב לזה כשפירסמת פה שילדים לא יכולים להדביק על סמך כתבה שדיווחה שילד אחד(!) לא הדביק אנשים בא איתם במגע

 

משעשע. 

עריכה אחרונה על ידי davemustaine87
  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם

תמיד היו ילדים בנדבקים , פשוט זה לא הפריע לאף אחד כי הם חוטפים מחלה קלה, 

ynet  פרסמו ב 29/3 את הגרף הבא, הרבה לפני ה -15,000 חולים.  היו בערך 4000 חולים מאומתים .

ו 450 מהם ילדים, אז היו כבר אז 10% ילדים, התקשורת התעלמה מהם.

וגם ב 29/3 היו אלה בעיקר הנדבקים הראשונים שהגיעו מחו"ל, יתכן שלא בדקו הרבה ילדים.

וכמו שנאמר , ברגע שזה הגיע למשפחות של חרדים ובדקו את כל הילדים אז המספר עלה ל 40%. 

לא משהו מטריד.

בעצם כן מטריד אם פותחים מחר את בתי הספר

 

 

image.png.63553327d41373ae675263478e9f5cbe.png

  • אהבתי 1
פורסם

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723806,00.html#autoplay

 

 

ציטוט

בהפגנה בתל אביב לוקחים חלק ארגונים חברתיים ופוליטיים, כגון "כוח לעובדים", תנועת "עומדים ביחד", התאחדות המסעדות והברים, ארגון "מסעדנים חזקים ביחד", סיעת "צדק חברתי" בהסתדרות, רבנים לזכויות אדם, מעגל קבוצות, איגוד עובדי התחבורה, איגוד מטפלות המשפחתונים ועוד. בתחילת משבר הקורונה גיבשה תנועת "עומדים ביחד" תוכנית כלכלית בשם "קואליציית ה-100%" ודרשה מהממשלה לשלם לעובדים שיצאו לחופשה ללא תשלום 100 אחוזים משכרם. כיום מקבלים העובדים שיצאו לחל"ת בין 40-60 אחוזים משכרם.

אני באמת שואל את עצמי מי המטומטם שבא עם הדרישה של לשלם 100% שיצאו לחל"ת.

החוסר ההבנה הכלכלי שלה משעשע,גם לא הבנתי מדוע היא נדרשת לקבל 100% שכר על 0 עבודה?

  • אהבתי 1
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

את האגדה על עץ הכסף אתה מכיר? משם מגיעות הדרישות האלה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, davemustaine87 כתב:

 

זה מצחיק אותי, שעכשיו אתה מתחיל להבין שהתקשורת מדווחת בעיקר בולשיט מזוקק על מנת לקבל קליקים(כתבה על ילדים כשחוזרים לבית ספר= המון קליקים) 

אבל לא שמת לב לזה כשפירסמת פה שילדים לא יכולים להדביק על סמך כתבה שדיווחה שילד אחד(!) לא הדביק אנשים בא איתם במגע

 

משעשע. 

 

"כשאני פרסמתי" (אני כתבתי את הדיווח בוויינט וב N12)

כל הגרפים הראו 0-0.1% סיכוי הדבקה לילדים

 

פתאום כשצריך לחזור ללימודים כולם נזכרו שילדים מדבקים

זה בדיחה

 

לפני 2 שעות, korola כתב:

תמיד היו ילדים בנדבקים , פשוט זה לא הפריע לאף אחד כי הם חוטפים מחלה קלה, 

ynet  פרסמו ב 29/3 את הגרף הבא, הרבה לפני ה -15,000 חולים.  היו בערך 4000 חולים מאומתים .

ו 450 מהם ילדים, אז היו כבר אז 10% ילדים, התקשורת התעלמה מהם.

וגם ב 29/3 היו אלה בעיקר הנדבקים הראשונים שהגיעו מחו"ל, יתכן שלא בדקו הרבה ילדים.

וכמו שנאמר , ברגע שזה הגיע למשפחות של חרדים ובדקו את כל הילדים אז המספר עלה ל 40%. 

לא משהו מטריד.

בעצם כן מטריד אם פותחים מחר את בתי הספר

 

 

image.png.63553327d41373ae675263478e9f5cbe.png

 

כרגע מתוך 800 ילדים יש לך 9 במיון במצב קל (אם הבנתי נכון)

אם 0 מתוכם ימותו

זה אומר הרבה

פורסם
לפני כשעה, arturkopit כתב:

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723806,00.html#autoplay

 

אני באמת שואל את עצמי מי המטומטם שבא עם הדרישה של לשלם 100% שיצאו לחל"ת.

החוסר ההבנה הכלכלי שלה משעשע,גם לא הבנתי מדוע היא נדרשת לקבל 100% שכר על 0 עבודה?

 

לדעתי היא התכוונה שהיא לא מקבלת כלום עכשיו, אפילו לא דמי אבטלה.

בשוט המעסיק שלה שכח לשלם ביטוח לאומי עליה,  היא הייתה מקבלת שכר בלי תלוש, כי זה היה יותר משתלם. 

ועכשיו המדינה שכחה אותה והיא לא מקבלת כלום, למרות שאין ברנסה.

 

אני גם שמעתי צעיר מתחת לגיל 20, שגם התלונן שהוא כבר עובד שנתיים, והוא לא מקבל כלום, וזה  גם לא בסדר .

 

 

פורסם

ילדים חולי קורונה לרוב ללא תסמינים או עם תסמינים קלים.
ברגע שכולם יחזרו לבתי ספר, הילדים ידבקו אחד את השני ויביאו את המחלה הביתה - ידביקו הורים וככה המחלה תתפשט שוב .

  • רעיון טוב! 1

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מעניין איך הנתונים מצביעים על חארטה רצינית.

 

אפשר למצוא נתונים לגבי תמותה של שנים קודמות וכרגע ב2020 אפשר לראות ירידה דרסטית במספר הנפטרים מסרטן, דלקת ריאות ועוד.

 

אולי כי קורונה נשמע הרבה יותר טוב.

 

 

 

 

 

haters will hate

פורסם
לפני 12 דקות, SlowRide כתב:

את האגדה על עץ הכסף אתה מכיר? משם מגיעות הדרישות האלה.

נראה לי הם לא הבינו שזה רק סיפור.

לפני 1 דקה, korola כתב:

 

לדעתי היא התכוונה שהיא לא מקבלת כלום עכשיו, אפילו לא דמי אבטלה.

בשוט המעסיק שלה שכח לשלם ביטוח לאומי עליה,  היא הייתה מקבלת שכר בלי תלוש, כי זה היה יותר משתלם. 

ועכשיו המדינה שכחה אותה והיא לא מקבלת כלום, למרות שאין ברנסה.

 

אני גם שמעתי צעיר מתחת לגיל 20, שגם התלונן שהוא כבר עובד שנתיים, והוא לא מקבל כלום, וזה  גם לא בסדר .

 

 

אבל מה הקשר של לקבל שכר על מלא על ישיבה בבית לבין כך שהמעסיק דפק אותה?

 

הצעיר הוא במקרה חייל?

פורסם
לפני 1 דקה, vladclar כתב:

ילדים חולי קורונה לרוב ללא תסמינים או עם תסמינים קלים.
ברגע שכולם יחזרו לבתי ספר, הילדים ידבקו אחד את השני ויביאו את המחלה הביתה - ידביקו הורים וככה המחלה תתפשט שוב .

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723806,00.html#autoplay

צדוק,  אבל אחרי שאתה רואה את ההפגנות האלה שהביאו פה לפני כמה תגובות, 

אתה מבין שאי אפשר "להציל את העם",  אם נמשיך במדיניות של סגר על מנת להגן על הקשישים ועל מנת לשמור על הצוות הרפואי או בתי החולים.

אז המוני אזרחים יצאו לרחובות ותהיה אנרכיה. 

יותר הגיוני לתת להם לראות את המוות בעיניים, בגלל זה אני היום יותר פסימי ממה שהייתי בפברואר.

לדעתי יפתחו את המשק לגמרי..  אין להם ברירה,   יתנו לאבולוציה לעשות את שלה.

 

 

אין ברירה אחרת. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

גם בדרום קוריאה מערכת החינוך עוד לא חזרה ( או חזרה חלקית ).
אני לא יודע בדיוק למה, יכול רק לנחש שהם חוששים מ" מדביקים שקטים " ( ילדים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לפני 4 דקות, arturkopit כתב:

נראה לי הם לא הבינו שזה רק סיפור.

אבל מה הקשר של לקבל שכר על מלא על ישיבה בבית לבין כך שהמעסיק דפק אותה?

 

הצעיר הוא במקרה חייל?

 

לא, דווקא הצעיר הוא מהאוכלוסייה שלא מתגייסת לצבא. 

 

תקשיב ל אמירה אבו קו'דר -  01:10 בכתבה של ynet שהדבקת, היא אומרת בפירוש שכבר 40 יום היא לא עובדת והיא לא קיבלה כלום. 

היא רוצה לקבל את הזכויות שלה אחרת היא לא תחזור לעבודה.

לי זה נשמע שהיא עבדה בלי תלוש וכעת בוכה שאין לה זכויות. 

  • מעניין 1
פורסם
לפני 3 דקות, korola כתב:

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723806,00.html#autoplay

צדוק,  אבל אחרי שאתה רואה את ההפגנות האלה שהביאו פה לפני כמה תגובות, 

אתה מבין שאי אפשר "להציל את העם",  אם נמשיך במדיניות של סגר על מנת להגן על הקשישים ועל מנת לשמור על הצוות הרפואי או בתי החולים.

אז המוני אזרחים יצאו לרחובות ותהיה אנרכיה. 

יותר הגיוני לתת להם לראות את המוות בעיניים, בגלל זה אני היום יותר פסימי ממה שהייתי בפברואר.

לדעתי יפתחו את המשק לגמרי..  אין להם ברירה,   יתנו לאבולוציה לעשות את שלה.

 

 

אין ברירה אחרת. 

 

יצטרכו לפתוח ולהשמר

בנינו

אם אני ואתה שמים מסכה ואנחנו קרובים 1.5 מטר

הסיכוי להדבק נמוך מאוד

 

פשוט ילכו ויצמצמו את החולים

יצטרכו להחזיר את הסיוע של השבכ

אפליקציית המגן ועוד דברים דומים

היום ראיתי ש FDA אישרו את התרופה ההיא, לך תדע אולי זה יודיע בעוד 10% את הסיכויים להחמרה

ואנשים לומדים להתרחק אחד מהשני

זה לא מה שהיה פה לפני חודשיים

פורסם
לפני 4 דקות, Transporter כתב:

 

אם אני ואתה שמים מסכה ואנחנו קרובים 1.5 מטר

הסיכוי להדבק נמוך מאוד

 

הבעיה שהאנשים בחוץ לא עושים את זה.

ויש גם מטומטמים שלמרות שהם חולים הם הולכים למקומות. אז זה שאתה שם מסיכה ולא מתקרב זה יפה, אבל זה צריך לבוא כקבוצה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

יצטרכו לפתוח ולהשמר

בנינו

אם אני ואתה שמים מסכה ואנחנו קרובים 1.5 מטר

הסיכוי להדבק נמוך מאוד

 

פשוט ילכו ויצמצמו את החולים

יצטרכו להחזיר את הסיוע של השבכ

אפליקציית המגן ועוד דברים דומים

היום ראיתי ש FDA אישרו את התרופה ההיא, לך תדע אולי זה יודיע בעוד 10% את הסיכויים להחמרה

ואנשים לומדים להתרחק אחד מהשני

זה לא מה שהיה פה לפני חודשיים

 

נהיה יותר חכמים עוד שבוע שבועיים, גם ככה אין מה לעשות. 

אולי אם אני ואתה ניפגש ונהיה עם מסיכות במרחק של 2 מטר אז הסיכויים שנידבק יהיה נמוכים,

אבל היום בישוב היו עשרות קבוצות של בני נוער שישבו במין מעגלים, ודיברו בלי מסיכות,  כרגע אין חולים ביישוב.

אז סביר להניח שלא היו שם הדבקות,  אבל לך תדע מה יהיה בעוד שבוע שבועיים.

×
×
  • תוכן חדש...