Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 16 דקות, בנצי כתב:

מעניין איך הנתונים מצביעים על חארטה רצינית.

 

אפשר למצוא נתונים לגבי תמותה של שנים קודמות וכרגע ב2020 אפשר לראות ירידה דרסטית במספר הנפטרים מסרטן, דלקת ריאות ועוד.

 

אולי כי קורונה נשמע הרבה יותר טוב.

 

 

פרסמתי פה שבוע שעבר משהו בסגנון הזה שאמר דובר שיבא

צודק לגמרי

שיכתבו לנו כמה מתוך ה 200 מתים קיבלו הודעה שהימים שלהם ספורים לפני שנדבקו בקורונה

 

פורסם

יש לי חבר טוב שהוא רופא בכיר ב Cedar Sinai, הוא בבית כבר כמעט חודשיים, בית החולים התפוסה של 20% וביטלו את כל הניתוחים שאינם בגדר חירום.

עוד שאלה, מה קורה בהודו עם הקורונה?

Sent from my SM-G965U using Tapatalk

haters will hate

פורסם

מה הבעיה שיתעדו כל צעד שלך בקניון ? 

אתה מסתובב בין מאות אנשים שרואים אותך, חלקם מצלמים אותך

מה הבעיה שהכל יתועד במצלמות?

גם ככה כל החנויות מתועדות

מה כל כך בעייתי בזה? על איזה פרטיות מדברים ? כל צעד שלך בקניון ממילא מתועד

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, khalil כתב:

כשטראמף דיבר על איסור כניסה מסין כבר מינואר, בניו יורק לעגו לו, ראש עיריית ניו יורק, וראש אגף הבריאות של ניו יורק והצמרת הדמוקרטית במדינה דחפו באנשים  לחגוג את ראש השנה הסיני (ניחוש שלי שזה היה הsuperspreader שגרם לעיר להתנתק משאר המדינה מבחינת הדבקה ומתים), וקראו לביטויי טראמף "גזענות".

מי שרואה פוקס או ישראל היום לא יראה התרכזות בשטויות של טראמף, מצד שני מי שרואה את CNN וYNET לא ישמע על ההתנהלות הבזיונית של הצמרת הדמוקרטית במדינה.

העולם לא שחור ולבן ואין הבדל משמעותי בין המדיניות של שני הצדדים (כמו בישראל), הימים של מנהיגים דגולים עם אג'נדות אידאולוגיות שדוחפות שינוי גדול כמו JFK ורייגן, עברו, היום זה בירוקרטיה מסואבת שמניעה את עצמה באיטיות ועושה 90% אותו הדבר.

 

 

לצערי אנשים פה מושפעים מהתקשורת. התקשורת לצערי משפיעה  להם מאוד על הדעות. אם התקשורת מסמנת כמטרה מישהו, תהייה בטוח שהאזרחים הקטנים, לא משנה כמה שהם חושבים שהם בעלי חשיבה עצמאית, יושפעו  ממנה ברמה זו או אחרת. אני בוגר מגמת תקשורת אני קצת מודע להשפעה האדירה שיש לה על התודעה של אזרחים, איטיליגינטים ככל שיהיו.  פשוט ראה ערך  "יוזף גבלס"  ותראה כמה כח יש לתקשורת שהיא מסמנת אדם/אוכלוסיה. עד כמה ההשפעה שלה יכולה להיות חד צדדית והרסנית. לכן גם אל תתפלא אם יתנקשו בטראמפ בסוף, אחרי שהתקשורת אוכלת לאמריקאים את הראש כמה הוא הורס להם את המדינה.

ברק אובמה היה בין הנשיאים הכי גרועים בהיסטוריה, אבל כמה מהפשלות שלו שמעת מהתקשורת? נאדה. כי הם היו בעדו.

 

 תיתן לחברי הפורום פה טיעונים בעד טראמפ, טיעונים טובים עם solid data ;הם לא תמיד ידעו איך לתת טיעוני נגד , לכן  הם הרבה פעמים  ישיבו לך "אבל טראמפ ליצן" אבל טארמפ מטומטם",  "טראמפ איביציל",  אתה מבין? זה ה"טיעונים " שלהם נגדו , לפחות נכון לעכשיו.  ותחושה שלי, ואני מקווה מאוד שאני טועה,   שלא רק שהם  לא מסכימים עם דעותיו, תחושה שלי שהם שונאים אותו שנאה יוקדת. אתה מרגיש את זה מהצורה שבה הטקסט נכתב אצלהם.   וזה  לדעתי תוצאה של שטיפת מוח של תקשורת. של אג'נדה תקשורתית שדוחפים לתודעה של הההמון שצורך חדשות ממנה 24/7.  לכן גם עם ביבי, עד כמה שיש לי ביקורת כלפיו, ויש לי לא מעט,  אני מודע לעובדה שהתקשורת צובעת אותו בשחור מאז שעלה לשלטון ומציגה תמונה מאוד חד צדדית לגביו. את כל הדברים הטובים שעשה ועושה לא יספרו לך, או שיעוותו אותם. 

 

הבעיה עם טראמפ, שהוא פיו וליבו  בד"כ שווים, לטוב ולרע. הוא אומר מה שרבים אחרים חושבים וחוששים להגיד על במה ציבורית. לכן הוא לפעמים יראה מהצד כחסר טאקט. אתה מבין? זה ה"בעיה" איתו, פשוט חברי הפורום פה רגילים לפוליטיקאים שקרנים וצבועים , שיודעים לדבר יפה אל המצלמה, ולהגיד לעם מה שהוא רוצה לשמוע. כמו ברק אובמה וכמו גורג בוש. לכן עד שמגיע פוליטקאי ישר ואמיתי, אז הציבור רוצה חזרה את הפוליטיקאי השקרן בחזרה כי לזה הוא רגיל כל חייו, פוליטקאי שקרן שזורע לו חול בעיניים, אבל יודע לדבר יפה. כי מה שחשוב בחיים  זה הנימוס והדיבור האצילי, לא אם אתה מנהיג טוב. זוכרים מי היה מדבר מילים יפות ומחייך למצלמה הרבה אצלנו? היה לו חיוך מליון דולר. היה ייצוגי מאוד  כנשיא,  זוכרים מי זה? משה קצב. 

 

 אף אחד לא נתן טיעוני נגד לא לי, לא לך ולא לכימגיא. כי כנראה התקשורת לא מספקת להם טיעונים טובים רק הסתה ודחיפת אגנדה.  

אבל חכה, עוד מעט יפנו אותך לשרשור בן 6000 הודעות בו הם מצפים שתחפש בפינצטה טיעונים טובים נגד טראמפ, אחרי שהם עצמם פתחו פה, בשרשור הזה  מחדש דיון על טראמפ, אתה מבין?

מזל שלמדתי תקשורת, מזל שאני מודע להשפעות ההרסניות שלה, אחרת הייתי בין המגיבים פה נגד טראמפ מבלי להכיר בעובדות.

 

אין לי בעיה עם דעות . אין לי בעיה שאנשים פה חושבים שטראמפ נשיא רע, אבל שיגבו את עצמם עם טיעונים מוצקים, שלא יזרקו סיסמאות באויר כי זה סתם מרגיש רמת טוקבק בוינט ולא דיון ענייני בפורום מכובד.

 

אני לא אומר שטראמפ חסיד אומות עולם.הוא רחוק מכך -  הוא טייקון, הוא בעל דם כחול ,  וסביר להניח שהאזרח הפשוט מעניין אותו כקליפת השום. יש לו אינטרסים כמו לכל פוליטקאי וכל אדם טייקון בעל הון, וכן, יש לו גם דברים לא טובים שעשה בכהונותו ובחייו, אבל זה לא אומר שצריך להציג אותו בשחור, מבלי לציין גם את הלבן.

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
  • מעניין 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

תראה, נתחיל מזה שידוע שטראמפ אידיוט פופוליסט- הוא הוכיח את זה במשך שנים, ברצף. ידוע גם שהוא לא אדם מבריק במיוחד, אלא אם אתה מאמין לו ש "בוא נזריק אקונומיקה" המבולבל שלו היה הלצה. (ראית פעם מישהו מספר בדיחה? ראית פעם את טראמפ מספר בדיחה? שאתה מספר בדיחה אתה לא מחפש את האישור של אנשים מסביב שיתמכו בעמדה שלך ומתחיל למלמל ברגע שהם מפנים מבט)

 

הבעיה העיקרית עם טראמפ היא שלא מדובר באדם שמסתכל על הנתונים ומגבש דעה מושכלת. מדובר באדם שהחליט מראש- ומאותו רגע יחפש רק את הנתונים התואמים לעמדה שלו, לא חשוב כמה הם לא אמינים, כל עוד הם שם. רק תעקוב אחרי הטוויטר שלו. איזה דביל או שנים בישראל עקבו אחרי פליטות הפה שלו, וישראל תקועה כרגע עם 10 טון של תרופה למלריה שהתוקף שלה יפוג הרבה לפני שמישהו יספיק להשתמש בה.

אז גם בהצהרה הזו, להאמין לטראמפ זה לא צעד חכם. חכה שמישהו רלוונטי (מודיעין) יתן הצהרה קונקרטית עם הצבעה על מה בדיוק תומך בזה. אם יתגלה שמקורו של הוירוס אכן במעבדה, זה לא יהיה סוד- ארה"ב תצעק את זה לכל קצוות תבל, כי סין יכולה להחזיק את ארה"ב לבד בביצים אם רק הם יפעילו לחץ- אבל אין לה הרבה מה לעשות מול ארה"ב, האיחוד האירופי, וקוריאה-יפן במקביל. ארה"ב תצטרך את התמיכה הזו.

פורסם

אתה לא צריך שום טיעון מוצק כדי להגיד שהבן לא משדר אמינות.

עצם העובדה שנשיא מעצמה מעורר מחלוקת סביב האמינות של מה שיוצא לו מהפה מספיקה.

 

יש אנשים שמפריע להם חוסר ממלכתיות והם רואים בזה חוסר מקצועיות.

 

את רוב הפעולות שעשה אפשר לסובב לפה ולפה.

 

אני אדיש אליו לגמרי אז לא צריך לספר לי כמה אני טיפש ולא מבין.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Pika007 כתב:

תראה, נתחיל מזה שידוע שטראמפ אידיוט פופוליסט- הוא הוכיח את זה במשך שנים, ברצף. ידוע גם שהוא לא אדם מבריק במיוחד, אלא אם אתה מאמין לו ש "בוא נזריק אקונומיקה" המבולבל שלו היה הלצה. (ראית פעם מישהו מספר בדיחה? ראית פעם את טראמפ מספר בדיחה? שאתה מספר בדיחה אתה לא מחפש את האישור של אנשים מסביב שיתמכו בעמדה שלך ומתחיל למלמל ברגע שהם מפנים מבט)

 

הבעיה העיקרית עם טראמפ היא שלא מדובר באדם שמסתכל על הנתונים ומגבש דעה מושכלת. מדובר באדם שהחליט מראש- ומאותו רגע יחפש רק את הנתונים התואמים לעמדה שלו, לא חשוב כמה הם לא אמינים, כל עוד הם שם. רק תעקוב אחרי הטוויטר שלו. איזה דביל או שנים בישראל עקבו אחרי פליטות הפה שלו, וישראל תקועה כרגע עם 10 טון של תרופה למלריה שהתוקף שלה יפוג הרבה לפני שמישהו יספיק להשתמש בה.

אז גם בהצהרה הזו, להאמין לטראמפ זה לא צעד חכם. חכה שמישהו רלוונטי (מודיעין) יתן הצהרה קונקרטית עם הצבעה על מה בדיוק תומך בזה. אם יתגלה שמקורו של הוירוס אכן במעבדה, זה לא יהיה סוד- ארה"ב תצעק את זה לכל קצוות תבל, כי סין יכולה להחזיק את ארה"ב לבד בביצים אם רק הם יפעילו לחץ- אבל אין לה הרבה מה לעשות מול ארה"ב, האיחוד האירופי, וקוריאה-יפן במקביל. ארה"ב תצטרך את התמיכה הזו.

 

אוקיי, עכשיו שאני רואה הסבר, קיבלתי בהחלט. יש לך  נק' טובות ואני מסכים עם חלקן. אני לא אמרתי שטראמפ לא עשה, עושה ויעשה פשלות. יש לו הרבה דברים שליליים אצלו כמו לכולנו, אף אחד לא מושלם. הוא לא משדר אמינות לדעתי, לא כי הוא לא אמין, כי רמת הדיבור אצלו היא עממית מדי על גבול השיחת סלון. מהעובדה הפשוטה שהוא לא פוליטיקאי,

הוא טייקון שחושב שהשמש זורחת לו מתחת, אני מודע לזה לגמריי.

אני סה"כ אומר שאי אפשר לעשות לו  דמוניזציה.  החיים הם לא שחור ולבן. יש אצלו גם יתרונות וגם דברים טובים שהוא עושה בכהונה שלו. 

 

למשל במשבר הקורונה לצד הפשלות הלא מעטות שעשה, לא הוגן  לקחת לו  גם את הדברים החיובים שהוא עושה במשבר הזה בארצו. את זה שהוא בין הראשונים בעולם שסגרו את הטיסות מסין בזמן שכולם תקפו אותו על כך, והוא בין היתר דאג לכך שבארה"ב נכון לעכשיו יש את מס' הבדיקות הגדול ביותר פר אוכלוסיה.  בגלל זה אתה רואה שם כל כך הרבה חולים והמשבר שם נראה גדול יותר מהצד. 

 

לפני 15 דקות, halperin96 כתב:

 

אני אדיש אליו לגמרי אז לא צריך לספר לי כמה אני טיפש ולא מבין.

 

 

אם זה מופנה אליי, אציין שמעולם לא טענתי שמי שמדבר נגד טראמפ הוא טיפש ולא מבין.  להפך, אני מאוד תופס מרמת האינטילגציה הכללית כאן בפורום, ומאוד נהנה לקרוא דיונים כאן.  השכלתי ממכם לא מעט ויש פה גם חברים שחכמים ויודעים יותר טוב ממני, אין ספק. דווקא בגלל זה, הייתי מצפה ממכם שאתם מדברים על טראמפ, שלא תזרקו סיסמאות של "טראמפ ליצן", אלא  שתסבירו את עצמכם.  

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 15 דקות, Bob Ross כתב:

כי רמת הדיבור אצלו היא עממית מדי על גבול השיחת סלון.

 

רמת הדיבור שלו היא רמה אחת מעל שלומי ארבייטמן, לא שיחת סלון.

הוא לא מדבר בבירור, הוא לא אומר יותר מדי, יש לו בעיות עם להקריא טקסטים.

 

רגע אני רוצה לצטט שוב:

"You had the theory from the lab, you had the theory from many different – the bats, the type of bat, and the bat is 40 miles away, so it couldn’t have been here and it couldn’t have been there, and we have a – there’s a lot of theories."

זאת שיחת סלון אצל אנשים שלא יודעים אנגלית.

 

לפני 16 דקות, Bob Ross כתב:

הוא טייקון שחושב שהשמש זורחת לו מתחת

הוא טוען שהוא גאון, שהוא מבין בדברים יותר מאחרים. "זורחת לו מהתחת"... אוקיי

 

 

לפני 19 דקות, Bob Ross כתב:

והוא בין היתר דאג לכך שבארה"ב נכון לעכשיו יש את מס' הבדיקות הגדול ביותר פר אוכלוסיה.

https://ourworldindata.org/grapher/full-list-cumulative-total-tests-per-thousand?time=latest&country=ECU+EST+ISL+IND+IDN+ITA+NOR+SEN+SGP+ZAF+KOR+CHE+TWN+TUR+GBR+USA+VNM

 

לאורך השירשור פה מספיק פעמים הציגו שקרים שלו. לא נורא.

לפני כשעה, Bob Ross כתב:

אבל חכה, עוד מעט יפנו אותך לשרשור בן 6000 הודעות בו הם מצפים שתחפש בפינצטה טיעונים טובים נגד טראמפ,

הפנתי אותך לשירשור ההוא כי אתה מתחיל להביא טיעונים שכבר לעסו אותם למוות בשירשור ההוא, זה שלא עקבת, או שמחר יגיע לפה מישהו חדש שלא עקב - לא אומר שצריך שוב ושוב ללעוס את אותו הנושא.

 

לפני כשעה, Bob Ross כתב:

ישיבו לך "אבל טראמפ ליצן"

אתה אומר את זה, אני לא אמרתי את זה, אתה הכנסת בשירשור הזה את "טראמפ ליצן".

 

 

אגב לגבי התקשורת, היא נגד טראמפ כמו שהיא גם הייתה נגד אובמה.

רק אובמה ידע להתבטא ולא לצאת בהצהרות שקריות. הוא גם ידע לענות על שאלות ולא לצעוק על כתבים שהם פייק ניוז כשהוא נתפס בשקר.

 

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 36 דקות, David32 כתב:
לפני כשעה, Bob Ross כתב:

ה.

https://ourworldindata.org/grapher/full-list-cumulative-total-tests-per-thousand?time=latest&country=ECU+EST+ISL+IND+IDN+ITA+NOR+SEN+SGP+ZAF+KOR+CHE+TWN+TUR+GBR+USA+VNM

 

לאורך השירשור פה מספיק פעמים הציגו שקרים שלו. לא נורא.

יפה, אנחנו במקום רביעי בעולם, ואם מסתכלים רק על מדינות 'גדולות' יחסית, אז אנחנו אפילו מקום ראשון, אולי זה יעזור לנו באמת להמשיך עם הקצב האיטי שיש פה בשבועיים האחרונים. בנתיים נראה שפתיחת המשק לא ממש השפיעה על הגידולץ

פורסם
לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

 

עזוב, חבל לך על הזמן. אנשים פה מושפעים מהתקשורת. התקשורת לצערי מכתיבה להם את הדעות. אם התקשורת מסמנת כמטרה מישהו, תהייה בטוח שהאזרחים הקטנים, לא משנה כמה שהם חושבים שהם בעלי חשיבה עצמאית, יושפעו מאוד ממנה.אני בוגר מגמת תקשורת אני מודע להשפעה האדירה שיש לה על התודעה של אזרחים, איטיליגינטים ככל שיהיו.  פשוט ראה ערך  "יוזף גבלס"  ותראה כמה כח יש לתקשורת שהיא מסמנת אדם/אוכלוסיה. עד כמה ההשפעה שלה יכולה להיות חד צדדית והרסנית. לכן גם אל תתפלא אם יתנקשו בטראמפ בסוף, אחרי שהתקשורת אוכלת לאמריקאים את הראש כמה הוא הורס להם את המדינה.

ברק אובמה היה בין הנשיאים הכי גרועים בהיסטוריה, אבל כמה מהפשלות שלו שמעת מהתקשורת? נאדה. כי הם היו בעדו.

 

לכן אם תיתן לחברי הפורום פה טיעונים בעד טראמפ, טיעונים טובים עם solid data ;הם לא ידעו איך להתמודד איתם, לכן  הם ישיבו לך "אבל טראמפ ליצן" אבל טארמפ מטומטם",  "טראמם איביציל",  אתה מבין? זה ה"טיעונים "לאנשים בוגרים פה לצערנו.. וזה לא שהם פשוט לא מסכימים עם דעותיו, זה מעבר לכך , אתה ממש מרגיש את השנאה היוקדת שלהם אליו. זה תוצאה של שטיפת מוח של תקשורת. של אג'נדה תקשורתית שדוחפים לתודעה של הההמון שצורך חדשות ממנה 24/7.  לכן גם עם ביבי, עד כמה שיש לי ביקורת כלפיו, ויש לי לא מעט,  אני מודע לעובדה שהתקשורת צובעת אותו בשחור מאז שעלה לשלטון ומציגה תמונה מאוד חד צדדית לגביו. את כל הדברים הטובים שעשה ועושה לא יספרו לך, או שיעוותו אותם.

הבעיה עם טראמפ, שהוא פיו וליבו שווים. הוא אומר מה שאחרים חושבים וחוששים להגיד, גם שזה לא פוליטקלי קורקט וגם שזה לא נעים לאוזן.  לכן הוא לפעמים יראה מהצד כחסר טאקט. אתה מבין? זה ה"בעיה" איתו, פשוט חברי הפורום פה רגילים לפוליטיקאים שקרנים וצבועים , שיודעים לדבר יפה אל המצלמה, ולהגיד לעם מה שהוא רוצה לשמוע. כמו ברק אובמה וכמו גורג בוש. לכן עד שמגיע פוליטקאי ישר ואמיתי, אז הציבור רוצה חזרה את הפוליטקאי השקרן בחזרה כי לזה הוא רגיל כל חייו, פוליטקאי שקרן שזורע לו חול בעיניים, אבל יודע לדבר יפה. כי מה שחשוב בחיים  זה הנימוס והדיבור האצילי, לא אם אתה מנהיג ביושר.

 

בגלל זה אף אחד לא נתן טיעוני נגד לא לי, לא לך ולא לכימגיא. כי התקשורת לא מספקת להם טיעונים טובים רק הסתה ודחיפת אגנדה. לכן  הם פשוט לא יודעים איך להתמודד עם הטיעונים שלנו. 

אבל חכה, עוד מעט יפנו אותך לשרשור בן 6000 הודעות בו הם מצפים שתחפש בפינצטה טיעונים טובים נגד טראמפ, אחרי שהם עצמם פתחו פה, בשרשור הזה  מחדש דיון על טראמפ, אתה מבין?

מזל שלמדתי תקשורת, מזל שאני מודע להשפעות ההרסניות שלה, אחרת הייתי בין המגיבים פה נגד טראמפ מבלי להכיר בעובדות.

 

 

אני רק אציין שבשביל המשחק יש צורך בשני שחקנים, והשחקנים כרגע הם טראמפ והתקשורת. אבל יותר מזה, הבעיה עם טראמפ שהוא לא חושב לפני שהוא פולט משהו. מהצד זה נראה כמו שלושל מילולי של בן 7. תחבר את זה לעובדה שמה שרוב האנשים מחפשים בנשיא זה סמכותיות, בטחון, עוצמה - וטראמפ ממש לא משדר את זה. תראה את מסיבות העיתונאים שלו ותשווה את זה לשיחות ליד האח של רוזוולט (הפעם האחרונה שארצות הברית ניצבה בפני משבר באותו סדר גודל), או הנאומים של קנדי לאומה בזמן משבר הטילים עם קובה, או אפילו הנאומים של בוש הבן אחרי 9-11...

פורסם
לפני 2 שעות, garicho כתב:

 

רוב האנשים מחפשים בנשיא זה סמכותיות, בטחון, עוצמה - וטראמפ ממש לא משדר את זה

 

בעניין הזה, נראה לי שאפילו המתנגדים הבולטים של טראמפ יחלקו עלייך

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
 

אני רק אציין שבשביל המשחק יש צורך בשני שחקנים, והשחקנים כרגע הם טראמפ והתקשורת. אבל יותר מזה, הבעיה עם טראמפ שהוא לא חושב לפני שהוא פולט משהו. מהצד זה נראה כמו שלושל מילולי של בן 7. תחבר את זה לעובדה שמה שרוב האנשים מחפשים בנשיא זה סמכותיות, בטחון, עוצמה - וטראמפ ממש לא משדר את זה. תראה את מסיבות העיתונאים שלו ותשווה את זה לשיחות ליד האח של רוזוולט (הפעם האחרונה שארצות הברית ניצבה בפני משבר באותו סדר גודל), או הנאומים של קנדי לאומה בזמן משבר הטילים עם קובה, או אפילו הנאומים של בוש הבן אחרי 9-11...

רוזוולט ? מלחמת העולם השניה?

קנדי? משבר הטילים בקובה?

 

טוב סבבה הבנו שקורונה זה לא שפעת, אבל הלכת רחוק...

אמרת ״שלשול מילולי של בן 7״ על השטויות של טראמפ. מה שכתבת עכשיו הוא לא שטות?

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, בנצי כתב:

מעניין איך הנתונים מצביעים על חארטה רצינית.

 

אפשר למצוא נתונים לגבי תמותה של שנים קודמות וכרגע ב2020 אפשר לראות ירידה דרסטית במספר הנפטרים מסרטן, דלקת ריאות ועוד.

 

אולי כי קורונה נשמע הרבה יותר טוב.

 

LOL

 

איך ידעתי שתצא מה-woodworks ברגע שהדיון יוסט לכיון של טראמפ. 

 

לא מפתיע שיש ירידה דרסטית במספר נפטרים מסרטן ודלקת ריאות כי במקום למות מסרטן הם מתו מקורונה ע"ע "מחלות רקע". בכל מקרה גם כאשר לוקחים אותם בחשבון ומורידים מקרי מוות שנמנעו בזכות סגר (תאונות דרכים, תאונות עבודה) רואים זינוק משמעותי בתמותה ברוב המקומות.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, David32 כתב:

 

רמת הדיבור שלו היא רמה אחת מעל שלומי ארבייטמן, לא שיחת סלון.

הוא לא מדבר בבירור, הוא לא אומר יותר מדי, יש לו בעיות עם להקריא טקסטים.

 

רגע אני רוצה לצטט שוב:

"You had the theory from the lab, you had the theory from many different – the bats, the type of bat, and the bat is 40 miles away, so it couldn’t have been here and it couldn’t have been there, and we have a – there’s a lot of theories."

זאת שיחת סלון אצל אנשים שלא יודעים אנגלית.

 

הוא טוען שהוא גאון, שהוא מבין בדברים יותר מאחרים. "זורחת לו מהתחת"... אוקיי

 

 

https://ourworldindata.org/grapher/full-list-cumulative-total-tests-per-thousand?time=latest&country=ECU+EST+ISL+IND+IDN+ITA+NOR+SEN+SGP+ZAF+KOR+CHE+TWN+TUR+GBR+USA+VNM

 

לאורך השירשור פה מספיק פעמים הציגו שקרים שלו. לא נורא.

הפנתי אותך לשירשור ההוא כי אתה מתחיל להביא טיעונים שכבר לעסו אותם למוות בשירשור ההוא, זה שלא עקבת, או שמחר יגיע לפה מישהו חדש שלא עקב - לא אומר שצריך שוב ושוב ללעוס את אותו הנושא.

 

אתה אומר את זה, אני לא אמרתי את זה, אתה הכנסת בשירשור הזה את "טראמפ ליצן".

 

 

אגב לגבי התקשורת, היא נגד טראמפ כמו שהיא גם הייתה נגד אובמה.

רק אובמה ידע להתבטא ולא לצאת בהצהרות שקריות. הוא גם ידע לענות על שאלות ולא לצעוק על כתבים שהם פייק ניוז כשהוא נתפס בשקר.

 

 

 

אז בעצם אתה אומר, שמה שחשוב לך, זה שחקן? אחד שיודע לדבר יפה עם רמת אנגלית A+ , כמו אובמה. יפה לנו שאתה מחפש מראה עיניים בלבד. אם הוא נשיא טוב מעבר לדיבורים זה כנראה  הרבה פחות חשוב לך.

גם משה קצב דיבר מאוד מאוד יפה למצלמה בשעות כהונתו כנשיא, היה סופר ייצוגי, ומה יצא בסוף?

אגב, אני לא רואה אנגלית לקויה אצלו. פשוט דיבור עממי, ומבחינתי זה טוב, שהוא "יורד אל העם" בדיבור שלו. אנחנו צריכים אנשים כאלה, שמדברים בגובה העיניים ולא ממגדל השן.

 

שב, אני לא הולך לחטט בשרשור של 6000 הודעות כדי לחפש בפינצטה "שקרים". לדעתי, אתה לא כנה כאן בסיבה שהבאת את השרשור. אתה פשוט עושה רושם לא מסוגל להתמודד עם הטיעונים שלי, לכן הפנת אותי לשם. אם היו שקרים לטראמפ, ואם היו לך טיעוני נגד מוצקים נגד הטיעונים שלי, כבר מזמן היית מעלה אותם פה, מולי.

 

לגבי הליצן, אני די זוכר שמישהו כתב את זה פה, כל אופן רשמתם כאן בדפים האחרונים שטראמפ, "אימבציל", "אדיוט" ועוד שלל שמות תואר יפות.  ואני בטוח שבשרשור אליו הפנת אותי אני אמצא עוד שלל פנינות ומילות תואר אחרות לטראמפ..  מה ההבדל תגיד לי?  ועוד אחד כתב פה טראמפ "שלשול". זה יותר טוב? שמע, מאוד בוגר לגיל שלכם  כל מילות החיבה האלה שאתם משתמשים. אני מקווה שמול הילדים שלכם השפה קצת יותר נאותה שאתם מתארים להם אנשים שאתם סולדים מהם.

כל מקרה תאהבו אותו או תשנאו אותו, אדיוט, לא יכל להגיע לבית הלבן ולנהל את הדברים שטראמפ ניהל בחייו כטייקון,   איך שלא תסובבו את זה. 

 

 אתה אשכרה אומר שהתקשורת אובייקטיבית? מה אגיד לך..זה קצת תמימות  לצאת בהכרזה כזו. להגיד שהתקשורת מתנהגת בצורה שווה לכולם ? באמת? או שאתה ממש  תמים או שאתה מנסה לעוות את המציאות כלפי הקוראים פה בשרשור. אתה שוכח שאת התקשורת מנהלים אנשים, לא רובוטים.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 8 שעות, Bob Ross כתב:

אין לי בעיה עם דעות . אין לי בעיה שאנשים פה חושבים שטראמפ נשיא רע, אבל שיגבו את עצמם עם טיעונים מוצקים, שלא יזרקו סיסמאות באויר כי זה סתם מרגיש רמת טוקבק בוינט ולא דיון ענייני בפורום מכובד.

 

אני לא אומר שטראמפ חסיד אומות עולם.הוא רחוק מכך -  הוא טייקון, הוא בעל דם כחול ,  וסביר להניח שהאזרח הפשוט מעניין אותו כקליפת השום. יש לו אינטרסים כמו לכל פוליטקאי וכל אדם טייקון בעל הון, וכן, יש לו גם דברים לא טובים שעשה בכהונותו ובחייו, אבל זה לא אומר שצריך להציג אותו בשחור, מבלי לציין גם את הלבן.

הטעונים המוצקים סופקו עשרות פעמים בשרשור המקביל.

אני לא חושב שמרקל, למשל, היא חרטטנית, אם זה חשוב לך במנהיגה. 

וטעונים בכל ויכוח על טיבם של אנשים שהם אומרים את האמת דיירקט לתוך המקרופון?

החיים זה לא תחרות בין ראפרים. נשיא ארה"ב הוא מנהיג מעצמה. לא ילד בשל מרד הנעורים, או מוזיקאי שמשווק עצמו נגד כאלו.

 

לפני 59 דקות, Bob Ross כתב:

אז בעצם אתה אומר, שמה שחשוב לך, זה שחקן? 

מחקרי עבר הסיקו שנשיאי ארה"ב בממוצע היו בעלי איי קיו גבוה במיוחד, ביחס לאוכלוסיה הכללית.

אפילו בוש ג'וניור, שהתייחסו אליו גם כטמבלול.

לפני 59 דקות, Bob Ross כתב:

כל מקרה תאהבו אותו או תשנאו אותו, אדיוט, לא יכל להגיע לבית הלבן ולנהל את הדברים שטראמפ ניהל בחייו כטייקון,   איך שלא תסובבו את זה. 

כטייקון הוא נכשל בהמון דברים. החיים שלו היו בערך משחק מונפול, בו לא באמת משלמים על כלום.

 

הנשיאות שלו מעידה הרבה יותר על ההסקה כאילו "נשיא אזי בהכרח חכם או מוכשר".

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...