Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מבין את זה
כשנדבקו 700 ביום אמרו שילדים לא נדבקים. רוב ה 700 אינם ילדים.

כשעומדים לפתוח בתי ספר ונדבקים רק 100 ביום
פתאום הילדים תופסים את כל הסטטיסטיקה

איך אנחנו אמורים להאמין לנתונים האלה?Screenshot_20200502-170617_Chrome.jpg

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם (נערך)

הדיבור הוא לא על הפצה מכוונת או נשק ביולוגי שיצא מכלל שליטה או קשקוש אחר. לפי הכתבה המעבדה ביצעה ניסיונים שבדקו יכולת קפיצה של וירוסים מעטלפים ליונקים. ייתכן מאוד שאחד העובדים נדבק בעקבות רשלנות מקצועית והתחיל להדביק אחרים. לדוגמא הלך לעשות קניות בשוק אחרי העבודה, הדביק את אחד המוכרים בשוק ומשם הוירוס התחיל להתגלגל. 

 

מה שכן יש יותר ויותר סימנים שהסינים ניסו לטייח את התפרצות הוירוס במשך חודשים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם

@Transporter כנראה שמחפשים יותר ילדים. אני לא יודע, למשל, מה מדיניות הסריקה במשפחות בהן יש אדם אחד נגוע. אם מתחילים לסרוק את המשפחה יש סבירות גבוהה למצוא עוד חולים (או נשאים), וחלק מהם יהיו ילדים. יתכן גם שמדובר בשינוי באוכלוסיות החולות. ההתפרצות בשבועיים - שלושה האחרונים היא בקרב חרדים וערבים, ויתכן שהדמוגרפיה משחקת כאן תפקיד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

הדיבור הוא לא על הפצה מכוונת או נשק ביולוגי שיצא מכלל שליטה או קשקוש אחר. המעבדה ביצעה ניסיונים שבדקו יכולת קפיצה של וירוס מעטלפים ליונקים. ייתכן מאוד שאחד העובדים נדבק בעקבות רשלנות מקצועית והתחיל להדביק אחרים. לדוגמא הלך לעשות קניות בשוק אחרי העבודה, הדביק את אחד המוכרים בשוק ומשם הוירוס התחיל להתגלגל. 

 

מה שכן יש יותר ויותר סימנים שהסינים ניסו לטייח את התפרצות הוירוס. זוכרים את הציוד הרפואי שסינים מכרו לכל העולם? מסתבר שהוא פגום. תחילה בריטים זרקו את המטושים. עכשיו הם זורקים את מכונות ההנשמה מסתבר שהן לא שוות כלום. 

 

זה מה שטענתי פה כבר לפני חודש בשרשור. שמדובר כנראה בטעות אנוש במהלך מחקר שזלגה  מהמעבדה באופן לא מכוון. 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 9 דקות, Transporter כתב:

אני לא מבין את זה
כשנדבקו 700 ביום אמרו שילדים לא נדבקים. רוב ה 700 אינם ילדים.

כשעומדים לפתוח בתי ספר ונדבקים רק 100 ביום
פתאום הילדים תופסים את כל הסטטיסטיקה

איך אנחנו אמורים להאמין לנתונים האלה?

ככל שיש אבסולוטית יותר חולים, יודעים יותר. ככל שחוקרים את הוירוס יותר, כנראה יודעים יותר טוב.

אף אחד לא מנסה לעבוד עליך. פשוט הרבה דברים נכתבים על סמך מידע חלקי, או ספקולציות. יש גם משתנים נוספים, כמו זה שלפני חודש עוד היו יחסית הרבה אנשים שהיו בחול לפני. והיום הכל כבר יותר מבודד בתוך הערים, שכונות, משפחות.

בגלל זה בדיוק את האקסלים המפורסמים מפה אפשר בעיקר להדפיס על נייר טואלט.

 

 

לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

הדיבור הוא לא על הפצה מכוונת או נשק ביולוגי שיצא מכלל שליטה או קשקוש אחר. לפי הכתבה המעבדה ביצעה ניסיונים שבדקו יכולת קפיצה של וירוסים מעטלפים ליונקים. ייתכן מאוד שאחד העובדים נדבק בעקבות רשלנות מקצועית והתחיל להדביק אחרים. לדוגמא הלך לעשות קניות בשוק אחרי העבודה, הדביק את אחד המוכרים בשוק ומשם הוירוס התחיל להתגלגל. 

 

מה שכן יש יותר ויותר סימנים שהסינים ניסו לטייח את התפרצות הוירוס במשך חודשים.

בלי קשר לסין, זה מעלה שאלות על גבולות ובטיחות המדע.

ולגבי סין - כן, אין ספק שמסורת ה-"אסור שידעו" היא חרא גדול, גם בגרסה הסובייטיבית וגם זו הסינית.

לא שבמשטרים מערביים זה לא קיים, אבל בכל זאת, לא ברמת צ'נרוביל או זה.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

בסין זה נקרא face. תמיד חייבים להראות במיוחד כלפי חוץ שהכל מדהים ומושלם. בנוסף יש את עניין הישרדות המפלגה. 

 

תשמע זה עבד אפילו כאן בפורום יש אנשים שמשוכנעים שבסין מתו רק 4,000 בני אדם, נדבקו 80,000 ומאז יש 2-3 נדבקים חדשים ביום. ברור שסוגרים עיר כמו חרבין עם אוכלוסיה של 10 מיליון בני אדם בגלל 2-3 נדבקים ביום. ברור.. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

סדר הארועים, כפי שדווח בפרסום רשמי (בעיתון מדעי) בסוף פברואר:

 

מקרה ראשון בסביבות 8 בדצמבר.

מציאת קשר לשוק הרטוב - 29 בדצמבר (לאחר כ-40-50 מקרים) 40-50 מקרים)

הכרזת התפרצות - 31 בדצבר.

הכרזת מצב חרום רפואי מדרגה שניה - 6 בינואר ב-15 בינואר הוכרז מצב חרום מדרגה ראשונה.

זהוי וירוס הקורונה כגורם המחלה - 8 בינואר.

תחילת אספקת חומרים לבדיקה - 9 בינואר.

שלב ראשון בסגר על ווהאן - 16 בינואר.

 

מעניין שהמקרים הראשונים לא קושרו לשוק הרטוב, אחרי כן תקופה בה מרבית  המקרים קשורים אליו ובהמשך הופכים למיעוט עד שנעלמים  כשבועיים אחרי סגירת השוק. יתכן שממצא זה רומז לכך שהנגיף הגיע לשוק ממקום חיצוני אבל ההפצה המסיבית הראשונה היתה בו. לסינים פתרונים.

 

אני מניח שיש למעצמות המערב יכולת לוודא לפחות חלק מהתאריכים, למשל מתי הוכרזו מצבי החרום ושלבי הסגר, ולקבוע האם הסינים דוברי אמת או משקרים מבחינת לוח הזמנים.

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 שעות, EliC25 כתב:

חם מעכשיו:

20 בני נוער בני 17-16 יושבים בחצר של השכנים, מעבר לרעש הבלתי נסבל שהם עושים, לאף אחד מהם כמובן אין מסיכה... במה זה שונה ממסיבה? או אפילו תפילה? לא יודע.

 

מוסיף עדכון משלי שבמגרש השכונתי היו קרוב ל-50 אנשים (אם ספרתי בסדר), חלק שיחקו כדורגל, חלק נחו ביציעים, ועוד חלק סתם צפו. הכל צפוף, ומיותר לציין שמסכה אחת לא ראיתי.

איפה זה ואיפה הריחוק החברתי?

 

מה שכן, די מהר הגיעה ניידת משטרה ופיזרה את כולם. אבל הם שוב חזרו אחרי זמן קצר. לולז.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם
בלי קשר לסין, זה מעלה שאלות על גבולות ובטיחות המדע.
ולגבי סין - כן, אין ספק שמסורת ה-"אסור שידעו" היא חרא גדול, גם בגרסה הסובייטיבית וגם זו הסינית.
לא שבמשטרים מערביים זה לא קיים, אבל בכל זאת, לא ברמת צ'נרוביל או זה.
 

עדיין לא מבין
כשהיו כאן 700 נדבקים ביום
לא נדבקו ילדים, אף אחד לא היה מוטרד מהם

כשיש 100 נדבקים ביום, פתאום 40% מהם ילדים?
היו פה 15000 חולים ולא דיברו מילה על ילדים

היום כשצריך לפתוח בתי ספר נזכרו בהם? באמת נו




Sent from my SM-G975F using Tapatalk

סדר הארועים, כפי שדווח בפרסום רשמי (בעיתון מדעי) בסוף פברואר:
 
מקרה ראשון בסביבות 8 בדצמבר.
מציאת קשר לשוק הרטוב - 29 בדצמבר (לאחר כ-40-50 מקרים) 40-50 מקרים)
הכרזת התפרצות - 31 בדצבר.
הכרזת מצב חרום רפואי מדרגה שניה - 6 בינואר ב-15 בינואר הוכרז מצב חרום מדרגה ראשונה.
זהוי וירוס הקורונה כגורם המחלה - 8 בינואר.
תחילת אספקת חומרים לבדיקה - 9 בינואר.
שלב ראשון בסגר על ווהאן - 16 בינואר.
 
מעניין שהמקרים הראשונים לא קושרו לשוק הרטוב, אחרי כן תקופה בה מרבית  המקרים קשורים אליו ובהמשך הופכים למיעוט עד שנעלמים  כשבועיים אחרי סגירת השוק. יתכן שממצא זה רומז לכך שהנגיף הגיע לשוק ממקום חיצוני אבל ההפצה המסיבית הראשונה היתה בו. לסינים פתרונים.
 
אני מניח שיש למעצמות המערב יכולת לוודא לפחות חלק מהתאריכים, למשל מתי הוכרזו מצבי החרום ושלבי הסגר, ולקבוע האם הסינים דוברי אמת או משקרים מבחינת לוח הזמנים.
 
תסתכל טוב על התאריכים.
רק לקראת סוף פברואר אסרו כניסה לארץ מסין!

רק אחרי שההוא מהפיראט האדום הדביק חנות שלמה נזכרו לאסור גם איטליה

למה תמיד בדיעבד?
לא היה ברור מה יקרה אם יכנס לכאן בנאדם שבא ממדינה שהייתה בה התפרצות?
צריך לראות הדבקה כדי להאמין?



Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

כשטראמף דיבר על איסור כניסה מסין כבר מינואר, בניו יורק לעגו לו, ראש עיריית ניו יורק, וראש אגף הבריאות של ניו יורק והצמרת הדמוקרטית במדינה דחפו באנשים  לחגוג את ראש השנה הסיני (ניחוש שלי שזה היה הsuperspreader שגרם לעיר להתנתק משאר המדינה מבחינת הדבקה ומתים), וקראו לביטויי טראמף "גזענות".

מי שרואה פוקס או ישראל היום לא יראה התרכזות בשטויות של טראמף, מצד שני מי שרואה את CNN וYNET לא ישמע על ההתנהלות הבזיונית של הצמרת הדמוקרטית במדינה.

העולם לא שחור ולבן ואין הבדל משמעותי בין המדיניות של שני הצדדים (כמו בישראל), הימים של מנהיגים דגולים עם אג'נדות אידאולוגיות שדוחפות שינוי גדול כמו JFK ורייגן, עברו, היום זה בירוקרטיה מסואבת שמניעה את עצמה באיטיות ועושה 90% אותו הדבר.

 

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

עדיין לא מבין
כשהיו כאן 700 נדבקים ביום
לא נדבקו ילדים, אף אחד לא היה מוטרד מהם

נתתי הסברים אפשריים:

מזל. נדבקים שהגיעו מחול. ערים שונות שבהן היו חולים - בזמן האחרון יש יותר חולים בבני ברק, ירושלים וערים אחרות בהן יש יותר ילדים.

בטח יש הסברים נוספים.

אי אפשר להסיק הרבה ממספרים נמוכים. 🤷‍♂️

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
נתתי הסברים אפשריים:
מזל. נדבקים שהגיעו מחול. ערים שונות שבהן היו חולים - בזמן האחרון יש יותר חולים בבני ברק, ירושלים וערים אחרות בהן יש יותר ילדים.
בטח יש הסברים נוספים.
אי אפשר להסיק הרבה ממספרים נמוכים. [emoji2369]
כשהיו 15.000 נדבקים
לא היו להם ילדים? אחיינים? שכנים?

עכשיו כשיש 7000 מחלימים
"פתאום" הילדים נחשפו לחולים ונדבקו?
נשמע בולשיט

כנראה מתןך 10.000 בדיקות בדקו 8000 ילדים
נשמע סופר פייק ניוז
במיוחד כשנזכרים בזה יום לפני החזרה ללימודים

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

פורסם

קראת יותר מדי פוסטים של קורולה.

בעולם האמיתי, לא הזה ב-Excel Files, יש המון נעלמים, ורובינו, אולי כולנו, לא יודעים בערך דבר על המגפה.

אבל אתה יכול לחשוב מה שאתה רוצה..

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

סגירת הכניסה למי ששהה בסין ב-14 הימים האחרונים ואינו אזרח או תושב ישראל נעשתה ב-2.2.20, ובמקביל חויבו השבים בבידוד ביתי 14 יום. מדינות נוספות צורפו לרשימה במהלך חודש פברואר כגון דרום קוריאה, יפאן ואיטליה, עד לדרישה לבידוד כל השבים ארצה החל ב-13.3.20 (היה איזה עיכוב שיש המיחסים לחשש מתגובתו של טראמפ אם הדרישה תחול על המגיעים מארה"ב).

 

חוץ מזה, טרנספורטר, קרא איזה פוסט שלי מלפני שעתיים שלוש, עם הסבר אפשרי לשינוי בגלל התפשטות המגיפה לערים וכפרים עם אוכלוסיות מרובות ילדים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 29 דקות, Transporter כתב:

כשהיו 15.000 נדבקים
לא היו להם ילדים? אחיינים? שכנים?

עכשיו כשיש 7000 מחלימים
"פתאום" הילדים נחשפו לחולים ונדבקו?
נשמע בולשיט

כנראה מתןך 10.000 בדיקות בדקו 8000 ילדים
נשמע סופר פייק ניוז
במיוחד כשנזכרים בזה יום לפני החזרה ללימודים

Sent from my SM-G975F using Tapatalk
 


מדובר במשפחות חרדיות וערביות, להן כמות ילדים מאוד גדולה בכל משפחה. יש לך אבא אחד שמביא את זה מבית מדרש ומדביק את 8-10 הילדים שלו. מכיוון שעכשיו בודקים הרבה יותר בקלות אז בודקיח את כל המשפחה. ההנחה לפני כמה שבועות כשהיה מיעוט בדיקות וחומרים הייתה שאם אחד ההורים/ילדים חולה אז כל המשפחה כנראה חולה...

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...