Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אין לך מושג בכמה חולי קורונה אתה פוגש על בסיס יומיומי. היום החקירות האפידמיולוגיות כבר לא מתפרסמות באופן מסודר, ולפחות הניסיון האישי שלי הוא שאפליקצית "המגן" לא פועלת כראוי.

 

@Benor השוואה מבחינת מה? הקורונה יותר מדבק ויותר קטלני מהשפעת. גם "שפעת עונתית" אינה מחלה אחת, בכל עונה יש 3-4 זני שפעת, מי מהם יותר קטלני ומי פחות. ודרך אגב, אין מחקרים של חצי שנה כיוון שהמחלה מוכרת לעולם פחות מ-5 חודשים (ותוריד מזה קרוב לחודשיים שבהן המחלה היתה מוגבלת לסין, יצאה לאירופה ולארה"ב לקראת סוף ינואר).

 

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

החלמה, תמותה, הידבקות, סיבוכים וכד'.

אני לא מתמצא כך שאני אפילו לא יכול להגיד מה צריך או ניתן להשוות.

מעניין אם נראה בשנה הבאה פחות מקרי חולי עקב הבידוד הזה ולאו דווקא של וירוס הקורונה.

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם

בוא נראה קודם מה יקרה עם אמצעי הבידוד. בינתיים אני רואה אותם הולכים ופוחתים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 29 דקות, vladclar כתב:

איזו הפתעה - חולה קורונה היה באיקאה לפני ערב יום הזכרון.
הרגיש לא טוב אבל בכל זאת הלך לשם.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723442,00.html?utm_source=ynet.app.android&utm_term=5723442&utm_campaign=general&utm_medium=social

כמובן, חרדי.

יש לזה מילה מתאימה אחרת, חוץ מ"פיגוע"?

לא נורא, הפעם ליצמן בטוח ידאג שהמשיח יבוא.

 

אגב, לא רק בארץ. בארה"ב המשטרה פזרה הלוויה חרדית בניו יורק, בה השתתפו מאות בני אדם. אלפי החולים בשכונה לא מפריעים להם, מסתבר.

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

עזבו איקאה, זה ממש בקטן, סתם הכתב נדבק לזה כי היה על זה סיפור בתקשורת.

כנסו להודעות של משרד הבריאות, תעברו סתם על ההודעות מהיום, זה לא מה שהיה לפני שבועיים.

לפני שבועיים החקירות היו מגלות מעט מקומות, היום יש קורולציה גבוה בין הנדבקים החדשים לאלו שמסתובבים הרבה.

חניות מכולת, סופרים , הום סנטר, עובד/רופא במחלקה האורטופדית בכפר סבא, נחמד להראות שחרדי מירושלים הסתובב באיקאה.

הבעיה היא לא מי שנדבק ממנו , כי עברו רק 4 ימים , רובם עדיין לא מדבקים וכנראה ישמעו על איקאה בתקשרות, אז השרשרת הזאת תעצור,

אבל מי שנדבק בהום סנטר לא יודע על זה.

 

שים לב לעובד של רמי לוי בירושלים, כל יום הוא היה בסניף מ 6:00 עד 17:00 , עד יום שני ה 27/4 .

הגיע ב 6:00 בבוקר... ומה קרה ב 9:00 ? הודיעו לו שהוא חולה?

הוא קרס ? התמוטט?  כי החקירה שלו הסתיימה ב 28/4 ופורסמה.

העיקר איקאה .. לדעתי העובד של רמי לוי הדביק הרבה יותר מאשר הלקוח באיקאה.

 

https://www.gov.il/he/departments/news/?OfficeId=104cb0f4-d65a-4692-b590-94af928c19c0&limit=10&topic=3ef9cac8-a1a9-4352-91d4-860efd3b720d&subTopic=492c26db-9cfc-4e2e-9bc1-bac8aec81441&limit=10&topic=3ef9cac8-a1a9-4352-91d4-860efd3b720d&utm_source=go.gov.il&utm_medium=referral&skip=0

 

 

image.png.34bf52de1f8ad73f24965bcd92df900f.png

image.png.fdf7f83992dcde4714b04cb7a13737ef.png

image.png.eb97b98b310de03d3a4d475669a9c1d0.png

 

image.png.e18608ed342fd9c0eb954a5abf3e9a99.png

 

 

image.png.a4cefbc5662d51faae16e91cfb975df0.png

image.png.2adc58c66fcec69911bceda5eb10d1a0.png

 

 

 

 

 

 

פורסם

בגלל זה אני מקפיד על מסיכה בכל יציאה מהבית (חוץ מספורט, אז אני מתרחק מאנשים ועוטה אותה אם אני נאלץ להתקרב) ובעבודה עם קהל גם כפפות ומגן פנים. 

 

דרך אגב, אם מישהו מכם משתמש במסיכה עם שסתום שישים אותה מהר בפח. המסיכות האלה לא מגנות על הסביבה, וזו המטרה העיקרית של מסיכות. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 38 דקות, Benor כתב:

החלמה, תמותה, הידבקות, סיבוכים וכד'.

אני לא מתמצא כך שאני אפילו לא יכול להגיד מה צריך או ניתן להשוות.

מעניין אם נראה בשנה הבאה פחות מקרי חולי עקב הבידוד הזה ולאו דווקא של וירוס הקורונה.

 

בארץ קשה להגיד כי עדיין לא הייתה תמותה גדולה מהקורונה, אבל מדובר באותם לקוחות לשתי המחלות.

ולכן אם הקורונה תיקח את חלקה עכשיו , אז ברור שבשנים הבאות התמותה מ"השפעת" תהיה נמוכה יותר, כי יהיו פחות לקוחות פוטנציאלים.

יש גרפים של משרד הבריאות לגבי שפעת, אבל הם דומים לגרפים הסינים, כל אחד שמת בגלל השפעת תייגו אותו כמת ממשהו אחר.

דלקת ריאות , סרטן, מחלת לב, הכל רק לא שפעת. 

זה גרף התמותה הכללי בישראל ב-3 שנים האחרונות - כ-700 אנשים בשבוע בקיץ, עלייה קטנה בחורף למעל 1000 איש בשבוע. 

אתה יכול להניח שמחלות החורף מוסיפות 300 איש בשבוע בתקופת החורף.

אם תבדוק את התמותה מדלקת ריאות ,  בקיץ זה 9% מהמתים 63 בממוצע מתים בקיץ מדלקת ריאות כל שבוע.

ובחורף עולים ל 16% שזה 160 איש בשבוע מדלקת ריאות.  

 

image.png.5b0b09b608dcc79dba82248448d5e380.png

 

פורסם

אפשר לדבר בלי הפסקה על כמה זה גרוע לפתוח לימודים ואירועים ומלונות

אבל כל עוד אנשים זבל כאלה

וכל עוד הם לא עומדים לדין

שום דבר לא יעצר

חולה קורונה ביקר בסניף איקאה ראשל"צ 

 

לפי גורם במערכת הבריאות ששוחח עם ynet, האיש - צעיר מירושלים - "ידע שהוא בעל סימפטומים והגיע בכל מקרה".

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723442,00.html

לפני כשעה, vladclar כתב:

איזו הפתעה - חולה קורונה היה באיקאה לפני ערב יום הזכרון.
הרגיש לא טוב אבל בכל זאת הלך לשם.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723442,00.html?utm_source=ynet.app.android&utm_term=5723442&utm_campaign=general&utm_medium=social

 

כשיחקרו את הטיפול של הממשלה בנגיף

כדאי שישאלו למה אף אחד לא חשב להעמיד לדין את אותם אנשים

זה הרבה יותר חשוב מדוח של 500 שקל למי שהתרחק 800 מטר במקום 500 מטר

או ישב בפארק לבד

או גלש בים לבד

להעמיד לדין ולתת מאסר בפועל

אני לא מבין למי מחכים ? שרק בגלל המקרים האלה יהיה פה גל שני ואז יאשימו את איקאה? את המכוני כושר?

פורסם

יש סעיפים מתאימים בחוק. אבל בוא נראה מישהו מפעיל אותם, ובודאי נגד מישהו מאנ"ש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 17 דקות, Transporter כתב:

אפשר לדבר בלי הפסקה על כמה זה גרוע לפתוח לימודים ואירועים ומלונות

אבל כל עוד אנשים זבל כאלה

וכל עוד הם לא עומדים לדין

שום דבר לא יעצר

חולה קורונה ביקר בסניף איקאה ראשל"צ 

 

לפי גורם במערכת הבריאות ששוחח עם ynet, האיש - צעיר מירושלים - "ידע שהוא בעל סימפטומים והגיע בכל מקרה".

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723442,00.html

 

כשיחקרו את הטיפול של הממשלה בנגיף

כדאי שישאלו למה אף אחד לא חשב להעמיד לדין את אותם אנשים

זה הרבה יותר חשוב מדוח של 500 שקל למי שהתרחק 800 מטר במקום 500 מטר

או ישב בפארק לבד

או גלש בים לבד

להעמיד לדין ולתת מאסר בפועל

אני לא מבין למי מחכים ? שרק בגלל המקרים האלה יהיה פה גל שני ואז יאשימו את איקאה? את המכוני כושר?

ההתמרמרות הזאת וההסתכלות על התנהגותם של 10 מליון אנשים לא תוביל לשום מקום, אתמוך היה בן אדם שהעדיף לקבל 10 כדורים במקום להישמע להוראות שוטר.

אנחנו חודש וחצי בסגר, האם נמשיך בסגר כי אי אפשר לשלוט על 10 מליון אנשים? יהיה גל שני, אין לי צל של ספק בזה, והוא יהיה בין אם נשב בסגר או לא, הסגר לא יכול להימשך, חייבים לחפש פתרונות חלופיים, וחייבים לתקן אצל אנשים את הרושם שמוות ומחלות זה דבר שאפשר להימנע ממנו.

אין מנוס מהגנה על אוכלוסיות סיכון ופתיחת המשק, וכל אחד שיעשה את מה שהוא רואה לנכון להגנה עצמית. ואחרי כמה שבועות, לפי ההתפתחות, לפתוח גם את שערי המדינה.

פורסם
לפני 8 דקות, khalil כתב:

חייבים לחפש פתרונות חלופיים,

הפתרונות קיימים.

אבל קשה לסמוך על אנשים, במיוחד אחרי שיש דוגמא אחרי דוגמא של מטומטמים שממשיכים עם החרא הזה של להדביק אחרים. כי כמובן שקשה להישאר בבית.

אני גם לא חושב שזה קשור לעונה, אלא לגישה של חלק מהאוכלוסיה.

 

איך נאמר? תיאורתית יש לנו מיליונים - מעשית יש לנו שתי זונות בבית?

אותו דבר פה, תיאורתית מאוד קל לבלום את הוירוס - מעשית...

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

אף אחד לא רוצה להמשיך את הסגר.

אבל אצל כל אחד צריכה להיות אחריות מינימלית כאשר הוא מרגיש שהוא חולה עם תסמינים של קורונה.

אם אין אחריות אישית - כן צריך להפעיל עונשים אמיתיים.

כבר שמעתי ששוקלים לבטל את הדוחות/ להפחית את העונשים למפרי הנחיות משרד הבריאות ( הנשיא מהרהר בנושא ).

עכשיו? לא כאשר הכל יהיה מאחורינו?

ממש חכם...

 

אין שום קשר או אנלוגיה לארוע אתמול של תקיפת שוטר ו 10 כדורים- שם זה כשל אחר של מערכת הבריאות ( משום מה התוקף שוחרר מבית חולים פסיכיאטרי לפני חצי שנה, על הראש של משפחתו, שבעצמם הזמינו את המשטרה).

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אבל אין, אנשים הם לא רובוטים, ויש אנשים לא מתחשבים, זאת עובדה שאתה ואני חייבים להכיר בה, וככל שאתה מתבגר אתה מבין כמה אי אפשר לשלוט בה.

האם הקורונה (שלרוב המוחלט של האוכלוסיה הרבה פחות משמעותית משפעת, אבל לחלק קטן היא קטלנית פי 10) היא הצדקה לסגור אנשים כי יש אלפית מהאוכלוסיה שלא בא לה להישמע להוראות? אנחנו לא עושים את זה בשום תחום של החיים.

 

פורסם

אני נגד להמשיך לסגור אנשים בבית.

אבל מי שמרגיש חולה, יודע שיש לו תסמינים ועדיין הולך למקום ציבורי, מתקרב לאנשים, נכנס איתם למקומות סגורים - חייב לקבל על הראש.

וזה דווקא בגלל שאף אחד לא רובוט.

וכן אני מכיר ורואה אנשים לא מתחשבים מספיק שנים.

עכשיו יש לי סיבה טובה לבקש ממי שעומד מאחורי בתור לא לנשוף לי בעורף.

 

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ואנשים לא אמוריפם לחסום כבישים ולהפריע לתנועה, לא אמורים ללכלך מקומות ציבוריים, לא אמורים לסכן חיי אחרים בנהיגה מסוכנת, אבל זה תמיד היה ותמיד יהיה, לחשוב שבגלל הקורונה אנשי השוקולד מהטיסה, או ההוא שהתעטש על המפקחים או הצעירים שעושים חרקות מתחת למשרד שלי ומורידים עמודי תאורה מדי פעם יהפכו לאנשים אחראיים, היא לא הנחה טובה לבסס עליה אורח חיי החברה לעתיד.

×
×
  • תוכן חדש...