Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 26 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

שאלה טובה. השקט שיש סביבו מאוד לא אופייני לצפון קוריאה. או שהוא מת או שהוא בתרדמת או שהייתה הפיכה פנימית או שהוא סתם מתאושש מניתוח והתקשורת הצפון קוריאנית לא רוצה להראות אותו לא "בשיאו".  קשה לדעת. אבל השקט מאוד, מאוד, מאוד חריג. 

 

 

אני יודע שאנחנו חוזרים על זה בערך בפעם ה-1,000 אבל הנתונים הגיעו מסין ונמסרו למאגר הבינלאומי על ידי סינים. מי שלא גדל מאחורי מסך הברזל לא יכול להבין איך דברים עובדים במדינות מהסוג הזה. 

 

הוא ככל הנראה צמח עקב סיבוכים של ניתוח לב. 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

ניתוח לב בגיל 36?! איך זה קרה לפצצת אטום של בריאות וכושר גופני מהלכת על שתיים בשם קים ג'ונג און?!

 

Kim Jong-un was a 'heart attack waiting to happen' after ...

 

איפה הוא ואיפה ארנולד בגיל 36

 

69075_arnold-schwarzenegger-bodybuilding-wallpaper-sports-wallpapers_1299x1000

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 2
פורסם

אין להם תופרות בצ.קוריאה? מה נסגר עם המכנס הזה.

 

CHMGUY,עדיין למות בגיל 36 מעישון ואוכל זה מוגזם למטה.

קראתי שיש לו בעיות לב במשפחה,להעמיס עליהן שומן וניקוטין כנראה לא תרם יותר מידי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 5 דקות, David32 כתב:

תשלחו את זה לקים, זה יגמור אותו סופית.

 

אולי מלניה צריכה להתחיל לדאוג, יכול להיות שהיחסים בן צפון קוריאה לארה"ב יתחילו להתחמם בעידן של אחרי קים.

 

15878435139508_b.jpg

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, halperin96 כתב:

אין להם תופרות בצ.קוריאה? מה נסגר עם המכנס הזה.

 

CHMGUY,עדיין למות בגיל 36 מעישון ואוכל זה מוגזם למטה.

קראתי שיש לו בעיות לב במשפחה,להעמיס עליהן שומן וניקוטין כנראה לא תרם יותר מידי.

 

אולי אין מקום ל-quads. 

 

לפני 7 דקות, korola כתב:

 

אולי מלניה צריכה להתחיל לדאוג, יכול להיות שהיחסים בן צפון קוריאה לארה"ב יתחילו להתחמם בעידן של אחרי קים.

 

15878435139508_b.jpg

 

אין סיכוי בעולם. צפון קוריאנים בחיים לא יתנו לאישה לשלוט בהם. 

 

הימור שלי אחרי מותו של קים ג'ונג און סין מספחת את צפון קוריאה והופכת אותה ל-buffer zone ענק מול דרום קוריאה. סין בחיים לא תאפשר לחיילים אמריקאים לשבת על הגבול שלה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

אין סיכוי בעולם. צפון קוריאנים בחיים לא יתנו לאישה לשלוט בהם. 

 

א. גם פה אתה מומחה, בסדר.

ב. אנחנו מדברים על הצפון קוריאנים הרעבים שלא יתנו לאישה לשלוט בהם? אלה שלא מצליחים לחרבן את המכסת חרא שדורשים מהם כדי שיהיה דישון?

או שאנחנו מדברים על שפוטים של הממשל?

ג. לא יודע איזו סיבה יש לסין או לרוסיה או לאף מדינה אחרת רצון בעם/מדינה הזאת. זה כמו להוסיף לרכבת שלך קרון עם גלגלים שלא מסתובבים.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

רוסיה הפסיקה לסייע לצפון קוריאה אחרי התמוטטות ברית המועצות. סין מחזיקה את צפון קוריאה על מכונת הנשמה קרוב ל-30 שנה מכל מיני סיבות. אם שושלת קים מסתיימת סין תספח את הצפון קוריאה. הם לא יאפשרו לדרום קוריאה להתמזג עם הצפון. 

Just now, David32 כתב:

 

א. גם פה אתה מומחה, בסדר.

ב. אנחנו מדברים על הצפון קוריאנים הרעבים שלא יתנו לאישה לשלוט בהם? אלה שלא מצליחים לחרבן את המכסת חרא שדורשים מהם כדי שיהיה דישון?

או שאנחנו מדברים על שפוטים של הממשל?

ג. לא יודע איזו סיבה יש לסין או לרוסיה או לאף מדינה אחרת רצון בעם/מדינה הזאת. זה כמו להוסיף לרכבת שלך קרון עם גלגלים שלא מסתובבים.

 

לא אני אמרתי אלא מומחים לאזור. 

 

תתפלא, אבל יש אנשים שקוראים ומתעניינים. מה לעשות. 

פורסם
Just now, ChemGuy85 כתב:

רוסיה הפסיקה לסייע לצפון קוריאה אחרי התמוטטות ברית המועצות. סין מחזיקה את צפון קוריאה על מכונת הנשמה קרוב ל-30 שנה מכל מיני סיבות. אם שושלת קים מסתיימת סין תספח את הצפון קוריאה. הם לא יאפשרו לדרום קוריאה להתמזג עם הצפון. 


הדבר האחרון שהדרום קוריאנים רוצים זה להתמזג עם הצפון. הם אולי יכולים להגיד דברים שונים כלפי חוץ, אבל להתאחד עם צפון קוריאה זה בין הדברים האחרונים שהם רוצים שיקרה...

פורסם (נערך)

בדיוק. וגם אם ב-off chance דרום קוריאה באמת תראה הזדמנות היסטורית להתמזג עם הצפון סין לא תאפשר זאת. אין מצב שהם יתנו לחיילים אמריקאים לשבת 1000 ק"מ מבייג'ינג. no way. זה כמו שצבא איראן ישב על גבול רמת הגולן. בחיים לא יקרה. 

 

שנת 2020 שנה מרתקת ביותר. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

אני לא יודע מה הדרום קוריאנים רוצים, אבל כלכלית כנראה שיחוד גרמניה לפמני 30 שנה זו עסקת המאה לעמות איחוד הקוריאות. ההשקעה שם צריכה להיות עצומה. 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

איזו הפתעה - חולה קורונה היה באיקאה לפני ערב יום הזכרון.
הרגיש לא טוב אבל בכל זאת הלך לשם.
https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5723442,00.html?utm_source=ynet.app.android&utm_term=5723442&utm_campaign=general&utm_medium=social

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני שואל ברצינות.

עם כל הנתונים שיצאו בחצי השנה האחרונה,  יש מחקר שמשווה את הקורונה לשפעת העונתית הרגילה?

×
×
  • תוכן חדש...