Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא מאמין שמישהו יכול להוכיח האם הנגיף ברח ממעבדה או נוצר אקראית בשוק הרטוב. 

לגבי מספר הנדבקים החדשים כל יום, כבר רואים שהמשך הירידות נעצרו,  הייתה הרגשה שהולכים לרדת מתחת ל 100 נדבקים ביום.

אבל זה נראה שעצרנו מעל ה-100.  

אם תהיה פריצה מעל ה-200 אז השמיים הם הגבול,  האמת לא באמת מסבירים לציבור מה הקריטריון לחזור שלב אחורה.

וגם חבל שלא הגדירו שלבים במספרים , כך שלכל אחד היה ברור מה המשמעות עבור כל שלב. 

זה באמת קשה כל יום לבדוק מה מותר ומה אסור

  • אהבתי 2
פורסם (נערך)
לפני 14 דקות, Bob Ross כתב:

 

לא מבין אותי מה המטרה של אנשים להפוך את טראמפ לליצן חצר. הבנאדם פאקינג נשיא ארה"ב. נראה לכם שמגיעים למעמד הזה מתעלולי קרקס? 

הוא קיבל את המידע ישירות מסוכניות המודיעין שלו ( שאולי הכי נחשבות בעולם לצד ישראל)  , הוא לא יצא בהכרזה כזו ללא ביסוס משמעותי. 

מצחיק שאתה לא מאמין לטראמפ אבל משטר דיקטטורי סיני ששקרים זה דרך הפעולה שלו מהרגע שמאו תפס את השלטון   אתה כן.

 

אני גם לא מאמין להם.

מבחינתי העניין הזה עדיין לא ידוע.

מצטער שהרסתי לך את המצחיק.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Bob Ross כתב:

לא שהיה לי איזשהו ספק מהתחלה שהנגיף יצא ממעבדה בווהאן, וממש לא דרך שוק רטוב כמו שסין מנסה לגרום לכם להאמין, הנה עוד אישוש:

https://www.israelhayom.co.il/article/756647

 

 

 

כבר היה פה: 

 

לפני 14 שעות, David32 כתב:

קודם כול, אפשר להינות מהטקסט הנפלא של טראמפ:

 

שנית, גם אם הוא באמת מנסה לרמוז לזה (והוא לא ממש), זה לא שהוא בן אדם עם תדמית אמינה...

זה לא שטראמפ מעולם לא נתפס משקר...

 

לפני 18 דקות, Bob Ross כתב:

 

לא מבין אותי מה המטרה של אנשים להפוך את טראמפ לליצן חצר. הבנאדם פאקינג נשיא ארה"ב. נראה לכם שמגיעים למעמד הזה מתעלולי קרקס? 

 הוא לא יצא בהכרזה כזו ללא ביסוס משמעותי. 

 

 

אנשים לא הופכים אותו לליצן החצר, הוא עושה את זה מעולה בעצמו. 

כן יש שירשור שלם שמדסקסים בו האם הוא הגיע למעמד מתעלולי קרקס.

 

טראמפ אחושרמוטה יצא בהכרזה ללא ביסוס משמעותי, הוא ממש לא הנשיא הכי אמין של ארהב. הוא פולט מלא שטויות ושקרים.

ודי ברור שהוא לוקח את הקטע שהוירוס הגיע מסין ודוחף אותו חזק כדי לתקוף את סין.

 

 

לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

מבחינתי העניין הזה עדיין לא ידוע.

לא חסר רופאים וחוקרים שטוענים שזה לא וירוס שהונדס במעבדה. 

 

די איך אנחנו חוזרים חודשיים אחורה כול הזמן.

רק שפעת

נגיף שהונדס בסין

 

נו באמת.

 

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

חם מעכשיו:

20 בני נוער בני 17-16 יושבים בחצר של השכנים, מעבר לרעש הבלתי נסבל שהם עושים, לאף אחד מהם כמובן אין מסיכה... במה זה שונה ממסיבה? או אפילו תפילה? לא יודע.

פורסם (נערך)

תפילה מותר עד 19 במקום פתוח, אם תגיע משטרה והם יגידו שהם מתפללים לאל קורונה, לא יכולים לתת להם דוח.

או שיגידו שהם עושים ספורט בזוגות בגלל זה הם בלי מסכות 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני כשעה, korola כתב:

אני לא מאמין שמישהו יכול להוכיח האם הנגיף ברח ממעבדה או נוצר אקראית בשוק הרטוב. 

לגבי מספר הנדבקים החדשים כל יום, כבר רואים שהמשך הירידות נעצרו,  הייתה הרגשה שהולכים לרדת מתחת ל 100 נדבקים ביום.

אבל זה נראה שעצרנו מעל ה-100.  

אם תהיה פריצה מעל ה-200 אז השמיים הם הגבול,  האמת לא באמת מסבירים לציבור מה הקריטריון לחזור שלב אחורה.

וגם חבל שלא הגדירו שלבים במספרים , כך שלכל אחד היה ברור מה המשמעות עבור כל שלב. 

זה באמת קשה כל יום לבדוק מה מותר ומה אסור

 

לוקח זמן

יש עכשיו בלאגן בירושלים והולכים לעשות שם סגר שוב

אין הוכחה שמי שתוקע את הירידה זה קהל מאשקלון או ראשון או גבעתיים שהיו באיקאה או בחנויות ברחוב

 

אני מאמין שדווקא הקהל הזה לא יגרום לבלאגן

פורסם

לנו אין שום הוכחה לכלום, אבל במשרד הבריאות הם רואים את כל הנתונים המלאים.

הבעיה היא כפולה, כי מי שהולך להידבק עכשיו זה בעיקר אלו שמשתוללים, יוצאים , מבלים , מסתובבים חופשי .

ועוד 10 ימים אלו יהיו בדיוק מי שידביקו  - אלו שמשתוללים, יוצאים , מבלים ומסתובבים חופשי חופשי.

 

אכן ימים מעניינים לפנינו,  בנתיים ראית שלא כולם רצים לפתוח את בתי הספר.

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, korola כתב:

לנו אין שום הוכחה לכלום, אבל במשרד הבריאות הם רואים את כל הנתונים המלאים.

הבעיה היא כפולה, כי מי שהולך להידבק עכשיו זה בעיקר אלו שמשתוללים, יוצאים , מבלים , מסתובבים חופשי .

ועוד 10 ימים אלו יהיו בדיוק מי שידביקו  - אלו שמשתוללים, יוצאים , מבלים ומסתובבים חופשי חופשי.

 

אכן ימים מעניינים לפנינו,  בנתיים ראית שלא כולם רצים לפתוח את בתי הספר.

 

אבל הם כותבים לך איפה יש הדבקות קיצוניות ורוצים סגר

ואיפה ירדו ההדבקות ל 0

אולי זה ישתנה בימים הקרובים

אבל זה ברור שלא נשאר על אותם מספרים אם כולם יוצאים מהבית

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

לא ברור .. אתם חושבים שיש לכם יותר גישה למידע מודיעני מנשיא המעצמה הגדולה בעולם? אתם באמת חושבים שאתם יודעים יותר ממנו? 

הסלידה שלכם מטראמפ מוציאה ממכם את ההגיון הבריא. אם הוא יצא בהכרזה כזו ובאותה נשימה אמר שהוא מסתמך על מה שסוכניות המודיעין בארצו אמרו לו, אז הוא לא ישקר. הוא לא יעשה צחוק מסוכניות הביון בארצו.

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)

הסלידה מטרמפ נובעת מהשטויות שהוא פולט כל העת. סיפור הכלורוקס וסיפור הכלורוקוין ועוד עשרות ומאות פליטות מסוג זה ה-3 השנים האחרונות.

 

דרך אגב, לגבי הקונספירציה שהוירוס מסתובב כבר הרבה חודשים: אתמול פורסם מחקר מעניין מסיאטל, וושניגטון. לקחו משטחים שנלקחו לבירור נגיפי מערכת הנשימה העליונה בין 1.1.20 ל-9.3.20 - חיפשו בעיקר נגיפי שפעת, אבל אחר כך לקחו את הדגימות ובדקו ל-SARS-CoV-2. הפלא ופלא - הדגימה היובית הראשונה היתה ב-24.2.. ולא לשכוח מדובר באיזור הראשון בארה"ב בו נמצא הנגיף. אז מי שמספר שהנגיף מסתובב כבר חודשי - הדבר נבדק, והנה התוצאה. הנגיף לא נמצא בדגימות מלפני סוף פברואר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)

לכל אחד יש פליטות פה. גם לנשיאים קודמים היו. פשוט עם טראמפ זה נהייה  מאוד in להיות נגדו. אם אתה יוצא נגד טראמפ אתה משדר לסביבה שאתה איטיליגנט ונאור , גם כאן על גבי הפורום. אבל אם אתה איתו אתה אוטומטית  רד נק ימני בור וגזען.

אנשים שכחו כמה התקשורת חיבקה אותו כל השנים כטייקון חביב על הסלב ואושייות הוליווד, אבל ברגע שנכנס לפוליטיקה כנציג המפלגה הרפובליקנית, שהיא נגד זו הליברלית שמייצגת  את רוב אנשי התקשורת בניו יורק ובלוס אנגלס, התקשורת כמובן התהפכה עליו וסימנה אותו כמטרה.

 

 אבל אם תשאל אנשים למה הוא נשיא רע, אף אחד לא יצליח להצביע לך על משהו קונקרטי.

לו זו אף זו, הוא נשיא סה"כ טוב מאוד -

הכלכלה בארה"ב במצב הרבה יותר טוב ממה שממשל אובמה השאיר אחריו.

ההרתעה של ארה"ב חזרה וחזקה מאי פעם.

הצליח להרגיע את הרוחות בצפון קוריאה וגרם לפגישה היסטורית עם קינג גונג און שאף אחד לא האמין שיצליח לארגן.

החזיר את הסנקציות על איראן, והחמיר אותם.

החזיר הרבה עבודות שיצאו מתחומי ארה"ב חזרה אליה.

הגיע להסכם סחר עם סין לאחר שזו ניצלה את ארה"ב ופגעה לה בכלכלה במשך שנים

שאמשיך?

אנשים פשוט מאוד מושפעים מהרעל שהתקשורת זרקה עליו מהרגע הראשון. כי כלכם צרכני תקשורת ואתם מאוד מושפעים ממנה. אתם שוכחים שהתקשורת רחוקה מלהיות אובייקטיבית.

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם

תשמע, נראה לי שאין על מה לדון אתך. אני מדבר רק על השטויות שהוא פלט בשבוע האחרון. אבלאם תלךל-3 שנות כהונתו תראה הרבה כאלה, תראה חוסר יכולת לנהל כוורת של יועצים ושרים, ותראה דווקא החלשות של ארה"ב בגלל הרצון להתכנס לתוך עצמה ולא להיותמעורבת בעולם. בינתיים פוטין עושה ממנו קרקס.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, sperial כתב:

תשמע, נראה לי שאין על מה לדון אתך. אני מדבר רק על השטויות שהוא פלט בשבוע האחרון. אבלאם תלךל-3 שנות כהונתו תראה הרבה כאלה, תראה חוסר יכולת לנהל כוורת של יועצים ושרים, ותראה דווקא החלשות של ארה"ב בגלל הרצון להתכנס לתוך עצמה ולא להיותמעורבת בעולם. בינתיים פוטין עושה ממנו קרקס.

 

אינני רואה החלשות אלא להפך. אנשים שוכחים מה היה מצב ההרתעה של ארה"ב בממשל אובמה - 

איראן תחת הסכם הגרעין הרגישה הרבה יותר חופש פעולה לבצע התרסות נגד ישראל וארה"ב.

צפון קוריאה הייתה מבצעת התרסות נגד שכנתה מדרום וניסווי טילים חדשות לבקרים.

רוסיה פתחה בשתי מלחמות מול גאורגיה ואוקראינה,. המתח שששרר בין רוסיה   לאירופה ונאטו  היה מאוד מאוד גבוה בתקופת אובמה.

האביב הערבי שיצא משליטה  כי לא היתה מעצמה אחראית  בבית הלבן שתעשה סדר, אם כבר אתה מדבר על חוסר התערבות וכינוס מעצמה בתוך עצמה.

 

מאז שטראמפ נכנס לשלטון, כל ההמדינות הללו הורידו פרופיל.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, sperial כתב:

תשמע, נראה לי שאין על מה לדון אתך. אני מדבר רק על השטויות שהוא פלט בשבוע האחרון. אבלאם תלךל-3 שנות כהונתו תראה הרבה כאלה, תראה חוסר יכולת לנהל כוורת של יועצים ושרים, ותראה דווקא החלשות של ארה"ב בגלל הרצון להתכנס לתוך עצמה ולא להיותמעורבת בעולם. בינתיים פוטין עושה ממנו קרקס.

 

כי לרקוד לצלילי החליל האיראני, להתפשר על הסכם חלש רק בשביל לסמן V ולנטוש את בעלי הברית של ארצות הברית במזרח התיכון שידר המון עוצמה והרתעה. 

 

אפשר להתווכח כמה טראמפ טוב לציבור האמריקאי, אבל מנקודת מבט ישראלית טראמפ טוב פי כמה וכמה בהשוואה לאובמה. 

 

מזל שלנו שאמריקאים היו מספיק מטומטמים בשביל להעמיד מועמד דמוקרטי בן 77 סינלי שמתבלבל בין אשתו ואחותו בשידור חי לנשיאות ארה"ב. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
  • מצחיק 2
  • מעניין 1
×
×
  • תוכן חדש...