Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 דקות, מרק10 כתב:

 

הרבה "עולים חדשים" מחבר העמים ממתינים להגיע לארץ לכמה שעות בכדי להוציא דרכון ישראלי ולחזור כמה שיותר מהר לארץ מוצאם.

 

מה?

 

 

 

[אגב, זהו, ביבי נעלם הא?]

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
Just now, David32 כתב:

 

מה?

 

 

 

[אגב, זהו, ביבי נעלם הא?]

 

רוסיה לקראת משבר-בתור מדינה שנשענת על ייצוא גז ונפט.

וזה הזמן של אנשים שם להזכר שהם יהודים טובים ולעלות לארץ.

 

אלא אם כן הבנתי אותו לא נכון ולוקח בחזרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 18 דקות, מרק10 כתב:

 

הרבה "עולים חדשים" מחבר העמים ממתינים להגיע לארץ לכמה שעות בכדי להוציא דרכון ישראלי ולחזור כמה שיותר מהר לארץ מוצאם.

 

כתבנו כבר שזו מדינה של פרייארים ?

 

ליברמן יצא במבצע  "ישראל ביתנו" , הוא רוצה להגיע למיליון עולים נוספים.

ואז בבחירות הבאות יסדרו להם גם פנסיה טובה.

  • רעיון טוב! 2
פורסם

הקלות בקביעת תושבות בתקופת הקורונה

 

תאריך פרסום: 27.04.2020

בעקבות משבר הקורונה, ביטוח לאומי לא ישלול תושבות של תושבי ישראל השוהים בחו"ל בתקופת המשבר (בשלב זה עד יוני 2020), גם אם עברו 5 שנים מתאריך יציאתם מהארץ.

בנוסף יחולו הקלות בבדיקת התשובות של מי שחוזרים לגור בישראל בתקופת המשבר.

 

https://www.btl.gov.il/About/news/Pages/tosvot.aspx

פורסם
טיסות לא,אירועים כן?  

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

 

 

אני גם לא הבנתי. בכלל, לפי ההגיון שהוצג פה בשרשור ע"י צד מסויים לא חשוב שמות גם ככה אין צורך בסגר, מתים רק זקנים, אחוז תמותה אפסי וכו', אז מה זה משנה אם מייבאים לפה עוד כמה חולים מחו"ל? מה כבר ההבדל בין 500 ל800 מתים שהעוד כמה חולים האלה יגרמו להם¿

 

(יש לי הרגשה שאני חושב שאני יודע את התשובה)

 

 

 

 

פורסם
לפני כשעה, arturkopit כתב:

טיסות לא,אירועים כן?


Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 

 

נכון

אם ניקו את המדינה ומצאו דרך להעלים כאן את הנגיף אין בעיה  לעשות אירועים

טיסות = להכניס חולים מחול

אין לך שום שליטה על מה שקורה במדינות שהם באים מהן

למה להכניס לפה חולים ?

ככה זה התחיל פה וככה זה יחזור לפה

 

לפני כשעה, halperin96 כתב:

 

יש אנשים שחייבים לטוס.

אם זה בטחוני או ייצוא.

 

 

ואם זה בטחוני בטח אין מצב שהם יחזרו וישבו שבועיים שלוש בבידוד בלי אפשרות לחזור הבייתה נכון ?  הם חייבים לחזור לעבודה דחוף

לפני 1 שעה, korola כתב:

הבעיה שהם מסתכלים רק על מה שקורה פה בארץ (כמו רוב מגיבי השירשור פה), הם לא מרימים אפילו טיפה את הפריסקופ.

תבדקו מה קורה בארה"ב, מה קורה באירופה.  אם נהוג היה להגיד שהם מקדימים אותנו שבועיים או בחודש.

אנחנו הצלחנו לעצור את ההתפשטות די טוב, אז חזרנו בסה"כ למצב שהיה לפני חודשיים. 

חוץ מזה כלום לא השתנה 

 

כל עוד לא יכניסו אנשים משם לארץ אנחנו יכולים לחזור למצב שהיינו לפני 5 חודשים

אז מה הבעיה?

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

 

 

 

ואם זה בטחוני בטח אין מצב שהם יחזרו וישבו שבועיים שלוש בבידוד בלי אפשרות לחזור הבייתה נכון ?  הם חייבים לחזור לעבודה דחוף

 

לא יודע,מה אתה מצפה שאני אפרט לך לו"זים של משרד הבטחון?

לא זמינים לי בינתיים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אהבתי שהחלטת ש "ניקו את הנגיף". בדיוק כמו טיסה, מספיק חולה אחד לא-סימפטומטי באירוע של 200 איש כדי ליצור גרעין הדבקה חדש. אין יותר מדי הבדל בין טיסות לאירועים.

על הדרך, הטיסות מחודשות רק בין מדינות שמעוניינות בזה, ובשלב זה כל המגיעים חייבים להיכנס קודם כל לבידוד, אז אתה יכול להיות בטוח שהמטוסים לכל כיוון לא בדיוק יהיו מלאים בקרוב למעט במי שממש, ממש חייב לזוז לפה או לשם.

 

אישית, גם עם מטוסים מועטים/ריקים יחסית אלו חדשות מעט מעודדות, מערכת הדואר העולמית הלכה קאפוט, צריך שתקום לתחיה, ורצוי שכמה שפחות חברות תעופה יקרסו בשלב זה.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

 

לא יודע,מה אתה מצפה שאני אפרט לך לו"זים של משרד הבטחון?

לא זמינים לי בינתיים.

 

אז מה עשינו בזה?

אחרי חודש שאנשים באים והולכים יזכרו ש20 איש שחזרו מחול נדבקו ובינתיים הסתובבו בארץ והדביקו 100 אנשים שכבר מסתובבים ומדביקים אחרים

אי אפשר להכניס אנשים מחול אם לא שמים אותם במתקן שהם צריכים להיות בו שבועיים שלוש עד שרואים שהם בריאים נקודה

פורסם
Just now, Transporter כתב:

 

אז מה עשינו בזה?

אחרי חודש שאנשים באים והולכים יזכרו ש20 איש שחזרו מחול נדבקו ובינתיים הסתובבו בארץ והדביקו 100 אנשים שכבר מסתובבים ומדביקים אחרים

אי אפשר להכניס אנשים מחול אם לא שמים אותם במתקן שהם צריכים להיות בו שבועיים שלוש עד שרואים שהם בריאים נקודה

 

יכול להיות שיש אנשים שחייבים לטוס,כולל הסיכון הכרוך בזה.

כנראה אנשים לא יטוסו לשבת על החוף במיקונוס ולשתות ייגרבול.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 2 שעות, Transporter כתב:

ערוץ 12 עכשיו

חברות טיסות מודיעות שעוד שבועיים מחדשות טיסות ? 

WTF?

מי רוצה טיסות לכאן ?

למה לייבא את הנגיף שוב ?

 

אני יודע שזה קצת קשה, אבל צריך לפעמים להסתכל קצת מעבר לנקודת המבט המאוד אישית שלך.

 

זה לא רק טיסות לכאן אלא זה גם טיסות מכאן - מסחר, עסקים, קשר עם לקוחות, תמיכה בלקוחות ועוד ועוד. דברים שהם "קצת" יותר חשובים מחתונות ומסיבות בתל אביב.

  • אהבתי 1

פורסם
לפני 16 דקות, gadik6 כתב:

 

אני יודע שזה קצת קשה, אבל צריך לפעמים להסתכל קצת מעבר לנקודת המבט המאוד אישית שלך.

 

זה לא רק טיסות לכאן אלא זה גם טיסות מכאן - מסחר, עסקים, קשר עם לקוחות, תמיכה בלקוחות ועוד ועוד. דברים שהם "קצת" יותר חשובים מחתונות ומסיבות בתל אביב.

אבל המגפה מה איתה? 

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
לפני 6 שעות, SlowRide כתב:

מה זה משנה לצורך העניין במה אתה או כל אחד אחר פה עוסק לפרנסתו?

בשורה התחתונה, כמה חברים פה חזו כל מיני חזיונות אימה שרובם לא התממשו. המסקנה מהשרשור הזה היא שכל מה שקוראים באינטרנט צריך לקחת בערבון מוגבל. אני מקווה שאף אחד מהקוראים פה לא מילא את הממ"ד שלו בסטוקים של שימורים ונייר טואלט או אגר נשק ופתח קבוצת וואטסאפ עם חברים שלו כדי לתכנן heist על חנויות מזון. אם יש מישהו כזה, הוא כנראה מתבאס שהתעלם ממנגנון ההדחקה שלו. ההיסטריה שנדפה מהודעות שלהם לפני כמה עשרות עמודים מתועדת, וגם נדמה לי שבאחת ההודעות ציטטתי לקט קטעים נבחרים להמחשה. סה"כ אפשר להבין מאיפה זה נובע, לאנשים יש משיכה לטרגדיות ואסונות. לא חסרים סרטים וספרים בנושא. תאוריות הפחדה היו בשפע גם בזמנים טובים יותר, פשוט בכל תקופה מתאימים את התרחישים למציאות.

 

אם לא שמת לב שני מיליארד בני אדם יושבים בסגר, בארה"ב יש 30 מיליון מובטלים (כנראה יותר קרוב ל-50 מיליון בפועל) והכלכלה האירופאית בהתכווצות הכי גדולה מאז מלחמת העולם ה-2. העולם נאלץ לבחור בין ערימה של גופות ובין במשבר כלכלי הכי חמור מאז 1929, זה היה trade-off צפוי לחלוטין וכנראה מוסכם על רוב העולם. 

 

כאשר בראש של אדם מודעות, התכוננות והתראה = הפחדה והפצת היסטריה אין באמת על מה לדבר. סבבה סתם הפחידו אותך כל אותם כלכלנים/אנליסטים/רופאים מרושעים. טפו, טפו, טפו אינטלקטואלים מטונפים. הכי טוב לא לדעת כלום. איך אומרים ignorance is a bliss. 

 

ואל תדאג, סטוק של שימורים יכול להחזיק מעמד עשרות שנים זה לא כסף שבוזבז. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שאלתי כבר מקודם ולא עניתם, איך העיסוק הבלתי פוסק בחישובי מתים וסיכויים לקריסת הציביליזציה ועוזרים לך להתמודד יותר טוב עם הווירוס? 

זה לא שרק אתה ועוד כמה מיוחדים יודעים שאנחנו מתמודדים עם מגפה, כולם יודעים את זה. גם לפני המגפה היו מדענים כלכלנים ורופאים שהתריעו על כל מיני דברים שונים ומשונים. גם אחריה יהיו. אם עושה לך טוב להתעסק בזה נון סטופ תבלה, אני האחרון שיגיד לך מה לעשות. אבל אל תחרטט את עצמך ותאמין שזה מקנה לך יתרון כלשהו.

  • רעיון טוב! 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...