Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, garicho כתב:

 

אתה יכול לספק סימוכין לזה? אני יודע שמדלקת ריאות חריפה לוקח כמה חודשים להחלים. המחלה הזאת עוד לא איתנו מספיק זמן כדי להבין האם יש נזקים ארוכי טווח ועד כמה הם נפוצים? אחד לעשר? למאה? לאלף? לעשרת אלפים? למאה אלף?

 

לא יודעים כמה מכלל החולים חוטפים נזק והאם מדובר בנזק ארוך טווח. ציינתי את זה מראש. אבל זה קורה, מודעים לזה ובודקים. גם אם מדובר "רק" במספר חודשי החלמה אני לא מאחל את זה לאף אחד. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

עזוב שטויות,

איך זה מרגיש לפתוח שרשור עם מעל 6300 הודעות 

לא גורם לך להתבאס שלא שמת פרסומות של גוגל בדף הראשון ?

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם (נערך)

https://www.nytimes.com/2020/04/23/world/americas/ecuador-deaths-coronavirus.html

 

לפני 2 דקות, stum כתב:

עזוב שטויות,

איך זה מרגיש לפתוח שרשור עם מעל 6300 הודעות 

לא גורם לך להתבאס שלא שמת פרסומות של גוגל בדף הראשון ?

 

למה זה הפורום שלי? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם

Screensh1ot_20200503-182208.thumb.jpg.434ac20fc894b275a4889f3eb4c184c6.jpgהמלך

סתם שאלה שלא הצלחתי להבין

אנחנו רגילים שבשבוע האחרון יש בערך 100 חולים חדשים, 200-400-600 מחלימים 

אני מצליח להבין את זה שמספר החולים החדשים יורד בגלל סגר וכו'

אבל איך דווקא כשמספר הנדבקים החדשים עומד על 8  מספר המחלימים היום עומד על 41 בלבד? איך פתאום נעצרו ההחלמות? מספר המחלימים הרי לא קשור לסגר ולפחות הדבקות

 

פורסם (נערך)
לפני 35 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ביום שתאונות דרכים ידביקו מכוניות אחרות נדבר עד אז מדובר בדוגמא שלא קשורה לכלום ולשום דבר. 

 

שוב פעם אתה נצמד רק למתים. מסבירים לך שמדובר במחלה שפוגעת קשה גם בצעירים. לא הורגת, אבל פוגעת. כמה אפשר להיות אטום לזה? 

 

יאללה שוודיה 10 מיליון תושבים על 450,000 קמ"ר רבועים. בהונג קונג חיים 8 מיליון בני אדם על 1,100 קמ"ר רבועים. נראה את הפרופסור הזה אומר להונג קונג להתנהג כמו שוודיה. היו דוחפים צ'ופ סטיק לפין שלו ובועטים בו מויקטוריה פיק. 


זה כאילו אני מגדת עתידות. הייתה לי הרגשה שתחרטט על צפיפות האוכלוסיה בשוודיה... אל תדאג התכוננתי לזה.
אז כן שוודיה פחות צפופה מישראל, אבל ממש לא כפי שאתה מתאר. כמעט 90% מאוכלוסיית שוודיה גרה בערים, שטח הערים קטן בהרבה משטחה של שוודיה.
אם תחשב את צפיפות האוכלוסיה בשוודיה לפי גודלה של שוודיה תקבל 64 אנשים לק"מ רבוע, אבל אם תסתכל על המספרים כמו בנאדם שמבין משהו מהחיים שלו ולא תוכי תגלה שצפיפות האוכלוסיה בערים בשוודיה היא גבוהה בהרבה. מה אני לא מאמין? זה יותר מישראל!

גם אם זו טעות והיא חצי מישראל, זה עדיין רחוק מאוד מהנתון שהתכוונת אליו.

אז כן שם לקחתי את הערים (87% מהשוודים חיים שם), ופה לא לקחתי את הערים, אבל פה 93% מהאנשים חיים בערים והצפיפות שם גבוהה יותר משמעותית, אז אני די קרוב.
מכאן ששוודיה היא דוגמא מצויינת, דוגמא מעולה! לא רק זה מצבנו היה כנראה טוב מהם כי יש לנו הרבה פחות זקנים!

בקיצור... אני מגדת עתידות ואתה מביא טיעונים ונתונים לא מבוססים ולא נכונים.

הנתונים האלה הפתיעו גם אותי. באמת. אולי הם טעות, זה בהחלט יכול להיות, אבל להסתכל על שוודיה כשטח כולל של האוכלוסיה שלה זה אם אם הסילוף של האמת.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 56 דקות, farkash7 כתב:

קורולה הווירוס לא קטלני. הוא קטלני לזקנים.
בעולם היפוטתי הווירוס הזה היה התרופה של אירופה, מחסל את הזקנים ומאיץ ילודה.

אם היו מתייחסים לווירוס הזה בהתאם, כלומר קטלני לזקנים היינו במקום אחר. לפני חודשיים אולי לא ידעו את זה. היום זה כבר ברור.

מחכה לליצן התורן שיזכיר שגם צעירים מתים מזה. בסדר, צעירים גם נחנקים ממנטוס אז מה?

 

כמה פעמים כתבתי את זה וזלזלו בי?

פורסם
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

יש קריסה ויש קריסה. באף מדינה מערבית מערכת בריאות לא הגיע ל-melt down כנראה בזכות סגר שהאט את קצבה ההדבקה. 

 

תסתכל מה קורה בדרום אמריקה (לא ברזיל) אנשים שורפים גופות ברחובות. זה נקרא קריסה. 

 

המרחק בין קברי אחים ושינוע גופות במשאיות צבאיות, לשריפת גופות ברחובות לא כזה גדול.

אחוז אחד יותר קטלניות באיטליה וזה שם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 15 דקות, Transporter כתב:

Screensh1ot_20200503-182208.thumb.jpg.434ac20fc894b275a4889f3eb4c184c6.jpgהמלך

סתם שאלה שלא הצלחתי להבין

אנחנו רגילים שבשבוע האחרון יש בערך 100 חולים חדשים, 200-400-600 מחלימים 

אני מצליח להבין את זה שמספר החולים החדשים יורד בגלל סגר וכו'

אבל איך דווקא כשמספר הנדבקים החדשים עומד על 8  מספר המחלימים היום עומד על 41 בלבד? איך פתאום נעצרו ההחלמות? מספר המחלימים הרי לא קשור לסגר ולפחות הדבקות

 

 

כי החלמה היא בעקבות שתי בדיקות שליליות עוקבות בהפרש של 3 ימים. בסופש עושים כנראה הרבה פחות בדיקות כאלה...

פורסם (נערך)
לפני 20 דקות, farkash7 כתב:


זה כאילו אני מגדת עתידות. הייתה לי הרגשה שתחרטט על צפיפות האוכלוסיה בשוודיה... אל תדאג התכוננתי לזה.
אז כן שוודיה פחות צפופה מישראל, אבל ממש לא כפי שאתה מתאר. כמעט 90% מאוכלוסיית שוודיה גרה בערים, שטח הערים קטן בהרבה משטחה של שוודיה.
אם תחשב את צפיפות האוכלוסיה בשוודיה לפי גודלה של שוודיה תקבל 64 אנשים לק"מ רבוע, אבל אם תסתכל על המספרים כמו בנאדם שמבין משהו מהחיים שלו ולא תוכי תגלה שצפיפות האוכלוסיה בערים בשוודיה היא גבוהה בהרבה. מה אני לא מאמין? זה יותר מישראל!

אז כן שם לקחתי את הערים (87% מהשוודים חיים שם), ופה לא לקחתי את הערים, אבל פה 93% מהאנשים חיים בערים והצפיפות שם גבוהה יותר משמעותית, אז אני די קרוב.
מכאן ששוודיה היא דוגמא מצויינת, דוגמא מעולה! לא רק זה מצבנו היה כנראה טוב מהם כי יש לנו הרבה פחות זקנים!

בקיצור... אני מגדת עתידות ואתה מביא טיעונים ונתונים לא מבוססים ולא נכונים.

הנתונים האלה הפתיעו גם אותי. באמת. אולי הם טעות, זה בהחלט יכול להיות, אבל להסתכל על שוודיה כשטח כולל של האוכלוסיה שלה זה אם אם הסילוף של האמת.

 

זורם איתך. מקבל הכל.  בשורה התחתונה יש תמותה צפויה ותמותה בפועל. במדינות רבות בעולם נרשמה עלייה חדה בתמותה עודפת גם בשוודיה עצמה! שוודים אמרו סבבה אין לנו בעיה שימותו אקסטרה כמה עשרות אלפים כדי שנוכל להמשיך בחיים שלנו. זה בסדר. זה לגיטימי. אם הציבור מקבל את זה אפשר לזרום. אבל אנשים צריכים לדעת שיש מחיר. 

 

Untitled.thumb.jpg.20f14a03a6915595bfb6b6936b48a2a4.jpgurban.jpg.32d62f0ed8ac6b2068bc844ac8edf081.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

לא מעניין אותי מדינות אחרות אוקיי? בטח שלא מעניין אותי מדינות אירופאיות מפוצצות זקנים שמתחבקים ומנשקים את כל העולם ואחותו ורגילים כל היום לסתלבט בבתי קפה וסייסטה.


ניקח את מדינת ישראל.
מדינה צעירה? מאוד צעירה צ'ק.
מערכת ביטחון חזקה עם יכולות מודיעיניות, תקציבים וכוח אדם? צ'ק בענק.
אוכלוסיה שמורגלת למצבי חירום ויודעת לעקוב אחר נהלים? צ'ק.
גבולות קלים לפיקוח?צ'ק יש בקושי שער כניסה אחד, נתב"ג.
מערכת בריאות ציבורית נגישה עם כוח אדם סופר מקצועי? צ'ק.

אז למה אתה חושב שסגר הוא הפתרון? למה אתה בטוח שלא הייתה שום דרך פעולה אחרת פרט לסגר? למה אתה ממשיך לדקלם את המנטרות שלך בלי לעצור שניה ולחשוב.

למה אתה חושב שהווורוס הזה הוא קטלני וזו גזרה משמיים?

למה אני בכלל מתווכח יש דוגמא מעולה, דרום קוריאה. שום סגר. הכל המשיך לעבוד כרגיל, מסעדות, עסקים הכל! מה קרה שם? קטסטרופה?
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

דרך אגב, ביממה שהסתימה הבוקר נוספו 41 חולים חדשים. 8 זה המספר בלילה, אני מניח שבלילה מרבית המעבדות לא פועלות. אני מניח שהדיווח של הערב יתפרסם בדקות הקרובות ונהיה יותר חכמים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 22 דקות, farkash7 כתב:

לא מעניין אותי מדינות אחרות אוקיי? בטח שלא מעניין אותי מדינות אירופאיות מפוצצות זקנים שמתחבקים ומנשקים את כל העולם ואחותו ורגילים כל היום לסתלבט בבתי קפה וסייסטה.


ניקח את מדינת ישראל.
מדינה צעירה? מאוד צעירה צ'ק.
מערכת ביטחון חזקה עם יכולות מודיעיניות, תקציבים וכוח אדם? צדק בענק.
אוכלוסיה שמורגלת למצבי חירום ויודעת לעקוב אחר נהלים? צ'ק.
גבולות קלים לפיקוח?צ'ק יש בקושי שער כניסה אחד, נתב"ג.
מערכת בריאות ציבורית נגישה עם כוח אדם סופר מקצועי? צ'ק.

אז למה אתה חושב שסגר הוא הפתרון? למה אתה בטוח שלא הייתה שום דרך פעולה אחרת פרט לסגר? למה אתה ממשיך לדקלם את המנטרות שלך בלי לעצור שניה ולחשוב.

 

גם בישראל יש לך זקנים שמתחבקים, מתנשקים ומטפלים בנכדים. בני כמה אבא ואמא שלך? 30? 40? אני די בטוח שהם מתקרבים לשנות ה-60 לחייהם ואולי אפילו 70. הם לא יוצאים החוצה? לא הולכים לבתי קפה? לא הולכים לעשות ספורט? 

 

סגר נעשה כי זה מה שראו נכון לעשות באותו שלב. שוודיה הימרה על שיגרה חלקית וחטפה רק 20% גידול בתמותה. בריטניה הימרה על שיגרה חלקית וחטפה 37% גידול בתמותה + ראש ממשלה שהיה בטיפול נמרץ קרוב לשבוע. בוריס ג'ונסון לידיעתך בן 55. אגב, אם תסתכל על הגרף תראה שטוקהולם היה 75% זינוק בתמותה. הצלחה? לא יודע. השאלה מה המחיר והאם מוכנים לשלם אותו. 

 

אני לא בטוח שסגר נוסף הוא פיתרון אבל להכחיש את הסכנה בוירוס הזה? באמת?

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

אז שלא יחבקו, לא ינשקו ולא יהיו בייביסיטר, זה בדיוק העניין מבין? אבל לא כולם צריכים להינעל בבית.
אני חושש מאוד להורים שלי. כמו כל אחד אני מניח. בטח שהם צריכים לחזור עכשיו ולעבוד בבית ספר, אבל זה בדיוק האבסורד...
מצד אחד סוגרים את כולם בבית, ולא נותנים לשום דבר לתפקד. מצד שני אומרים לאנשים עכשיו "לכו לעבוד" בלי קשר לגיל שלהם, בלי קשר למחלות רקע שלהם, בלי קשר למקצוע שלהם ומה המשמעויות של עבודה בו בימי הקורונה.

אתה מבין כמה סגר זה מטופש? אתה מבין כמה זה לא פתרון ובסך הכל פלסטר שתפקידו לתת לך זמן להתארגן ולהבין מול מה אתה עומד?
זהו, הכל כבר די ברור, אנחנו יודעים עם מה אנחנו מתמודדים, אז תתמודדו בשכל, תנו הוראות ברורות ולא ניסוי החתול של שרדינגר שאף אחד לא יודע מה עכשיו.

 

היו כאלה ששלקחו הימור אחרת הקוראניםת אז בדיעבד אפשר להגיד שהם יותר חכמים מכולם לא חוכמה, אבל עכשיו זה כבר ברור שיש פתרון והפתרון הוא לא סגר. סגר זה רק כפתור האטה, זהו, ברגע ששיחררת אותו זה יחזור לרוץ בקצב רגיל ואם אתה טיפש בקצב מהר, זה ממש לא פתרון.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, sperial כתב:

דרך אגב, ביממה שהסתימה הבוקר נוספו 41 חולים חדשים. 8 זה המספר בלילה, אני מניח שבלילה מרבית המעבדות לא פועלות. אני מניח שהדיווח של הערב יתפרסם בדקות הקרובות ונהיה יותר חכמים.

 

כל היום בחדשות דיווחו על 8

אבל זה לא משנה

כי אתמול באותה שעה היום 35

ושלשום באותה שעה היו 60

 

ברור שה 8 הזה לא מתעדכן כל דקה ומתעדכן פעם או פעמיים ביום

אבל תסתכל על היחס שיורד

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

אני חושש מאוד להורים שלי. כמו כל אחד אני מניח. בטח שהם צריכים לחזור עכשיו ולעבוד בבית ספר, אבל זה בדיוק האבסורד...
מצד אחד סוגרים את כולם בבית, ולא נותנים לשום דבר לתפקד. מצד שני אומרים לאנשים עכשיו "לכו לעבוד" בלי קשר לגיל שלהם, בלי קשר למחלות רקע שלהם, בלי קשר למקצוע שלהם ומה המשמעויות של עבודה בו בימי הקורונה.

אתה מבין כמה סגר זה מטופש? אתה מבין כמה זה לא פתרון ובסך הכל פלסטר שתפקידו לתת לך זמן להתארגן ולהבין מול מה אתה עומד?

 

זהו, הכל כבר די ברור, אנחנו יודעים עם מה אנחנו מתמודדים, אז תתמודדו בשכל, תנו הוראות ברורות ולא ניסוי החתול של שרדינגר שאף אחד לא יודע מה עכשיו.

 

היו כאלה ששלקחו הימור אחר הקוראנים אז בדיעבד אפשר להגיד שהם יותר חכמים מכולם לא חוכמה, אבל עכשיו זה כבר ברור שיש פתרון והפתרון הוא לא סגר. סגר זה רק כפתור האטה, זהו, ברגע ששיחררת אותו זה יחזור לרוץ בקצב רגיל ואם אתה טיפש בקצב מהר, זה ממש לא פתרון.

 

לחצו על הברקס בשביל להתארגן. התארגנו ובהדרגה מחזירים את המשק לפעילות תחת מגבלות בתקווה שהציבור לא יהיה יותר מידי מטומטם. חוץ מזה אין מה לעשות צריך לחיות. ברור לכולם שאי אפשר לשבת שנה - שנתיים בבית עד שיהיה חיסון.  

×
×
  • תוכן חדש...