Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אני אהיה קצת בנט די כבר! די כבר עם "מדינות אחרות".
זה לא מעניין....
אתה אומר מדינות אחרות? אני אומר דרום קוריאה. שום סגר ותראה איפה הם היום.
אז מספיק כבר עם עם המנטרה הזו.

אנחנו לא מדינות אחרות, ולכן אנחנו צריכים להתנהל בהתאם לחוזקות ולחולשות שלנו. במקרה של המגפה הזו יש לנו המון חוזקות ומעט חולשות באופן יחסי.

לעניין הסגר קרא את הודעתי הקודמת... לא יורד על מי שהחליט על סגר. כן יורד על מי שעדיין בטוח שסגר היה האופציה היחידה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

אתה יכול לא להסכים זה לא ישנה את העובדה שרוב המוחלט של העולם נקט בגישה הזאת ומי שלא נקט מצא את עצמו עם הר של גופות כאשר ההבדל הוא רק בגובה של ההר. 

 

דרום קוריאה קפצו על הוירוס בדקה הראשונה, סגרו את הכל, חיטאו ובהדרגה התחילו לפתוח. 

 

טיוואן גם סגרו את הגבולות פחות או יותר ברגע הראשון. כנ"ל הונג קונג. 

 

אבל עזוב זה ויכוח עקר. כולנו כותבים מפוזיציה של אפס אחריות. אנחנו לא מחליטים על שום דבר, לא חותמים על שום דבר. סתם קשקשנים באינטרנט. 

 

הנקודה היא שאני לא מאמין שכל העולם החליט לירות לעצמו ברגל כי מדובר "בשפעת עם יחסי ציבור" והייתה דרך אחרת חוץ מסגר בשביל ללחוץ על הברקס. בדיעבד כולם רואים 6/6. 

 

שוודים הימרו על דרך מסוימת ומצאו את עצמם רק עם פי 10 יותר מתים בהשוואה לישראל. לא כזה נורא, אבל הצלחה? לא יודע. תלוי כיצד מגדירים הצלחה. 

 

בריטניה גם כן בהתחלה עשו רעשים של "לא יהיה סגר" ובסוף מצאו את עצמם עם הר של גופות וראש ממשלה בטיפול נמרץ. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

לא נכון. ההבדל הוא לא רק גובה ההר אחרת גובה ההר היה מתנהג פחות או יותר אותו דבר בכל המדינות באירופה כתלות בגודל האוכלוסיה שלהן לא?. יש הבדלים רבים נוספים שאתה לא משקלל ופה הטעות שלך, גם כיוון הרוח שנשבה בשעה 4 ביום מסויים יכלה להשפיע על התוצאה, אז בטח שהבדלים רבים אחרים והרבה יותר משמעותיים.

הנה הזכרת את שתי אלו, ישראל לא הבינה את הסכנה מהר יחסית וסגרה את הגבולות? סגרה גם סגרה. אז למה אתה עדיין בטוח שסגר כללי על הפעילות הכלכלית במדינה היה הפתרון הכי טוב? כי כולם עשו סגר? אנחנו לא כולם, אנחנו לא דומים לכולם בכלל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 20 דקות, farkash7 כתב:

קורולה איזה שלב עברנו? של הבדיקות? מצחיק.

 

א. כן עברנו שלב משמעותי מבחינת הבדיקות, העבירו את כל הבדיקות של הקורונה לקופות חולים, אין יותר גוף אחד בארץ שבודק, כל אחד נבדק לפי קופת החולים שלו.

ב. יש משהו חריג בתוצאות,  שסין דיווחו על 8 ביום כל העולם צחק.  

ג. אין לי תשובה מה חריג בבדיקות , יש כל מיני השערות , נראה מה יקרה.

פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, farkash7 כתב:

לא נכון. ההבדל הוא לא רק גובה ההר. יש הבדלים רבים נוספים שאתה לא משקלל ופה הטעות שלך, גם כיוון הרוח שנשבה בשעה 4 ביום מסויים יכלה להשפיעה על התוצאה, אז בטח שהבדלים רבים אחרים והרבה יותר משמעותיים.

הנה הזכרת את שתי אלו, ישראל לא הבינה את הסכנה מהר יחסית וסגרה את הגבולות? סגרה גם סגרה. אז למה אתה עדיין בטוח שסגר כללי על הפעילות הכלכלית במדינה היה הפתרון הכי טוב? כי כולם עשו סגר? אנחנו לא כולם, אנחנו לא דומים לכולם בכלל.

 

כי היה גידול מערכי, בתי חולים לא היו ערוכים, פחדו שנהפוך לאיטליה מספר 2 והחליטו ללחוץ חזק על הברקס. אולי לחצו יותר מידי חזק על הברקס וה-ABS התחיל לפעול. לא יודע. אולי. לא מומחה. אבל זה נעשה וזה מה יש. 

 

בשורה התחתונה כולם לחצו על הברקס מישהו יותר מוקדם (קוריאה) ומישהו יותר מאוחר (ניו-יורק). אבל כולם לחצו. 

 

תראה אפילו סינים שתיקו את הכלכלה שלהם. בתור חובב היסטוריה סינית אני יכול להגיד לך שבשביל סינים לשתק את הכלכלה זה כמו שהרב אמנון יצחק יפרק צלעות חזיר ברוטב BBQ ברחבת הכותל. זה משהו שפשוט לא עושים. שתבין את גודל המצוקה שהייתה להם. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 8 דקות, farkash7 כתב:

כן יורד על מי שעדיין בטוח שסגר היה האופציה היחידה.

האופציה היחידה עכשיו היא ריחוק חברתי שאשכרה מקיימים. 

רגע

ריחוק חברתי שמקיימים.

בלי כאילו, בלי אנחנו רק צעירים אז מה הבעיה. ושמירה על היגיינה. והכול יהיה בסדר. אז החתונות של טנרספורטר יהיו מוזרות קצת, לא רגילות, אבל בסופו של דבר נעבור את זה ויהיה בסדר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 29 דקות, korola כתב:

מישהו שמע את הגירסה של הבחור מירושלים שטייל באיקאה? 

הוא כבר לפני שבועיים התלונן על כאבי גרון, מד"א סירבו לבדוק אותו כי הוא לא היה במגע עם חולה מאומת.

המשיך לרופא המשפחה , שגם החליט שסתם יש לו חום וזאת שפעת , עשו לו רק בדיקת דם אבל לא קורונה.

הוא נשאר בבית עד שהחליט שהוא החלים, יצא לסיבוב באיקאה ואז שמע שיש בדיקות בראש העין בלי הפנייה מרופא.

נסע לראש העין להיבדק ונמצא חולה. 

וזה לטענתו שהוא כבר שבועיים מחפש מי יבדוק אותו, חשבתי שעברנו את השלב הזה.

נראה שהם הולכים על סקרים באוכלוסייה במקום בדיקות של מי שיש לו תסמינים. 


כלומר, הוא לא באמת הדביק מישהו כנראה, אחרי שבועיים של מחלה ואם הוא היה במצב להגיע לאיקאה, סימן שהמחלה שלו לא הייתה כל כך קשה...

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, David32 כתב:

האופציה היחידה עכשיו היא ריחוק חברתי שאשכרה מקיימים. 

רגע

ריחוק חברתי שמקיימים.

בלי כאילו, בלי אנחנו רק צעירים אז מה הבעיה. ושמירה על היגיינה. והכול יהיה בסדר. אז החתונות של טנרספורטר יהיו מוזרות קצת, לא רגילות, אבל בסופו של דבר נעבור את זה ויהיה בסדר.

 
זה לא יספיק לצערי. צריך מערך ניטור אקטיבי ואני לא רואה שזה הוקם. צריך הנחיות ברורות ואני לא רואה שזה קיים, בכל יום יש סלט אומרים ככה ואז ככה, לא נותנים לגלוש, אבל נותנים ללכת לאיקאה. בקיצור ברדק, ואז מתלוננים שהאזרחים זורקים על ההנחיות, נו באמת עם כזה ברדק ושחצי מההנחיות לא הגיוניות למה שיקחו אותן ברצינות?

בדרום קוריאה הם מקימים פאקינג מצלמות טרמיות במקומות הומי אדם. באמת שלא צריך לחשוב יותר מדי, ואני לא מבין על מה בכלל כל הוויכוח. יש שם מודל שעובד, פשוט תעתיקו אותו.
אני שונא את ארד ניר, אני קורא לו ארד הלא מרוצה, אבל בדבר אחד אני מסכים איתו, זה עובד, מה אתם מנסים לתקן. קחו את זה ותשתמשו תעתיקו אחד לאחד מה שעושים שם. 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

כנראה שהמחלה שלו היתה קלה, אבל מחלה של שבועיים היא עניין די שגרתי ב-Covid-19. הזכרתי קודם את ההנחיות החדשות של משרד הבריאות לגבי בדיקות ההחלמה, הן נגזרו מזמן החלמה של 11.5 ימים ומעלה. המקרה הממושך ביותר שזכור לי כמדווח הוא של 49 יום.

 

דרך אגב, מד"א לא מפסיק לבצע בדיקות קורונה, אלא שהוא יבצע אותן רק ב-4 מתחמים בערים הגדולות, וכן את בדיקות הבית. מה שיעבור לגמרי לקופות הוא ההחלטה על ביצוע הבדיקות, וכמובן ביצוע בדיקות בנקודות האיסוף שלהן. מהניסיון המצומצם בחוג המכירים שלי זה עדיף. 

 

דרך אגב - נושא מדידת החום הוא בעייתי מאד בעיני. חלק גדול מהחולים ללא תסמינים או לפני תסמינים, וגם מבין החולים עם תסמינים יש בתחילה פחות מ-50% עם חום. האחוז מגיע בסופו של דבר ל-80-90, אבל רק לאחר מספר ימי תסמינים אחרים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 דקות, korola כתב:

 

א. כן עברנו שלב משמעותי מבחינת הבדיקות, העבירו את כל הבדיקות של הקורונה לקופות חולים, אין יותר גוף אחד בארץ שבודק, כל אחד נבדק לפי קופת החולים שלו.

ב. יש משהו חריג בתוצאות,  שסין דיווחו על 8 ביום כל העולם צחק.  

ג. אין לי תשובה מה חריג בבדיקות , יש כל מיני השערות , נראה מה יקרה.

 

גם אני חושב שיש משהו חריג.

לא הגיוני שאחרי כמה מאות מחלימים ביום יש פתאום רק 45

ובדיוק באותו יום עברנו ל8 נדבקים בלבד

 

פורסם
לפני 1 דקה, garicho כתב:


כלומר, הוא לא באמת הדביק מישהו כנראה, אחרי שבועיים של מחלה ואם הוא היה במצב להגיע לאיקאה, סימן שהמחלה שלו לא הייתה כל כך קשה...

 

זה לא ברור,  ראיינו את העובדים באיקאה האם הם נכנסים להבידוד של 14 יום, התשובה הייתה משהו כזה  "אנחנו עם מסכות אז אין צורך" .

כמו שזה נראה כרגע,  עברנו למוד של  כאילו "כלכלת בחירות" , בנט וכולם רוצים להראות שהם יותר אמיצים .. משחררים חופשי את המשק.

יש מצב שהשרים והמנכ"לים של המשרדים יודעים הגל השני יגיע הם כבר לא יהיו בתפקיד. 

 

יש דברים יותר מעניינים , בג"ץ היום ומחר, לפני הנתונים של הקורונה יש מצב שהולכים לעוד סבב בחירות. 

כאילו פתאום 3 מילארד הוצאות על יום בחירות נראה קטן עלינו  

 

פורסם
לפני 38 דקות, korola כתב:

מישהו שמע את הגירסה של הבחור מירושלים שטייל באיקאה? 

הוא כבר לפני שבועיים התלונן על כאבי גרון, מד"א סירבו לבדוק אותו כי הוא לא היה במגע עם חולה מאומת.

המשיך לרופא המשפחה , שגם החליט שסתם יש לו חום וזאת שפעת , עשו לו רק בדיקת דם אבל לא קורונה.

הוא נשאר בבית עד שהחליט שהוא החלים, יצא לסיבוב באיקאה ואז שמע שיש בדיקות בראש העין בלי הפנייה מרופא.

נסע לראש העין להיבדק ונמצא חולה. 

וזה לטענתו שהוא כבר שבועיים מחפש מי יבדוק אותו, חשבתי שעברנו את השלב הזה.

נראה שהם הולכים על סקרים באוכלוסייה במקום בדיקות של מי שיש לו תסמינים. 

 

שיוכיח את זה

ברוןר שהוא יפחד אחרי שכל מי ששומע את הסיפור מבקש מאסר בפועל

פורסם

ההנחיות של משרד הבריאות די ברורות - מי  שנחשף לחולה קורונה נכנס לבידוד עד 14 יום מהחשיפה. מי שהופנה לבדיקת קורנה נכנס לבידוד עד שמקבל תוצאה שלילית. ואם היא חיובית - עד החלמה לפי הקריטריונים של העדר תסמינים ו-2 בדיקות שליליות.

 

אבל יש לכך יוצא מהכלל - עובדים חיוניים (הכוונה בעיקר לעובדי מערכת הבריות) שנחשפו לקולה קורונה בעת שהם ממוגנים (והכוונה היא בעיקר לשימוש במסיכה וכפפות) אינם חייבים בבידוד וגם לא בבדיקת מטוש. אני סקרן אם אותם עובדי איקיאה היו ממוגנים כראוי או שהמסיכות הדלדלו להם על הסנטר או הפה ולא כיסו את האף, כיוון שזו הופנה האחרונה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

 

 

 

אז למה אתה עדיין בטוח שסגר כללי על הפעילות הכלכלית במדינה היה הפתרון הכי טוב? כי כולם עשו סגר? אנחנו לא כולם, אנחנו לא דומים לכולם בכלל.

 

לא, לא בגלל שכולם עשו סגר.

בגלל שהמונים בבתי כנסת ומועדונים בפורים, אחר כך בפסח, ארוחת ליל הסדר ומנגלים המוניים ביום העצמאות היו מוצאים את ההדבקות משליטה.

אנחנו לא דומים לכולם וגם דרום קוריאנים לא דומים לכולם.

כדי להעתיק אחד לאחד את הפעולות של דרום קוריאה ולקבל את אותן התוצאות, צריך להחליף גם את חלק גדול מהאזרחים שלנו לקוריאנים ( או לשוודים, מה שתבחר ).

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)
לפני 28 דקות, Transporter כתב:

 

שיוכיח את זה

ברוןר שהוא יפחד אחרי שכל מי ששומע את הסיפור מבקש מאסר בפועל

 

תקרא /תשמע את הסיפור שלו, לא נראה לי שהוא לא יכול להוכיח זאת.

image.png.a85ff49cc52326bb3b9947d443c820f4.png

 

 

image.png.067c9deb2b3a081566c19dcfd27e1b71.png

 

 

 

 

 

 

 

 

image.png.8509dd0dffaccadf4be4c59aa51ab90d.png

לפני 24 דקות, sperial כתב:

ההנחיות של משרד הבריאות די ברורות - מי  שנחשף לחולה קורונה נכנס לבידוד עד 14 יום מהחשיפה. מי שהופנה לבדיקת קורנה נכנס לבידוד עד שמקבל תוצאה שלילית. ואם היא חיובית - עד החלמה לפי הקריטריונים של העדר תסמינים ו-2 בדיקות שליליות.

 

אבל יש לכך יוצא מהכלל - עובדים חיוניים (הכוונה בעיקר לעובדי מערכת הבריות) שנחשפו לקולה קורונה בעת שהם ממוגנים (והכוונה היא בעיקר לשימוש במסיכה וכפפות) אינם חייבים בבידוד וגם לא בבדיקת מטוש. אני סקרן אם אותם עובדי איקיאה היו ממוגנים כראוי או שהמסיכות הדלדלו להם על הסנטר או הפה ולא כיסו את האף, כיוון שזו הופנה האחרונה.

 

ראה את תגובתה הרישמית של איקאה,  נראה שמבחינתם העובדים שלהם ממוגנים כמו צוות רפואי.

עברו קורס מזורז בהתמגנות כמו רופאים ואחיות, ככה שהם לא צריכים להיכנס לבידוד.

לי זה נראה בניגוד להנחיות.

עריכה אחרונה על ידי korola
×
×
  • תוכן חדש...