Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

זה מתעדכן פעמיים ביום - נתונים לשעה 9בבוקר ו-8 בערב המתפרסמים 1-2 שעות אח"כ. העיתונאים לא שמו לב שמדובר בלילה (13 שעות) ולא ביממה. אבל בהחלט מדובר בירידה יפה מאד במספר המאובחנים.

 

אתה מוזמן להצטרף לערוץ הטלגרם של משרד הבריאות - קורונה, מדווחים שם באופן שוטף - נתוני תחלואה ארציים, נתונים לפי יישוב, עדכונים על הגבלות והיתרים וגם כל מיני שטויות כמו תמונות ממטס יום העצמאות.

 

 @ChemGuy85 יש לך תקווה שציבור לא יהיה יותר מדי מטומטום. 'צטערת, הציבור יותר מטומטם ממה שאנחנו חוששים. המוני אנשים מסתובבים עם מסיכות על הסנטר או רק על הפה או בכלל בלי מסיכות, יושבים בקבוות בגנים הציבוריים בלי שמירת מרחק ובלי מסיכות, על הלקוחות שלי אני צריך להשגיח כל הזמן שלא יסירו את המסיכות כאשר הם יושבים מולי. וכמובן אניין המסיכות עם השסתום, אלה טובות, אולי, לשיוף שיש, אבל לא עוזרות למניע הפצת הנגיף. אבל, מה אתה רוצה, תסתכל איך נראה היום בית המשפט העליון.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 שעה, farkash7 כתב:

אם היית מכמת למספרים כמה אנשים מתים בשנה על הכביש לפי האנלוגיה שלך אף אחד לא נוהג יותר.

 

אם היית מכמת למספרים כמה אנשים מתים מעודף משקל בשנה לפי האנלוגיה שלך אין לטרנספורטר יותר וואגיו והמבורגר עם כבד אווז.

 

(אם אני גם הליצן התורן אשמח לשמוע)

על הכביש לא מתים כזה הרבה בשנה ומשקיעים הון תועפות כדי שימותו ויפגעו כמה שפחות.

 

עודף משקל, חתיכת מגפה בעולם המערבי, לא מבין מאיפה הזילזול. פשוט אי אפשר לנעול את כולם ולקוות שהם ירזו. מה גם שיש שחקנים מאוד חזקים בשוק שלא רוצים בפתרון הבעיה.

גם פה כמות הכסף שמושקעת בזה עצומה.

 

כמות המתים מזיהום אוויר גם גבוהה, זה חתיכת פיזדץ, אני לא מבין למה אתה אומר את זה בזילזול, גם בתחום הזה משקיעים מיליארדים, גם מעבירים חוקים כדי איכשהו לנסות להתמודד עם הבעיה. מה אני מפספס?

 

כאילו, העלאת פה עוד כמות בעיות שמטפלים בהם וגורמות לנזק רציני מאוד.

 

לפני 30 דקות, farkash7 כתב:

אוכלוסיה שמורגלת למצבי חירום ויודעת לעקוב אחר נהלים? צ'ק.
 

 

תרשה לי לצחוק. לעקוב אחרי נהלים.

בינתיים בקורונה יש עליה של אלפי אחוזים בספורטאים. עכשיו כשהסירו את מגבלת המרחק בכלל מסתבר שאנחנו מדינה של מרתוניסטים.

 

 

יהיה מעניין מאוד לראות מה קורה עוד שבועיים שלוש.

  • מעניין 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לחצו על הברקס בשביל להתארגן. התארגנו ובהדרגה מחזירים את המשק לפעילות תחת מגבלות בתקווה שהציבור לא יהיה יותר מידי מטומטם. חוץ מזה אין מה לעשות צריך לחיות. ברור לכולם שאי אפשר לשבת שנה - שנתיים בבית עד שיהיה חיסון.  

 

אבל אתה רואה ששמים מסכות ויש ירידה בנדבקים

וגם אלה שנדבקים הם בערים הבעייתיות ששוב אני לא מצליח להבין למה לוקח זמן לעשות עליהן סגר

למה כל פעולה כזאת לוקחת שבוע עד שמבצעים?

אמרו שיסגרו את ירושלים ובית שמש שוב. מה קרה?

 

לאט לאט יצמצמו את הנדבקים עד שנגיע למעט מאוד ואז יהיה יותר קל לאכוף את זה

בדיקת חום בכל מקום ציבורי יכולה לעזור

לפני 9 דקות, sperial כתב:

זה מתעדכן פעמיים ביום - נתונים לשעה 9בבוקר ו-8 בערב המתפרסמים 1-2 שעות אח"כ. העיתונאים לא שמו לב שמדובר בלילה (13 שעות) ולא ביממה. אבל בהחלט מדובר בירידה יפה מאד במספר המאובחנים.

 

אתה מוזמן להצטרף לערוץ הטלגרם של משרד הבריאות - קורונה, מדווחים שם באופן שוטף - נתוני תחלואה ארציים, נתונים לפי יישוב, עדכונים על הגבלות והיתרים וגם כל מיני שטויות כמו תמונות ממטס יום העצמאות.

 

 @ChemGuy85 יש לך תקווה שציבור לא יהיה יותר מדי מטומטום. 'צטערת, הציבור יותר מטומטם ממה שאנחנו חוששים. המוני אנשים מסתובבים עם מסיכות על הסנטר או רק על הפה או בכלל בלי מסיכות, יושבים בקבוות בגנים הציבוריים בלי שמירת מרחק ובלי מסיכות, על הלקוחות שלי אני צריך להשגיח כל הזמן שלא יסירו את המסיכות כאשר הם יושבים מולי. וכמובן אניין המסיכות עם השסתום, אלה טובות, אולי, לשיוף שיש, אבל לא עוזרות למניע הפצת הנגיף. אבל, מה אתה רוצה, תסתכל איך נראה היום בית המשפט העליון.

 

אוכפים את עניין המסכות

הרבה יותר קל לתפוס אנשים בלי מסכות מלתת דוח על טלפון

אל תדאג למשטרה

השוטרים יעדיפו לעשות את זה מלהסתובב בפקקים על איילון ולריב עם אנשים שאומרים שהם לא נגעו בטלפון

פורסם

כי במקום לשלוח פקחים סמויים ולתת 500 שקל דוח נותנים לאנשים לקחת את הסיכון.

 

האכיפה גרועה,יד רק יציאה מהסגר במקום מעבר לחיים עם המחלה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

אתה יכול לזלזל כמה שאתה רוצה, גם לפני הקורונה נתקלתי בהרבה מאד ספורטאים עממיים. זה מתחיל בחבורה של 6 בבוקר בהולמס פלייס, עובר דרך אלפי הצועדים והרצים בטיילת של חוף דדו או רמת גולדה או הספורטק ונגמר בצועדים בכל השכונות. כיום, כאשר אני עושה את הצעידה היומית שלי בשכונה הדי קטנה שבה אני גר, אני פוגש הרבה עשרות צועדים - מאלה שמטיילים עם הכלב דרך צועדים נרצים ועד אלה שרצים (ומדובר בשיפועים של 10-12%, לא משהו קל).

 

@Transporter אמן, שיאכפו. אני יוצא מדעתי מחוסר ההבנה הבסיסית של האוכלוסיה. אם אני נאלץ להעיר ולעתים בתקיפות לאנשים שיושבים מולי, ומקבל בתגובה "אבל בחוף כולם בלי מסיכות" כך זה נראה ואני חושש שכך גם יראו עקומות ההדבקה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 33 דקות, ChemGuy85 כתב:

אני לא בטוח שסגר נוסף הוא פיתרון אבל להכחיש את הסכנה בוירוס הזה? באמת?

שמע, באמת, אני מתווכח איתך לכיף הרבה, אבל אם נשים הכל בפרופורציה, אני באמת גם חושב שהוירוס מסוכן.

אבל יכול להיות עדיין שהתגובה בישראל הייתה חסרת פרופרוציות.

 

לגבי העתיד - כשיצאתי אתמול ובשישי לקנות קפה, עמדו משפחות שעשו מפגש הורים ילדים ליד בית הקפה פה. כמובן כולם בלי מסכות. עכשיו אין עם זה בעיה עקרונית, כי סביר שכולם חודש היו בבית, ואין להם מאיפה להיות חולים כרגע. אבל הנורמה הופכת להיות, כמו שכתב איתי בשרשור אחר, שמסכה היא אבזר אופנה על הצוואר. קצת חבל.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

כי במקום לשלוח פקחים סמויים ולתת 500 שקל דוח נותנים לאנשים לקחת את הסיכון.

 

האכיפה גרועה,יד רק יציאה מהסגר במקום מעבר לחיים עם המחלה.

 

דווקא לא נכון

ביום שישי הייתי אצל הקצב שבכלל נמצא בתוך מתחם קניות ואמר לי שבאו אליו פעמיים שוטרים

גם באבולעפיה עמדתי בתור ובאה ניידת

 

הבעיה שבמקומות שמכינים אוכל עובדים לא אוכפים את ההנחיות

זה מבחינתי הכי גרוע, כי בניגוד לבנאדם שעומד לידך באיקאה, אתה לא יכול לוודא שמי שמכין לך את האוכל במטבח יהיה כל המשמרת עם מסכה

בגלל זה אני באופן אישי לא קונה בחוץ כבר חודשיים

דבר שני צריכה להיות אכיפה מיוחדת לבתי עסק שמתעסקים באוכל

עבודה בלי מסכה \ כפפות  = קנס לבעל העסק + 200 או 500 לעובד

פורסם

מישהו שמע את הגירסה של הבחור מירושלים שטייל באיקאה? 

הוא כבר לפני שבועיים התלונן על כאבי גרון, מד"א סירבו לבדוק אותו כי הוא לא היה במגע עם חולה מאומת.

המשיך לרופא המשפחה , שגם החליט שסתם יש לו חום וזאת שפעת , עשו לו רק בדיקת דם אבל לא קורונה.

הוא נשאר בבית עד שהחליט שהוא החלים, יצא לסיבוב באיקאה ואז שמע שיש בדיקות בראש העין בלי הפנייה מרופא.

נסע לראש העין להיבדק ונמצא חולה. 

וזה לטענתו שהוא כבר שבועיים מחפש מי יבדוק אותו, חשבתי שעברנו את השלב הזה.

נראה שהם הולכים על סקרים באוכלוסייה במקום בדיקות של מי שיש לו תסמינים. 

פורסם (נערך)

דרך אגב, בימים הקרובים נראה ירידה במספר ה"מחלימים" בגלל הקשחה של הקריטריונים לבדיקות החלמה. המינימום יהיה 12 יום לאחר שהחולה אובחן, והבדיקה השניה כעבור 3 ימים. לכן לא נראה יותר "מחלימים" אחרי 5-7 ימים, המינימום יהיה 15 ימים. גם הקריטריונים מתי לקחת "בדיקת החלמה" הוקשחו, אם כי איני זוכר כרגע כמה ימים נדרש להיות ללא תסמינים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, David32 כתב:

 

(אם אני גם הליצן התורן אשמח לשמוע)

על הכביש לא מתים כזה הרבה בשנה ומשקיעים הון תועפות כדי שימותו ויפגעו כמה שפחות.

 

עודף משקל, חתיכת מגפה בעולם המערבי, לא מבין מאיפה הזילזול. פשוט אי אפשר לנעול את כולם ולקוות שהם ירזו. מה גם שיש שחקנים מאוד חזקים בשוק שלא רוצים בפתרון הבעיה.

גם פה כמות הכסף שמושקעת בזה עצומה.

 

כמות המתים מזיהום אוויר גם גבוהה, זה חתיכת פיזדץ, אני לא מבין למה אתה אומר את זה בזילזול, גם בתחום הזה משקיעים מיליארדים, גם מעבירים חוקים כדי איכשהו לנסות להתמודד עם הבעיה. מה אני מפספס?

 

כאילו, העלאת פה עוד כמות בעיות שמטפלים בהם וגורמות לנזק רציני מאוד.

 

 

תרשה לי לצחוק. לעקוב אחרי נהלים.

בינתיים בקורונה יש עליה של אלפי אחוזים בספורטאים. עכשיו כשהסירו את מגבלת המרחק בכלל מסתבר שאנחנו מדינה של מרתוניסטים.

 

 

יהיה מעניין מאוד לראות מה קורה עוד שבועיים שלוש.


זילזלתי? למה אתה אומר שזילזלתי? אלו בעיות מאוד חמורות. חמורות בהרבה מהקורונה, ועדיין אף אחד לא סוגר את השאלטר. זו בדיוק הנקודה.
לגבי הכבישים אני לא הולך להכנס עכשיו לנתונים, אבל אני מאמין במידה גבוהה של וודאות שאני יכול לבנות לך פונקציה מעריכית עם משתנה אחד או שניים שהפלט שלה הוא כמות תאונות הדרכים. עזוב הרוגים, זו נקודה אחרת והיא מתקשרת לדבר השני שאני רוצה להגיד. בדיוק בכבישים עושים המון פעולות ומשקיעים המון כסף, כולל בלשפר את הבטיחות של הרכבים עצמם, אבל אף אחד לא סוגר כבישים או אפילו כביש ממש ממש ממש מסוכן.

קורולה איזה שלב עברנו? של הבדיקות? מצחיק.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

חמורות בהרבה מהקורונה, ועדיין אף אחד לא סוגר את השאלטר. זו בדיוק הנקודה.

 

סוגרים פשוט אחרת.

אולי באמת היו צריכים לסגור פחות. נדע את זה כשהכול יגמר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

יכול להיות שבתזמון אחר אולי היו עושים משהו אחר חוץ מסגר נוקשה,
אבל פורים+ פסח+עצמאות = לא השאירו יותר מדי אלטרנטיבות אחרות, למשל משק פועל + מסכות וריחוק חברתי. למעשה, לזה עוברים עכשיו, בהדרגה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

לכל תהליך כזה יש נקודת איזון. יש איזון בין ההשקעה באמצעי התחבורה לבין התועלת הכלכלית והמחיר בהרוגים. יש איזון בין ההשקעה במניעת זיהום סביבתי לבין מספר המתים כתוצאה ממנו. לגבי הקורונה אין לנו מושג מה נקודת האיזון, ולכן ההתיחסות הראשונית היתה חמורה מאד. העניין הוא שהנגיף הזה התנהג באופן שונה במקומות שונים. אם היית איטלקי כנראה שהיית מדבר אחרת לגמרי, ואין כל הבטחה שללא נהיה איטליה בעוד חודשיים, כמו שיתכן שאת הגל השני איטליה תעבור בקלות רבה. 

 

@vladclar את המעבר למשק פועל עושים בקצב מהיר מאד, הרבה יותר ממה שקורה ברוב העולם המערבי. הוסף לכך את חוסר המשמעת הישראלי - ואנחנו בסכנה גדולה. מקוה שאתבדה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מתחיל עכשיו לבקר את מקבלי ההחלטות על הסגר. זה באמת חוכמה בדיעבד ועל אותו משקל זה יכל להיות הפוך, אבל יש פה כמה קונספציות מוטעות.
אחד שסגר הוא פתרון. סגר הוא לא פתרון.
השני שלא הייתה ברירה והיו חייבים לעשות סגר, שזה גם לא נכון ואנחנו יודעים את זה בדיעבד.
שהווירוס הזה קטלני.

אני לא מסכים עם אף אחת מהטענות האלה והן חוזרות על עצמן פה שוב ושוב ושוב גם עכשיו.
 

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פרקש - חוכמת הבדיעבר. כתבתי לפני 2 דקות, ואני חזר: אילו היית גר במילאנו היית מדבר אחרת. המצב בישראל יחסית טוב, לדעתי במידה רבה מאד בזכות הסגר, וטוב שעשו אותו. אני חושש שהתרת הרצועה הרבה יותר מדי מהירה.

 

דרך אגב, הסגר בישראל היה קליל לעומת מדינות אחרות, שבהן אנשים לא יצאו מהבית שבועות, אפילו לא ל-100 מ' של התאווררות שלא לדבר על ה-500 מ' ספורט.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...