Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא מדברים על מצב שאנשים ישתעלו אחד על השני בכוונה כדי לבדוק אם זה מדבק

אנשים פשוט לא בסגר כבר שבועיים, הרבה לפני ההנחיות

כל מי שהיה בכבישים אתמול והיום ראה שיש רכבים גם בסגר

שוטרים לא באמת העירו

אני חושב שאפשר לספור על יד אחת את המשפחות בכל בניין שהיו עם המשפחה הגרעינית בלבד

ולמרות כל מה שקורה פה, באיקאה, במספרות וכו'

ישובים שלמים כבר לא דיווחו כמה ימים על הדבקה

פורסם

כי, כמו שקורולה כבר ציין, הוירוס לא נמצא בחוץ בהמון.

סביר להניח שהוא נמצא אצל מעט אנשים, לכן חזרנו אחורה לנקודת ה'אפס' מלפני חודשיים וחצי, כשהיו פה רק כמה חולים בודדים וסיכון ההדבקה היה נמוך.

רוב מי שחלה בארץ עד כה - חלה והדביק 1-2 אנשים, כי הוא לא יכל לפגוש יותר מזה.

מי שלא נדבק עד עכשיו, סיכוייו להדבק נמוכים כעת מאשר היו אם היינו שומרים על שגרה בכל החודש וחצי האחרונים.

  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, EliC25 כתב:

כי, כמו שקורולה כבר ציין, הוירוס לא נמצא בחוץ בהמון.

סביר להניח שהוא נמצא אצל מעט אנשים, לכן חזרנו אחורה לנקודת ה'אפס' מלפני חודשיים וחצי, כשהיו פה רק כמה חולים בודדים וסיכון ההדבקה היה נמוך.

רוב מי שחלה בארץ עד כה - חלה והדביק 1-2 אנשים, כי הוא לא יכל לפגוש יותר מזה.

מי שלא נדבק עד עכשיו, סיכוייו להדבק נמוכים כעת מאשר היו אם היינו שומרים על שגרה בכל החודש וחצי האחרונים.

 

לא יכול פגוש יותר? על סמך מה? אתה לא לוקח בחשבון קופאיות, נהגי מוניות, שוטרים וכו' שיכולים להדביק הרבה יותר מ1-2. או כל מי שבמקום העבודה שלו פוגש הרבה אנשים.

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 2 דקות, EliC25 כתב:

לא יכל, לא לא יכול.

לילה טוב.

 

למה לא יכל?

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 25 דקות, EliC25 כתב:

כי, כמו שקורולה כבר ציין, הוירוס לא נמצא בחוץ בהמון.

סביר להניח שהוא נמצא אצל מעט אנשים, לכן חזרנו אחורה לנקודת ה'אפס' מלפני חודשיים וחצי, כשהיו פה רק כמה חולים בודדים וסיכון ההדבקה היה נמוך.

רוב מי שחלה בארץ עד כה - חלה והדביק 1-2 אנשים, כי הוא לא יכל לפגוש יותר מזה.

מי שלא נדבק עד עכשיו, סיכוייו להדבק נמוכים כעת מאשר היו אם היינו שומרים על שגרה בכל החודש וחצי האחרונים.

 

ומה עם אותם 100 איש שגילו היום ?

הם לא פגשו אתמול אנשים ?

ואלה שנדבקו אתמול לא יפגשו מחר אנשים ?

 

הרעיון זה שאותם אנשים שנדבקו אתמול והיום ויפגשו מחר אנשים לא יתקרבו אליהם.

אבל זה מתחיל להיות בעיה כשהם יעמדו מחר אחד ליד השני בתור בקניון

או בתור בסופר וכו'

 

לפני 4 דקות, Bob Ross כתב:

 

למה לא יכל?

 

בשבועיים האחרונים כל אחד יכל הכל.

אני פגשתי הרבה יותר מ 2 אנשים בשבוע האחרון

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

חיסון כבר בסמפטמבר? 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
  • אהבתי 1
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Bob Ross כתב:

 

למה לא יכל?

עניין דקדוקי, בעברית אין "יכל" אלא "יכול". בכתיב מנוקד אפשר לסמן חולם חסר, אבל בכתיב חסר ניקוד צריך להוסיף "ו'". זו צורת העבר של השורש יכל בבנין קל.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 8 שעות, korola כתב:

זה מיוחד ליבגני, 

תודה על ההשקעה.

אתה ממשיך לפספס במעברים בין המימדים.

אני לא מביע דיעה על מספר חולים או מתים פוטנציאלי - אין לי מושג.

אבל שיטת ההסקה שלך בפוסט המוקדש לי גורמת לי לשמוח שאני מדלג מעל האקסלים שלך מזה חודשיים או יותר.

המלצה קטנה: לינק זה לא מילה גסה. לא חייבים לשים תמונות ולהפוך את הכל לעוד פחות קריא ממה שהוא.

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

למה פחות קריא? על הטלפון שלי דפי הפורום מוצגים יפה. בעבודה אני עם מסך 1080P ואין שום בעיה. בבית על מסך 4K גם אין שום בעיה. 

פורסם
לפני 7 שעות, Bob Ross כתב:

 

למה לא יכל?

כי היינו סגורים בבתים.

כתבתי רוב, כלומר תוריד מהחשבון אנשים שכן פגשו 4 5 6 אנשים באופן קבוע. 

לפני 7 שעות, Transporter כתב:

ומה עם אותם 100 איש שגילו היום ?

הם לא פגשו אתמול אנשים

אם הם עשו בדיקה סביר הלניח שיש להם תסמינים והם יושבים בבית.

ואםהם לא ישבו בבית, רובם היו עם מסיכות כשפגשו אנשים בחוץ ובסופר.

בלי קשר לזה, 100 אנשים זה מעט מאוד כרגע.

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 27 דקות, ChemGuy85 כתב:

למה פחות קריא? על הטלפון שלי דפי הפורום מוצגים יפה. בעבודה אני עם מסך 1080P ואין שום בעיה. בבית על מסך 4K גם אין שום בעיה. 

כשאני רוצה לקרוא כותרות גדולות, אדומות ומפחידות, אני יוצא מהבית ומביא ידיעות אחרונות או ישראל היום.

לפני 8 דקות, ChemGuy85 כתב:

מאטרסן מנתח את ממצאי Remdesivir אשמח לשמוע את דעתכם 

רפרפתי בסרטון, עכשיו אני מבין מי הגורואים שלך, חוץ מקורולה, שלמען האמת לעיתים אני תוהה אם אתם זה בעצם אדם אחד.

כמובן שממש הופתעתי מזה שחשוב לך לשמוע את דעתנו על סרטון שמעלה אפשרות של רעב עולמי.

בטח כבר השתמשתי בבדיחה הזו, אבל אני מופתע שעדיין אין כאן סרטון של אחד מהגורואים שלך בו בגרפים ותמונות מוכיחים לנו שהוירוס הולך להוציא את היטלר מהקבר, להקים מחדש את הרייך השלישי ולהחזיר את המצור על סטלינגרד.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

טיעון ענייני יש לך או שמנגנון הדחקה שלך מעלה הילוך? אפשרות לרעב עולמי כתוצאה משבירת קווי אספקה בגלל הקורונה זה משהו שהעלה האו"ם ולא מארטרסון. מארטרסוןלא ממציא ידיעות הוא לוקח ומנתח ולדעתי עושה אחלה עיתונות חוקרת אפילו התחילו לצטט אותו ב-NY TIMES ועוד כמה עיתונים. אתה יכול לטעון שהוא בוחר סלקטיבית ידיעות שמחזקות את הפוזיציה שלו וזה בסדר זה טיעון לגיטימי. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

כל פעם שמישהו מגלה טיפה אופטימיות שהמצב עלול להשתפר חו"ח = מנגנון הדחקה.

 

 

IMG_20200430_100211.png

עריכה אחרונה על ידי SlowRide
  • מצחיק 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...