Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 18 שעות, Transporter כתב:

 

כבר ביום ראשון יתחילו להזין את הנתונים לקראת הפעימה השניה.

עד ה 10-18.5 הכספים כבר יגיעו לחשבונות של האנשים

אוי ואבוי אם היינו צריכים לחכות חצי שנה כדי לקבל את הכסף הזה

 

 

אתה אופטימי לגבי יום ראשון, נכנסתי עכשיו לאיזור האישי , איפה שאמורים למלא את הבקשה למענק של הפעימה השניה.

הם כבר עידכנו את התאריך ל 6/5, בנוסף על מנת לאשר את המענק צריך להגיש את דוח מע"מ למרץ אפריל , ולרוב האנשים זה יהיה אחרי ה 15/5.

לדעתי הכסף יתחיל להופיע בחשבונות רק ב 20/5.  וגם זה במצב הטוב ביותר. 

 

 

image.png.1f7b6ccd197daca195d92f3003a0f705.png

פורסם

מתחת לבית שלי כמה משפחות במפגש חברתי עם הילדים, מאיפשהו יש להם ספריי וצעצועים נלווים ליום העצמאות.

לא מבין את הרעיון של העלק סגר היום.

מי מתייחס לזה ברצינות?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 19 דקות, יבגניפ כתב:

מתחת לבית שלי כמה משפחות במפגש חברתי עם הילדים, מאיפשהו יש להם ספריי וצעצועים נלווים ליום העצמאות.

לא מבין את הרעיון של העלק סגר היום.

מי מתייחס לזה ברצינות?

תזמין משטרה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

מתחת לבית שלי כמה משפחות במפגש חברתי עם הילדים, מאיפשהו יש להם ספריי וצעצועים נלווים ליום העצמאות.

לא מבין את הרעיון של העלק סגר היום.

מי מתייחס לזה ברצינות?

 

היום במרכז המסחרי בישוב היו פקקים בכניסה לחנייה  כמו כל יום שישי, 

בחנות צעצועים אחת ראיתי בחוץ קרטונים של ספריי קצף וכל הצעצועים של יום העצמאות

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

הכבישים היום היו מלאים. החניה של הבניין שלנו והבניין ליד כמעט ריקה. אנשים לא שמים יותר על ההנחיות.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...