Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 5 דקות, Mrmi כתב:

ונראה לאיזה צד הוא השתייך. הצד שרצה להרוג את כולם וחזה פה מיליוני מתים וגרם לקוראים התקפי לב עם קוצר נשימה,

או לצד הנורמלי.

 

רק דבר אחד - הצד שרצה להרוג אנשים הוא זה שאתה קורא לו נורמלי. אני מאמין שלא צריך לחפש ולהביא ציטוטים של Transporter כדי להוכיח כי כולם פה ראו בדפים האחרונים מה הוא כתב.

  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לא יכול להאשים אותו,

כשמתרסק לך העסק מול הפנים בלי שיש לך מה לעשות עם זה,התגובה שלך תהיה להציל אותו.

 

מקווה שייצא מזה,אבל מבין את הכאב והקושי.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

אדון @Bob Ross

אין ספק בכלל שהשוק יתאושש וישבור שיאים שוב.

השאלה היחידה היא מתי.

מקווה שזה יקרה לפני שאני אצתרך את הכסף שמושקע אצלי, ובכלל עדיף כמה שיותר מהר לחזור לשגרה אמיתית (ולא כזאת שיש מצב להתפרצות שסוגרת את כולנו שוב בבית).

  • רעיון טוב! 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, Mrmi כתב:

 

 

בעתיד, כשכל זה יגמר

אחרי שנרצה לקנות רכב אחד מהשני או בכלל, לדעת איך וכמה להתייחס לתגובות של מישהו

נערוך חיפוש פה, פה, ספציפית בשרשור הזה על השם שלו. נלחץ על חפש בתוך השרשור, נדביק את הכינוי שלו

ונראה לאיזה צד הוא השתייך. הצד שרצה להרוג את כולם וחזה פה מיליוני מתים וגרם לקוראים התקפי לב עם קוצר נשימה,

או לצד הנורמלי. לא צריך להיות אופטימי לעודד. אלא הצד שעבד עם מה שיש. הביא את הדברים כפי שהם.

רמז - זה שמגיב פה הכי הרבה משתייך לצד הראשון (אבל בלי שמות, שלא נרד לפסים אישיים וחבל).

 

 

 

נראה שיש פה צורה עם המון צדדים (הרבה יותר מה-4 בנים של האגדה של פסח), אבל בתיאור שלך יש רק 2 צדדים .

הצד הראשון והצד שלך.

בטעות בצד הראשון הכנסת את כולנו , נשארת בצד שלך לבד.

האמת מעניין כבר להריץ חיפוש על השם לשלך. לראות מה תרמת פה לדיון עד כה?

מה באמת היה הצד שלך?

הצד שפחד מהרבה מתים והיה מוכן להקריב את הכלכלה?

או הצד שהיה מוכן להקריב את הקשישים על מנת להציל את הכלכלה?

הצד שרצה לשמור על היחסים עם דרום קוריאה שהתגלו פה חולים דרום קוריאנים?

או הצד שרצה לטוס לסקי באירופה למרות שכבר היה ברור שאירופה מוכת קורונה?

 

אתה בכלל בצד שחושב שאנחנו יותר קרובים לסוף מאשר להתחלה,

בעוד שאני חושב שאנחנו רק בסוף הדף הראשון של הספר

 

 

עריכה אחרונה על ידי korola
  • אהבתי 2
פורסם (נערך)

 זה שכתבו פה את שמו אני מצדד בגישה שלו כלפי ההודעות שלכם. לא בעד דעותיו, אלא על העור של פיל שיש לו. כלפי הקליקה עם אווירת המילואים (בכיף למה לא, תפדל חביבי) שנוצרה כאן. אחרי הכל משעמם מאוד בבית, מובן. במיוחד שהרוב עובדים מהמחשב בבית, גם מובן. עומד איתן מולכם, תותח. כתבתי לו על זה פה כבר. כמה עמודים אחורה. 

כל השאר, כמו שכתבתי, המילים נשמרות על השרת. אז ברור לכם שביום מן הימים ניפגש, כן? 

במיוחד החכמולוגים שחושבים שאם הם קוראים קצת אז הם יודעים יותר מכולם. יש מן תחושה שאם אתה בצד של הרעים, אתה בצד של החכמים. בקיצור תיהנו לכם, תיהנו. רק תכתבו הרבה. שביום מן הימים יהיה לנו הרבה מידע כשנחפש את הכינוי שלכם.

מקווה שלא הבהלתי אף אחד כן, שלא תרד כמות ההודעות פתאום. הי.

עריכה אחרונה על ידי Mrmi
  • רעיון גרוע 2
פורסם

מה יש לך לעשות עם המידע הזה?

אתה קונה רכב,מה אכפת לך אם לפני שנתיים הוא היה בעד להרוג את הכלכלה או להרוג את כל הזקנים?-הרכב סבבה,תקנה וסע לשלום.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

דווקא אני שמח שעוד נכנסים לדיון ומביעים את דעתם,  לא נראה לי שזה מפחיד מישהו שיקראו פה בעתיד מה הייתה דעתו. 

הרי כבר כתבו פה שכולנו נמצאים במצב של loss loss ,  אין מצב שמישהו יוצא בסדר מהשירשור הזה. 

 

אבל אם כבר נכנסת לדיון (כן 2 הודעות בהפרש קצר זה אומר שאתה חלק מהדיון), אז יאללה תסביר קצת למה לדעתך מחירי הדיור (שכבר היו מנופחים פה)

ימשיכו להיות מנופחים?  מה הנתונים שתומכים בהמשך הגידול?

חוץ מהדפסת כסף מטורפת וחלוקתו חינם לכולם ואז אינפלציה שתמשיך לתדלק את מחירי הדירות.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 16 דקות, Mrmi כתב:

 זה שכתבו פה את שמו אני מצדד בגישה שלו כלפי ההודעות שלכם. לא בעד דעותיו, אלא על העור של פיל שיש לו. כלפי הקליקה עם אווירת המילואים (בכיף למה לא, תפדל חביבי) שנוצרה כאן. אחרי הכל משעמם מאוד בבית, מובן. במיוחד שהרוב עובדים מהמחשב בבית, גם מובן. עומד איתן מולכם, תותח. כתבתי לו על זה פה כבר. כמה עמודים אחורה. 

כל השאר, כמו שכתבתי, המילים נשמרות על השרת. אז ברור לכם שביום מן הימים ניפגש, כן? 

במיוחד החכמולוגים שחושבים שאם הם קוראים קצת אז הם יודעים יותר מכולם. יש מן תחושה שאם אתה בצד של הרעים, אתה בצד של החכמים. בקיצור תיהנו לכם, תיהנו. רק תכתבו הרבה. שביום מן הימים יהיה לנו הרבה מידע כשנחפש את הכינוי שלכם.

מקווה שלא הבהלתי אף אחד כן, שלא תרד כמות ההודעות פתאום. הי.

 

עור של פיל זה בדרך כלל טוב, אבל אני מעדיף זכרון של פיל על עור של פיל, או חוכמה, או הבנה, או אנושיות על פני עור של פיל ונונ-קונפורמיזם.

אולי אפילו חס וחלילה להבין שאם הטפת לדרך מסוימת, לא בחרו בה, והתוצאה יצאה טובה, אולי מי שטעה זה אתה, אז לנכס את התוצאה הטובה לך למרות שלא בחרו בדרכך זה, איך נאמר, לא מוכיח את טענתך. לכל היותר מגחיך אותה.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 1 שעה, Mrmi כתב:

לכל יושבי המזומן נא להתעורר. שום דירה בהנחה ושום נעליים.

עסקים אמרו לא יקבלו פיצוי, בסוף קיבלו. אני מבטיח לכם, בהבטחה - שום הנחה שפתאום תביא אתכם להיות בעלים של דירה.

אם יהיה קשה לאנשים עם משכנתה, ידחו. כמה שצריך. אבל לא יביאו לכם הזדמנות לדירה בגרושים.

יעזרו כמה שצריך, סמכו עלי. גם לפוקס אמרו שלא ישלמו כלום, אז אמרו.

ירידה קטנה פה, ירידה שם. אבל זה לא מה שיארגן לכם בעלות על דירה. אבל - תמשיכו לפנטז, זה נחמד.

הדבר היחיד שאני מפנטז עליו זה תספורת, אבל פחדתי ללכת למרות שפתחו את המספרות כי לא מתחשק לי לעמוד יום שלם בתור בשמש.

אבל כן, עובדה שיש משבר. יש מליון מובטלים. המצב שונה ממה שהיה לפני וזה משפיע על מחירים של מוצרים ושירותים.

מותר לנחש איך זה ישפיע על מחירי הדיור. מה הבעיה בזה? על מחיר השיפוצים למשל, זה כבר משפיע. על מחירים בכללי זה ישפיע, כי המדינה תצטרך לקחת יותר מיסים מכולם כדי לממן את המענקים לבעלי הרשתות הגדולות שתפסו אותה בביצים. המציאות משתנה ואנשים מגששים וחוקרים כדי להבין איך כדאי להתנהל. למה זה מה שמפריע לך?

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 10 שעות, nimrod7676 כתב:

אני קניתי ארגזים של TQQQ בשער 49$, 

 

מצטער שלא קניתי יותר סחורה . כבר מאוחר, השוק משתולל, אנשים הבינו שהקורונה הזאת היא כלום ושום דבר 

 

אחרי שחוזה סנופי יעבור 2900  ויסגור מעל נוכל לאשר שאנשים אכן הבינו

 

לפני 8 שעות, sperial כתב:

לגבי הריווח במסעדות ושאר אתרים, לא פחות חשוב מהמרחק הוא מערכת האוורור. ולמיטב ידיעתי מערכת שמונעת הפצת הנגיף היא מערכת יונקת, בדיוק הפוך ממערכת האוורור המפיצה אויר המקובלת במסעדות ואולמות. אני לא יודע איך זה יסתדר.

 

אז במקום להדבק בזמן הישיבה במסעדה הם ידבקו בתור למארחת

או בשירותים שהולכים להשתין ביחד

לפני 2 שעות, nimrod7676 כתב:

 

מניסיוני, עולם כמנהגו נוהג, לא משנה כמה נראה דרמתי האיום הנוכחי.. מה שהיה הוא מה שיהיה. 

 

הפחידו אותנו עם 10,000 גופות עד פסח.. בינתיים כל מה שאני רואה שזה - עם כל הצער שבדבר - כמה בני 90 שהלכו לעולמם בלי שום הוכחה שיש קשר לקורונה. 

 

בסוף הכל פוזיציות של מנהיגים, 

 

לפי מה שאני רואה, פתאום אחרי שיש "ממשלת חירום" כבר אפשר לפתוח בשניה הכל וכמובן להפסיק לתת הצהרה כל לילה בטלוזייה. 

 

הכל פוזיציה ואינטרסים, מה שהיה הוא מה שיהיה וזהו. 

 

אם אתה שואל אותי עד יולי אנחנו חוזרים לשגרה מלאה, ולא רק בישראל. 

 

כמה שאתה צודק

סיכמת כמה משפטים מה שאני אומר כאן כבר חודשיים

הלוואי שפרופסור לס יתפוס את המקום של בר סימנטוב

אולי הוא ילך לארוז משלוחים בסופר או לשטוף כלים במסעדות ויבין את הנזק שהוא גרם לכולם

ושאף אחד לא יחשוב להחמיא לו על הסגר. הסגר הזה לא רעיון שלו, וגם כשכבר עשו, עשו אותו באיחור, כמה ימים אחרי שדאגו לייבא את כל החולים מהמדינות הכי קשות לארץ ולהדביק את כל מי שיכלו

פורסם
לפני 2 שעות, korola כתב:

אבל אם כבר נכנסת לדיון (כן 2 הודעות בהפרש קצר זה אומר שאתה חלק מהדיון), אז יאללה תסביר קצת למה לדעתך מחירי הדיור (שכבר היו מנופחים פה)

ימשיכו להיות מנופחים?  מה הנתונים שתומכים בהמשך הגידול?

חוץ מהדפסת כסף מטורפת וחלוקתו חינם לכולם ואז אינפלציה שתמשיך לתדלק את מחירי הדירות.

 

אני חושב שהרבה טמבלים שקנו דירות במחיר למשתכן עם השקל האחרון שהיה להם בארנק, יבינו שהם לא יכולים לשלם את המשכנתא

היו פיטורים ועוד יהיו פיטורים

הרבה עסקים לא הבינו כמה שהם בצרות

קיבלו מענק 6000 שקל, או לא קיבלו כלום, לא חושבים על זה שצריכים עכשיו למתג מחדש, להלחץ במתחרים שלהם שיורידו מחירים לרצפה כדי לשרוד

אותם אנשים יצטרכו יום אחד לחזור לשלם משכנתא..

מאיזה כסף ? לא יודע

אבל אולי כמה דירות שפינטזתי עליהן והפסדתי לאנשים שלא באמת מסוגלים לשלם אותן יגיעו אליי...או אלייך ?

לפני 1 דקה, halperin96 כתב:

המדינה תדרוש סדרן שירותים וסדרות ליד המארחת ועוד מליון תקנות שלא יהיה משתלם לפתוח.

 

לא...קודם יז**נו את בעלי המסעדות ויגידו להם תפתחו רק טייק אווי ומשלוחים

ואז יבואו חכמי הפורום ויגידו שמאוד משתלם למסעדה לפתוח

כי בכל השטח המתח אפשר להפעיל מוסך

או איזור דיטיילינג

או "להיות יצירתי" ולפתוח איזור מסאג'ים, כאילו לבעל המסעדה שגם ככה הפסיד כמה מאות אלפים בא להתעסק עכשיו בלמתג עסק חדש

 

כמו שכתבתי למעלה

הרבה עסקים עוד לא מבינים כמה שהם הפסידו

 

לפני 2 שעות, sperial כתב:

כולנו מקווים לטוב. ועם זאת אני מודאג מפתיחת המשק. לא בגלל עצם הפתיחה, אלא בגלל הדרך, רושם של אלתור, חוסר תכנון והרבה כניעה פוליטית.

 

כל המשבר הזה היה חובבני מערב פסח והלאה

כל כך הרבה גאונים יושבים למעלה

אנחנו כבר חודשיים במשבר כמעט

בקושי התקבלה החלטה על תוכנית מענקים ופיצויים מסודרת

והנוסחאות המשוגעות שפורסמו לאחרונה עדיין לא אושרו באופן סופי

הדברים האלה היו אמורים להיות מאושרים כבר לפני 3 שבועות

 שלא לדבר על היציאה מהסגר. כן לצאת לא לצאת כן איקאה לא איקאה

אם זה לא בדיחה אז מה זה?

לפני 2 שעות, korola כתב:

 

ניסו וראית לא עבד.  ראו מה קרה באיטליה, הצליחו למנוע את זה פה.

ואז מה? חטפו מהתקשורת שסתם גמרו פה את המשק בשביל 200 קשישים שנפטרו. 

כנראה גם להצליח יותר מידי למנוע את הקטסטורפה זה כישלון 

 

אם זאת הייתה מדינה נורמלית

ועוד חצי שנה היו עושים תוכנית טלוויזיה שבכותרת שלה תמונה של ביבי ומשה בר סימן טוב ושי באבד

ומתחתיהם תמונות שמות וגילאים של אלפי או עשרות אלפי אנשים שחיו בכבוד עד לפני חודשיים

וכרגע הגיעו למצב שהם נזרקו מהדירות שלהם 

או חיים תחת חובות כבדים

הייתי אומר שהם חטפו מהתקושרת 

שילכו לסקר את אותם אנשים שהסגר הזה הרס להם את החיים

שיקחו את כל המספרים של כל אלה שכבר לא יחזרו למעמד שהם היו בו

ואז נשווה את זה ל 200 מתים

לחיות בשפל של השפל זה לא חיים

 

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

עור של פיל זה בדרך כלל טוב, אבל אני מעדיף זכרון של פיל על עור של פיל, או חוכמה, או הבנה, או אנושיות על פני עור של פיל ונונ-קונפורמיזם.

אולי אפילו חס וחלילה להבין שאם הטפת לדרך מסוימת, לא בחרו בה, והתוצאה יצאה טובה, אולי מי שטעה זה אתה, אז לנכס את התוצאה הטובה לך למרות שלא בחרו בדרכך זה, איך נאמר, לא מוכיח את טענתך. לכל היותר מגחיך אותה.

 

בינתיים כשאני אמרתי  שצריך לתת מענקים  ולהציל חברות - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שהגדולים יותר צריכים לקבל הרבה יותר מהקטנים - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שצריכים לשחרר את הסגר תכף ומיד אחרי פסח - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שרוב החולים הם זקנים(!) עם מחלות רקע( שלא לדבר על מחלות סופניות שממילא עמדו למות) - אמרו שאני טועה ומוכן להקריב קשישים בשביל הפרנסה האישית שלי

 

בינתיים נכון לתאריך הזה

כל מה שאמרתי קרה

אני לא רואהאיפה  אותם אנשים שאמרו שיקח חודשים ארוכים עד שיפתחו עסקים

לא רואה איפה  אותם מתים שחזו אלפי מתים

את אלה שאמרו שאני חוצפן שאני חושב שהמדינה צריכה לתת לנו פיצויים (וואלה עד 400 אלף פיצוי על חודשיים זה יפה לגמרי)

המון זילזלו, אמרו שאני חוצפן, שאני דורש להרוג את הקשישים בשביל הכלכלה (זה לגמרי שקר), שאכפת לי רק מהענף שלי (למרות שאני כבר בפסח דאגתי לדחות את הלקוחות שלי למרץ והלאה ולקחתי את הסיכון שישחררו את הסגר וישאר לי יומן ריק לכמה חודשים)

 

אז אמרו

אבל התרחיש שקרה בסוף הוא בדיוק מה שאמרתי - סגר קצר, מחלה קלה, פיצויים יפים

תודה רבה,

אם אפשר רק לא לפתוח פה עד שהכסף יופיע אצלי בחשבון

ברגע שזה יקרה כל מי שרוצה מוזמן להגיד מה שהוא רוצה ואני מבטיח לא להגיב

פה נגמרו הבקשות שלי.

 

לפני 2 שעות, korola כתב:

 

אתה רציני? אין שינויים קיצוניים?  מעל מיליון מובטלים.

כולם לומדים מרחוק, מלא הכשרות נעצרו.

מלא מפעלים עצרו ייצור.

כל העולם עצר מלכת, אלפי מטוסים בעולם נמצאים באחסון.

 

מה עוד אתה רוצה על מנת להגדיר שינוי קיצוני?

נראה לך שמישהו ב-45 יום האלה חתם על חוזה רכישה חדש?

נראה לך שמישהו ב -45 יום האחרונים הסתובב באתרי מכירות לבדוק דירות חדשות? 

אם נחתם משהו ב-45 יום האלה זה רק בגלל שזה התחיל לפני והיה זיכרון דברים חתום.

 

 

פה אני מסכים אתך

אני יכול להעיד שבחודש האחרון אנשים לא מגיעים אפילו לראות דירות למכירה

לא משנה מה המחיר, לא מתקשרים, לא מגיעים, כלום ושום דבר

לא חושב שיש אי ודאות, עברנו את זה

אבל לאנשים אין כסף

וההשלכות האמיתיות של מה שקרה כאן יתבררו עוד כמה חודשים

כרגע כולם רק  חושבים על לחזור לשגרה

אחרי עצמאות אנשים יתחילו להבין שהמתחרים שלהם מוכנים לעבוד בחינם כדי לקבור אותם חיים

 

 

לפני 2 שעות, halperin96 כתב:

זו עצירה זמנית.

המשק נפתח לאט לאט.

אין לך מה לבחון לפי ההלם הרגעי הזה.

 

כולה 45 יום,נדבר עוד שנתיים.

 

זה לא בדיוק ככה אחי

המשק יכול להפתח

יש עסקים שיצטרכו מיתוג מחדש

יש עסקים שנגמר להם התקציב לשיווק

עסקים שיצטרכו לעבוד במחירים תחת רק כדי להצליח לשלם לעובדים

המצב לא כזה פשוט

כנראה נעבור את זה בקלות כל עוד לא יהיה גל שני

פורסם (נערך)

איך המדינה יכולה לתת מענקים שעברו רק חודשיים מתחילת המשבר?

אנחנו יכולים למצוא את עצמינו בעוד שבועיים במקום אחר לגמרי לטוב או לרע.

לדעתי הם מחכים לראות מה קורה אחרי השחרור.

יש מלא שכירים שלא הולכים לחזור לעבודה - אחרי שהוציאו אותם לחלת רואים שהם לא כ"כ חסרים...

כנ"ל עצמאים קטנים שהפסידו הרבה כסף 

ואין להם יכולת להתאושש.

צריכים לחכות חצי שנה לפחות בשביל לתת אינדקציה איפה אנחנו עומדים.

כל הדיבורים בתקופת הזמן הזאת הם קצת ילדותים.

עריכה אחרונה על ידי avi 1234
פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

רק דבר אחד - הצד שרצה להרוג אנשים הוא זה שאתה קורא לו נורמלי. אני מאמין שלא צריך לחפש ולהביא ציטוטים של Transporter כדי להוכיח כי כולם פה ראו בדפים האחרונים מה הוא כתב.

 

אף אחד לא רצה להרוג אנשים

לא אני ולא יורם לס שאני מאמין לגמרי בהשקפה שלו

אנחנו פשוט מסתכלים על  עובדות אמיתיות. לא על תאוריות, לא על גרפים ולא על שפעת שהייתה כאן לפני 100 שנה ונמשכה כמה שנים.

עובדתית ראינו בדיוק מה גילאי המתים, ראינו מי הם המתים.

אני לא מסתכל על 3 יוצאים דופן מתוך 200 אלא על 89% שמשרד הבריאות קבע ולא אני

אני לא רציתי להרוג אותם, אני לא הדבקתי אותם ולא אמרתי להם להפגש עם הילדים שלהם או לעשות קניות ברמי לוי  ולא הכנסתי אותם לבית אבות כזה או אחר.

הם מתו כל אחד מהסיבה שלו.

אם הם היו חיים היום אם לא הייתה קורונה ? לא יודע. לא בטוח בכלל. אולי עם המחלות רקע הרבות שיש להם הם כבר לא היו איתנו. במקום קורונה היה כתוב סרטן

אולי הם היו חיים.

 

אני בסך הכל אומר ואמרתי לאורך כל הדרך שאי אפשר לסגור מדינה בגלל כמות כזאת של מתים, וגם לא בגלל 1000 מתים

מדינה זה 10 מליון תושבים

אי אפשר לסגור אותה בגלל כמות כזו.

לא נעים לשמוע את זה

אבל זאת עובדה

 

אם אתה מוכן לתת כאן למליון מובטלים או אפילו לחצי מהם לאבד את כל מה שיש להם ואולי גם את החיים שלהם, כל הכבוד לך

זה מספר הרבה יותר משמעותי מ 200 מתים או 1000 מתים

לפני 3 דקות, avi 1234 כתב:

איך המדינה יכולה לתת מענקים שעברו רק חודשיים מתחילת המשבר?

אנחנו יכולים למצוא את עצמינו בעוד שבועיים במקום אחר לגמרי לטוב או לרע.

לדעתי הם מחכים לראות מה קורה אחרי השחרור.

יש מלא שכירים שלא הולכים לחזור לעבודה - אחרי שהוציאו אותם לחלת רואים שהם לא כ"כ חסרים...

כנ"ל עצמאים קטנים שהפסידו הרבה כסף 

ואין להם יכולת להתאושש.

צריכים לחכות חצי שנה לפחות בשביל לתת אינדקציה איפה אנחנו עומדים.

כל הדיבורים בתקופת הזמן הזאת הם קצת ילדותים.

 

חצי שנה ?

ובזמן הזה אותו עסק שמוציא עשרות-מאות אלפי שקלים מהכיס כדי לשלם הוצאות קבועות

כמה אתה חושב שיש לו נזיל להוציא ולשלם ?

שנה שלמה הוא ישלם מהכיס עד שיחליטו מה היה הנזק וכמה מגיע לו אם בכלל ?

בינתיים הוא יקטוף מהעץ כל חודש עוד 50-100 אלף וישלם?

ממש לא

כבר ביום ראשון יתחילו להזין את הנתונים לקראת הפעימה השניה.

עד ה 10-18.5 הכספים כבר יגיעו לחשבונות של האנשים

אוי ואבוי אם היינו צריכים לחכות חצי שנה כדי לקבל את הכסף הזה

 

לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

אני מאמין שלא צריך לחפש ולהביא ציטוטים של Transporter כדי להוכיח כי כולם פה ראו בדפים האחרונים מה הוא כתב.

 

אנשים שרצו לשכנע אותנו שאנחנו הולכים לקראת עשרות אלפי מתים "ראו פה בדפים האחרונים" שכתבתי דברים שלא מסתדרים עם התאוריות שלהם

לא התאים להם פיצוי אז שכנעו אותי שאי אפשר לתת  פיצוי

לא התאים להם 200 מתים בחודשיים אז ניסו לשכנע שיהיו אלפי

לא התאים להם שיפתחו עסקים אז ניסו להסביר כמה זה בלתי אפשרי שזה יקרה

בקצב הזה עוד חודש יהיו פה חתונות

אחרי שאנשים יעצו לי להמציא את עצמי מחדש ולבנות מאפס עסק חדש.

בינתיים מי שפספס בכל התחזיות זה לא אני

 

התחזית היחידה שאמרו כאן ועדיין מוכיחה את עצמה

זה שלא יהיה חיסון בקרוב

אבל לך תדע אולי המזל ממש ישחק לטובתי ועוד מעט נשמע גם על חיסון ונרגע

×
×
  • תוכן חדש...