Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יהיה עם מחירי הדיור, זה החלק המעניין באמת :)

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
לפני 5 דקות, יבגניפ כתב:

הסברתי לך על מה אני מסתכל. פעילות כלכלית שמתקיימת, חלקה צומחת, בניגוד לקביעות שלך.

ועדיין אנליסטים, ממשלות, מנהלי חברות פרטיות עושים את זה. חלקם "פוגעים". חלקם פחות. 

 

שוב: יכול להיות שעוד חודש, אחרי הניסיון לחזור לשגרה, יהיה גל שני, מאות אלפי ימותו, קורולה פה ישפריץ אקסלים, טרנספורטר יתקע בלי ואגיו ואתה שוב תהייה באקסטזה כמו שהיית לפני כמה שבועות.

אני אישית מקווה שלא.

 

לפני 2 דקות, BioS כתב:

מה יהיה עם מחירי הדיור, זה החלק המעניין באמת :)

 

שנייה אני מסדר לך אקסל שחוזה במדוייק את מחירי הדירות. 

 

  • מצחיק 3
פורסם (נערך)

כולנו מקווים לטוב. ועם זאת אני מודאג מפתיחת המשק. לא בגלל עצם הפתיחה, אלא בגלל הדרך, רושם של אלתור, חוסר תכנון והרבה כניעה פוליטית.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

למה שיושפעו?

אנשים משלמים משכנתאות כרגיל,במרץ נרשם שיא אפילו.

 

כי מחירי הדירות מורכבים מ:

- מחיר הקרקע 

- עלות הבנייה

- מיסים על הדירות 

 

והמחיר בסופו של דבר נקבע לפי ביקש והיצע

- כמה ימותו ויפנו דירות 

- כמה מובטלים יהיו שישארו בדירת קטנות יותר

- כמה צעירים בני 21 ישארו לגור בחדר אצל ההורים עוד שנה שנתיים  

 

ולכמה לא יהיה כסף לשלם את המשכתנא, הבנק יעקל את הדירה וימכור אותה בשוק - זה באמת הכי פחות משפיע על מחירי הדירות .

 

לך לכל עו"ד שמתעסק בפשיטות רגל, הדבר הראשון שעושים לפני שמכריזים על פשיטת רגל של העסק,

הולכים להגדיל את המשכנתא על הבית, ומשתמשים בכסף הזה "לנסות להציל את העסק" , או בעצם לשלם לנושים מועדפים.

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

למה שיושפעו?

אנשים משלמים משכנתאות כרגיל,במרץ נרשם שיא אפילו.

 

זה נורא פשוט
27% אבטלה וזה לא שבעוד שבוע חוזרים ל-4% אבטלה שהייתה לפני המשבר

 

במיוחד כשאנשים לקחו משכנתאות עם החזר של 5-6K וצפונה ובקושי סגרו את החודש

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

כולנו מקווים לטוב. ועם זאת אני מודאג מפתיחת המשק. לא בגלל עצם הפתיחה, אלא בגלל הדרך, רושם של אלתור, חוסר תכנון והרבה כניעה פוליטית.

 

לדעתי אין להן שום אופציה , אין כסף לשלם לכולם, אז שולחים אותם לעבודה

פורסם

ובלי מחשבה על מה שעלול לקרות בעוד שבועיים או חודש - סגר מחודש עם יותר נזקים. עלול, לא בהכרח, אבל בסיפור הזה צריךתלעבוד לפי תרחישים פבימיים  כדי למנוע מהם להתרחש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

ובלי מחשבה על מה שעלול לקרות בעוד שבועיים או חודש - סגר מחודש עם יותר נזקים. עלול, לא בהכרח, אבל בסיפור הזה צריךתלעבוד לפי תרחישים פבימיים  כדי למנוע מהם להתרחש.

 

ניסו וראית לא עבד.  ראו מה קרה באיטליה, הצליחו למנוע את זה פה.

ואז מה? חטפו מהתקשורת שסתם גמרו פה את המשק בשביל 200 קשישים שנפטרו. 

כנראה גם להצליח יותר מידי למנוע את הקטסטורפה זה כישלון 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 3
פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, korola כתב:

 

כי מחירי הדירות מורכבים מ:

- מחיר הקרקע 

- עלות הבנייה

- מיסים על הדירות 

 

והמחיר בסופו של דבר נקבע לפי ביקש והיצע

- כמה ימותו ויפנו דירות 

- כמה מובטלים יהיו שישארו בדירת קטנות יותר

- כמה צעירים בני 21 ישארו לגור בחדר אצל ההורים עוד שנה שנתיים  

 

ולכמה לא יהיה כסף לשלם את המשכתנא, הבנק יעקל את הדירה וימכור אותה בשוק - זה באמת הכי פחות משפיע על מחירי הדירות .

 

לך לכל עו"ד שמתעסק בפשיטות רגל, הדבר הראשון שעושים לפני שמכריזים על פשיטת רגל של העסק,

הולכים להגדיל את המשכנתא על הבית, ומשתמשים בכסף הזה "לנסות להציל את העסק" , או בעצם לשלם לנושים מועדפים.

 

לפני 9 דקות, BioS כתב:

 

זה נורא פשוט
27% אבטלה וזה לא שבעוד שבוע חוזרים ל-4% אבטלה שהייתה לפני המשבר

 

במיוחד כשאנשים לקחו משכנתאות עם החזר של 5-6K וצפונה ובקושי סגרו את החודש

את הסיבות ללמה אני יודע,לא רואה שקורים דברים קיצוניים.

אני חושב שתהיה התאוששות סבירה מהמצב.

לפחות עכשו לא נראים שינויים קיצוניים.

לפני 12 דקות, sperial כתב:

כולנו מקווים לטוב. ועם זאת אני מודאג מפתיחת המשק. לא בגלל עצם הפתיחה, אלא בגלל הדרך, רושם של אלתור, חוסר תכנון והרבה כניעה פוליטית.

למזלנו מופעלים לחצים מאוד כבדים לפתוח אותו.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 3 שעות, ChemGuy85 כתב:

 

ועכשיו יש 30 מיליון מובטלים ועליות שערים. מסתדר לך? 

 

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 2 דקות, halperin96 כתב:

 

את הסיבות ללמה אני יודע,לא רואה שקורים דברים קיצוניים.

אני חושב שתהיה התאוששות סבירה מהמצב.

לפחות עכשיו לא נראים שינויים קיצוניים.

למזלנו מופעלים לחצים מאוד כבדים לפתוח אותו.

 

אתה רציני? אין שינויים קיצוניים?  מעל מיליון מובטלים.

כולם לומדים מרחוק, מלא הכשרות נעצרו.

מלא מפעלים עצרו ייצור.

כל העולם עצר מלכת, אלפי מטוסים בעולם נמצאים באחסון.

 

מה עוד אתה רוצה על מנת להגדיר שינוי קיצוני?

נראה לך שמישהו ב-45 יום האלה חתם על חוזה רכישה חדש?

נראה לך שמישהו ב -45 יום האחרונים הסתובב באתרי מכירות לבדוק דירות חדשות? 

אם נחתם משהו ב-45 יום האלה זה רק בגלל שזה התחיל לפני והיה זיכרון דברים חתום.

 

פורסם (נערך)

לכל יושבי המזומן נא להתעורר. שום דירה בהנחה ושום נעליים.

עסקים אמרו לא יקבלו פיצוי, בסוף קיבלו. אני מבטיח לכם, בהבטחה - שום הנחה שפתאום תביא אתכם להיות בעלים של דירה.

אם יהיה קשה לאנשים עם משכנתה, ידחו. כמה שצריך. אבל לא יביאו לכם הזדמנות לדירה בגרושים.

יעזרו כמה שצריך, סמכו עלי. גם לפוקס אמרו שלא ישלמו כלום, אז אמרו.

ירידה קטנה פה, ירידה שם. אבל זה לא מה שיארגן לכם בעלות על דירה. אבל - תמשיכו לפנטז, זה נחמד.

 

נחמד לרצות שזה לא יגמר (במסווה של נו מה נראה לך שאני נהנה מהמצב, ברור שאני רוצה שיגמר, אבל רק...)

כי כבר תכננתם לך שלל תכניות של איך אני רוכש את זה וזה, וכהשכל יגמר אני אהיה בעל 3 וילות בצפון (או יא...)

 

אז אתם חוסכים, חסכתם - אחלה. 

אשליה שכשזה יגמר תוכלו לקנות כל דבר ב-20% פחות רק בגלל שהיה משבר ולכם יש כסף - עדיף שתתעוררו עכשיו מאשר אח"כ שלא תתבאסו.

 

או תתבאסו, מה אכפת לי. אתם הרי החכמים באדם.

בכלל, השרשור הזה נפלא. אני כ"כ שמח שאין הרבה זמן לערוך הודעות ושאי אפשר למחוק הודעות.

למה?

 

בעתיד, כשכל זה יגמר

אחרי שנרצה לקנות רכב אחד מהשני או בכלל, לדעת איך וכמה להתייחס לתגובות של מישהו

נערוך חיפוש פה, פה, ספציפית בשרשור הזה על השם שלו. נלחץ על חפש בתוך השרשור, נדביק את הכינוי שלו

ונראה לאיזה צד הוא השתייך. הצד שרצה להרוג את כולם וחזה פה מיליוני מתים וגרם לקוראים התקפי לב עם קוצר נשימה,

או לצד הנורמלי. לא צריך להיות אופטימי לעודד. אלא הצד שעבד עם מה שיש. הביא את הדברים כפי שהם.

רמז - זה שמגיב פה הכי הרבה משתייך לצד הראשון (אבל בלי שמות, שלא נרד לפסים אישיים וחבל).

 

אז ממש כיף שהכל נגמר פה.

אני כבר למדתי לא מעט על כמה פה.

עד השרשור הזה חשבתי עליהם אחרת לגמרי. פתאום עכשיו. לראות את השפה, הסגנון. ממש שמח שאי אפשר לערוך ולמחוק.

הי, רק שהשרשור עצמו לא ימחק כשכל זה יגמר כן? כי זה יהיה לא פיר. 

עריכה אחרונה על ידי Mrmi
פורסם (נערך)

@Mrmi צודק, רק בבורסה אנשים זרקו סחורת זהב כמו פראיירים,

 

זה לא יקרה במציאות. כולם יודעים שמה שהיה הוא מה שיהיה.

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, korola כתב:

 

אתה רציני? אין שינויים קיצוניים?  מעל מיליון מובטלים.

כולם לומדים מרחוק, מלא הכשרות נעצרו.

מלא מפעלים עצרו ייצור.

כל העולם עצר מלכת, אלפי מטוסים בעולם נמצאים באחסון.

 

מה עוד אתה רוצה על מנת להגדיר שינוי קיצוני?

נראה לך שמישהו ב-45 יום האלה חתם על חוזה רכישה חדש?

נראה לך שמישהו ב -45 יום האחרונים הסתובב באתרי מכירות לבדוק דירות חדשות? 

אם נחתם משהו ב-45 יום האלה זה רק בגלל שזה התחיל לפני והיה זיכרון דברים חתום.

 

זו עצירה זמנית.

המשק נפתח לאט לאט.

אין לך מה לבחון לפי ההלם הרגעי הזה.

 

כולה 45 יום,נדבר עוד שנתיים.

עריכה אחרונה על ידי halperin96

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...