Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא הבנתי על מי הם מאיימים?
אם הם לא רוצים לפתוח חנויות, זאת לא הזדמנות פז לעסקים קטנים יותר שעד עכשיו לא יכלו להתחרות ברשתות ענק?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 דקות, SlowRide כתב:

לא הבנתי על מי הם מאיימים?
אם הם לא רוצים לפתוח חנויות, זאת לא הזדמנות פז לעסקים קטנים יותר שעד עכשיו לא יכלו להתחרות ברשתות ענק?

בגדול,על המדינה.

לא פותחים חנויות זה המון אנשים שנשארים בבית בחל"ת ולא עובדים.

 

מצאו דרך לעשות סיבוב.מה רע?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הסיבוב עלינו, מה רע?
המחשה מצויינת למה המדינה לא צריכה להתערב.
הרשתות שלהם יקרסו, אבל ביקוש לחרא שהם מוכרים נשאר, לא? הרי אנשים עומדים בהיכון לצאת לשופינג, במיוחד שיש בעיות עם הזמנות מחו"ל.
יקומו יזמים אחרים שזיהו את הפוטנציאל ויעסיקו את אותם מפוטרים עוד כמה חודשים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 4 שעות, Transporter כתב:

 

כן

אבל זה שמקבל את ההוצאות יודע כמה מתוך ה 200 מתים הם אנשים שכבר לפני  הקורונה נגזר עליהם למות השנה

ולפי זה הוא יכול להחליט עד כמה כמות המתים הזאת מלחיצה אותנו.

אני לא יודע כמה בדיקות עשו לאחרונה

אבל תסתכל

פחות ממאה מאובחנים חדשים בקורונה ביממה: לראשונה מ-20 במרץ

וכל זה אחרי שאין סגר כבר שבוע-שבועיים

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5721486,00.html#autoplay

 

מי התנהג יפה בפסח ?  איפה אתה חי ?

אנשים כאן כולל אני מדווחים יותר משבוע על עומס מטורף בכבישים

בפסח בזמן שהיו סגרים אנשים יצאו ונפגשו

אתה יודע מה הלך כאן במימונה ? יצאת למרפסת נחנקת מריח של מנגלים

 

זה מצחיק שכשעולים יום אחד מ 200 ל 280 אז כולם קופצים ואומרים "אה זה ברור כי כולם שמים פס"

אבל כשיש שיפור אז "זה בגלל הסגר"

אין פה שום דבר כבר כמעט שבועיים

יום אחרי לילה הסדר המון אנשים החליטו שנמאס להם שהורסים להם את החיים.

בהתחלה חשבו שאני לא שפוי כשאני אומר את זה, אבל היום יודעים שלאנשים נמאס ועושים מה שבא להם כבר תקופה

והנה המספרים צונחים

 

ומי שלא קנה אחרי שירדנו 15-30% פראייר

גם היום המצב לא רע

אנחנו רחוקים בדיוק 20% מהשיא שהיינו בו לפני הקורונה

זה אחלה זמן להכנס למי שיכול להרשות לעצמו

גם אם עוד חודש יחזור הסגר ונרד 8%

 

אוקי הבנתי

אם ככה המצב מעולה

אני חייב לטפל בדוח 2019 בימים הקרובים ?

או שהם יכולים לקחת את הנתונים ממעמ

 

אני קניתי ארגזים של TQQQ בשער 49$, 

 

מצטער שלא קניתי יותר סחורה . כבר מאוחר, השוק משתולל, אנשים הבינו שהקורונה הזאת היא כלום ושום דבר 

פורסם

זה לא נגמר בזה. החצופים האלה גם דרשו מס על רכישות אונליין מחו"ל מתחת ל75$, למרות שאין לזה שום קשר קלוש לקורונה. זה לא יאמן.

פורסם
לפני 56 דקות, hans כתב:

המילה ״בור״ היא אולי קצת חזקה מדי, אבל בגדול זה נכון. אני ניגשתי לנושא הקורונה כמו רבים אחרים בזלזול ספקני,

אבל מה שנכתב כאן שכנע אותי לשנות דעה ב-179 מעלות, וטוב שכך. המשפחה שלי מוגנת עקב השינוי בדעה.

 

לא צריך להזדעזע מהמילה בור, יש מי שהוא בור בנושא ספציפי (וזה הגיוני, אני בור במיליון ואחד נושאים) ויש מי שהוא פשוט בור בכלליות

 

לפני 33 דקות, יובל .מ. כתב:

חבורה של דמגוגים מסריחים שהלוואי שייקרסו וכולם יעברו להזמין מהאינטרנט.
לכל מי שאמר שהלפרין וחברים שלו דואגים לעסקים הקטנים.

 

כמו שאמרתי, כל אחד דואג לתחת של עצמו, הם מינו את עצמם לדוברים של כ-ל העצמאיים, אכלו את הוואגיו וזרקו עצמות לשאר

 

לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

זה לא נגמר בזה. החצופים האלה גם דרשו מס על רכישות אונליין מחו"ל מתחת ל75$, למרות שאין לזה שום קשר קלוש לקורונה. זה לא יאמן.

 

דואגים היטב לתחת של עצמם, מחסלים תחרות, אם באמצעות בולמוס על המענקים ואם באמצעות מיסוי מצד שני

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני כשעה, SlowRide כתב:

הסיבוב עלינו, מה רע?
המחשה מצויינת למה המדינה לא צריכה להתערב.
הרשתות שלהם יקרסו, אבל ביקוש לחרא שהם מוכרים נשאר, לא? הרי אנשים עומדים בהיכון לצאת לשופינג, במיוחד שיש בעיות עם הזמנות מחו"ל.
יקומו יזמים אחרים שזיהו את הפוטנציאל ויעסיקו את אותם מפוטרים עוד כמה חודשים.

מה רע בשביל עצמם.

ברור שעבורנו המצב לא אופטימלי.

אתה מזלזל במערך הלוגיסטי הדיי מסועף שהם מפעילים-זה לא כזה פשוט כמו שנראה.

 

אגב,אין לי שום קשר לרשת,למקרה שמישהו חשב לקשר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

אם הזמנים השתנו ואין יותר הצדקה למערכים לוגיסטיים מסועפים כאלה המדינה לא צריכה להציל אותם, בדיוק כמו שבזמנים רגילים לא צריך לתת מענקים לכל מיני מפעלים כושלים כשבקלות אפשר לייבא מהמזרח את אותה סחורה בחצי מחיר.
שיתאימו את העסקים שלהם למציאות החדשה או שיקרסו. מפעלי קרח וזה.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

לגבי הריווח במסעדות ושאר אתרים, לא פחות חשוב מהמרחק הוא מערכת האוורור. ולמיטב ידיעתי מערכת שמונעת הפצת הנגיף היא מערכת יונקת, בדיוק הפוך ממערכת האוורור המפיצה אויר המקובלת במסעדות ואולמות. אני לא יודע איך זה יסתדר.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יתכן שיתיחסו ויתכן שלא. אני לא מאמין שהקהל יאהב זאת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 56 דקות, sperial כתב:

לגבי הריווח במסעדות ושאר אתרים, לא פחות חשוב מהמרחק הוא מערכת האוורור. ולמיטב ידיעתי מערכת שמונעת הפצת הנגיף היא מערכת יונקת, בדיוק הפוך ממערכת האוורור המפיצה אויר המקובלת במסעדות ואולמות. אני לא יודע איך זה יסתדר.

 

שים לב לדיאגרמה מהמסעדה, גם מערכת יונקת צריך לתכנן כמו שצריך.

אם היניקה תהיה רק מהצדדים, אז תהיה זרימה של אוויר משולחן לשולחן. 

עקרונית צריך מערכת יניקה עם פתחי יניקה בתקרה, אבל גם מערכת כזאת שיונקת אויר מעל המרכז של כל שולחן,

תהיה זרימה של אויר טרי מאיזור אחר לכיוון היושבים בשולחנות.  

 

פורסם (נערך)

נכון, וזה לא פשוט וכנראה שהקהל לא יאהב. בהגבלות יצטרכו להתחשב בהעדרנמערכת כזו. או.שכמו בישראל, יתעלמו.

 

בעיה דומה, אבל יותר חמורה, תהיה בחדרי הכושר  שכן המתאצנים צריכים לצנן את גןפם.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, nimrod7676 כתב:

מצטער שלא קניתי יותר סחורה . כבר מאוחר, השוק משתולל, אנשים הבינו שהקורונה הזאת היא כלום ושום דבר 

 

השוק משתולל כבר שלושה חודשים ואיבד לחלוטין כל קשר למציאות הכלכלית בארה"ב ובעולם. 

 

מספיק לראות מה קורה עם מחירי נפט של יוני. קריסה -> טראמפ זורק איזה טוויט מטומטם נגד איראן -> זינוק -> קריסה -> זינוק -> קריסה

 

 

 

לפני 4 שעות, יובל .מ. כתב:

@Transporter בשבילך:

חבורה של דמגוגים מסריחים שהלוואי שייקרסו וכולם יעברו להזמין מהאינטרנט.
לכל מי שאמר שהלפרין וחברים שלו דואגים לעסקים הקטנים.

 

בדיוק מה שאמרתי שיקרה. זה קרה גם בארה"ב  בצורה מגעילה אפילו יותר. 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

דואגים היטב לתחת של עצמם, מחסלים תחרות, אם באמצעות בולמוס על המענקים ואם באמצעות מיסוי מצד שני

 

בדיוק מה שקרה בארה"ב כמעט כל תוכנית הסיוע בגובה 300 מיליארד דולר נשאבה עלידי תאגידים גדולים והעצמאיים הקטנים קיבלו את השאריות אם בכלל. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

ואת כלל האזרחים יאנסו במיסים בשביל לכסות את כל זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

×
×
  • תוכן חדש...