Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 6 דקות, Bob Ross כתב:

אני לא מסכים איתו, אם כי יש לו כמה נק' טובות מפעם לפעם. כל מקרה,  הכי קל לשלול דעות של בנאדם בזה שאתה טוען שיש לו אינטרס. בוקר טוב - לכולם יש אינטרסים. לכולם. אחת כמה לכמה למשרד הבריאות ומשרד האוצר. ראה את רכישת התרופה המיותרת הידרוכלורוקווין של כמה טונות! כמה טונות! , תגיד לי  שאנשים ששומרים על השמנת במשרדים הללו לא הרויחו שם מהעניין. 

וחזרה לעניינו,  אז למה הכי קל להדביק את תוית האינטרס? כי ככה אתה לא צריך להציג טיעוני נגד  ולהתמודד עם הטיעונים שלו. בגלל זה גם אנשים ממהרים לזרוק את תוית הקונספרציה, הטירלול והשיגעון, ככה פוטרים את עצמם בדרך הקלה.

 

לא חושב שראיתי נקודה אחת טובה שלו בנוגע לקורונה.

בנוגע לשלילת הטענות שלו יש כאן כבר 381 עמודים שבחלק לא קטן מהם הפריכו את כל השטויות שהוא פלט.

אחרי שסיימנו להפריך את הטענות @ChemGuy85 אמר שמדובר באינטרסנט ואז חיפשנו את האינטרס.

 

אז ההודעה המצוטטת שלך פשוט לא נכונה, לא פטרנו עצמנו מלהציג טיעוני נגד (ולמעשה להפריך את כל השטויות שהוא פלט), אחרי שסיימנו את זה התפנינו לאינטרס שלו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זאת רק ההתחלה 

הום סנטר מפטרת 200 עובדים ומאימת בעד 600 עובדים

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5721153,00.html

 

יעקוב הלפרין אמר לפני שבועיים שאהו יפטר מחצית מ 700 העובדים 

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא חושב שראיתי נקודה אחת טובה שלו בנוגע לקורונה.

בנוגע לשלילת הטענות שלו יש כאן כבר 381 עמודים שבחלק לא קטן מהם הפריכו את כל השטויות שהוא פלט.

אחרי שסיימנו להפריך את הטענות @ChemGuy85 אמר שמדובר באינטרסנט ואז חיפשנו את האינטרס.

 

אז ההודעה המצוטטת שלך פשוט לא נכונה, לא פטרנו עצמנו מלהציג טיעוני נגד (ולמעשה להפריך את כל השטויות שהוא פלט), אחרי שסיימנו את זה התפנינו לאינטרס שלו

 

האמת שדיברתי באופן כללי , לא דווקא אלייך ולא דווקא לחברי הפורום . כי אני שומע על  האינטרסים של לס בכל מקום גם מחוץ לפורום הזה. מעבר לכך, לקחתי את לס כדוגמא. כי אנשים אוהבים  לא מעט להדביק את תויית האינטרס/קונספירציה/משיגנע לאנשים שהם לא מסכימים איתם ( ושוב, אני מדבר על אנשים באופן כללי לא דווקא על הפורום)

 

עריכה אחרונה על ידי Bob Ross
לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם
לפני 55 דקות, Gosser1860 כתב:

שנות ה-50 חזורות!  המלצרים יגישו אוכל על רולרבליידס?

 

יהיו שם מלא זוגות בני 55 שירצו לשחזר  את הנעורים ולהשתגל באוטו 🤢

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

המלחמה הפוליטית של האמריקאים תהרוג אותם מקורונה.

זוכרים מה טראמפ אמר וצחקו עליו?

אישתו של מגיש CNN כריס קואומו שחלתה בקורונה הוסיפה אקונומיקה לאמבטיה בהמלצת הרופאה שלה

https://www.usatoday.com/story/entertainment/celebrities/2020/04/24/coronavirus-experts-warn-against-cristina-cuomos-bleach-baths-methods/3017294001/

ובקשר למשפחה הזאת, כריס שגם חלה בקורונה ושידר מהמרתף של הבית כי הוא בבידוד, הסתובב לו בלונג איילנד עד שפגש אזרח שרב איתו.

https://nypost.com/2020/04/14/long-island-bicyclist-verbally-attacked-by-chris-cuomo-fires-back/ 

אח של המושל עם קורונה מסתובב לו חופשי בחוץ.

 

חברת תרופות בשם Aytu BioScience מפתחת טיפול לקורונה באמצעות קרני אולטרה סגול.

יוטיוב מחקו סרטון שלהם שמסביר על הפטנט שלהם כי זה נראה להם פייק ניוז.

https://twitter.com/BioscienceAytu

https://apnews.com/b44f4531071e6204023f7b8e16f59d4b

 

https://www.youtube.com/watch?v=RZHQbKe9TtI

 

 

עריכה אחרונה על ידי LotusElise

אייל

פורסם
לפני 22 דקות, LotusElise כתב:

אישתו של מגיש CNN כריס קואומו שחלתה בקורונה הוסיפה אקונומיקה לאמבטיה בהמלצת הרופאה שלה

 

אה מזל, זה ממש זהה לזה שנשיא ארצות הברית יגיד בשידור ש"אולי צריך לבדוק הזרקה של חומרי חיטוי" (במיוחד אחרי שאנחנו כבר יודעים שיש אנשים שעושים את כול מה שהוא אומר)

 

המלחמה הפוליטית, כן כן. זה סתם נטפלים לטראמפ.

הטוויטר ששלחת מושהה, הסרטון הוסר.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)

הזוי, כבר הייתה הצבעה של השרים לביטול המגבלה של ה 500 מטר לספורט ,

ואז סימן טוב עצר את זה בלי הסברים.

יש למישהו רעיון למה הוא עצר את זה? 

האם הוא יודע את כמות הנדבקים החדשים לימים הקרובים? 

 

עודכנה ההחלטה, ביטול מגבלת ה 500 מטר לכולם אחרי יום העצמאות , מותנה באי גידול בכמות החולים

 

עריכה אחרונה על ידי korola
פורסם

יש דיווחים על חברה צעירים שחטפו שבץ עקב הקורונה

 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5720884,00.html#autoplay

 

בתי חולים בארה"ב מדווחים על מספר מקרים של אנשים שחוו תסמיני קורונה קלים לפני השבץ. ארגון הבריאות העולמי: לא בטוח שמי החלים מהקורונה הפך מחוסן

לפני 16 שעות, Transporter כתב:

 

אתה לא מקבל שום זרע בפה אני לא יודע מה אתה עושה עם המקל

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, khalil כתב:

לא יודע לפי איזה מדינה הגרף, אבל תראה איך התמותה משפעת ומחלות דרכי הנשימה ירדו.

כל העליה המדוברת בקיזוז הירידה היא

הטענה הזו לא נכונה אם תסתכל על ארהב כדוגמא. פירטתי את זה בסרטון שלי:

 

לפני 8 שעות, Bob Ross כתב:

הפרגון למקבלי ההחלטות במדינה לא כל כך מ

אנחנוכרגע מאוד חכמים בדיעבד אבל בהחלט המציאות עלתה על כל דמיון. אף אחד לא תיאר לעצמו שזה יהיה כך, במיוחד לאור השמועות על אי שרידות בשמש.

ובלי קשר.. אני שמח לראות שמילאתם כאן רק 2 עמודים ביום האחרון, זה אומר שרובכם חזרתם לעבודה.

הספר שעובד סמוך אליי לא מפסיק לעבוד מהבוקר עד עכשיו... מאחל לו להרוויח פי 10

עריכה אחרונה על ידי EliC25
פורסם
לפני 13 דקות, Bob Ross כתב:

יש דיווחים על חברה צעירים שחטפו שבץ עקב הקורונה

 

 

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5720884,00.html#autoplay

 

בתי חולים בארה"ב מדווחים על מספר מקרים של אנשים שחוו תסמיני קורונה קלים לפני השבץ. ארגון הבריאות העולמי: לא בטוח שמי החלים מהקורונה הפך מחוסן

 

כן, זה גם מסביר את הסרטונים מסין של חולי קורונה  שפתאום נופלים ברחוב. מדובר בהיווצרות של קרישי דם שהווירוס כביכול גורם להם, שבץ זה רק אחד הביטויים לזה. לתשומת לב הגולש טרנספורטר.

פורסם
לפני 32 דקות, Blaz00r כתב:

מדובר בהיווצרות של קרישי דם שהווירוס כביכול גורם להם, שבץ זה רק אחד הביטויים לזה. לתשומת לב הגולש טרנספורטר.

מה קרה לך, זה שפעת, אחוז תמותה אפסי, וזה הכול זקנים. זה שאנשים יוצאים עם נזקים בריאותיים לטווח ארוך (וזה מפחיד מאוד האמת) - זה שטויות.

הבעיה, שנדע על הנזקים לטווח ארוך רק אחרי הרבה זמן.

 

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 10 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

פעם אחת הכנת לי על פחמים ופעם אחת על גז (ועוד גז דיי מעפן 2 מבערים שהיה אז להורים שלי)

על הגז יצא לך יותר טוב

מוזר, אני לא זוכר את זה. יכול להיות סתם בטעות. :)

פורסם
לפני 13 שעות, korola כתב:

https://www.themarker.com/news/1.8795699

 

איפה יועץ המס שצריך אותו?   בחדר כשור? אצל הספר? או עונה לטלפונים של הלקוחות שמשלמים לו? 

 

האם פורסמו התקנות לפיצוי עסקים מעל 300,000 ש"ח ? 

מאיפה הם קיבלו את הנוסחה הזאת?

 

 

אם עוד לא פתרת את החידה אסביר לך ואתן דוגמא איך זה מחושב

בגדול כמו כל מה שהם פרסמו עד היום, סופר מסובך

לפני 11 שעות, Bob Ross כתב:

 

הפרגון למקבלי ההחלטות במדינה לא כל כך מגיע. הם היו צריכים לפעול כבר בתחילת פבואר ולעשות בדיקות לתסמיני קורונה לכל אדם שנוחת בארץ, ולבודד את מי שצריך מהנוחתים מחו"ל   בכפייה באיזה מתקן צבאי מאולתר בתחומי נתבג .  ואז היינו עוצרים את הקורונה מבכלל להתפשט כאן מכתחילה, וחוסכים מליארדים לכלכלה, ולכיס של האזרח. כמו גם את ה200 מתים והעשרת אלפים חולים.

 

מצד שני, לצערי אף מדינה בעולם לא עשתה צעדי מנע כאלה, כולם טמנו את ראשם בחול עד שזה התפוצץ להם בפנים. עצוב. פשוט לא ברור לי למה אף מדינה לא עצרה את זה כבר בשערי שדה התעופה, בהינתן שהמידע שהגיע מסין כבר הגיע בתחילת ינואר.

 

בדיוק

ההתנהלות ההיא הייתה ביזיון

וברגע שנתגבר על הגל הזה ויתחילו לפתוח טיסות אותה התנהלות בזיונית תחזור. תזכור את זה

 

ידעו כבר מדצמבר שיש בלאגן בסין, למה לא סגרו את את הטיסות מסין ?

למה אנשים מאיטליה היו צריכים להדביק כאן עשרות אנשים עד שיחליטו לסגור טיסות מאיטליה?

ואז מאוסטרליה

ואז מארהב

פשוט לא למדו שום דבר

והפתרון ? תנעלו את כל האזרחים בבית

 

לפני 10 שעות, Bob Ross כתב:

 

אז תכניס את כולם, פשוט את כל הנוחתים  לבידוד בשדה התעופה או במתקן צבאי קרוב. קשה, אבל ישים, ועדיף עשרות מונים ממה שיש לנו עכשיו. עצם העובדה שהיינו מכריזים על צעד כזה, כבר כל התיירים היו נמנעים מלבוא והיינו מטפלים לרב רק בישראלים שחוזרים ארצה, שמספרם מוגבל והיה יורד למספר קטן ונוח תוך כמה שבועות. 

 

מדויק

לפני 10 שעות, korola כתב:

 

לדעתי בתחילת פברואר היו כבר קבוצות תיירים נגועות שהסתובבו בארץ.

התגובה שאתה מציע לנקיטה בתחילת פברואר שקולה לתגובה היום להמשיך את הסגר ל 3 חודשים קדימה ולהדק אותו עוד יותר. 

תחזור לתחילת פברואר ותראה כמה חולים מאומתים היו בעולם מחוץ לסין?  בסין היו רק 10,000 חולים מאומתים. 

וכמה מתים ? 

צא מנקודת הנחה שלא ניתן היה למנוע את כניסת הקורונה לארץ.

אף אחד בעולם לא עשה צעדי מנע כאלה , כי הקורונה כבר הייתה בעולם עוד לפני שהבינו בכלל בסין מה קורה.

 

 

 

התפרסמו כאן לא מזמן הוכחות שביבי\טראמפ\שניהם ידעו על זה מסוף נובמבר\דצמבר

למה לחכות לפברואר?

אם אני לא טועה השרשור הזה בעצמו נפתח בינואר, אז דמיין כמה זמן לפנינו ראש הממשלה ידע מה קורה בסין

לפני 5 שעות, korola כתב:

 

שירלי השיגה אותך, מתחילה מופעי דרייב אין  

 

 

כחובב סאונד שעזר להוביל תרבות של הכנסת מערבת סאונד ותאורה מתקדמות לאולמות אירועים שכבר קיימות בהן מערכות כאלה (פחות טובות ממה שאני מציע)

הדבר הזה לא ישים

קודם כל אתה לא תהנה מההופעה ככה. זה לא סרט שמוקרן על מסך

דבר שני

אי אפשר להכניס 15,000 איש ברכבים

אם עומר אדם יבוא להופיע ל 1000 איש הוא יצטרך לגבות אלפי שקלים לכרטיס כדי שכל הצדדים ירוויחו מה שמרוויחים בקיסריה

 

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא חושב שראיתי נקודה אחת טובה שלו בנוגע לקורונה.

בנוגע לשלילת הטענות שלו יש כאן כבר 381 עמודים שבחלק לא קטן מהם הפריכו את כל השטויות שהוא פלט.

אחרי שסיימנו להפריך את הטענות @ChemGuy85 אמר שמדובר באינטרסנט ואז חיפשנו את האינטרס.

 

אז ההודעה המצוטטת שלך פשוט לא נכונה, לא פטרנו עצמנו מלהציג טיעוני נגד (ולמעשה להפריך את כל השטויות שהוא פלט), אחרי שסיימנו את זה התפנינו לאינטרס שלו

 

פרופסור לס אמר המון דברים

ביניהם הדבר הזה

שיוצא מהפה של דובר בית חולים איכילוב

והפעם לא מדובר על השערות או ספקולציות או השוואה לשוודיה אלא נתון אמיתי

 

94429922_1132536407113901_870959332575936512_o.jpg

 

 

KORONA

העניינים מתחילים קצת לצאת משליטה

אחרי עצמאות פותחים לנו חדרי כושר

בגדול אם אפשר להצטופף בחדר כושר אז אפשר גם במסעדה ובקניון

נראה לי שהשלב הבא זה לימודים ומהר מאוד מסעדות 

נקווה שלא יפתחו לנו את האירועים מהר מדי אחרי שדאגנו להזיז את כולם לספטמבר והלאה

פורסם
לפני 49 דקות, Transporter כתב:

 

אם עוד לא פתרת את החידה אסביר לך ואתן דוגמא איך זה מחושב

בגדול כמו כל מה שהם פרסמו עד היום, סופר מסובך

 

 

אחרי שהם פירסמו את הנוסחה הבנתי את הקטע, בגדל זה לא כל כך מסובך,  הם הלכו על פשוט והם נכנסים לדיווים של המע"מ.

אין לאף אחד שם כח וידע לנתח את טפסי ה 6111 שלנו.

 

 

 

לפני 49 דקות, Transporter כתב:

 

 

KORONA

העניינים מתחילים קצת לצאת משליטה

אחרי עצמאות פותחים לנו חדרי כושר

בגדול אם אפשר להצטופף בחדר כושר אז אפשר גם במסעדה ובקניון

נראה לי שהשלב הבא זה לימודים ומהר מאוד מסעדות 

נקווה שלא יפתחו לנו את האירועים מהר מדי אחרי שדאגנו להזיז את כולם לספטמבר והלאה

 

חיים בסרט, יש פשוט ויכוח לא פשוט בין האוצר הכלכלה והבריאות.

סימן טוב מפחד לפתוח, הוא בטוח שהלך להיות קטסטורפה.

אז האוצר הכלכלה ירדו עליו , מרחו אותו כמו ילד קטן והבטיחו לו - "מה אכפת'ך.. נפתח אם יהיה מעל 300 נסגור, או לא נמשיך לפתוח"

המספרים בטוח יעלו, השאלה האם יסגרו או פשוט יתנו להם לעלות עוד. 

היום בחדשות דיווחו שיש 100 מונשמים , אז הכתב אמר "הלילה נרד לדו ספרתי" , פשוט מזעזע .. כי בלילה רק מתים יורדים ממכונות הנשמה.

מי שמבריא בדר"כ יש פרוטוקול ארוך לגמילה ממכונת ההנשמה - לא עושים את זה בלילה.

לפחות ככה הבנתי 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...