Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

טרנספורטר, בפסח רוב האנשים נשארו בבתים, לא עברו מעיר לעיר. בני ברק היו בהסגר. 

זה שאצלכם במגדל עשו חינגות זה לא מדגם מייצג. אם לאנשים אין באמת מודעות או רצון לשמור על ההסגר ביום העצמאות, המשטרה לא באמת מסוגלת לאכוף את זה לבד.

 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 6 דקות, SlowRide כתב:

טרנספורטר, בפסח רוב האנשים נשארו בבתים, לא עברו מעיר לעיר. בני ברק היו בהסגר. 

זה שאצלכם במגדל עשו חינגות זה לא מדגם מייצג. אם לאנשים אין באמת מודעות או רצון לשמור על ההסגר ביום העצמאות, המשטרה לא באמת מסוגלת לאכוף את זה לבד.

 

 

על מה אתה מדבר תגיד לי ?

80% מהסטורי שלי היה מסיבות מימונה

אנשים לא עברו מבית לבית

הלכו לשכנים, לחברים, נסעו לחברים מהעיר

 

אז במקום לנסוע מת"א למודיעין

נסעו בתוך העיר נפגשו עם חברים ועשו מה שרצו

יום אחרי המימונה 80% חזרו לשיגרה

עמדתי בפקקים מטורפים מת"א לכפר ויתקין ושמריהו

זה נראה לך כמו שמירה על סגר?

 

אנשים  עשו בשבת טיולים בטבע, מנגלים בחוץ, הכל כרגיל

זה שאתה לא רואה את זה, סבבה

הרבה אנשים כאן אמרו כמוני שהכל חזר לשיגרה כבר לפני יותר משבוע

ובינתיים ירידה במספרים

 

אולי הנגיף מיצה את עצמו לסיבוב הזה

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)

טרנספורטר אני חושב שכבר רשמו לך את זה כמה וכמה פעמים.

בדיעבד כולנו חכמים יותר ויודעים הכל. 

תאר לך שבאמת היה מדובר בוירוס מאוד קטלני פי כמה וכמה ממה שהוא, והממשלה לא הייתה נערכת לזה כמו שצריך? היה יכול לקרות פה אסון. 

וגם עכשיו החזרה לשגרה הדרגתית ובצדק או שלא בצדק. 

עריכה אחרונה על ידי Benor
פורסם
Just now, Benor כתב:

טרנספורטר אני חושב שכבר רשמו לך על זה כמה וכמה פעמים.

בדיעבד כולנו חכמים יותר ויודעים הכל. 

תאר לך שבאמת היה מדובר בוירוס מאוד קטלני פי כמה וכמה ממה שהוא, והממשלה לא הייתה נערכת לזה כמו שצריך? היה יכול לקרות פה אסון. 

 

תרוץ בבקשה 100 עמודים אחורה

ותראה כמה זמן אני דוגל בתאוריה הזאת

כמה זמן אני אומר שצריך לבדוק מי הם באמת המתים

ושלא הורגים כלכלה בגלל וירוס

אמרתי את זה הרבה לפני פסח

 

פשוט אז היה נשמע לכולם סבבה להגיד שאני מדבר שטויות

כרגע צדקתי

הממשלה לא נערכה לשום דבר. אם הממשלה רצתה להקדים תרופה למכה הייתה צריכה כבר בתחילת-אמצע פברואר לסגור את השמיים

כל פעם סגרו א חרי שהייתה כאן הדבקה מטורפת מאחד היעדים

מילא בפעם הראשונה עם סין סבבה. למה חיכו להדבקה גדולה מאיטליה, ואז מארהב כדי לחשוב על לסגור טיסות משם ? הזוי

פורסם
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

 

מי התנהג יפה בפסח ?  איפה אתה חי ?

אנשים כאן כולל אני מדווחים יותר משבוע על עומס מטורף בכבישים

בפסח בזמן שהיו סגרים אנשים יצאו ונפגשו

אתה יודע מה הלך כאן במימונה ? יצאת למרפסת נחנקת מריח של מנגלים

 

זה מצחיק שכשעולים יום אחד מ 200 ל 280 אז כולם קופצים ואומרים "אה זה ברור כי כולם שמים פס"

אבל כשיש שיפור אז "זה בגלל הסגר"

אין פה שום דבר כבר כמעט שבועיים

יום אחרי לילה הסדר המון אנשים החליטו שנמאס להם שהורסים להם את החיים.

בהתחלה חשבו שאני לא שפוי כשאני אומר את זה, אבל היום יודעים שלאנשים נמאס ועושים מה שבא להם כבר תקופה

והנה המספרים צונחים

 

 

 

אבל זאת בדיוק הבעיה, היה פה דיון לפני איזה 20 עמודים בשאלה כמה חולים ללא תסמינים לא מאובחנים מסתובבים בחוץ.

אני הנחתי שיש עד פי 2 , היו פה כאלה שאמרו פי 10 . 

התנהגות לא בהתאם להוראות לבד לא גורמת לך להיות חולה, על מנת להיות חולה אתה צריך להיפגש עם הוירוס.

אם אנחנו כבר מעל 10 ימים אחרי ההקלות ואין לנו עלייה בכמות החולים , זה אומר שפשוט הוירוס לא נמצא שם בחוץ.

אנשים יכולים להסתובב חופשי , לעמוד בתור לאיקאה , להיות במסיבות  אם הוירוס לא שם , אז לא תהיה הידבקות.

אבל זה כמו לנסוע בלי חגורת בטיחות, הנסיעה סתם בלי חגורת בטיחות לא הורגת.  אבל אם תהיה תאונה ואתה בלי חגורת בטיחות אז המצב רע. 

כנ"ל פה, פותחים , פותחים , פותחים .. לא קורה כלום. 

אז פותחים עוד, אנשים אומרים "לא קרה כלום , בואו נעשה מסיבה"

ואז.. "בום טראח מישהו נדבק" , ובגלל שהכל היה פתוח , אז עד שתגלה את ההדבקה יהיו מאות נדבקים.

 

לא יודע מתי זה יקרה, אבל זה יקרה.

 

 

לפני 30 דקות, Transporter כתב:

אוקי הבנתי

אם ככה המצב מעולה

אני חייב לטפל בדוח 2019 בימים הקרובים ?

או שהם יכולים לקחת את הנתונים ממעמ

 

 

הדוח השנתי רלוונטי רק למי שלא הייתה לו פעילות ב 2018 , או שהיה בהפסד ב 2018.

את הנתונים לגבי המחזור הם לוקחים מדוחות המע"מ שמוגשים, 

מע"מ ינואר/פברואר דחו ל 18/5  (אני כבר הגשתי לפני)

מע"מ מרץ/אפריל  כרגע צריך להגיש כרגיל - 15/5 או 19/5 .

התנאי לאישור המענקים הוא הגשה של דוחות מע"מ , לכן כדאי להגיש את הדוחות ולא למשוך את הזמן.

בעיקר שלפי מה שאני מבין דוח מע"מ מרץ/אפריל יהיה לך דוח להחזר.

 

 

 

פורסם
לפני 1 דקה, korola כתב:

 

אבל זאת בדיוק הבעיה, היה פה דיון לפני איזה 20 עמודים בשאלה כמה חולים ללא תסמינים לא מאובחנים מסתובבים בחוץ.

אני הנחתי שיש עד פי 2 , היו פה כאלה שאמרו פי 10 . 

התנהגות לא בהתאם להוראות לבד לא גורמת לך להיות חולה, על מנת להיות חולה אתה צריך להיפגש עם הוירוס.

אם אנחנו כבר מעל 10 ימים אחרי ההקלות ואין לנו עלייה בכמות החולים , זה אומר שפשוט הוירוס לא נמצא שם בחוץ.

אנשים יכולים להסתובב חופשי , לעמוד בתור לאיקאה , להיות במסיבות  אם הוירוס לא שם , אז לא תהיה הידבקות.

אבל זה כמו לנסוע בלי חגורת בטיחות, הנסיעה סתם בלי חגורת בטיחות לא הורגת.  אבל אם תהיה תאונה ואתה בלי חגורת בטיחות אז המצב רע. 

כנ"ל פה, פותחים , פותחים , פותחים .. לא קורה כלום. 

אז פותחים עוד, אנשים אומרים "לא קרה כלום , בואו נעשה מסיבה"

ואז.. "בום טראח מישהו נדבק" , ובגלל שהכל היה פתוח , אז עד שתגלה את ההדבקה יהיו מאות נדבקים.

 

לא יודע מתי זה יקרה, אבל זה יקרה.

 

 

אז הוירוס נרגע?

עניין של מזג אוויר או סיבה אחרת כלשהי ?

אבל כולנו מסכימים שכבר מעל שבוע אנשים עושים מה שבא להם נכון ?

פורסם

לנו כאזרחים נוח לחשוב על כל מיני פתרונות קסם שרירותיים לסגור הכל , לסגור את השמיים וכו וכו'. 

כנראה שהמציאות הרבה יותר מורכבת מזה.

האם אפשר לנהל משהו בצורה מושלמת וללא תקלות בדרך? אני לא בטוח. 

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, Benor כתב:

לנו כאזרחים נוח לחשוב על כל מיני פתרונות קסם שרירותיים לסגור הכל , לסגור את השמיים וכו וכו'. 

כנראה שהמציאות הרבה יותר מורכבת מזה.

האם אפשר לנהל משהו בצורה מושלמת וללא תקלות בדרך? אני לא בטוח. 

 

אז תחליט. 

או שהממשלה עושה החלטות קיצוניות כדי להציל מתי וסוגרת הכל

או שהממשלה עושה מה שנוח לכיס שלה

וסוגרת ופותחת מתי שנוח לכיס, מתי שספרים עושים שחור וזה פוגע להם במיסים

אני יכול להגיד לך רק דבר אחד. ניהול טוב לא היה פה

 

ולקינוח

עוד סרטון גאוני שהעלו היום ומראה כמה המצב פה עגום

וכמה המשק שנכחד בתקופה הזאת נפגע הרבה יותר מאותם 200 מתים

 

אני כתבתי את זה כבר מזמן

כשהיו כאן 500-600 נדבקים ביום.

המחלה תעבור מתישהו והפניקה תרד (כי אי אפשר לעבוד על אנשים  במשך שנים)

ואז נגלה את אותם אנשים מסכנים שיתעורר ביום שאחרי, בלי עבודה, בלי פרנסה

שהשקיעו 20 שנה בעסק שלהם ונאלצו למכור אותו כמו אותו זוג מבוגרים שהייתה להם חנות למכשירי כתיבה

מדובר בעשרות אלפי אם לא מאות אלפי אנשים

שהחיים שלהם כבר לא יהיו אותם חיים

חלקם יעדיפו למות, או ימותו.

 

אם זה היה שווה את הסגר הזה? אני בספק

כתבתי כאן בהתחלה (ואנשים לא אהבו לשמוע את זה) אני מדבר כאן על כולם, לא עליי. אני אחרי חודשיים בלי עבודה ממשיך לגור באותו מגדל, לחיות באותה רמת חיים תודה לאל.

יש כאן אנשים שהחיים שלהם כבר לא אותו דבר. ומישהו יצטרך לתת את הדין על זה.

לא על אותם 200 מתים. המספר הזה לא מצדיק שמישהו יתן את עליו את הדין. מצטער

 

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 30 דקות, Transporter כתב:

שוב התגובות שלך ברמה מאוד נמוכה

אף אחד בשום מקום לא אמר שצריך לרצוח זקנים, להפסיק לטפל בהם או שהם לא חשובים

בדיוק כמו שאף אחד לא שולח חיילים לצבא ואומר שהוא ישמח אם חייל ימות

ובכל זאת החיים ממשיכים והמדינה מתנהלת ואנשים מתים, יש גופות שלא חזרו אלינו לא כי לא אכפת מהן וזה ברור גם לך

 

הייתי אומר שחסר לך איזה קילו או שניים של מודעות עצמית 🤣

 

ציטוט

הרעיון שעומד מאחורי כל זה, שאם מתוך המספר המאוד מאוד מפחיד של 200 מתים עומדים 80 או 180 אנשים שממילא עמדו לסיים את החיים שלהם בגלל מחלה אחרת

הם בכלל לא "מתו מקורונה". הייתה להם מחלה סופנית והיה ברור לכולם שהימים שלהם ספורים.

 

שוב, אתה מדבר על דברים שאין לך שמץ של מושג בנוגע אליהם.

תתחיל מגוגל בנושא של גורם למוות.

צ'יט קטן בנושא - אם יש למישהו סרטן, ומישהו אחר דקר אותו, והוא מת, לא הסרטן הרג אותו אלא הדקירה.

 

מי שהיה עם סרטן שנה ונדבק בקורונה, הגיע להנשמה ומת, מת מהקורונה לא מהסרטן.

אבל מה לך ולהבנה של סיבה ומסובב?

 

ציטוט

מעבר לזה

לא סוגרים מדינה והורגים את כולם בגלל כמות כזאת קטנה

מצטער להגיד לך

ההוכחה הכי טובה היא שההחלטות בסוף הלכו לכיוון שאני אמרתי מההתחלה

ולא לכיוון שאתה אמרת.

 

את מי בדיוק הסגר הרג?

ושוב החוכמה הזו - לעשות סגר, ואז לומר "הנה צדקתי יש מעט מתים" כשמעט המתים הם בגלל הסגר שאותו לא רצית.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 דקות, Blaz00r כתב:

המחשה של הדיון המעגלי הזה:

 

 

 

העיקר שבשורה התחתונה

כל מה שאני צועק כאן כבר תקופה

קורה מול העיניים שלך ממש עכשיו, אפילו שזלזלת

בקצב הזה גם החתונות יחזרו בקרוב

אבל לא מפריע לי לחיות עם מענקים עד ספטמבר 

זה ימלא לי את החלל הריק של האירועים שדחיתי

פורסם

https://healthy.walla.co.il/item/3353625

 

תיאור של מחקר סיני , על איך חולה אחד הדביק 9 אחרים במסעדה, בחנו את נתיבי האויר של המזגן.

הקורונה לא נעלמה מהארץ ולא נעלמה מהעולם,  אם משחררים ואין חולים חדשים זה אומר שרוב החולים אכן מאובחנים ומסתגרים.

על מנת שתהיה התפרצות חדשה צריך את החולה הנכון המקום הלא נכון.  

 

 

 

 

image.png.119d749d67a07a68b07490f11d1b7e20.pnghttps://healthy.walla.co.il/it

פורסם
לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

הייתי אומר שחסר לך איזה קילו או שניים של מודעות עצמית 🤣

 

 

שוב, אתה מדבר על דברים שאין לך שמץ של מושג בנוגע אליהם.

תתחיל מגוגל בנושא של גורם למוות.

 

מי שהיה עם סרטן שנה ונדבק בקורונה, הגיע להנשמה ומת, מת מהקורונה לא מהסרטן.

אבל מה לך ולהבנה של סיבה ומסובב?

 

 

את מי בדיוק הסגר הרג?

ושוב החוכמה הזו - לעשות סגר, ואז לומר "הנה צדקתי יש מעט מתים" כשמעט המתים הם בגלל הסגר שאותו לא רצית.

 

מי שהיה עם סרטן סופני ועל הדרך חלה בקורונה ומת חודשיים או חצי שנה לפני הזמן שלו

"מת מקורונה" אבל הרופא נתן לו כבר לפני כמה חודשים "חודשים ספורים" 

אז מספיק עם זה. לא מדובר בבנאדם ש"כל החיים עוד לפניו"

ועם כל הצער שבדבר וברור לנו שזה יכול להיות סבא שלי או של כל אחד כאן,

עם כל הצער הזה

לא סוגרים מדינה בגלל זה.

 

איך הסגר הרג?

נדע עוד חודש חודשיים  כשכל האנשים שפוטרו וסגרו להם את העסקים לא יצליחו להתמודד עם הנזקים

ביום שישי הראו בחדשות זוג זקנים שהייתה לנו חנות של מכשירי כתיבה. לא עסק שקונים ממנו מזראטי וחיים בפאר, אלא חיים.

בגלל המצב הם נאלצו לסגור אותו

מה יעשו מעכשיו אלוהים יודע

אבל שורה תחתונה יש עשרות אלפי אנשים כמוהם שלא יכלו לשרוד את המשבר הזה

ועוד חודש חודשיים שתראה ניצולי שואה מחפשים אוכל בפחים, או כל אדם אחר שעושה את זה

תדע שהסגר הזה עזר לו להגיע לשם

כי גם אם לילדים שלו היה כסף לממן אותו עד היום, יכול להיות שכבר אין להם את הכסף הזה

 

וזה הרבה יותר חמור ויפגע בהרבה יותר מ 200 אנשים שמתו

לפני 4 דקות, korola כתב:

https://healthy.walla.co.il/item/3353625

 

תיאור של מחקר סיני , על איך חולה אחד הדביק 9 אחרים במסעדה, בחנו את נתיבי האויר של המזגן.

הקורונה לא נעלמה מהארץ ולא נעלמה מהעולם,  אם משחררים ואין חולים חדשים זה אומר שרוב החולים אכן מאובחנים ומסתגרים.

על מנת שתהיה התפרצות חדשה צריך את החולה הנכון המקום הלא נכון.  

 

 

 

 

image.png.119d749d67a07a68b07490f11d1b7e20.pnghttps://healthy.walla.co.il/it

 

קודם כל 

שלא תטעה

אני לא חושב שצריכים לשבת עכשיו 12 איש בשולחן במסעדה צמודים אחד לשני

בכלל, צריך לשמור מרחק

אני לא הסתרתי כאן לאורך כל הפסח שאירחתי אנשים, אבל שמרנו מרחק ולא כמו בשיגרה.

 

חבל שהסינים לא נותנים את הדין על זה שהיה שם וירוס שמסתובב מנובמבר

וסוף ינואר הם לא חשבו לסגור מסעדות אפילו

 

 

אני כן חושב שיש חולים שמסתובבים בחוץ כרגע

אנשים פשוט  שומרים על ריחוק ובמקום שכל חולה ידביק9 אנשים הוא מדביק 2

 

פורסם
לפני 2 דקות, Transporter כתב:

ועוד חודש חודשיים כשתראה ניצולי שואה מחפשים אוכל בפחים

הם מחפשים עוד לפני הקורונה.

 

 

ליאור, באמת חבל.

 

  • רעיון טוב! 2

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם (נערך)
לפני 1 דקה, David32 כתב:

הם מחפשים עוד לפני הקורונה.

 

ליאור, באמת חבל.

 

 

אני מסכים איתך

פשוט על כל אחד כזה שהיה לפני

יהיו עוד 10 אחרי

מבחינה מתמטית לא הגיוני שקרסו כל כך הרבה עסקים  ואף אחד לא יזרק לרחוב נכון ?

אבל עוד חודשיים זה לא יעניין אף אחד

ואף אחד לא ישייך את זה לקורונה

אף אחד לא יעמיד את משה בר סימן טוב לדין כשיראו שאנשים שחיו חיים סבירים עברו לחפש אוכל בפחים

עריכה אחרונה על ידי Transporter
×
×
  • תוכן חדש...