Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא בטוח. לא פעם ראשונה שקיצצו מיסים בזמן משבר פיננסי. אובמה העביר קיצוץ מיסים בזמן משבר כלכלי ושתי מלחמות. מקסימום ידפיסו עוד 3-4 טריליון דולר מה כבר יקרה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מצחיק 1
פורסם
לפני 47 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

השוק משתולל כבר שלושה חודשים ואיבד לחלוטין כל קשר למציאות הכלכלית בארה"ב ובעולם. 

 

מספיק לראות מה קורה עם מחירי נפט של יוני. קריסה -> טראמפ זורק איזה טוויט מטומטם נגד איראן -> זינוק -> קריסה -> זינוק -> קריסה

 

 

 

 

בדיוק מה שאמרתי שיקרה. זה קרה גם בארה"ב  בצורה מגעילה אפילו יותר. 

 

בדיוק מה שקרה בארה"ב כמעט כל תוכנית הסיוע בגובה 300 מיליארד דולר נשאבה עלידי תאגידים גדולים והעצמאיים הקטנים קיבלו את השאריות אם בכלל. 

 

לא נכון. עד לפני חודש וחצי השוק צלל כל יום 5-10% , היה מרחץ דמים אמיתי

פורסם
לפני 20 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא בטוח. לא פעם ראשונה שקיצצו מיסים בזמן משבר פיננסי. אובמה העביר קיצוץ מיסים בזמן משבר כלכלי ושתי מלחמות. מקסימום ידפיסו עוד 3-4 טריליון דולר מה כבר יקרה. 

לא אצלם, אצלנו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, nimrod7676 כתב:

 

לא נכון. עד לפני חודש וחצי השוק צלל כל יום 5-10% , היה מרחץ דמים אמיתי

 

ועכשיו יש 30 מיליון מובטלים ועליות שערים. מסתדר לך? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • אהבתי 1
פורסם
לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

השוק משתולל כבר שלושה חודשים ואיבד לחלוטין כל קשר למציאות הכלכלית בארה"ב ובעולם. 

היינו כבר בשיחה הזו, כמו בכל שיחה אפשרית סביב הקורונה, אבל יש המון עסקים שפורחים כרגע ונהנים מצמיחה.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ועכשיו יש 30 מיליון מובטלים ועליות שערים. מסתדר לך? 

 

Trump Nominates Jerome Powell To Be Next Fed Chairman - The ...

 

אתה מזהה את שתי הפרצופים היפים האלה? אם כן, גם לך הכל אמור להסתדר

 

סיבות נוספות:

 

1. השוק צופה קדימה ועוד מעט הקורונה תגמר

2. ריבית 0 והרבה כסף נזיל 

3. אין חלופות השקעה

 

אז למה שהשוק לא יעלה?

 

אני רק מצטער שהייתי חזיר וניסיתי לתזמן את השוק, היה לי TQQQ ב-32$, מכרתי אותה ברווח קטן כי חשבתי לעשות סיבוב.

 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

פורסם
לפני 48 דקות, ChemGuy85 כתב:

אם ההגדרה שלך להמון היא אמזון ונטפליקס אז כן. 

גם אם הייתי מסתכל רק על נטפליקס, היה אפשר להסיק מזה משהו.

אבל לא.

אני מסתכל על אי קומרס בכלליות, ולמרות שיש סקטורים שחטפו, יש גם כאלו שעלו, וימישכו לעלות, ויש כאלו שחוזרים לעצמם כרגע, אחרי חודש קשה.

אנשים עדיין קונים דברים, לא כולם עברו לתקופת צנע, מוצרים עדיין נשלחים ללקוחות, אכישהו.

עולם משתנה זה לא בהכרח עולם קורס.

וכן, אל תתבאס. קריסה אפשרית עדיין מחזרה מהירה מדי לשגרה, השפעה לא מספקת של התערבות ממשלתית באירופה ואמריקה או מיליון ואחת סיבות שאיש לא חושב עליהן כרגע.

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 8 שעות, Benor כתב:

לאנשים יש הרבה סבלנות.

אף פעם לא הבנתי את הניסיון והצורך לשכנע מישהו אנונימי מהאינטרנט שלא מכירים.

אבל הנה גם אני עכשיו השתתפתי בזה.

הסיכוי לשכנע בפורום אינטרנטי/פייסבוק את מי שמתווכח איתך הוא אפסי, אבל הסיכוי לשכנע את מי שקורא ולא משתתף בויכוח הוא מאוד סביר.

לפני 1 שעה, nimrod7676 כתב:

סיבות נוספות:

 

1. השוק צופה קדימה ועוד מעט הקורונה תגמר

2. ריבית 0 והרבה כסף נזיל 

3. אין חלופות השקעה

 

אז למה שהשוק לא יעלה?

- צפי לאבטלה בשיעור דו ספרתי

- ירידה בתוצר השנה, שנה הבאה כנראה בקושי חזרה לרמת התוצר של 2019

 

השוק אגב לא באמת הפך לזול בשום שלב, מכפיל הרווח הממוצע של S&P500 בקושי נגע ב- 15.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני כשעה, יבגניפ כתב:

גם אם הייתי מסתכל רק על נטפליקס, היה אפשר להסיק מזה משהו.

אבל לא.

אני מסתכל על אי קומרס בכלליות, ולמרות שיש סקטורים שחטפו, יש גם כאלו שעלו, וימישכו לעלות, ויש כאלו שחוזרים לעצמם כרגע, אחרי חודש קשה.

אנשים עדיין קונים דברים, לא כולם עברו לתקופת צנע, מוצרים עדיין נשלחים ללקוחות, אכישהו.

עולם משתנה זה לא בהכרח עולם קורס.

וכן, אל תתבאס. קריסה אפשרית עדיין מחזרה מהירה מדי לשגרה, השפעה לא מספקת של התערבות ממשלתית באירופה ואמריקה או מיליון ואחת סיבות שאיש לא חושב עליהן כרגע.

 

 


עזוב את משחקי הברוקרים בבורסה שמזיזים מספרים במחשב מנייה למנייה. מחיר הנפט הוא המדד האמיתי לפעילות בכלכלה העולמית. מחירי נפט מרוסקים = אין פעילות. 30 מיליון מובטלים אלה 30 מיליון בני אדם שלא יודעים איך ישלמו שכר דירה, יחזירו הלוואות ויקנו אוכל בסופר. 

פורסם
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:


עזוב את משחקי הברוקרים בבורסה שמזיזים מספרים במחשב מנייה למנייה. מחיר הנפט הוא המדד האמיתי לפעילות בכלכלה העולמית. מחירי נפט מרוסקים = אין פעילות. 30 מיליון מובטלים אלה 30 מיליון בני אדם שלא יודעים איך ישלמו שכר דירה, יחזירו הלוואות ויקנו אוכל בסופר. 

 

זה רק השלב הראשון, 30 מיליון שיקנו פחות מאמזון, יבטלו את המנוי לנטפליקס.

וכמובן יקנו פחות רהיטים, יבזבזו פחות. 

בשלב השני זה יתחיל להשפיע על ה70% האחרים,  שפתאום יגלו שגם העסקים שלהם שכאילו לא קשורים יש נפילה של 10 או20%  במחזור. 

ואז מגיע הגל השני של הפיטורים והצימצומים. 

בדיוק בשביל זה מנסים לשפוך כסף על הגל הראשון, על מנת למנוע את הגל השני.

אולי יצליחו ואולי לא.

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, nimrod7676 כתב:

 

1. השוק צופה קדימה ועוד מעט הקורונה תגמר

2. ריבית 0 והרבה כסף נזיל 

3. אין חלופות השקעה

 

אז למה שהשוק לא יעלה?

 

אני רק מצטער שהייתי חזיר וניסיתי לתזמן את השוק, היה לי TQQQ ב-32$, מכרתי אותה ברווח קטן כי חשבתי לעשות סיבוב.

 

 

ֿתגמר איך בדיוק? אין חיסון באופק, אין טיפול תרופתי יעיל, אף אחד לא יודע מה יקרה כאשר יסירו את הסגר ואף אחד לא יודע מה יהיה בחורף הקרוב. 

 

השוק לא יכול לצפות שום דבר קדימה כי אנחנו נמצאים ב-uncharted waters. זה לא מקרה שאפשר להגיד בעבר התרחש xyz אז סביר להניח שגם הפעם יתרחש xyz כי אף פעם לא היה אירוע כזה. 

 

לכן השוק מגיב בצורה כל כך אלימה כל ציוץ או מעיף את הבורסה לשמיים או מרסק אותה. אני טוען שהבורסה בכלל לא משקפת את הכלכלה האמיתית. סתם ברוקרים שמשחקים במספרים במחשב בלי להבין מה הם בכלל עושים. 

 

לפני 7 דקות, korola כתב:

 

זה רק השלב הראשון, 30 מיליון שיקנו פחות מאמזון, יבטלו את המנוי לנטפליקס.

וכמובן יקנו פחות רהיטים, יבזבזו פחות. 

בשלב השני זה יתחיל להשפיע על ה70% האחרים,  שפתאום יגלו שגם העסקים שלהם שכאילו לא קשורים יש נפילה של 10 או20%  במחזור. 

ואז מגיע הגל השני של הפיטורים והצימצומים. 

בדיוק בשביל זה מנסים לשפוך כסף על הגל הראשון, על מנת למנוע את הגל השני.

אולי יצליחו ואולי לא.

 

גם הרבה ארגונים יתחילו לעשות ניקיון פסח. מחלקות שטרם המשבר התנדנדו בין הפסד ורווח יסגרו. עובדים מבוגרים שבמשך שנים החזיקו אותם כי ריחמו עליהם טכנית כבר פוטרו ולא ימהרו להחזיר אותם לעבוד אם בכלל. המון כפילויות בתפקידים יבוטלו. כל מיני תפקידי בולשיט יצומצמו. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ֿתגמר איך בדיוק? אין חיסון באופק, אין טיפול תרופתי יעיל, אף אחד לא יודע מה יקרה כאשר יסירו את הסגר ואף אחד לא יודע מה יהיה בחורף הקרוב. 

 

השוק לא יכול לצפות שום דבר קדימה כי אנחנו נמצאים ב-uncharted waters. זה לא מקרה שאפשר להגיד בעבר התרחש xyz אז סביר להניח שגם הפעם יתרחש xyz כי אף פעם לא היה אירוע כזה. 

 

לכן השוק מגיב בצורה כל כך אלימה כל ציוץ או מעיף את הבורסה לשמיים או מרסק אותה. אני טוען שהבורסה בכלל לא משקפת את הכלכלה האמיתית. סתם ברוקרים שמשחקים במספרים במחשב בלי להבין מה הם בכלל עושים. 

 

 

גם הרבה ארגונים יתחילו לעשות ניקיון פסח. מחלקות שטרם המשבר התנדנדו בין הפסד ורווח יסגרו. עובדים מבוגרים שבמשך שנים החזיקו אותם כי ריחמו עליהם טכנית כבר פוטרו ולא ימהרו להחזיר אותם לעבוד אם בכלל. המון כפילויות בתפקידים יבוטלו. כל מיני תפקידי בולשיט יצומצמו. 

 

מניסיוני, עולם כמנהגו נוהג, לא משנה כמה נראה דרמתי האיום הנוכחי.. מה שהיה הוא מה שיהיה. 

 

הפחידו אותנו עם 10,000 גופות עד פסח.. בינתיים כל מה שאני רואה שזה - עם כל הצער שבדבר - כמה בני 90 שהלכו לעולמם בלי שום הוכחה שיש קשר לקורונה. 

 

בסוף הכל פוזיציות של מנהיגים, 

 

לפי מה שאני רואה, פתאום אחרי שיש "ממשלת חירום" כבר אפשר לפתוח בשניה הכל וכמובן להפסיק לתת הצהרה כל לילה בטלוזייה. 

 

הכל פוזיציה ואינטרסים, מה שהיה הוא מה שיהיה וזהו. 

 

אם אתה שואל אותי עד יולי אנחנו חוזרים לשגרה מלאה, ולא רק בישראל. 

פורסם
לפני 10 דקות, ChemGuy85 כתב:

עזוב את משחקי הברוקרים בבורסה שמזיזים מספרים במחשב מנייה למנייה. מחיר הנפט הוא המדד האמיתי לפעילות בכלכלה העולמית. מחירי נפט מרוסקים = אין פעילות. 30 מיליון מובטלים אלה 30 מיליון בני אדם שלא יודעים איך ישלמו שכר דירה, יחזירו הלוואות ויקנו אוכל בסופר. 

הסברתי לך על מה אני מסתכל. פעילות כלכלית שמתקיימת, חלקה צומחת, בניגוד לקביעות שלך.

לפני 11 דקות, ChemGuy85 כתב:

זה לא מקרה שאפשר להגיד בעבר התרחש xyz אז סביר להניח שגם הפעם יתרחש xyz כי אף פעם לא היה אירוע כזה. 

ועדיין אנליסטים, ממשלות, מנהלי חברות פרטיות עושים את זה. חלקם "פוגעים". חלקם פחות. 

 

שוב: יכול להיות שעוד חודש, אחרי הניסיון לחזור לשגרה, יהיה גל שני, מאות אלפי ימותו, קורולה פה ישפריץ אקסלים, טרנספורטר יתקע בלי ואגיו ואתה שוב תהייה באקסטזה כמו שהיית לפני כמה שבועות.

אני אישית מקווה שלא.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
×
×
  • תוכן חדש...