Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

 

יש מי שמטפטף הכרזות על הגל השני ואילו השאר חוגגים את החזרה לשיגרה.

כל ההכרזות האלה מהשבוע האחרון, בהתחלה עוד האמנתי שיכריזו על תוכנית יציאה מדורגת, כזאת עם שלבים ברורים 

וכל שבועייים בודקים עם עולים שלב או יורדים שלב, כזאת שהציבור יודע מה זה שלב 1, שלב 2, שלב 3 , שלב 5 , שלב 6. 

אבל במקום זה כל יומיים יש ישיבת ממשלה , בהתאם ללחצים באותו זמן מחליטים לפתוח בתי ספר, לפתוח צימרים, לפתוח בתי מלון.

אולי הם צודקים ? 

 

 

 

image.png.b149a6b1a0af79a1a8c8a24f5f301722.png

 

image.png.1256a8bddad494a9226d9b2fb00fbc99.png

image.png.df851ba226ce11fc39bbdb919f661d8a.png

 

image.png.4585165f212803bece529a606404d695.png

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, korola כתב:

 

יש מי שמטפטף הכרזות על הגל השני ואילו השאר חוגגים את החזרה לשיגרה.

כל ההכרזות האלה מהשבוע האחרון, בהתחלה עוד האמנתי שיכריזו על תוכנית יציאה מדורגת, כזאת עם שלבים ברורים 

וכל שבועייים בודקים עם עולים שלב או יורדים שלב, כזאת שהציבור יודע מה זה שלב 1, שלב 2, שלב 3 , שלב 5 , שלב 6. 

אבל במקום זה כל יומיים יש ישיבת ממשלה , בהתאם ללחצים באותו זמן מחליטים לפתוח בתי ספר, לפתוח צימרים, לפתוח בתי מלון.

אולי הם צודקים ? 

 

די ברור שהחליטו לזרקו את כל השלבים לפח. 

 

אני מחזיק בדעה שמקבלי החלטות פשוט נבהלו מתחזיות האבטלה והמצב במשק והחליטו להתניע מחדש את הכלכלה במהירות האפשרית.  

 

אפילו טראמפ הציג 3 שלבים להתנעה מחדש של הכלכלה האמריקאית וכאן לחצו על הגז כאילו מדובר בסקודה אוקטביה ליסינג. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

כימאי - או שאתה אופטימי ללא גבול - וזה לא אתה - או שאתה תמים ללא גבול. הכל פוליטיקה. לא חשבו על שום דבר חוץ מאשר על הכיסא ועל התרומות למערכת הבחירות הבאה. ובארה"ב פיח כמה, הרי השחיתות הזו היא יסוד המשטר האמריקאי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם אתם זוכרים את ״שמיכה חשמלית ושמה משה״?

 

אז ישראל מתנהלת לפי הציטוט הבא של אסי דיין:

 

״אין תוכנית. חיים. נקודה״...

פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, flytomars כתב:

 

קצת באיחור, אבל אני חייב להגיב-

לא ברור לי (בעצם כן ברור לי) איך הסרטון הזה זכה לכזו תהודה (כמה מיליוני צפיות לסרטון המקורי) ועוד יותר לא ברור לי איך רופא חתום על השטויות האלה.

הוא עושה אקסטרפולציה של מספר החיוביים מסך הנבדקים ומשליך מזה על כלל האוכלוסיה.

זה היה נכון אם הנבדקים היו נבחרים רנדומלית אבל זה ממש לא המקרה - בודקים קודם אנשים עם סימפטומים ואנשים שהיו חשופים לחולים.

למעשה הוא עושה את הטעות הזו 3 פעמים במהלך הסרטון המלא (אקסטרפולציה על סמך כמות הנבדקים בקליפורניה, ניו יורק, וספרד)

זו לא טעות תמימה והסרטון שלו די מתבסס עליה (החישוב של יחס מתים 0.03%)

לא ברור לי איך רופא עושה את הטעות הזו בלי למצמץ בכלל, למעשה לא ברור לי איך מישהו שלקח קורס סטטיסטיקה בשנה א' מסוגל לטעות ככה, אלא אם זו לא טעות אלא כדי "לזרוע" לנו חול בעיניים 😜

 

 

 

יותר מזה הבנתי שבקליפורניה די קשה לקבל בדיקה לכן האנשים שנבדקו סביר להניח שהציגו סימפטומים די מובהקים של קורונה. 

 

אדם יכול להיות רופא ועדיין להיות שרלטן. אדם יכול היות גאון בתחום אחד ואוויל גמור בתחום אחר. אני חושב שהדוגמא שהביא Hans בנוגע לסטיב ג'ובס פשוט נהדרת. מצד אחד גאון ששינה את עולם הטכנולוגיה ומצד שני אידיוט ששתה מיץ דשא במקום לקבל טיפול רפואי והיה חרא של אבא.  

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 25 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

די ברור שהחליטו לזרקו את כל השלבים לפח. 

 

אני מחזיק בדעה שמקבלי החלטות פשוט נבהלו מתחזיות האבטלה והמצב במשק והחליטו להתניע מחדש את הכלכלה במהירות האפשרית.  

 

אפילו טראמפ הציג 3 שלבים להתנעה מחדש של הכלכלה האמריקאית וכאן לחצו על הגז כאילו מדובר בסקודה אוקטביה ליסינג. 

רופאים בכירים מופיעים בתקשורת, מספרים שאנחנו מוכנים לגל הבא גם אם יהיה, התגברנו על החוסרים. גם בשיא, המחלה בארץ לא פגעה בנו כמו שהיא פגעה באיטלקים או אמריקאים. ושוב, אני אומנם לא מאחל לאיש להיות חולה אפילו לא בברונכיטיס, אבל מעבר לסיפורים עצובים על ילדה חולה בת 11, הנתונים שמצטברים בעולם מראים שקורונה היא אכן boomer doomer לפני הכל.

 

אז כן, כנראה שמקבלי ההחלטות נבהלו, ויכול שהנזק ארוך הטווח לכלכלה באמת לא פרופורציונלי לתמותה אפשרית. והאמת שאני לא מקנא בהם. מימלא מבחינת הציבור הם יהיו לא בסדר לא משנה מה. אנשים מתים? הם לא בסדר כי לא מנעו את הקורונה. אנשים מבריאים? הם לא בסדר כי היה סגר. הכלכלה נפגעה? תמשיך לבד..

לדעתי חזרה מלאה לגמרי לשגרה תהייה רק באירועים המוניים, או כשאר יפתחו את כל בתי הקפה והפאבים לא רק לטייק אוואי.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 שעות, Bob Ross כתב:

 

מה נסגר איתך? אתה אשכרה מאיים פה על אנשים? אני לא עו"ד פלילי אבל די נראה לי שיש פה מספיק  עילה לפנות למשטרה ולבקש מהאדמינים שימסרו להם את האייפיי שלך.

מאיים במה בדיוק?

בזה שהוא יודע מה דעתם של אנשים? דעה שגם ככה לא משפיעה על כלום.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 38 דקות, יבגניפ כתב:

רופאים בכירים מופיעים בתקשורת, מספרים שאנחנו מוכנים לגל הבא גם אם יהיה, התגברנו על החוסרים. גם בשיא, המחלה בארץ לא פגעה בנו כמו שהיא פגעה באיטלקים או אמריקאים. ושוב, אני אומנם לא מאחל לאיש להיות חולה אפילו לא בברונכיטיס, אבל מעבר לסיפורים עצובים על ילדה חולה בת 11, הנתונים שמצטברים בעולם מראים שקורונה היא אכן boomer doomer לפני הכל.

 

אז כן, כנראה שמקבלי ההחלטות נבהלו, ויכול שהנזק ארוך הטווח לכלכלה באמת לא פרופורציונלי לתמותה אפשרית. והאמת שאני לא מקנא בהם. מימלא מבחינת הציבור הם יהיו לא בסדר לא משנה מה. אנשים מתים? הם לא בסדר כי לא מנעו את הקורונה. אנשים מבריאים? הם לא בסדר כי היה סגר. הכלכלה נפגעה? תמשיך לבד..

לדעתי חזרה מלאה לגמרי לשגרה תהייה רק באירועים המוניים, או כשאר יפתחו את כל בתי הקפה והפאבים לא רק לטייק אוואי.

 

 

אכן בעיקר boomer doomer, אבל גם צעירים חוטפים את זה חזק לעיתים יוצאים מזה עם נזק לכליות וריאות. לכן לא נכון להסתכל רק על תמותה. צריך להתניע מחדש את הכלכלה ולייצר כאן מציאות כלשהי שנוכל לחיות עד שיהיה חיסון/טיפול תרופתי יעיל, אבל אסור להכניס אנשים לשאננות ואסור לתת לקשקשנים כמו יורם לס להתסובב ולהפיץ את השטויות שלהם כי על סמך זה עלולים לקבוע מדיניות הרסנית לבריאות הציבור וגם לכלכלה בטווח הארוך. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

אני גם לא חושב שצריך להסתכל רק על תמותה.

בין לס לבין מנכל משרד הבריאות הנוכחי נצבים לא מעט רופאים בכירים, שאומרים שהם חושבים שהגישה של המדינה היתה מחמירה מדי, ושכרגע אפשר לחזל״ש.

אני מנחש שאנחנו נראה עליה במספר החולים בעוד שבועיים, אבל זה לא יצא מפרופורציה כלשהי, לדעתי שיתוק מחדש של מה שנפתח כרגע תהייה טעות.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בגלל זה דרושות נקודות בדיקה. האם לסגור מחדש וכמה? זה תלוי בתוצאות, שלא אני, לא אתה ולא גדולי האפידמיולוגים יכולים לחזות. יתכן שבעוד חודש אפשר יהיה לשחרר לחתונות של 1000 אורחים ויתכן שנצטרך סגר בנוסח איטליה. בתור פסימיסט אני אשמח לאפשרות הראשונה, אבל אתכונן לשניה - כיחיד וכמדינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תשמע, בכוונה ציינתי כאן שני תרחישים קיצוניים. אני מקווה מאד שנהיה באיזה מקום טוב באמצע.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 2 שעות, sperial כתב:

כימאי - או שאתה אופטימי ללא גבול - וזה לא אתה - או שאתה תמים ללא גבול. הכל פוליטיקה. לא חשבו על שום דבר חוץ מאשר על הכיסא ועל התרומות למערכת הבחירות הבאה. ובארה"ב פיח כמה, הרי השחיתות הזו היא יסוד המשטר האמריקאי.

 

אבל מה הקשר לכיסא?

כשהחליטו להקל על הסגר כבר הייתה ממשלה והכל היה סגור

 

 

והנה

השלכות ראשונות של הדרדרות המצב הכלכלי

כמו שאפשר לראות נסיון שוד חובבני בטירוף (עם פטיש)

תחשבו כמה דברים כאלה הולכים להיות לנו. אנשים שאין להם מה להפסיד

פשע, שוד של זקנים כשיוצאים מהבנק, עסקים וכו'

מלחמות בין עבריינים שגובות קורבנות שבמקרה היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון

תוסיפו לזה התאבדויות עקב נפילה לחובות, אלימות במשפחה

פשוט את הדברים האלה לא יסקרו כל בוקר בחדשות ויזכירו לנו כמה עלינו באחוזי הפשיעה

זה לא מספיק מעניין 

 

 

לפני 4 שעות, Bob Ross כתב:

 

מה נסגר איתך? אתה אשכרה מאיים פה על אנשים? אני לא עו"ד פלילי אבל די נראה לי שיש פה מספיק  עילה לפנות למשטרה ולבקש מהאדמינים שימסרו להם את האייפיי שלך.

 

מה הקשר בין מה שכתבת למה שהוא כתב?

הוא אמר שבדיון כאן אפשר ללמוד על הרבה אנשים מי הם

ומחר כשאתה תרצה למכור לו רכב או לצבוע לו את הבית הוא יראה איך התבטאת ויגיד תודה רבה לא צריך

 

מספיק עם הנסיון הזה להוציא כל דבר מהקשר ולחפש בכוח ליפול על בנאדם

הוא כתב בפירוש מתחת לזה משהו על קניית רכבים  וכו'

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
  • אהבתי 1
פורסם

כי לפני קורונה לא היו מעשי שוד/פשיטות רגל/מסעדות שרופות? אני לא מקטין את הנזק הכלכלי הרב שגרם הוירוס, אבל לא צריך להביא כל דומגא ולהגיד "הנה זה בגלל הקורונה". וכן, סביר להניח שנראה עלייה במספר מקרי הפשע/זנות/התאבדויות בגלל הקורונה. אין ספק. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

כי לפני קורונה לא היו מעשי שוד/פשיטות רגל/מסעדות שרופות? אני לא מקטין את הנזק הכלכלי הרב שגרם הוירוס, אבל לא צריך להביא כל דומגא ולהגיד "הנה זה בגלל הקורונה". וכן, סביר להניח שנראה עלייה במספר מקרי הפשע/זנות/התאבדויות בגלל הקורונה. אין ספק. 

 

היו באחוז מסוים

עכשיו יהיו יותר

אתה יכול להגיד באותה מידה "לפני קורונה היו מובטלים לא? ה 3% שהיו לפני, יהיו גם אחרי, מה אתה רוצה?"

הבעיה היא שהיום אתה על 26%. לא 3% גדלת כמעט פי 10

עם האבטלה, תראה גידול גם בדברים אחרים

לפני 3 שעות, BarryG כתב:

לא למדת כלום מהניסיון האחרון שלך עם ניתוח טכני בשירשור הזה?

 

מסתבר שלא

×
×
  • תוכן חדש...