Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 10 שעות, Transporter כתב:

בינתיים כשאני אמרתי  שצריך לתת מענקים  ולהציל חברות - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שהגדולים יותר צריכים לקבל הרבה יותר מהקטנים - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שצריכים לשחרר את הסגר תכף ומיד אחרי פסח - אמרו שאני טועה

כשאמרתי שרוב החולים הם זקנים(!) עם מחלות רקע( שלא לדבר על מחלות סופניות שממילא עמדו למות) - אמרו שאני טועה ומוכן להקריב קשישים בשביל הפרנסה האישית שלי

 

בינתיים נכון לתאריך הזה

כל מה שאמרתי קרה

אני לא רואהאיפה  אותם אנשים שאמרו שיקח חודשים ארוכים עד שיפתחו עסקים

לא רואה איפה  אותם מתים שחזו אלפי מתים

את אלה שאמרו שאני חוצפן שאני חושב שהמדינה צריכה לתת לנו פיצויים (וואלה עד 400 אלף פיצוי על חודשיים זה יפה לגמרי)

המון זילזלו, אמרו שאני חוצפן, שאני דורש להרוג את הקשישים בשביל הכלכלה (זה לגמרי שקר), שאכפת לי רק מהענף שלי (למרות שאני כבר בפסח דאגתי לדחות את הלקוחות שלי למרץ והלאה ולקחתי את הסיכון שישחררו את הסגר וישאר לי יומן ריק לכמה חודשים)

 

אז אמרו

אבל התרחיש שקרה בסוף הוא בדיוק מה שאמרתי - סגר קצר, מחלה קלה, פיצויים יפים

תודה רבה,

אם אפשר רק לא לפתוח פה עד שהכסף יופיע אצלי בחשבון

ברגע שזה יקרה כל מי שרוצה מוזמן להגיד מה שהוא רוצה ואני מבטיח לא להגיב

פה נגמרו הבקשות שלי.

 

אני מציע שתתחיל להביא ציטוטים לכל מה שכתבת פה, כי כל אלה שקרים מוחלטים.

מעבר לזה, גם תוך כדי הסגר הטפת שלא צריך סגר, אז מאיפה עכשיו המצאת שניבאת סגר קצרצר?

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אף אחד לא רצה להרוג אנשים

לא אני ולא יורם לס שאני מאמין לגמרי בהשקפה שלו

אנחנו פשוט מסתכלים על  עובדות אמיתיות. לא על תאוריות, לא על גרפים ולא על שפעת שהייתה כאן לפני 100 שנה ונמשכה כמה שנים.

עובדתית ראינו בדיוק מה גילאי המתים, ראינו מי הם המתים.

אני לא מסתכל על 3 יוצאים דופן מתוך 200 אלא על 89% שמשרד הבריאות קבע ולא אני

אני לא רציתי להרוג אותם, אני לא הדבקתי אותם ולא אמרתי להם להפגש עם הילדים שלהם או לעשות קניות ברמי לוי  ולא הכנסתי אותם לבית אבות כזה או אחר.

הם מתו כל אחד מהסיבה שלו.

אם הם היו חיים היום אם לא הייתה קורונה ? לא יודע. לא בטוח בכלל. אולי עם המחלות רקע הרבות שיש להם הם כבר לא היו איתנו. במקום קורונה היה כתוב סרטן

אולי הם היו חיים.

 

אני בסך הכל אומר ואמרתי לאורך כל הדרך שאי אפשר לסגור מדינה בגלל כמות כזאת של מתים, וגם לא בגלל 1000 מתים

מדינה זה 10 מליון תושבים

אי אפשר לסגור אותה בגלל כמות כזו.

לא נעים לשמוע את זה

אבל זאת עובדה

 

אם אתה מוכן לתת כאן למליון מובטלים או אפילו לחצי מהם לאבד את כל מה שיש להם ואולי גם את החיים שלהם, כל הכבוד לך

זה מספר הרבה יותר משמעותי מ 200 מתים או 1000 מתים

 

לא רצית להרוג אנשים, רק היית מוכן שהם ימותו בשביל שלא יפגעו לך בכסף שלך.

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

אנשים שרצו לשכנע אותנו שאנחנו הולכים לקראת עשרות אלפי מתים "ראו פה בדפים האחרונים" שכתבתי דברים שלא מסתדרים עם התאוריות שלהם

לא התאים להם פיצוי אז שכנעו אותי שאי אפשר לתת  פיצוי

לא התאים להם 200 מתים בחודשיים אז ניסו לשכנע שיהיו אלפי

לא התאים להם שיפתחו עסקים אז ניסו להסביר כמה זה בלתי אפשרי שזה יקרה

בקצב הזה עוד חודש יהיו פה חתונות

אחרי שאנשים יעצו לי להמציא את עצמי מחדש ולבנות מאפס עסק חדש.

בינתיים מי שפספס בכל התחזיות זה לא אני

 

התחזית היחידה שאמרו כאן ועדיין מוכיחה את עצמה

זה שלא יהיה חיסון בקרוב

אבל לך תדע אולי המזל ממש ישחק לטובתי ועוד מעט נשמע גם על חיסון ונרגע

 

עוד איש קש קלאסי, המצאת טענות וענית עליהן

אנשים כתבו שיהיו אלפי מתים אם לא יהיה סגר, הנה שוודיה כדוגמה.

 

לפני 10 שעות, Transporter כתב:

גם הסארס והמארס הלכו ונעלמו

איפה הגל השני והשלישי שלהם ?

אי אפשר לדעת.

 

עדיין לא הבנת שלווירוס יש טרייד אוף בין כמה הוא קטלני לכמה הוא מדבק? סארס ומארס היו קטלניים מדי ופחות מדבקים.

בינתיים נראה שהוירוס הזה מידבק כמו שפעת אבל קטלני ממנה וגם מסובך ממנה.

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

מגיע לכולם לחיות וכל אחד חשוב למשפחה שלו וגם כשאני קורא על נפטר כזה או אחר זה אף פעם לא נעים

השאלה באיזה מחיר.

 

רק תספר לכולנו שנדע - מה בדיוק תג המחיר שאתה שם על חיים של אדם זר?

 

לפני 8 שעות, Transporter כתב:

וההוכחה היא- חזרנו לשגרה הרבה יותר ממה שכל האנשים כאן חזו

אז אני לא באמת צריך להצדיק את הטיעונים שלי. יש שמקבל החלטות ועשה בדיוק מה שאני רציתי שיקרה

 

חירטוט מארץ החירטוטים.

  • רעיון טוב! 3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני כשעה, EliC25 כתב:

כשאתה מייחל למציאות עם 1000 איש בחתונות, סימן שהגיעה הגאולה.

 

ברור שאני מייחל

אני מייחל גם למופעים בפארק הירקון עם 60,000

ואף פעם לא מייחל ל 200,000 מתים זה בטוח

למקרה שפספסת (למרות שאתה שורץ כאן כל היום וקורא כל דבר כדי לנסות למצוא משהו להגיב עליו)

כתבתי שדחיתי את כל האירועים הקטנים לספטמבר

אין לי שום בעיה  שלא יחזירו את שגרת האירועים, ממילא דחיתי אותם

אני אפילו מרוויח מזה שלא יחזירו את השיגרה כי ככה אני מרוויח פעמיים. גם מענקים וגם את האירועים שדחיתי

אני חושב שזה קצת מביך התגובות היפות נפש האלה

לבוא בטענות לבעל עסק על זה שהוא אופטימי ורואה את העסק שלו נפתח עוד 4 חודשים. קצת מוציא אותך קטן

ברור לנו שאתה במקומי היית שולח מכתב למשה בר סימן טוב ואומר שאתה מבקש להשאיר את העסק שלך סגור עד מרץ 2022 נניח, אבל אין לי גב כלכלי כמו שלך בכל זאת, אני בורג קטן.

 

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם
לפני 39 דקות, Transporter כתב:

ומחר כשאתה תרצה למכור לו רכב או לצבוע לו את הבית הוא יראה איך התבטאת ויגיד תודה רבה לא צריך

מעולם לא עניין אותי דעות של בנאדם שאני עושה איתו עסקים/נותן שירות מסוים, ואני גם לא מבין למה זה צריך לעניין מישהו.

העיקר שיהיה אמין ומקצועי ויעמוד במילה שלו.

מה אכפת לי מה הוא חושב על הקורונה, אם הוא ימני או שמאלני וכו' וכו' זה לא רלוונטי.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

חירטוט מארץ החירטוטים.

 

מתגובה לתגובה שלך אתה עושה מעצמך צחוק יותר.

שאני אומר שחזרנו לשגרה אתה אומר שזה חירטוט ?

כבר הסכימו לפתוח קניונים

אתה עדיין מסוגל להגיד לי שאנחנו בתוך סגר?

לפני 2 דקות, m3x7r3m3 כתב:

לא רצית להרוג אנשים, רק היית מוכן שהם ימותו בשביל שלא יפגעו לך בכסף שלך.

 

אני אמרתי שלא הורסים כלכלה של מדינה שלמה בשביל מספר מתים לא גדול,

כשרובם עם מחלות רקע שמיום ליום מתגלות לנו כמה הן סופניות

ואני עדיין אומר את זה.

רק להזכיר לך

מבחינתי העסק שלי יכול להשאר סגור עד ספטמבר, גם אם מורידים כרגע את כל המגבלות דחיתי כבר בפסח את כל התאריכים

ועדיין כתבתי שצריך להוריד את הסגר כמה שיותר מהר

כי אני מסתכל כאן על כלל העסקים ולא על שלי.

אם הייתי חושב רק על עצמי, הייתי כותב בדיוק כמוך שאין בעיה להמשיך עם הסגר.

ממילא תוך שבועיים נקבל מענק יפה מאוד. מה אכפת לי להגיד יאללה תהרסו את הכלכלה?

הכסף נכנס, אני לא מפוטר והלקוחות שלי רק מחכים שיחזרו לשיגרה, יכלתי להיות יפה נפש כמוך

אבל אני חושב על כל המשק ולא עליי

 

פורסם

אני עושה מעצמי צחוק? יש כאן אולי 20 אנשים שמנסים להסביר לך כמה אתה בדיחה.

 

אגב זוכר שהתלוננת על המע"מ? מה קרה שהפסקת להתלונן על זה? מי בדיוק הוכיח לך שאתה פולט שטויות בקצב?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני עושה מעצמי צחוק? יש כאן אולי 20 אנשים שמנסים להסביר לך כמה אתה בדיחה.

 

אגב זוכר שהתלוננת על המע"מ? מה קרה שהפסקת להתלונן על זה? מי בדיוק הוכיח לך שאתה פולט שטויות בקצב?

 

אתה לא הוכחת שום דבר

זה שאמרת שאבא שלך מנהל לעצמו את החשבונות לא הוכיח כלום

ההפך, 

הוכחתי לך שגם אם הייתי שם את הכסף של המעמ בצד (ואמר להסתכל על זה ככה)

הייתי צריך לשלם את השכ"ד והמחסנים והרכבים מאיזשהו כסף

ואז כבר לא היה לך מה להגיד

אבל כנראה שהמדינה מבינה כמה אתה מדבר שטויות ואני צודק

אם הסכימה לתת מענקים עד 400 אלף לעסקים כמוני

לפני 13 דקות, Benor כתב:

מעולם לא עניין אותי דעות של בנאדם שאני עושה איתו עסקים/נותן שירות מסוים, ואני גם לא מבין למה זה צריך לעניין מישהו.

העיקר שיהיה אמין ומקצועי ויעמוד במילה שלו.

מה אכפת לי מה הוא חושב על הקורונה, אם הוא ימני או שמאלני וכו' וכו' זה לא רלוונטי.

 

קודם כל תשאל את מי שכתב את זה לא אותי

דבר שני

אני לא עושה עסקים עם כל אחד

הוא יכול להיות בנאדם אמין ומקצועי אבל חרא של בנאדם, ולא בא לי לעשות איתו עסקים

ואני רואה את זה עכשיו כשאני מקבל דירה.

לפני 15 דקות, m3x7r3m3 כתב:

רק תספר לכולנו שנדע - מה בדיוק תג המחיר שאתה שם על חיים של אדם זר?

 

 

ברגע שבשביל להציל עוד 500 איש רוצים לקבל החלטות שיכולות להרוג 50,000

צריך לעצור ולהגיד רגע אולי נבחן את ההחלטות מחדש

וזה בדיוק מה שעשו בפועל,  ידידי הקשקשן שחזה בדיוק את ההפך ממה שקורה כרגע

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם (נערך)
לפני 34 דקות, Transporter כתב:

אני אמרתי שלא הורסים כלכלה של מדינה שלמה בשביל מספר מתים לא גדול,

כשרובם עם מחלות רקע שמיום ליום מתגלות לנו כמה הן סופניות

ואני עדיין אומר את זה.

רק להזכיר לך

מבחינתי העסק שלי יכול להשאר סגור עד ספטמבר, גם אם מורידים כרגע את כל המגבלות דחיתי כבר בפסח את כל התאריכים

ועדיין כתבתי שצריך להוריד את הסגר כמה שיותר מהר

כי אני מסתכל כאן על כלל העסקים ולא על שלי.

אם הייתי חושב רק על עצמי, הייתי כותב בדיוק כמוך שאין בעיה להמשיך עם הסגר.

ממילא תוך שבועיים נקבל מענק יפה מאוד. מה אכפת לי להגיד יאללה תהרסו את הכלכלה?

הכסף נכנס, אני לא מפוטר והלקוחות שלי רק מחכים שיחזרו לשיגרה, יכלתי להיות יפה נפש כמוך

אבל אני חושב על כל המשק ולא עליי

 

המספר מתים הלא גדול זה בגלל הסגר, לא בגלל שהקשיבו לשחר או לפרופ' לץ הליצן.

 

כרגע כנראה שרוב המוחלט של המתים זה כאלה שמרגע שנדבקו לא ניתן היה למנוע את מותם, זה לא היה המצב אם היו מקשיבים לך או ללס.

 

אני לא יודע באיזה סרט אתה חי שאתה מצד אחד טוען שאנשים יחפשו אוכל בזבל ומצד שני העסקים שלך לא ייפגעו, חביבי אתה בקו הראשון של מה שאנשים יקצצו.

 

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

אתה לא הוכחת שום דבר

זה שאמרת שאבא שלך מנהל לעצמו את החשבונות לא הוכיח כלום

ההפך, 

הוכחתי לך שגם אם הייתי שם את הכסף של המעמ בצד (ואמר להסתכל על זה ככה)

הייתי צריך לשלם את השכ"ד והמחסנים והרכבים מאיזשהו כסף

ואז כבר לא היה לך מה להגיד

אבל כנראה שהמדינה מבינה כמה אתה מדבר שטויות ואני צודק

אם הסכימה לתת מענקים עד 400 אלף לעסקים כמוני

 

הוכחתי לך יופי, עובדה שהפסקת להזכיר מע"מ או מס הכנסה.

לגבי שכירויות אמרתי את זה עוד בזמן שאתה בירברת על המע"מ.

 

לפני 24 דקות, Transporter כתב:

ברגע שבשביל להציל עוד 500 איש רוצים לקבל החלטות שיכולות להרוג 50,000

צריך לעצור ולהגיד רגע אולי נבחן את ההחלטות מחדש

וזה בדיוק מה שעשו בפועל,  ידידי הקשקשן שחזה בדיוק את ההפך ממה שקורה כרגע

 

מה בדיוק יכול להרוג 50 אלף איש?

ומתי עצרו ובדקו את המצב? כשכמות החולים החדשים ירדה מתחת ל-200.

ובהתאם לשטויות שאתה ממשיך לפלוט אתה מוזמן ללכת ולחפש הודעה אחת שלי שבה ניסיתי לחזות משהו. עד אז עשה אחורה פנה, ליצן.

אני חושב שהתבלבלת מול מי אתה מנהל ויכוח.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

המספר מתים הלא גדול זה בגלל הסגר, לא בגלל שהקשיבו לשחר או לפרופ' לץ הליצן.

 

כרגע כנראה שרוב המוחלט של המתים זה כאלה שמרגע שנדבקו לא ניתן היה למנוע את מותם, זה לא היה המצב אם היו מקשיבים לך או ללס.

 

אני לא יודע באיזה סרט אתה חי שאתה מצד אחד טוען שאנשים יחפשו אוכל בזבל ומצד שני העסקים שלך לא ייפגעו, חביבי אתה בקו הראשון של מה שאנשים יקצצו.

 

אני לא אמרתי בשום מקום שלא צריך סגר

אמרתי לא כתבתי כאן בתחילת מרץ שצריך לעצור את הסגר

אמרתי שהסגר צריך להיות קצר ושנחזור לשגרה עוד מספר שבועות

כשקפצו כמה גאונים כאן ואמרו שלדעתם לא יהיו חתונות בשנה הקרובה או עד שימצא חיסון אני אמרתי שאין סיכוי כזה ולא הורגים כלכלה בגלל וירוס

זה מה שהיה ^

 

ככל שראינו שיש אלפי ועשרות אלפי נדבקים אבל  מעט מאוד מתים מתוכם

אמרתי שצריך להתחיל להוריד את הסגר

 

לצערך אני לא בקו הראשון שיקצצו ואף אחד לא יקצץ. מתוך למעלה מ 150 אירועים בין מרץ לאוגוסט בוטל אירוע אחד של חרדים שהיו צריכים להתחתן באמצע מרץ ממש כשהתחיל הסגר שילמו דמי ביטול וביטלו כי הם ממש לא מוכנים להזיז תאריך או לעשות את המסיבה במועד אחר.

הלקוחות שלי ימשיכו לסגור אירועים

והקהל שמגיע למופעים ימשיך להגיע ולהלחם על כרטיסים

מעניין מה תגיד כשיפתחו מופעים ויגידו שאתרי המכירות קרסו מהלחץ

 

 

לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

הוכחתי לך יופי, עובדה שהפסקת להזכיר מע"מ או מס הכנסה.

לגבי שכירויות אמרתי את זה עוד בזמן שאתה בירברת על המע"מ.

 

הפסקתי כי החליטו לתת לנו מענק הוגן

ואין טעם לחזור כל שבוע ולטחון את זה

הוכחה לזה שגם המדינה חושבת שכרגע לא הוגן לדרוש את המעמ - זה העובדה שדחו שוב את תשלום מעמ לסוף מאי

אם המדינה הייתה חושבת שכל העסקים מחזיקים את כספי התשלומים למעמ ומס הכנסה בחשבון נפרד היו אומרים לשלם אותו כבר במרץ

לפני 27 דקות, m3x7r3m3 כתב:

מה בדיוק יכול להרוג 50 אלף איש?

ומתי עצרו ובדקו את המצב? כשכמות החולים החדשים ירדה מתחת ל-200.

ובהתאם לשטויות שאתה ממשיך לפלוט אתה מוזמן ללכת ולחפש הודעה אחת שלי שבה ניסיתי לחזות משהו. עד אז עשה אחורה פנה, ליצן.

אני חושב שהתבלבלת מול מי אתה מנהל ויכוח.

 

אם 200,000 מתוך המליון לא יחזרו למקומות עבודה שלהם ולא יוכלו להביא כסף הבייתה

יש סיכוי שרבע מהם לא ישרדו

ידרדרו לפשע

יתאבדו

יזרקו לרחוב

 

אתה צודק לא יספרו על זה בטלוויזיה כל בוקר

כי משרד הבריאות לא יטרח לפרסם לנו כל בוקר מה המצב הכלכלי של כל אחד מאותם מליון מובטלים  שהתעקשו להשאיר אותם בבית גם כשכולם התחילו לשאול מה קורה עם הסגר ולמה לא מתקבלות החלטות להקל.

יחזרו לשיגרה, כולם ישכחו מהם, יחזרו להתעסק בתיקים של ביבי ויגידו להם תתמודדו

 

מול מי אני מנהל ויכוח ? מי אתה ?

"ניהלתי את העסקים של אבא שלי שהיה עושה דוחות כלכליים בעצמו כי יש לו המון זמן פנוי"

עריכה אחרונה על ידי Transporter
פורסם

אין פה באמת שחור ולבן, זה לא תמיד כלכלה מול בריאות. 

לרוב הרס של הכלכלה תביא די מהר לקיצור תוחלת החיים , אין דבר כזה מדינה ענייה עם תוחלת חיים ארוכה,

לשמור קשישים בחיים עולה הרבה כסף. 

 

בעולם המערבי כל בן אדם הוא נטל ב-20 שנה הראשונות לחייו , הוא חי, צורך משאבים אבל תורם מעט לכלכלה ולמדינה (למעט חיילים אבל בערך).

אחר כך מגיל 20-60 (בממוצע כן), אדם עובד , מקבל משכורת, עצמאי, משלם מיסים , מגדל ילדים, תומך בהורים,  בקיצור עובד ותורם למערכת .

מגיל 60-85 , האדם שוב חוזר להיות נטל - הוא כבר פחות תורם לכלכלה , מכלה את המשאבים שהוא חסך, מקבל תמיכה מהילדים , מקבל תקציבים מהמדינה ומהווה נטל על  מערכת הבריאות.

תיאורטית אין גבול לכסף שאפשר לשפוך על מערכת הבריאות של מדינה, ככל שתשפוף יותר כסף , ככה תציל יותר אנשים , תאריך את חייהם והם יגיעו שוב עם מחלות וסיבוכים נוספים.

אז אפשר להטיל סגר, לפגוע בכלכלה על מנת להציל את הקשישים בני 70 פלוס, אבל עוד שנתיים שיהיה חיסון ונחזור לשגרה,

נמצא כלכלה פגועה, מדינה עם מעט הכנסות ממיסים , חובות עצומים וקיצוץ במערכת הבריאות.

ואז אותם קשישים שיהיו בני 72 פלוס, יגיעו עם בעיות מסוגים שונים, לב , השתלות, צינתורים , סכרת והם יסיימו את חייהם מוקדם יותר. 

 

רק בדיעבד נדע מה הייתה הנקודה האופטימלית, כמה כדאי לפגוע בכלכלה תמורת שרידות של אזרחים.  

גם אני שומע את הפרופ' שאומרים שעכשיו המערכת מוכנה יותר לקלוט מאות ואלפי מונשמים , וזה מטריד כי מערכת שמוכנה לקלוט אלפי מונשמים,

פולטת הרבה מתים ביום, את זה הם לא אומרים.

הם רק אומרים שהם ערוכים ומפעלים מייצרים הרבה מכונות הנשמה על מנת להנשים את הקורבנות עד שיקבע מותם. 

 

אנחנו לא יודעים האם יהיה גל שני, ובהנחה שיהיה גל שני, האם כדאי לעכב אותו כמה שאפשר ואז להיכנס עם הגל השני לחורף?

או לקבל את הגל השני כמה שיותר מהר ולהתמודד עם הגל השני במצב שאפשר לפרוס בתי חולים בשטחים הפתוחים. 

 

ולסיכום, ככה עושים מבחנים בדרום קוריאה. 

 

 

SnipImage.JPG.0f992ea1054fc4f47cf5e07661d10cb9.JPG

 

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 3 שעות, Benor כתב:

הביקורת שלה על משקיעי הערך היא בדיחה, או, יותר נכון, היא תוקפת איש קש:

ציטוט

"בעיני, “יעילות” בשווקים אינה נמדדת במעקב אחר מחיריהן של מניות ספורות בכל רגע נתון. יעילות נמדדת בבחינת התנהגותו של השוק לאורך פרקי זמן ארוכים מאוד (20 עד 40 שנה). משקיעי הערך מתעלמים מכך שבטווח הארוך, החלטות קולקטיביות של אנשים בלתי רציונאליים עשויות להיות רציונאליות."

זה בדיוק מה ש"משקיעי הערך" טוענים, שבטווח הארוך השוק "יעיל", מה שמאפשר להשתמש באי יעילות שנוצרת בטווחים קצרים בשביל להשיג תשואה עודפת. מובן שזה מתייחס למשקיעים ואין קשר לניתוח הטכני שטרנספורטר מנסה לעשות.

 

  • רעיון טוב! 1
פורסם

שבדיה היא הצלחה לדעתי בינתיים, כשלון צורב היא ממש לא, יש להם אומנם 2200 מתים עם קורונה, אבל אם תסתכל על מספר המתים הכללי ב2020, בקושי יש תזוזה.

לטעון בדיעבד שהיית יכול לחסוך בקורבנות ע"י השבתת המשק, מפספס את כל הדיון מההתחלה, סרט האימה מאיטליה היה קריסת מערכת הבריאות, והמטרה היתה לשטח את העקומה מתחת לקיבולת מערכת הבריאות, והם הצליחו לעשות את זה בגדול.

ההטיה של המאמר די בולטת, שבדיה היא מדינה מתועשת, עם חברה ענקית בה בבעלות סינית ועוד כמה חברות גלובליות, היא לא צ'כיה, נורבגיה או פינלנד, דנמרק כן קרובה מבחינת השוואה, אבל גם הולנד ובלגיה די דומות והמצב שלהם בקנטים.

 

פורסם

אני מניח שנדע עוד כחצי שנה, עוד מוקדם מדי לנתח דברים בסקאלה של מדינה שלמה. כרגע רוב הכתבות ינסו או לשחק על "סנסציה, זה עבד" או על "תראו לאיזה בלאגן הם הכניסו את עצמם" כדי למשוך קליקים, ואף אחת מהן לא באמת מציגה את התמונה השלמה עם נתונים מוצקים.

פורסם

הבעיה בארץ זה שאנשים לא שמים על ההנחיות.

הקנס על לבישת מסיכה צריך להיות 1500 שקל ולא 200.

כשריחוק חברתי ישמר גם כמות הקורבנות והנדבקים תרד.

זה שאני מגיע לעבודה ונפגש עם אותם 5-6 חברים לא יגדיל את מעגל ההדבקה כל עוד המעגלים האלה יחסית סגורים.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...